Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook synttärionnittelut

Vierailija
15.06.2017 |

Mitä mieltä niistä? Paljonko on paljon onnitteluja? Millä perusteella onnittelette ja millä jätätte onnittelematta? Onko noloo jos oon pettyny ku saa vaan jotain 60-70 onnittelua?Kavereita joku 300 :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnittele koskaan ketään ikinä missään. 

Vierailija
2/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnittele ketään facebookissa just sen takia, kun en jaksa onnitella kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut oman syntymäpäiväni näkyvistä, koska en halua ensimmäistäkään merkityksetöntä liukuhihnaonnittelua.

Vierailija
4/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poistanut oman syntymäpäiväni näkyvistä, koska en halua ensimmäistäkään merkityksetöntä liukuhihnaonnittelua.

Miksi sinusta tuli niin kyyninen?

Vierailija
5/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän yli 100 kaveria ja saan yleensä 10-20 onnittelua. Kyllä ne tuntuvat mukavalta saada :)

Onnittelen itse niitä, ketkä onnittelevat minua ja niitä, kenet koen yhtään tärkeämmäksi. Minusta ap sinun saamasi määrä on oikein hyvä.

Vierailija
6/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta tuli niin kyyninen?

Olin jo syntyessä.

Vierailija
7/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan yleensä 20 onnittelua. Itse onnittelen aina kun satun huomaamaan synttärit jollain eli arviolta 150-200 kertaa vuodessa. Kieltämättä tuntuu vähän kurjalta

Vierailija
8/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi kertoo vaan siitä, että sinulla liikaa turhia "ystäviä" siellä. Itselläni on vain oikeat ystävät ja tuttavat, ei yhtään esim. ystävien puolisoja tai siskoja yms. En ylpeile face-ystävien määrällä, vaan pidän oikeasti yhteyttä näiden kanssa. Lähes kaikki onnittelivat myös syntymäpäivänäni, ne jotka eivät, joko eivät ole päivittäin somessa tai onnittelivat livenä ja katsoivat turhaksi enää päteä netissä.