Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te avokonttorissa tms istuvat hoidatte menkat?

Vierailija
14.06.2017 |

Istun töissä isossa huoneessa, avokonttorissa, jossa ympärilläni aika lähelläkin ihmisiä. Miten menisin menkkojen aikana vessaan? En jaksaisi raahata koko laukkua aina mukaan, mutta miten saan huomaamattomasti siteen/tampoonin mukaani? :D
miten muut hoitaa tämän??

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amyn kaveri kirjoitti:

Jenkeissä myyvät sellaisia saksofoni-kuukautissuojakoteloita juuri tätä tarkoitusta varten. Ystäväni Amy oli jopa opetellut soittamaan sitä siltä varalta jos joku ihmettelee minkä vuoksi raahaa soitinta vessaa.

Jos ei jaksa opetella soittamaan niin ainahan voi piilottaa sinne koteloon nauhurin jolla soittaa saksofonimusiikkia vessassa käydessään. Eikä kukaan epäile mitään!

Vierailija
202/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju pitkään aikaan, loistavia vinkkejä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan taskuun vuoron alkaessa tarvittavan määrän siteitä (yleensä ehtii 8h aikana käymään 2-3krt vessassa). Laukkua säilön lukollisssa kaapissa. Jos ei ole mitäänn mahdollisuutta käyttää taskullisia vaatteita niin voishan sitä pitää jotain pientä olkalaukkua koko ajan, jossa sisällä esim. känny, huulirasva ja pari sidettä.

Tai jos ne menkat sotkee työelämän ihan totaalisesti syö e-pillereitä aina 3-5 laattaa putkeen ja ajoitat menkat lomiin ja pidempiin juhlapyhiin tai saikutat kuukautisten ajan. Menkat saa pois myös reilulla alipainolla mutta se ei ole ihan varma keino. Sitten voi hankkiutua raskaaksi, jolloin vuodot on vähäiset tai olemattomat ja noin vuoden voi hoitaa menkkoja kotona, pois avokonttorin haasteista.

Vierailija
204/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä tiukat farkut, joten taskuun en saa tungettua, plus joku huomaisi kun laukusta kaivan ja alan taskuun tunkemaan....

Laukkua en jaksa aina raahata, eikö sekin oo epäilyttävää? En halua että kaikki tietää millon mulla on menkat

No osta uudet löysemmät ja laitat taskuun jo kotona. Tai sitten sun pitää vaan antaa vuotaa yli, jos ei neuvot kelpaa.

Tai jos farkut eivät ole ihan tiukat lahkeesta niin voisiko sinne ommella sisäpuolelle vetoketjullisen taskun sidettä varten? Vetoketju siksi ettei side putoa lahkeesta kesken työpäivän.

Vierailija
205/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ketju pitkään aikaan, loistavia vinkkejä :D

Paitsi joku peppukipeä on poistanut suuren osan hauskoista viesteistä ja lisäksi viestin, jossa kysyttiin, miksi hauskoja viestejä on poistettu...

Veikkaan ulia, ei kestä että naisilla on hauskaa keskenään ja asia liittyy vain etäisesti miehiin. Voi pientä. :,(

Vierailija
206/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama enkuksi - simulaattorikäännös (paluu menneisyyteen aikaviive).

https://www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/comments/2x0kgl/how_do_you_car…

Wikisivusto http://www.wikihow.com/Sneak-a-Pad-or-Tampon-to-the-Bathroom-at-School

3. Know your backup sources.  --> Kännykkä mukaan ja pikasoitto tytöille, jotka rientää apuun!

6. Take something else with you. --> Esitä, että vesipullo pitää käydä täyttämässä (sen sijaan, että kailotat kuten suomalaiset yleeensä, että "nyt pitää käydä vessassa/hyysissä").

.

https://www.buzzfeed.com/katienotopoulos/the-intense-art-of-sneaking-a-…

.

Täällä on kauhukertomukset, kun kaikki  ei mennyt kuten Strömmössä

http://www.refinery29.com/funny-period-at-work-stories  ...esim. että stripparin ammatissa on ihan omat haasteensa siteiden kanssa. ....

Vierailija
207/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä tiukat farkut, joten taskuun en saa tungettua, plus joku huomaisi kun laukusta kaivan ja alan taskuun tunkemaan....

Laukkua en jaksa aina raahata, eikö sekin oo epäilyttävää? En halua että kaikki tietää millon mulla on menkat

No osta uudet löysemmät ja laitat taskuun jo kotona. Tai sitten sun pitää vaan antaa vuotaa yli, jos ei neuvot kelpaa.

Tai jos farkut eivät ole ihan tiukat lahkeesta niin voisiko sinne ommella sisäpuolelle vetoketjullisen taskun sidettä varten? Vetoketju siksi ettei side putoa lahkeesta kesken työpäivän.

