Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017

Vierailija
15.06.2017 |

Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.

Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?

Kommentit (1077)

Vierailija
561/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kaikki bilsat Helsinkiä lukuunottamatta, mihinkään en päässyt ja varasija Joensuun ympäristö- ja biotieteisiin ei ole muuttunut mitenkään. Vituttaa, taitaa jäädä sekin saamatta.

Vierailija
562/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun lääkis/terveystieteiden maisteri... muita tulosten odottajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voitte löytää tuloksen vaikkei sitä ole virallisesti julkaistu:

1. Klikkaa oma opintopolku

2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat) / tai Chromessa Ctrl+Shift+I

3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista

4. Päivitä sivu (esim. F5)

5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri

6. Klikkaa applications-pyynnöstä

7. Klikkaa preview

8. Ala klikkailla nuolia auki kunnes jostain tulee hakutoiveesi ja pisteesi esiin (kts. seuraava kohta)

9. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet

Pakko oli testata :D Mutta jämähdin kohtaan preview - mistä se löytyy?

Firefoxissa se on Response.

Vierailija
564/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chromella löytyy preview, firefoxissa se oli nimeltään joku muu...

Kiitos, löytyi :) Mutta mulla ei näy tuloksia, kun valintatilanne on kesken - AAAAARGHHH!

Vierailija
565/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pisteitä saitte esivalintakokeesta ketkä olivat diakin terveydenhoito kokeessa? Itse sain 49 pistettä, millä en saanut kutsua pääsykokeisiin. Opintoplussa valinnan tulos on että "hakija ei osallistunut pääsykokeisiin" ? En saanut kyllä kutsuakaan..

Vierailija
566/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingin yliopistosta kukaan saanut vielä tietoa valinnoista?

Vierailija
567/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkis kutsuu! Niin epätodellinen ja kiitollinen olo, että ovet aukesivat vihdoinkin.

Vierailija
568/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkdd kirjoitti:

Onko tullut Tampere tai Rovaniemi hallintotiede tulokset??

Rovaniemi kyllä, jo 20.6!

Vierailija
569/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamk fyssari tullut !

En pääsykokeen jälkeen ees uskaltanu toivoo että pääsisin mut sinne mennään ! 😍

Muita lamkin fyssariks tulijoita ??? 😍

Vierailija
570/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamk ja Saimaan amk julkassu fyssaritulokset, varasijoilla 40 & 30 ollaan. :( se siitä sitten, toki Samkin ja Jamkim tulokset puuttuu mutta eipä oo suuria toiveita niistä enää.

Vierailija
571/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintotiede Vaasa varasija 44... pettymys 😫

Vierailija
572/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko pisteitä saitte esivalintakokeesta ketkä olivat diakin terveydenhoito kokeessa? Itse sain 49 pistettä, millä en saanut kutsua pääsykokeisiin. Opintoplussa valinnan tulos on että "hakija ei osallistunut pääsykokeisiin" ? En saanut kyllä kutsuakaan..

Eikös tämän valintakoeyhteistyön yksi pointti ole tämä, että varsinaisen valintakokeen pisteet - minne olet esivalinnan perusteella kutsun kokeisiin ikinä saanutkin ja varsinainen pääsykoe tehty missä tahansa (Tamk poislukien) - tulokset ovat vertailukelpoiset muuallakin hakutoiveittesi mukaisissa kouluissa, vaikkei sinulla esivalintakokeen pisteet kaikkialle riittäneetkään.

Vierailija
573/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkis kutsuu! Niin epätodellinen ja kiitollinen olo, että ovet aukesivat vihdoinkin.

Voi vitsi, onnea mahdottomasti! Viikki on mahtava paikka opiskella :) Itse kyseisellä kampuksella toisessa tiedekunnassa, tervetuloa tänne!

Vierailija
574/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakkiin varasija 18 :D

Vierailija
575/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, onnea mahdottomasti! Viikki on mahtava paikka opiskella :) Itse kyseisellä kampuksella toisessa tiedekunnassa, tervetuloa tänne!

Eihän eläinlääkiksen tulokset edes oo vielä tullu :D

Vierailija
576/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut HAMK :sta tuloksia?

Vierailija
577/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoo miks mulla näkyy eri pistemäärät saman kokeen perusteella? Karelian ja Turun fysioterapiakokeest eri pisteet, vaikka pisteytys ilmeisesti molemmissa sama. Ja kävin tosiaan Turussa kokeessa ja muihin hakukohteisiin tullu sama pistemäärä paitsi tonne Kareliaa.

Pitäiskö alkaa soittelee vai onko jollaki sisäpiiritietoo? 😂

Vierailija
578/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, jotka hakenu matematiikkaa ja tilastotiedettä, eikä vielkää tuloksii tullu? Itse hain tampereelle, turkuun sekä helsinkiin.

Vierailija
579/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoo miks mulla näkyy eri pistemäärät saman kokeen perusteella? Karelian ja Turun fysioterapiakokeest eri pisteet, vaikka pisteytys ilmeisesti molemmissa sama. Ja kävin tosiaan Turussa kokeessa ja muihin hakukohteisiin tullu sama pistemäärä paitsi tonne Kareliaa.

Pitäiskö alkaa soittelee vai onko jollaki sisäpiiritietoo? 😂

Onko kummassakaan mukana esim. ensisijaisuuspisteitä tai oletko pääsemässä toiseen yhteispistekiintiössä, jossa otetaan myös yo-arvosanat huomioon?

Vierailija
580/1077 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Helsingin valtsika ykkösenä ja Turun yhteiskuntatieteellinen toisena, molemmissa lukee vielä kesken.. kaverit, jotka haki ykkösenä Turkuun on kaikki saaneet jo tulokset. Tuleekohan mun Turun tulokset sillon vasta, kun Helsingistä tulee eli todennäköisesti perjantaina...?