Miten te avokonttorissa tms istuvat hoidatte menkat?
Istun töissä isossa huoneessa, avokonttorissa, jossa ympärilläni aika lähelläkin ihmisiä. Miten menisin menkkojen aikana vessaan? En jaksaisi raahata koko laukkua aina mukaan, mutta miten saan huomaamattomasti siteen/tampoonin mukaani? :D
miten muut hoitaa tämän??
Kommentit (241)
Meillä on aika rento työpaikka ja luovuus on sallittua, niin olen askarrellut tamponeista "panosvyön", jota kannan näyttävästi mukana. Tunnelmaa tehostaakseni minulla on koppalakki ja maastokuosiset vaatteet sekä leikkipyssy. Pyssyllä voi sitten myös kätevästi ampua tamponin paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5854 kirjoitti:
Minustakin olisi erittäin epämiellyttävää, jos työpaikalla pitäisi kaikkien nähden kulkea hygieniatuote kädessä. Työskentelen hallinnossa esimiestehtävässä, ja olemme koko tiimi samassa monitoimitilassa. Olen saanut varmaan aika häveliään kotikasvatuksen; lapsuudenkodissani esimerkiksi ei puhuttu ”k**kautisista”, vaan käytettiin sanaa ”ne”.
Olen ratkaissut ongelman niin, että ”niinä” päivinä kotona, aamutoimien yhteydessä, pakkaan t*mponin ensin yhden ja sitten vielä toisen k*ndomin sisään. Ulomman k*ndomin solmin kiinni umpisolmulla. K*ndomissa olevan liukasteen ansiosta tämä paketti on melko helppo sujauttaa p*räsuoleen, josta sen sitten päivällä voi työpaikan vessassa ponnistaa esiin.
Samaa menetelmää olen käyttänyt myös esimerkiksi lomamatkoilla. Ja olen tarkkana sen kanssa, että pesen kädet, ennen kuin alan asettaa t*mponia paikoilleen.
Hieman ohiksena: pari vuotta sitten aloin tilata t*mponit ja p*kkuhousunsuojat netistä. Ihanaa, kun voi pari kertaa vuodessa noutaa paketin automaatilta sen sijaan, että näitä tuotteita joutuisi "esittelemään" kaupan kassalla.
...........................
TSIISUS!
Oletko monta kertaa jäänyt tullin huumetesteissä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös wc avokonttorimallia vai mikä on ongelma?
:D :D
Uudet unisex vessat on. Miesten pisuaari on siinä isossa tilassa ja sitten koppi naisia varten (kuulee koko tilaan kun vetää siteen teipin irti -- spruuuutttttssssa ja sitten toinen ääni, kun vetää vanhan siteen housuista irti ..... struuuuuuuttttssssss ja tussahdus, kun heittää siteen roskikseen .... plöts..... betonilattiaan tippuva veritippa läiskähtää toisella puolella pissivän miehen valkoisten farkkujen lahkeseen..... ). Etenkin KAIKKI kuulee kun peset persettä sillä käsisuihkulla.
Belgiassa oli näitä vessoja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, nyt en ihan ymmärrä, miksi olisi niin kauheaa, jos joku sattuisi näkemään, että kävelet siteen/tamponin kanssa vessaan? Kuukautiset ovat kuitenkin luonnollinen asia ja kaikki tietävät, että valtaosalla naisista sellaiset noin kerran kuussa on. Suurin osa työkavereistasi tuskin edes kiinnittäisi huomiota siihen, että kädessäsi on jotain. Ja jos se tosiaan on niin kamalaa, nin ennakoi hyvä ihmienn sen verran, että puet päälle taskulliset vaatteet ja jotain muuta kuin ne kireimmän mahdolliset. Herttinen sentään tätä uusavuttomuuden määrää...
Minusta olisi noloa nähdä jonkun kävelevän tamponit käsissään. Ihan sama kuin kävelisi pillukarvat esillä konttorissa. Ei se ole mikään navetta!
Ei lehmät käytä tamponeja eikä niillä ole pil_unkarvoja.
Kristee näitä kaupunkilaisia!
