Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te avokonttorissa tms istuvat hoidatte menkat?

Vierailija
14.06.2017 |

Istun töissä isossa huoneessa, avokonttorissa, jossa ympärilläni aika lähelläkin ihmisiä. Miten menisin menkkojen aikana vessaan? En jaksaisi raahata koko laukkua aina mukaan, mutta miten saan huomaamattomasti siteen/tampoonin mukaani? :D
miten muut hoitaa tämän??

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus pujottanut ohuen siteen esim. hihan sisään, kun on ollut pitkähihainen paita tai pusero.

Vierailija
222/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää hyvät naiset kuukuppeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teeskentelen että kaivelen jotain syötävää ja laitan siteen ja tamponin suuhun, sillä tavalla näytän hieman hamsterilta mutta kukaan ei taatusti arvaa, että poskissani on kuukautissuojat, luulevat vain ahmatiksi.

Vierailija
224/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
225/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen nuoruus kun itsekin olen tuskaillut nolona, mihin siteen piilottaa. Painajaismaisimpia oli tilanteet jolloin tajuat wc:ssa, ettei siellä ole roskista. Vessanpytystä ei voi sidettä vetää alas ettei se tukkeudu, siispä sidettä paperin sisään ja nyrkissä piilotellen etsimään lähintä roskista... No joo, nykyään näitä huolia ei ole. Oon siirtynyt kuukautiskuppiin jo yli 10 vuotta sitten enkä enää palaisi siteisiin enkä varsinkaan tamponeihin. Kätevää, vaivatonta, ekologista, edullista, huomaamatonta ja hajutonta. Ei mitään syytä valittaa! 

Vierailija
226/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös avokonttorissa ja en koe että kukaan kiinnittäisi sen kummemin huomiota jos kaivelen laukkua. Siinä on helppo sujauttaa tamponi hihaan ja mennä normaalisti vessaan. Vaatii tosin pitkähihaisen paidan mutta saattaisi toimia myös paidan alle tai vyötärölle sujautettuna.

Ja harvemmin löytyy vessaa jossa ei olisi roskista mutta jos näin joskus kävisi niin paperiin käärittynä sama homma ja sijoittaisin sen laukkuun kunnes löytyisi roskis.

Kuukupin mainostajille tiedoksi, ettei kaikki ole kiinnostuneet sitä käyttämään. Ja vaikka itsestänne kuukautiset tuntuisivat noloilta ja jaette tarinoita nuoruudestanne niin kaikki eivät pidä niitä noloina. Se ei kuitenkaan ole koko työyhteisön asia koska jollakin on kuukautiset, joten luulisi teidänkin ymmärtävän että ne haluaa pitää omana tietonaan. Toki voitte itse kuuluttaa omistanne mikäli näin haluatte mutta kaikki eivät halua.

Vierailija
227/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan meikkipussin mukaan johon olen laittanut yhden siteen ja käyn vessassa, muut luulee että meen vaan meikkaamana. Tai naiset kyllä ehkä tajuaa, mutta mitä sitten? Menkat on normaali asia.

Vierailija
228/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se sopivan kokoinen meikki/pikkupussukka, jossa säilytät ne laukussa ja sitten menet sen pussin kanssa vessaan. Esim jollain marimekolla on semmoisia vetoketjulla tai metallihakasilla kuten lompakossa.

Vierailija
229/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on musta tuoli. En käytä menkkojen aikana pikkareita ja nostan helman ylös. Kätevää kun voi valuttaa veret tuolin pehmusteisiin. Eikä kukaan huomaa mitään!

Että mitään verivanaa ei jää ulko-oven ja työpisteesi välille sitten? Tai edes tipluja?

Jospa työtuolissa on pyörät alla? Sillä lykkii sitten ovelle asti. 

Vierailija
230/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan hoitaa jutun salassa. Muuten konttorin vääräleuat ovat heti kommentoimassa: Varokaa, Tuulalla on ne päivät..).

Vierailija
231/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta dildo ja laita tamponi sisälle patterin paikalle. Kaiva se laukusta. Miespuoliset työkaverit eivät taatusti arvaa mitä menet sinne vessaan puuhaamaan. :)

Vierailija
232/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessahan se käsilaukku on otettava mukaan, onhan siellä lompakko, avaimet ja  muuta tärkeää. En minä ainakaan jätä käsilaukkuani minnekään kodin ulkopuolella.

Vierailija
233/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuukautisten keinotekoinen poistaminen on kuulemma haitallista.

Täsmälleen päinvastoin. Naisen kroppa on kivikautinen ja olisi terveellisempää olla ilman menkkoja, mm. syöpäriskin takia. Ennen naiset kuolivat hyvissä ajoin ennen vaihdevuosia ja menkat alkoivat myöhemmin, sitten oltiin raskaana ja imetettiin ja sitten jo kuoltiin. Nykynainen ovuloi ja menkkaloi koko ajan, _eikä se ole terveellistä_

Tästä on ihan tieteellisiä artikkeleitakin.

Varmaan noinkin, mutta onko terveellisempää olla ilman menkkoja hormonaalisen manipulaation avulla, onkohan sitä tutkittu.

Kaksi lääkäriä oli päinvastaista mieltä asiasta,enpä tiedä.

Vierailija
234/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä kuukuppia. Ei tule näitäkään ongelmia.

Ei niin. Sitten vain sattuu niin julmetusti mahaan, että en ole työkuntoinen. Se kuukuppi ei vaan käy kaikille.

Vierailija
235/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei jo ole naisten vessassa lokerikkoa, jonne jokainen voi viedä siteitä, tamponeja, varasukkahousuja jne. Jokaisella siis oma lokeronsa. Meillä avomallia eikä aiheuta ongelmia. Hädän tullen voimme lainata työkaverin lokerosta siteen tai tamponin, jos oma lokero on sattumoisin tyhjä. Yllätyksiähän sattuu!

Vierailija
236/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo töissä avokonttorissa, mutta ihan ottasin siteen/tamponin käteeni ja kävelisin vessaan.

En usko että tommosis paikois on töis mitää alle 10-vuotiaita jotka ei tiedä mitä menkat on.

Vierailija
237/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin noita vastauksia, olenko aikamatkannut muutaman vuosikymmenen taaksepäin. Ei oo todellista nykypäivänä. Äitini, joka oli syntynyt 1920-luvulla, olisi voinut ihmetellä, miten asian hoitaa. Olisi varmaan laittanut esiliinan taskuun.

Vierailija
238/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on niinkin simppeli ratkaisu, että haen aina sairista menkkapäiviksi. Ei tarvii tehdä elämäänsä noin hankalaksi.

Vierailija
239/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäpussi kaulaan ja sinne puhelimen kaveriksi se side.

Vierailija
240/241 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sermin takana vaihdan tamponin, yleensä ei ole kukaan huomannut