Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017
Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?
Kommentit (1077)
Minut on hyväksytty LAMK:iin tekstillä "hyväksytty, odottaa ylempien tuloksia" tai sinne suuntaan... tutkin tuon koodijutun ja siellä luki että hyväksytty ja että jono olisi ollut vasta 51. Mitä se tarkoittaa? Pisteitä oli 100!
Sain illalla tiedon opiskelupaikasta ja seuraavaksi kiinnostikin kuulla omat pisteet, ton koodin avulla sai nekin tietoonsa :-D Haaga-Helian liiketalouden päivätoteutukseen siis pääsin, pistein 74.5/100.
asdwe kirjoitti:
hakiko muut metsätiede joensuu/helsinki??
Minä hain Joensuuhun. Tällä hetkellä joku 29. varasija.
Kissamamma kirjoitti:
Minut on hyväksytty LAMK:iin tekstillä "hyväksytty, odottaa ylempien tuloksia" tai sinne suuntaan... tutkin tuon koodijutun ja siellä luki että hyväksytty ja että jono olisi ollut vasta 51. Mitä se tarkoittaa? Pisteitä oli 100!
Jonossa on sijoitus (sieltä koodista, kun katsoo) eli olet 51. paras hakija :) Montako aloituspaikkaa on?
Käyttäjä4469 kirjoitti:
Kokeiliko joku jolla valinta vielä kesken sitä, näkeekö pistemääriä Opintopolusta?
Keskeneräisten valintojen pisteitä ei näy Opintopolussa.
Dabletti kirjoitti:
Sain illalla tiedon opiskelupaikasta ja seuraavaksi kiinnostikin kuulla omat pisteet, ton koodin avulla sai nekin tietoonsa :-D Haaga-Helian liiketalouden päivätoteutukseen siis pääsin, pistein 74.5/100.
Mä oon pisteillä 69.5 varasijalla 79 :(
Vierailija kirjoitti:
Dabletti kirjoitti:
Vielä jatkasin, voitko kertoa millä jonosijalla olet?
Sain auki macilla siten, että chromen selaimessa oikeassa yläreunasta painoin painikketta, jossa kolme palloa -> lisää työkaluja -> kehittäjän työkalut. Tän jälkeen muut toiminnot alkuperäsen ohjeen mukaan
Xamkista ei edelleenkään ole tainnut kuulua mitään?
Odottavan aika on pitkä.
Onko väki saanut jo tuloksia JAMKista? Itse hain YAMK puolelle ja opinpolussa edelleen teksti, että valinta kesken.
Perjantai lähestyy, onneksi! Ei enää montaa päivää jännitettävänä :) Paitsi niillä, jotka ovat varasijoilla. Tsemppiä kaikille!
Dabletti kirjoitti:
Mihin koulutusohjelmaan pääsit?
Onko kukaan saanut Helsingin tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Dabletti kirjoitti:
Ai liiketalouden tradenomi? Mä olin nimittäin eilen varasijalla 79. Haitteko muihin kouluihin?
Kuinka monta varasijalaista voi päästä kouluun?
Haitteko päivä vai monimuoto toteutukseen?
Koska ne Helsingin tulokset oikein tulee? Toivon, että oma varasijatilanne muuttuu niiden tulosten myötä parempaan suuntaan kun lisää porukkaa pääsee ykkösvaihtoehtoonsa.
Kissamamma kirjoitti:
Mikä lamkin koulutusohjelma?
Minä edelleen Tamkiin 1. varasijalla... Muuttuukohan alemman kohteen tulos niin että siinä lukee "Kesken" jos on pääsemässä ylempään hakukohteeseen? Näin luin jostain.