Ei ei, mutta sama asia. Navetassa kasvaneet ei ymmärrä käytössääntöjä, kohteliaisuutta ja häveliäisyyttä. Ei tarvitse hävetä mitään, ettei halua esitellä kyseisiä välineitä vastaantulijoille.
Miten se on sama asia, kun siltikään lehmät ei käytä tamponeja? Miten sen voi oppia navetasta ja lehmien hoidosta?
Satunnainen käyttäjä kirjoitti:
Yksityinenkin asia voi olla luonnollinen, mutta kuka hullu nyt jakelee kaikille avokontorissa infoa omista kuukautisistaan? Juu ei kiitos, en halua tietää, mene pliis vain vaihtamaan side niin, ettei minun tarvitse ajatella verenvuotoasi.
Uusi somevillitys (kuten imettävät äidit ja vastasynnyttäneen pimpsa).... näin vaihdan siteen avokonttorissa.
Nyt sainkin hyvän liikeidean, kiitos tämän ketjun.
Alan kehitellä terveyssidettä joka toimii niin, että kuuluu kaljapurkin sihaus kun sen teipin repäisee, niin ei tule mitään "epäesteettistä" mielikuvaa naisesta ja naisen toiminnoista miehelle, eikä ainakaan silloin miestä ällötä tai nolota naisen puolesta.
Sitten taas kun sen tamponin vetää ulos, niin kuuluu röyhtäisy, jos ujo nainen epäilee miehellänsä olevan niin tarkat korvat, että pelkää sen ulosvetämisen kuuluvan.
Silloin sekin homma on meinaan niin äijämeininkiä, että oksat pois.
Pidän varatamponia korvan takana, on sellainen kovis lookki.
Minkä hiton takia ei voi laittaa meikkipussiin jossa kuljettaa vessaan. Ihan normaalia käydä MEIKKIPUSSIN kanssa vessassa, kun on naisihminen. Minä olin koulutuksessa miesvaltaisella alalla enkä todellakaan kuumotellu edes koko repun vientiä vessaan. Jos on menkat, niin ON MENKAT. Käsissä en todellakaan ala kuljettamaan, vien aina laukussa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia ei voi laittaa meikkipussiin jossa kuljettaa vessaan. Ihan normaalia käydä MEIKKIPUSSIN kanssa vessassa, kun on naisihminen. Minä olin koulutuksessa miesvaltaisella alalla enkä todellakaan kuumotellu edes koko repun vientiä vessaan. Jos on menkat, niin ON MENKAT. Käsissä en todellakaan ala kuljettamaan, vien aina laukussa.
Meikkipussi on hyvä ajatus. Vieläpä jokin tyylikäs malli, niin ettei haittaa, vaikka joku ottaisi kuvan ja postaisi someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkipussi on hyvä ajatus. Vieläpä jokin tyylikäs malli, niin ettei haittaa, vaikka joku ottaisi kuvan ja postaisi someen.
AP ei kestä vitsiä, että marssii joka kuun 13. (!), 14. ja 15. päivä vessaan meikkipussin kanssa. Tilastollinen tosiseikka.
Koko avokonttori odottaa aina 13. päivän aamupäivä, että kohta.......
Jenkeissä myyvät sellaisia saksofoni-kuukautissuojakoteloita juuri tätä tarkoitusta varten. Ystäväni Amy oli jopa opetellut soittamaan sitä siltä varalta jos joku ihmettelee minkä vuoksi raahaa soitinta vessaa.
Ihan hyvin voi mennä laukun kanssa vessaan. Mistä kukaan tietää mihin olet menossa? Ellet sitten tee siitä numeroa ja sano meneväsi vessaan. Loppupeleissä ketään ei kiinnosta otatko laukun vessareissulle tai se onko sulla menkat vai ei. Työpaikka se avokonttorikin on. Ei siellä ole aikaa tai kiinnostusta ihmetellä kuka menee seuraavaksi taukohuoneeseen tai vessaan. Älyhoi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän varatamponia korvan takana, on sellainen kovis lookki.
Itse käytän asettimellisia. Ruskeasta teipistä laitan niihin "filtterin" ja pidän korvan takana.
Itse kun käytän tamponeja, joissa ei ole asetinta, niin ne mahtuu jopa mun lapsenkokoisiin käsiin piiloon. Kukaan tuskin huomaa jos nyt käsi nyrkissä kävelen vessaan. Joskus saatan sujauttaa sen myös rintsikoihin.
Mulla on semmoinen luotivyö täynnä tampooneja, pidän sitä paidan alla piilossa. Suosittelen kaikille...
No joo ei vaiskaan. Miksi osa naisista tekee luonnollisista asioista itselleen noin vaikeita? Mitä VÄLIÄ vaikka joku näkisi sun kanniskelevan sidettä vessaan? Ei se ketään yllätä, että naisilla on kuukautisia.
Ihmiset kaivelee laukusta milloin mitäkin. Rahaa käydäkseen ostamassa kahvin. Lääkkeitä. Nenäliinan. Huulirasvaa. Puhelimen. Ei ne sun laukun kaiveluitasi oikeasti ehdi tai viitsi kytätä.
mitä jos on open consept toilet, silloin kaikki näkevät mitä pytyllä puuhaa
Jenkeissä myyvät sellaisia saksofoni-kuukautissuojakoteloita juuri tätä tarkoitusta varten. Ystäväni Amy oli jopa opetellut soittamaan sitä siltä varalta jos joku ihmettelee minkä vuoksi raahaa soitinta vessaa.
Satunnainen käyttäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?? Mä olen avokonttorissa töissä, 90% työkavereista miehiä. Mulla on tamponit työpöydän vetolaatikossa. Otan sieltä tamponin käteeni, nousen penkistä ylös, kävelen vessaan, laitan oven lukkoon, hoidan hommat. Ketään ei voi vähempää kiinnostaa, ja jos kiinnostaa, niin mitäs noloa siinä on. Jokaisella terveellä naisella ja tytöllä on joskus menkat.
Kerran otin särkylääkettä menkkakipuihin työkavereiden (niiden miesten) nähden. Joku kysyi, että sattuuko mua johonkin. Vastasin että "joo, mahaan". "Ai miks, ootko syöny jotain outoo?" "Ei, menkat vaa." "Aijaa, no voi, kurjaa. Katoitteko eilen sen matsin muuten?" Et kyllä ne aikuiset miehet on tottunu siihen, että joskus naisilla sattuu mahaan. Jos ei oo, ni alkaa olla jo aika.
No, mua ainakin vituttais tehdä selkoa jollekin miehelle, joka ei ole minulle läheinen kuukautisistani. Yhtä hyvällä syyllä mun ois sitten kuultava työpaikan iäkkäämpien miesten pissasuihkun heikentyneen eturauhasvaivojen takia, jos alkaa usein olla lattia märkä ja haista. Tai että sermin takana Elinalta (27v.) leikataan pian kohtu pois *koska joku sairaus*, jos hän vääntelee naamaansa tuskissaan. Ihan luonnollisia asioita. Mites Elina se eilinen Emmerdale?
Sen jälkeen, kun nelikymppinen työkaveri kuoli verenmyrkytykseen ja pian sen jälkeen kolmikymppinen työkaveri kertoi meille kivessyövästään, niin viimestään siinä kohtaa meidän firmassa lakattiin naureskelemasta normaaleille kehontoiminnoille. Suurin osa oli toki jo lopettanut sen aikapäivää sitten, kun ollaan aikuisia, meillä on puolisoita ja lapsia ja koiria ja yhteisiä työreissuja ja sairauksia jne.
T: miesten edessä särkylääkkeitä napsinut
Vyölaukku. Mut sitä pitää sitten pitää joka päivä. Jos sittenhän ne kaikki töllää sua kun sulla on muutamana päivänä vaan se vyölaukku.
Kumma kun ei ole soivia siteitä - varoittaisi miesparkoja vuotavista naisista. Joka kerta helähtäisi kun lorahtaa. Ei tarttisi itsekään katsoa jalkoväliin, että onko tullut! Kun on niitä valmiiksi lemuavia mallejakin (tuoksusiteet).