Kannattaa ommella polvien kohdalle: side toimii myös polvisuojana, jos kaatuu vaikka jäällä talvella!

Vierailija
208/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liimannut  pesualtaan takaosaan piiloon muovipussin jossa on lajitelma tamponeja ja siteitä. Sieltä löytyy tarvittaessa. Toinen kikkani on mappikotelo, mitä kuljettelen konttorissa muka(na) kiireisenä. :) Myös asiakirjakansio suojaa.

Vierailija
209/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan omalla paikallani menemättä vessaan.

Vierailija
210/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä hiton takia ei voi laittaa meikkipussiin jossa kuljettaa vessaan. Ihan normaalia käydä MEIKKIPUSSIN kanssa vessassa, kun on naisihminen. Minä olin koulutuksessa miesvaltaisella alalla enkä todellakaan kuumotellu edes koko repun vientiä vessaan. Jos on menkat, niin ON MENKAT. Käsissä en todellakaan ala kuljettamaan, vien aina laukussa.

Meikkipussi on hyvä ajatus. Vieläpä jokin tyylikäs malli, niin ettei haittaa, vaikka joku ottaisi kuvan ja postaisi someen.

AP ei kestä vitsiä, että marssii joka kuun 13. (!), 14. ja 15. päivä vessaan meikkipussin kanssa. Tilastollinen tosiseikka.

Koko avokonttori odottaa aina 13. päivän aamupäivä, että kohta.......

Joo, onneksi se on meikkipussi, meikatahan ei voi kun menkkojen aikaan..

Vierailija
211/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on kätevä

Vierailija
212/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä emäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ommella polvien kohdalle: side toimii myös polvisuojana, jos kaatuu vaikka jäällä talvella!

Yleensä farkkujen kireys muutenkin vaikuttaa vain etutaskuihin.

Takataskuihin muutama side kumpaankin, niin toimii myös kaatumispehmusteena ja kaupan päälle  saa pepun näyttämään pyöreämmältä.

Vierailija
213/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laukun mukana kantaminen ei meinaa menkkoja. Voihan siellä laukussa olla vaikka puuteri, kasvopaperit, huulipuna, hiusharja, käsidesi... Naisena mulla on tapana kuljettaa laukkua mukana ja tarkastaa vaikka meikki vessan peilistä.

Vierailija
214/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuukautisten keinotekoinen poistaminen on kuulemma haitallista.

Täsmälleen päinvastoin. Naisen kroppa on kivikautinen ja olisi terveellisempää olla ilman menkkoja, mm. syöpäriskin takia. Ennen naiset kuolivat hyvissä ajoin ennen vaihdevuosia ja menkat alkoivat myöhemmin, sitten oltiin raskaana ja imetettiin ja sitten jo kuoltiin. Nykynainen ovuloi ja menkkaloi koko ajan, _eikä se ole terveellistä_

Tästä on ihan tieteellisiä artikkeleitakin.

Vierailija
215/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amyn kaveri kirjoitti:

Jenkeissä myyvät sellaisia saksofoni-kuukautissuojakoteloita juuri tätä tarkoitusta varten. Ystäväni Amy oli jopa opetellut soittamaan sitä siltä varalta jos joku ihmettelee minkä vuoksi raahaa soitinta vessaa.

Joo, mäkin tunnen tän Amyn. Kova gimma, vähän luntahtava, mutta mitäs noista😄.

Vierailija
216/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen päinvastoin. Naisen kroppa on kivikautinen ja olisi terveellisempää olla ilman menkkoja, mm. syöpäriskin takia. Ennen naiset kuolivat hyvissä ajoin ennen vaihdevuosia ja menkat alkoivat myöhemmin, sitten oltiin raskaana ja imetettiin ja sitten jo kuoltiin. Nykynainen ovuloi ja menkkaloi koko ajan, _eikä se ole terveellistä_

Myös miesten ja lähes kaikkien lajien kropat ovat yhtälailla kivikautisia.

Muuhun en ota kantaa, en epäile, ettetkö olisi oikeassa.

Vierailija
217/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noinkin, mutta onko terveellisempää olla ilman menkkoja hormonaalisen manipulaation avulla, onkohan sitä tutkittu.

Vierailija
218/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sujautan tamponin valmiiksi rintsikoihin kun käyn veskissä

Vierailija
219/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musta tuoli. En käytä menkkojen aikana pikkareita ja nostan helman ylös. Kätevää kun voi valuttaa veret tuolin pehmusteisiin. Eikä kukaan huomaa mitään!

Vierailija
220/241 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on musta tuoli. En käytä menkkojen aikana pikkareita ja nostan helman ylös. Kätevää kun voi valuttaa veret tuolin pehmusteisiin. Eikä kukaan huomaa mitään!

Että mitään verivanaa ei jää ulko-oven ja työpisteesi välille sitten? Tai edes tipluja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan