Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017

Vierailija
15.06.2017 |

Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.

Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?

Kommentit (1077)

Vierailija
581/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää vaan malttaa odottaa perjantaihin. Tää systeemi on kyllä vähän pepusta,että osa tuloksista tulee aikaisemmin. Eri asia, jos esim.kukin oppilaitos, tiedekunta tai laitos kertoisi etukäteen,koska omalta osalta julkaisevat tulokset. Silloin ei tarvitsi harrastaa Opintopolkukyttäilyä viikkotolkulla.

Vierailija
582/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mulla tuli tokaan hakuvaihtoehtoon tieto, että oon varasijalla. Hetken kuluttua oli kaikkiin muihin kohtiin tullut tieto "peruuntunut". Mitä tää tarkoittaa? Eli mulla ei ole enää mahdollisuuksia päästä kuin tuohon tokaan vaihtoehtoon varasijalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi hain ja kokeesta oli näköjään HYLÄTTY. En voi käsittää! Mielestäni meni ihan hyvin, enkä nyt mitään erikoista tehnyt. Ainoa mitä mietin on että mainitsin käyneeni vuosia sitten psykologilla puhumassa lapsuuden ongelmista, mutta tässä asiassa olen ollut rehellinen ja kertonut ennenkin ja viime vuonnakaan ei hirveän kauas jäänyt että olisin sisään päässyt. Mitään muuta en keksi mikä voisi vaikuttaa.

Pää hajoaa, oon niin vihainen! Ei se tosiaan jos jää pisteistä kiinni, mutta kun koko koe on HYLÄTTY niin ei tässä tiedä itkeäkö vai nauraa. Olen siis ollut useampana vuonna, mutta pisteitä on kuitenkin tullut vaikka olen rehellinen ollutkin ja sanonut käyneeni psykolla ennen -_-

Vierailija
584/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Mulla tuli tokaan hakuvaihtoehtoon tieto, että oon varasijalla. Hetken kuluttua oli kaikkiin muihin kohtiin tullut tieto "peruuntunut". Mitä tää tarkoittaa? Eli mulla ei ole enää mahdollisuuksia päästä kuin tuohon tokaan vaihtoehtoon varasijalta?

Oot varmaan pääsemässä 1. hakuvaihtoehtoon?

Vierailija
585/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoo miks mulla näkyy eri pistemäärät saman kokeen perusteella? Karelian ja Turun fysioterapiakokeest eri pisteet, vaikka pisteytys ilmeisesti molemmissa sama. Ja kävin tosiaan Turussa kokeessa ja muihin hakukohteisiin tullu sama pistemäärä paitsi tonne Kareliaa.

Pitäiskö alkaa soittelee vai onko jollaki sisäpiiritietoo? 😂

Onks turkuu tullu jo tulokset? Mul näytti edelleen keske 😳

Vierailija
586/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisinkin, mutta siinä lukee "peruuntunut, aloituspaikat täynnä". Ja 3-6 hakuvaihtoehdoissa lukee vain peruuntunut :( voi kökkö! Eipä taida paikkaa irrota.

Vierailija
587/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko faktatietoa,päivittääkö opintopolku ns.reaaliajassa, vai jonkun mainitseman 2krt.vuorokaudessa? Äryttävää odotella, varasija 5 ja opintopolkukyttäys jatkuu... 😉

Vierailija
588/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisinkin, mutta siinä lukee "peruuntunut, aloituspaikat täynnä". Ja 3-6 hakuvaihtoehdoissa lukee vain peruuntunut :( voi kökkö! Eipä taida paikkaa irrota.

Ai, hitsit :/ Tsemppiä sulle!

Vierailija
589/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko faktatietoa,päivittääkö opintopolku ns.reaaliajassa, vai jonkun mainitseman 2krt.vuorokaudessa? Äryttävää odotella, varasija 5 ja opintopolkukyttäys jatkuu... 😉

En osaa kyllä yhtään sanoa mutta uskoisin, että perjantai-iltaan mennessä olet liikkunut varasijoilla jos varasija on liikkuakseen. Toivotaan parasta!

Vierailija
590/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opintopolkuun päivitetään ns. jatkuvasti tuloksia, automaattinen tulossähköposti lähtee kaksi kertaa päivässä (osapuilleen klo 8 ja 20)

H

Vierailija
591/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ainakin varasijat päivittyivät reaaliajassa kun niitä poikaystävän kanssa kyttäiltiin.

Vierailija
592/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkista tuli tieto klo 14

Vierailija
593/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen yliopiston kirjallisuustieteen tulokset tuli ihan hetki sitten! Ja sisällä ollaan! Uskomatonta ja uskomattoman ihanaa!!! :D

Vierailija
594/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulle tuli just Helsingin yliopistosta sähköpostiin tulokset! Ei sinänsä mitään yllättävää, hylätty koska en osallistunut kokeeseen, mutta näyttää siltä että sieltä voisi pikkuhiljaa tulla jo Opintopolkuunkin tuloksia :)

Vierailija
595/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille siis tullut jo sähköpostia noista tuloksista? Katsoin juuri Opintopolusta että pääsin 1. vaihtoehtooni, mutta mietin että tuleeko se sähköposti nyt kun tulokset on tulleet vai vasta perjantaina D:

Vierailija
596/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoko sait pisteitä fyssariin Rovaniemelle vai ootko nähny niitä vielä? :P

Vierailija
597/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille siis tullut jo sähköpostia noista tuloksista? Katsoin juuri Opintopolusta että pääsin 1. vaihtoehtooni, mutta mietin että tuleeko se sähköposti nyt kun tulokset on tulleet vai vasta perjantaina D:

Jaa joku vastasikin jo :D

Vierailija
598/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heii! Sain paikan Helsingistä Diakista sairaanhoitajalinjalle ja oon ottanut sen vastaan. Nyt menin ton koodin kautta kyttäämään pisteitä ja ne on 49. Sit lukee jonosija 135. Eli mitä se meinaa? Pihalla :D

Vierailija
599/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkin tulokset tuli klo 14

Vierailija
600/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kyllä yhtään sanoa mutta uskoisin, että perjantai-iltaan mennessä olet liikkunut varasijoilla jos varasija on liikkuakseen. Toivotaan parasta!

Ainakin 30.6 jälkeen päivittyy klo 7.00 aamulla automaattisesti nuo. Tosin nuo varasijat on lukossa tuolloin 30.6 aikaan, että rikoskirjeessä opiskelijalle on oikea varasija-tilanne. :)

Sitä en osaa sanoa, muuttuuko ne nyt ennen perjantaita miten reaaliaikaisesti.