Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaus, teini kinuaa lähes 30€ vesipulloa "kun kaikilla muillakin on" pitäisikö vaan antaa periksi

Vierailija
13.06.2017 |

Kaksi viikkoa jaksanut mankua ja kuinka on noloa käyttää tuota Fitnesstukun perus mustaa pulloa. Omista rahoistaan ei ole kuitenkaan valmis maksamaan.

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Lifefactoryn lasinen juomapullo, joka maksaa noin 30 euroa. Helppo pitää puhtaana, kestävä ja hygieeninen. Ostin lapselle samanlaisen, mutta pienemmässä koossa. Mielestäni ei ole kallis, kun ottaa huomioon miten kestävä lasinen pullo on.

Minullakin on Lifefactoryn pullo, eikä ole kuin hyvää sanottavaa. Yli kaksi vuotta ollut ahkerassa käytössä, pudonnutkin kerran, mutta edelleen ehjä. Hintansa arvoinen. 

Onko sinulla oma auto? Kuljen julkisilla ja olen liikkeellä päivän jolloin pullon paino on tärkeää. Omalla autolla liikkuva tai toimistossa päivän viettävä voi helposti kantaa painavampiakin kahvitermoksia tai vesipulloja.

Ei ole omaa autoa enkä tee toimistotyötä. Olen hyvässä kunnossa, joten jaksan kyllä kantaa puolen litran lasisen vesipullon sisältöineen. Yleensä laukussa kulkee pari kirjaa mukana, koska tykkään lukea julkisissa. 

Joudun julkisten käytön lisäksi kävelemään paljon, ehkä 6-8 tulee päivässä täyteen ja lisäksi joudun kipuamaan portaita päivän aikana joten yritän pitää laukun mahdollisimman kevyenä. 10-11 tunnin pituisen päivän jälkeen tuntuu jo selässä jos olen erehtynyt ottamaan liikaa tavaraa mukaan.

6-8 km, joskus enemmänkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa treeni juoma pullon ja liimaa siihen pikaliimalla kuvan päälle tai käyttää kontaktimuovia joilla "meidän aikana" kirjat jouduttiin päällystämään. Helppoa ja on varmaan paremman näköinen pullo kuin muilla. 

Siitä voisi tulla muoti-ilmiö.

Vierailija
64/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Lifefactoryn lasinen juomapullo, joka maksaa noin 30 euroa. Helppo pitää puhtaana, kestävä ja hygieeninen. Ostin lapselle samanlaisen, mutta pienemmässä koossa. Mielestäni ei ole kallis, kun ottaa huomioon miten kestävä lasinen pullo on.

Minullakin on Lifefactoryn pullo, eikä ole kuin hyvää sanottavaa. Yli kaksi vuotta ollut ahkerassa käytössä, pudonnutkin kerran, mutta edelleen ehjä. Hintansa arvoinen. 

Onko sinulla oma auto? Kuljen julkisilla ja olen liikkeellä päivän jolloin pullon paino on tärkeää. Omalla autolla liikkuva tai toimistossa päivän viettävä voi helposti kantaa painavampiakin kahvitermoksia tai vesipulloja.

Ei ole omaa autoa enkä tee toimistotyötä. Olen hyvässä kunnossa, joten jaksan kyllä kantaa puolen litran lasisen vesipullon sisältöineen. Yleensä laukussa kulkee pari kirjaa mukana, koska tykkään lukea julkisissa. 

Joudun julkisten käytön lisäksi kävelemään paljon, ehkä 6-8 tulee päivässä täyteen ja lisäksi joudun kipuamaan portaita päivän aikana joten yritän pitää laukun mahdollisimman kevyenä. 10-11 tunnin pituisen päivän jälkeen tuntuu jo selässä jos olen erehtynyt ottamaan liikaa tavaraa mukaan.

6-8 km, joskus enemmänkin

Okei, kiva kun kerroit.

Vierailija
65/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa lifefactory on ilmeisesti ketjun tarkoitus. Voiko läpinäkyvämpää mainosta olla? Nykyäänhän maksetaan tällasestakin mainonnasta. Muovia ja muovia on esim limupullo on pet muovia eikä naarmuunnu helposti. Voit ostaa prismasta vaikka eurolla desinfinointiainetta(viinin pullotus) jos pöpöt pelottaa. Tutkimusten mukaan niistä pöpöistä ei kuitenkaan ole haittaa ja todennäkoisemmin salilla on niitä ilmassakin runsaasti kun jumpataan hikisissä samoissa kengissä ja samoin hikinauhoin samoin treenikassein jne. Bakteerit kuuluvat normaaliin elämään. Tiedän kohta sonta lentää....

Tämä on siis mielestäsi Lifefactory-mainos, koska Lifefactory on mainittu, mutta tämä ei ole mielestäsi Klean Kantee -mainos, vaikka sekin on mainittu? Miksi näin? Tuliko kommenteista paha mieli? Minun mielestäni tässä keskustellaan kestopulloista, ja usein vastaavissa keskusteluissa ihmiset mainitsevat käyttämiensa tuotteiden nimiä puhuessaan kokemuksistaan. Mikä siinä on niin kamalaa? 

