Miten te avokonttorissa tms istuvat hoidatte menkat?
Istun töissä isossa huoneessa, avokonttorissa, jossa ympärilläni aika lähelläkin ihmisiä. Miten menisin menkkojen aikana vessaan? En jaksaisi raahata koko laukkua aina mukaan, mutta miten saan huomaamattomasti siteen/tampoonin mukaani? :D
miten muut hoitaa tämän??
Kommentit (241)
naisten velvollisuus ei ole suojella miehiä kuukautisilta. kuukautissuojat reippaasti räpylään ja vessaan!
Otan tamponin laukusta, pidän sen kädessä ja kävelen vessaan. Eipä kukaan kiinnitä huomiota....
Minä olen miesvaltaisessa paikassa ja täysin avoin tila. Sermit odottaa laittoaan..ongelma on se, että mun tilaa ei juuri voi peittää sermein, kun otan asiakkaat vastaan, ne kolme, jotka viikon aikana käy. Muut ei saa aikaiseksi tehdä omia tilojaan. Tykkäävät huudella. Minä laitan menkkapäivänä joko sellaisen pusakan, jossa on taskut tai sitten laitan housujen taskuun. Vessassa ei ole tiloja ja on vain yksi vessa. Luonnollinen asia, mutta silti taitaa meidän työpaikan miehiä nolostuttaa. Ainakin kerran meni ihan punaiseksi pomo, kun sattui näkemään, että otan siteitä kaapistani. Meillä ei siis ole edes pukutiloja erikseen naisille.
Oon aatellut, jos ompelisi muutamaan vaatteeseen sidepiilon.
No on kai teillä siellä avokonttorissa sermit, tunge vaikka sukkaan jos taskuja kovasti vastustat. Monella työpaikallani on muuten ollut ihan lokerikko vessan seinällä, jossa jokainen voi säilyttää esim. hiusharjaa, meikkejä ja jopa niitä hurjan noloja menkkaamisvaippoja ja -tuppojansa. Btw, ottaisin kyllä muutenkin avokonttorissa käsilaukun mukaan vessareissulle, en ainakaan jättäisi työpisteelle lojumaan.
Itse käyn vessassa aina olkalaukun kanssa, oli kuukautiset tai ei. Meikit on laukussa ja yleensä laitan puuteria vessassakäynnin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä tiukat farkut, joten taskuun en saa tungettua, plus joku huomaisi kun laukusta kaivan ja alan taskuun tunkemaan....
Laukkua en jaksa aina raahata, eikö sekin oo epäilyttävää? En halua että kaikki tietää millon mulla on menkat
No osta uudet löysemmät ja laitat taskuun jo kotona. Tai sitten sun pitää vaan antaa vuotaa yli, jos ei neuvot kelpaa.
Mäkin laitan jo kotona sen siteen housujen takataskuun. Ei se sieltä mihinkään näy. Ja käytän varmuuden vuoksi ob:n isoimpia tamponeja, laitan kotona ennen töihin lähtöä ja vaihdan sen taas kotiin tultuani. Sitä voi pitää 9h yhtäsoittoa eikä ohivuotoja tule.
Miksi alapeukut? 😯
Laita side tai tamponi rintaliiveihin jo aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ota töihin mukaan golfbägi, kukaan ei varmasti epäile että kuljettaisit siellä tamponeja. Muista kuitenkin uskottavuuden nimissä ottaa mukaan mailasetti.
Repesin :D!
Itselläni on toisessa nilkassa lahkeen alla tamponivyö, jossa tamponit kulkevat huomaamattomasti ja kätevästi mukana, kuin patruunavyössä
Siteet taas teippaan aamulla kylkiini paidan alle. Näin olen valmis vaihtoreissulle koska tahansa ja kenenkään aavistamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä tiukat farkut, joten taskuun en saa tungettua, plus joku huomaisi kun laukusta kaivan ja alan taskuun tunkemaan....
Laukkua en jaksa aina raahata, eikö sekin oo epäilyttävää? En halua että kaikki tietää millon mulla on menkat
No osta uudet löysemmät ja laitat taskuun jo kotona. Tai sitten sun pitää vaan antaa vuotaa yli, jos ei neuvot kelpaa.
Mäkin laitan jo kotona sen siteen housujen takataskuun. Ei se sieltä mihinkään näy. Ja käytän varmuuden vuoksi ob:n isoimpia tamponeja, laitan kotona ennen töihin lähtöä ja vaihdan sen taas kotiin tultuani. Sitä voi pitää 9h yhtäsoittoa eikä ohivuotoja tule.
Miksi alapeukut? 😯
Jotkut joutuu vaihtamaan niitä maxi-vaippoja/tamponeja parin tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? 😯
Eikö tässä ole jo joku tulehdusriski?
Laitan korvakoruksi. Hämään kotona laittamalla vähän jotain punaista väriä tamponikoruun ja laitan korvaan roikkumaan. Vessassa vaihdan sitten oikean tamponin ja "valetamponin" paikkaa. Eli oikea käytetty tamponi korvakoruksi. Kukaan ei huomaa eroa.
http://clydetombaugh.typepad.com/.a/6a00e54eecc433883300e553bfbd288833-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? 😯
Eikö tässä ole jo joku tulehdusriski?
Ohjeissa ainakin lukee, että 8h voi pitää yhtä tamponia. Oon monesti yölläkin pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? 😯
Toksisen sokkioireyhtymän riski kasvaa, kun käytät tamponia pitkiä aikoja yhtä soittoa. Tamponi pitäisi vaihtaa vähintään kahdeksan tunnin välein, mieluummin useammin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä avokonttorissa jokaisella on sermein jaettu tila, siinä pystyy vaikka seisomaan päällään ilman, että kaveri näkee.
Niin, miten se auttaa AP:ta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ujostella näin luonnollisen asian kanssa?
Housut alas/hame ylös vai siitä vain vaihtamaan. Jos samanaikaisesti on varsinainen wc-hätä, niin silloin tietysti toiminnon voi suorittaa tämän yhteydessä.
En häpeiöe kuukautisia, mutta onko avokonttori oikea paikka kuvailemaasi toimintaan?
Suosittelisin kuitenkin wc:tä.
Siis täh?? Mä olen avokonttorissa töissä, 90% työkavereista miehiä. Mulla on tamponit työpöydän vetolaatikossa. Otan sieltä tamponin käteeni, nousen penkistä ylös, kävelen vessaan, laitan oven lukkoon, hoidan hommat. Ketään ei voi vähempää kiinnostaa, ja jos kiinnostaa, niin mitäs noloa siinä on. Jokaisella terveellä naisella ja tytöllä on joskus menkat.
Kerran otin särkylääkettä menkkakipuihin työkavereiden (niiden miesten) nähden. Joku kysyi, että sattuuko mua johonkin. Vastasin että "joo, mahaan". "Ai miks, ootko syöny jotain outoo?" "Ei, menkat vaa." "Aijaa, no voi, kurjaa. Katoitteko eilen sen matsin muuten?" Et kyllä ne aikuiset miehet on tottunu siihen, että joskus naisilla sattuu mahaan. Jos ei oo, ni alkaa olla jo aika.
Vierailija kirjoitti:
Laita side tai tamponi rintaliiveihin jo aamulla.
No mitä ne nyt siellä auttaa?
Mitä töitä siellä teidän konttorissa oikein tehdään, jos työkavereilla on aikaa tarkkailla, mitä vessan menevä mahdollisesti kantaa mukanaan? Meillä harvemmin tulee edes huomattua, kuka kulkee, kun mielenkiinto on työssä.