Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017
Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?
Kommentit (1077)
Turun lääkis/terveystieteiden maisteri... muita tulosten odottajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voitte löytää tuloksen vaikkei sitä ole virallisesti julkaistu:
1. Klikkaa oma opintopolku
2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat) / tai Chromessa Ctrl+Shift+I
3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista
4. Päivitä sivu (esim. F5)
5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri
6. Klikkaa applications-pyynnöstä
7. Klikkaa preview8. Ala klikkailla nuolia auki kunnes jostain tulee hakutoiveesi ja pisteesi esiin (kts. seuraava kohta)
9. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveetPakko oli testata :D Mutta jämähdin kohtaan preview - mistä se löytyy?
Firefoxissa se on Response.
Vierailija kirjoitti:
Chromella löytyy preview, firefoxissa se oli nimeltään joku muu...
Kiitos, löytyi :) Mutta mulla ei näy tuloksia, kun valintatilanne on kesken - AAAAARGHHH!
Paljonko pisteitä saitte esivalintakokeesta ketkä olivat diakin terveydenhoito kokeessa? Itse sain 49 pistettä, millä en saanut kutsua pääsykokeisiin. Opintoplussa valinnan tulos on että "hakija ei osallistunut pääsykokeisiin" ? En saanut kyllä kutsuakaan..
Onko Helsingin yliopistosta kukaan saanut vielä tietoa valinnoista?
Eläinlääkis kutsuu! Niin epätodellinen ja kiitollinen olo, että ovet aukesivat vihdoinkin.
Kkdd kirjoitti:
Onko tullut Tampere tai Rovaniemi hallintotiede tulokset??
Rovaniemi kyllä, jo 20.6!
Lamk fyssari tullut !
En pääsykokeen jälkeen ees uskaltanu toivoo että pääsisin mut sinne mennään ! 😍
Muita lamkin fyssariks tulijoita ??? 😍
Lamk ja Saimaan amk julkassu fyssaritulokset, varasijoilla 40 & 30 ollaan. :( se siitä sitten, toki Samkin ja Jamkim tulokset puuttuu mutta eipä oo suuria toiveita niistä enää.
Hallintotiede Vaasa varasija 44... pettymys 😫
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pisteitä saitte esivalintakokeesta ketkä olivat diakin terveydenhoito kokeessa? Itse sain 49 pistettä, millä en saanut kutsua pääsykokeisiin. Opintoplussa valinnan tulos on että "hakija ei osallistunut pääsykokeisiin" ? En saanut kyllä kutsuakaan..
Eikös tämän valintakoeyhteistyön yksi pointti ole tämä, että varsinaisen valintakokeen pisteet - minne olet esivalinnan perusteella kutsun kokeisiin ikinä saanutkin ja varsinainen pääsykoe tehty missä tahansa (Tamk poislukien) - tulokset ovat vertailukelpoiset muuallakin hakutoiveittesi mukaisissa kouluissa, vaikkei sinulla esivalintakokeen pisteet kaikkialle riittäneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkis kutsuu! Niin epätodellinen ja kiitollinen olo, että ovet aukesivat vihdoinkin.
Voi vitsi, onnea mahdottomasti! Viikki on mahtava paikka opiskella :) Itse kyseisellä kampuksella toisessa tiedekunnassa, tervetuloa tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, onnea mahdottomasti! Viikki on mahtava paikka opiskella :) Itse kyseisellä kampuksella toisessa tiedekunnassa, tervetuloa tänne!
Eihän eläinlääkiksen tulokset edes oo vielä tullu :D
Onko kukaan saanut HAMK :sta tuloksia?
Osaako joku sanoo miks mulla näkyy eri pistemäärät saman kokeen perusteella? Karelian ja Turun fysioterapiakokeest eri pisteet, vaikka pisteytys ilmeisesti molemmissa sama. Ja kävin tosiaan Turussa kokeessa ja muihin hakukohteisiin tullu sama pistemäärä paitsi tonne Kareliaa.
Pitäiskö alkaa soittelee vai onko jollaki sisäpiiritietoo? 😂
Muita, jotka hakenu matematiikkaa ja tilastotiedettä, eikä vielkää tuloksii tullu? Itse hain tampereelle, turkuun sekä helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoo miks mulla näkyy eri pistemäärät saman kokeen perusteella? Karelian ja Turun fysioterapiakokeest eri pisteet, vaikka pisteytys ilmeisesti molemmissa sama. Ja kävin tosiaan Turussa kokeessa ja muihin hakukohteisiin tullu sama pistemäärä paitsi tonne Kareliaa.
Pitäiskö alkaa soittelee vai onko jollaki sisäpiiritietoo? 😂
Onko kummassakaan mukana esim. ensisijaisuuspisteitä tai oletko pääsemässä toiseen yhteispistekiintiössä, jossa otetaan myös yo-arvosanat huomioon?
Mulla on Helsingin valtsika ykkösenä ja Turun yhteiskuntatieteellinen toisena, molemmissa lukee vielä kesken.. kaverit, jotka haki ykkösenä Turkuun on kaikki saaneet jo tulokset. Tuleekohan mun Turun tulokset sillon vasta, kun Helsingistä tulee eli todennäköisesti perjantaina...?
Minulle tuli kaikki bilsat Helsinkiä lukuunottamatta, mihinkään en päässyt ja varasija Joensuun ympäristö- ja biotieteisiin ei ole muuttunut mitenkään. Vituttaa, taitaa jäädä sekin saamatta.