Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017
Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?
Kommentit (1077)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dabletti kirjoitti:
Sain illalla tiedon opiskelupaikasta ja seuraavaksi kiinnostikin kuulla omat pisteet, ton koodin avulla sai nekin tietoonsa :-D Haaga-Helian liiketalouden päivätoteutukseen siis pääsin, pistein 74.5/100.
Mä oon pisteillä 69.5 varasijalla 79 :(
Ai liiketalouden tradenomi? Mä olin nimittäin eilen varasijalla 79. Haitteko muihin kouluihin?
Mä olin eilen eka 80. ja nyt 79.
No en hakenu :D Ääliö minä..
Kareliasta tullu fysioterapian tulokset!
äääh onko joku hyväksytty joensuu metsätiede? jos ees yks lähtis nii pääsisin opiskelee 😬
Onko Metropolian viestintälinjoista tietoa?
Nyt tuli myös Saimaan amkin fysioterapian tulokset!
Lapin AMK:n tulokset loistaa edelleen poissaolollaan. :|
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan tieto myös sähköpostiin? Myös hylkytapauksessa?
Mä en oo saanut vieläkään sähköpostia, vaikka eilen tuli tieto opiskelupaikasta ja hyväksyinkin sen heti (JYU).
Mulle ei tullut valinnasta mitään, mutta sitten kun maksoi sen ylioppilaskunnan jäsenmaksun niin tuli mailiin "olet ottanut vastaan opiskelupaikan plaaplaa". Saa nähdä tuleeko mitään fyysistä kirjettä enää ollenkaan. Hyväksymiskirje ois kiva, mutta ne kaikki fuksioppaat nyt on täysin turhia kun samat asiat netissä.
TTY.
Okei, kiitos tiedosta! Ja eipä sillä postilla loppupeleissä mitään väliä ole, kaipaisin kai vaan jonkinlaista vahvistusta vielä. On itselle vaikea uskoa, että pääsin sisään ei-ensikertalaisena!
Opintopolussa sanottiin, että kaikille hakijoille lähetetään kirje sen jälkeen, kun kaikki yhteishaun valinnat kaikissa korkeakouluissa on tehty. Eli luultavasti siis 30.6. jälkeen. En ole vielä minäkään saanut edes sähköpostia, vaikka TaY:n maisterihaun tulos oli opintopolussa 15.6. ja olen jo ottanut paikan vastaan sekä ilmoittautunut läsnäolevaksi :)
Näin voitte löytää tuloksen vaikkei sitä ole virallisesti julkaistu:
1. Klikkaa oma opintopolku
2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat) / tai Chromessa Ctrl+Shift+I
3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista
4. Päivitä sivu (esim. F5)
5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri
6. Klikkaa applications-pyynnöstä
7. Klikkaa preview
8. Ala klikkailla nuolia auki kunnes jostain tulee hakutoiveesi ja pisteesi esiin (kts. seuraava kohta)
9. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet
Täällä odotellaan kolmen eri koulun tuloksia.. ei näy eikä kuulu. Kesken edelleen. Taitaa mennä sinne perjantaille. Ei hirveän suuret odotukset kun en hae ensikertalaisena, vaikka pääsykokeet meni ok kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
7. Klikkaa preview8. Ala klikkailla nuolia auki kunnes jostain tulee hakutoiveesi ja pisteesi esiin (kts. seuraava kohta)
Pakko oli testata :D Mutta jämähdin kohtaan preview - mistä se löytyy?
Vierailija kirjoitti:
7. Klikkaa preview8. Ala klikkailla nuolia auki kunnes jostain tulee hakutoiveesi ja pisteesi esiin (kts. seuraava kohta)
Niin tämähän toimii ainoastaan jos haun tila ei ole "kesken"...
Pääsin jo Turkuun lukemaan bilsaa, mutta ykköstoivetta Helsinkiä vielä odottelen! Älyttömän helpottunut ja onnellinen olo kyllä jo nyt
Onko tullut Tampere tai Rovaniemi hallintotiede tulokset??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveetPakko oli testata :D Mutta jämähdin kohtaan preview - mistä se löytyy?
Chromella löytyy preview, firefoxissa se oli nimeltään joku muu...
Ketään muuta joka odottaa Helsingin mafyke-opettajalinjan tuloksia? Jännittää kun en oo ensikertalainen ja tosi vaikea itse arvioida, miten haastattelu meni...
Pääsin Helsingin Diakiin sosionomiksi opiskelemaan, wuhuu! :)
Diak terveydenhoitaja 49. varasija :( Ei varmaan mahdollisuuksia päästä... Onko Diakiin yleensä vaikea päästä? Tamkiin olen 1. varasijalla terveydenhoitajaksi.
Jyväskylä ja Oulu ovat julkaisseet biologian tulokset.