Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017

Vierailija
15.06.2017 |

Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.

Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?

Kommentit (1077)

Vierailija
461/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, voiko olla niin etten olekaan päässyt Lahden Muotoiluinstituuttiin, vaikka minulla lukee "hyväksytty, odottaa ylempiä hakukohteita"? Tarkoittaako tuo että olen jo oikeasti pääsemässä kouluun vai ei?

Pääset joka tapauksessa kouluun - jos et mihinkään ylemmistä vaihtoehdoistasi, niin tuohon ainakin :) Onnea!

Vierailija
462/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla luki valintatila false, ei vastaanotettavissa eli en siis päässyt. :(

Se tarkoittaa vain sitä, että valinta on vielä kesken eikä sulle olla vielä aktivoitu sitä paikan vastaanottamis-moodia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaan keskittyä siihen markkinointiviestinnän amistutkintoon jos ei aivot riitä tradenomiksi.

Vierailija
464/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aloituspaikkoja on 120 ja hakijoita 900 ensisijasta, niin aika heikot mahdollisuudet sinne on muillakin päästä.

Vierailija
465/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa sama, se johtuu vaan siitä että sulla on luultavasti ylemmissä vaihtoehdoissa vielä valinta kesken tai varasija? Eli sitten kun ylemmissäkin kohteissa valinta on valmis niin paikka on vastaanotettavissa.

Hei tiedättekö, että jos mut olisi hyväksytty vaikka 3. toiveeseen, ja ekassa lukee varasija, niin voinko mä hyväksyä tuon 30.6. mentyä sen kolmannen toiveen vai pitääkö odottaa sinne 14.8. asti kun kaikki varasijat on jaettu? Olis vaan kiva suunnitella vähän elämää...

Vierailija
466/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa sama, se johtuu vaan siitä että sulla on luultavasti ylemmissä vaihtoehdoissa vielä valinta kesken tai varasija? Eli sitten kun ylemmissäkin kohteissa valinta on valmis niin paikka on vastaanotettavissa.

Hei tiedättekö, että jos mut olisi hyväksytty vaikka 3. toiveeseen, ja ekassa lukee varasija, niin voinko mä hyväksyä tuon 30.6. mentyä sen kolmannen toiveen vai pitääkö odottaa sinne 14.8. asti kun kaikki varasijat on jaettu? Olis vaan kiva suunnitella vähän elämää...

Joo voit hyväksyä 3. hakutoiveen! Mä tein juurin niin 2015, kun hain ekaa kertaa ja pääsin 3. hakutoiveeseen ja alko näyttää et pääsen varasijalta 2. hakutoiveeseen, mikä alkoki sit kaduttaa. 

Vierailija
467/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sijalla 10, eiköhän tästä vielä sissään mennä!!!

Vierailija
468/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita tulossa syksyllä LAMKiin? 

Vierailija
469/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ette tajua tuota jonojuttua? Sehän on vain järjestys, jossa ihmiset otettu sisään :D esim poikaystävällä lukee jonossa 26., kun pääsi Aaltoon. Eli hän on ollut 26. paras hakijoista (tosi yksinkertaistettuna).

Vierailija
470/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koodijuttu toimi, pisteet näkyy! On ainakin reilusti enemmän pisteitä kun mitä viimevuoden alin sisäänotettu pistemäärä!

Vierailija
471/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ niin toimii :) Ja sieltä löytyi pisteet ja jonossa-numero.

Vierailija
472/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi koodijuttu toimi, pisteet näkyy! On ainakin reilusti enemmän pisteitä kun mitä viimevuoden alin sisäänotettu pistemäärä!

Mikä koodijuttu? Itsellä näkyy vain, että hyväksytty, järjestystä ei ole.

Vierailija
473/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tuo jonojuttu vasta, kun valinta on valmis? Voinko mennä katsomaan omia pisteitäni jo, vaikka kaikki neljä hakukohdettani on vielä kesken?

T. Tyhmä

Vierailija
474/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi eilen mun toisesta hakukohteesta millä varasijalla oon, muissa hakukohteissa oli kesken. Nyt kun kävin katsomassa niin sen varasijankin kohdalla lukee taas kesken? Mistä johtunee vai päivittyykö varasija tällä tavalla?

Vierailija
475/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koodijuttu? Itsellä näkyy vain, että hyväksytty, järjestystä ei ole.

442/473

klo 16:47 | 27.6.2017

1. Klikkaa oma opintopolku

2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)

3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista

4. Päivitä sivu (esim. F5)

5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)

6. Klikkaa applications-pyynnöstä

7. Klikkaa preview

8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)

8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)

9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)

10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta.

Ohjeet kopioitu muualta. Mulla ei toiminut Firefoxilla (tyssäsi siihen että Preview-lehteä ei löytynyt) mutta Chromella sain pisteet näkyviin :)

^ kopioitu aiemmasta viestistä tästä ketjusta. Löysin omat pisteet ja sijoituksen jonossa.

Vierailija
476/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko tuo jonojuttu vasta, kun valinta on valmis? Voinko mennä katsomaan omia pisteitäni jo, vaikka kaikki neljä hakukohdettani on vielä kesken?

T. Tyhmä

Ei varmaan vielä näy mitään, mutta voithan käydä kokeilemassa :) Älä huoli, ei näistä ymmärrä kaikki muutkaan 👍🙂

Vierailija
477/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille!

Vierailija
478/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisterihaun tulokset ainakin tulleet :)

Mihin on maisterihaun tulokset tulleet? Odotan Helsingin tietoja, vielä näkyy että kesken.

Sama täällä! Tulokset tulleet ainakin Turkuun ja Jyväskylään itselle.

Vierailija
479/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tuleeko kaikille samaan paikkaan hakeneille samaan aikaan tieto vai tuleeko ensin niille ketkä pääsee tmv? Ja onko jollekin tullu Turun amk:n kätilökoulutuksen tuloksii?

Vierailija
480/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lääkiksen tulokset on tullut?