Vierailija
66/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman urheilullista ja treenaavaa porukkaa mukaan lukien ap:n teini kun tarvitsette mukana kannettavaa pulloa.Myönnän ett on mulla autossa yleensä joku väljähtynyt limun jämä

Vierailija
67/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman urheilullista ja treenaavaa porukkaa mukaan lukien ap:n teini kun tarvitsette mukana kannettavaa pulloa.Myönnän ett on mulla autossa yleensä joku väljähtynyt limun jämä

Mitä tekemistä kannettavalla vesipullolla on treenaamisen kanssa? Minulla ei ole autoa, ja juon mieluummin vettä kuin limua. Jos on koko päivän liikkeessä, tekee välillä mieli juodakin. Itse aloin voida paremmin kun lisäsin veden juontia. Ihokin kirkastui. Toki tämä on vain minun kokemukseni ja kohta joku alkaa väittää että ei se noin ole. ;)

Vierailija
68/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla urheileva ja treenaava jotta voi juoda vettä?? Jotkut lääkkeet kuivattavat suuta ja itselläni tulee jano ja huono olo helposti jos en kuljeta vesipulloa mukana ja sorrun ostamaan 2 euron pullon juotavaa.

Vierailija
69/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa lifefactory on ilmeisesti ketjun tarkoitus. Voiko läpinäkyvämpää mainosta olla? Nykyäänhän maksetaan tällasestakin mainonnasta. Muovia ja muovia on esim limupullo on pet muovia eikä naarmuunnu helposti. Voit ostaa prismasta vaikka eurolla desinfinointiainetta(viinin pullotus) jos pöpöt pelottaa. Tutkimusten mukaan niistä pöpöistä ei kuitenkaan ole haittaa ja todennäkoisemmin salilla on niitä ilmassakin runsaasti kun jumpataan hikisissä samoissa kengissä ja samoin hikinauhoin samoin treenikassein jne. Bakteerit kuuluvat normaaliin elämään. Tiedän kohta sonta lentää....

Tämä on siis mielestäsi Lifefactory-mainos, koska Lifefactory on mainittu, mutta tämä ei ole mielestäsi Klean Kantee -mainos, vaikka sekin on mainittu? Miksi näin? Tuliko kommenteista paha mieli? Minun mielestäni tässä keskustellaan kestopulloista, ja usein vastaavissa keskusteluissa ihmiset mainitsevat käyttämiensa tuotteiden nimiä puhuessaan kokemuksistaan. Mikä siinä on niin kamalaa? 

On mainittu yli 10 kertaa ja näistä maksetaan palkka mainosten levittämisestä sille joka näitä ketjuja masinoi, miksi muuten edes kimmastuisit asiasta jos en olisi juuri paljastanut tätä mainokseksi ja vielä maksetuksi sellaiseksi. Siksi koska maksettuna mainoksena se ei ole niin houkutteleva. Juuri tämä että teini kinuaa sitä kertoo vielä tarkemmin että kyseessä on jokin markkinointi joka kohdistetaan teiniin. Sano ap sille teinille ettei mene helppoheikkien kusetukseen mukaan että tahdottomilla junteilla muotia vesipullot.

Vierailija
70/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerit kuuluvat elämään, mutta sinusta on siis parempi ostaa vaikka desinfiointiainetta jolla huuhdella muovinen limupullo, kuin käyttää kestopulloa? Mikä niissä kestopulloissa on niin kamalan pelottavaa?

Vierailija
71/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäni lääkkeet lisäävät ummetusta ja kehoni pääsi kuivumaan kerran, en viitsi tarkemmin kertoa wc-käyntini yksityiskohtia muuten kuin että on todella epämiellyttävää kun on elimistö ilmoittaa että on kiire wc:hen mutta siellä ei mitään tapahdu muuta kuin vatsakramppeja. Tämän jälkeen olen pyrkinyt lisäämään vedenjuontia.

Vierailija
72/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nolous on osa kasvatusta. Ei ole vielä riittävän noloa, kun ei raaski maksaa omistaan :)

Vierailija
73/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mainittu yli 10 kertaa ja näistä maksetaan palkka mainosten levittämisestä sille joka näitä ketjuja masinoi, miksi muuten edes kimmastuisit asiasta jos en olisi juuri paljastanut tätä mainokseksi ja vielä maksetuksi sellaiseksi. Siksi koska maksettuna mainoksena se ei ole niin houkutteleva. Juuri tämä että teini kinuaa sitä kertoo vielä tarkemmin että kyseessä on jokin markkinointi joka kohdistetaan teiniin. Sano ap sille teinille ettei mene helppoheikkien kusetukseen mukaan että tahdottomilla junteilla muotia vesipullot.

En kimmastunut, ihmettelen vain edelleen miksi Lifefactoryn mainitseminen on mielestäsi mainostamista mutta Klean Kanteen mainitseminen ei ole. Tai muiden tuotteiden linkittäminen keskusteluun. Sekin ihmetyttää, että miksi vesipullot ovat mielestäsi tahdottomien junttien juttu. Veden juominenhan on tutkitusti terveellistä, ja sekin on tunnettua, että tässä maailmantilassa ihmisten pitäisi pyrkiä kestäviin kulutustottumuksiin, joihin ei kuulu esim uuden muovisen vesipullon ostaminen joka päivä. On myös fiksua tiedostaa ympäristön kemikaalit ja se, mitä esim. pullosta, jossa säilytetään vettä vaihtelevissa lämpötiloissa, voi liuteta veteen. Ap:n teinin kinuama pullo vaikuttaa hyvältä. Jotenkin vaikuttaa nyt siltä, että nykynuoret ovat usei fiksumpia kuin aikuiset.

Vierailija
74/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://hintaseuranta.fi/tuote/muut-tuotteet/klean-kanteen-vesipullo-jos…

Tuollainen on nyt kuulemma trendikäs.

ap

Suosittelen Klean Kanteen merkkistä pulloa. Se on teräksinen eli kevyt ja ei päästä haitallisia kemikaaleja juomaan. Lasipullo on painava, ruma (ne vauvamaiset reikäympyräpäällysteet joita esim. Lifefactoryn pullossa on... eurgh) ja jostain luin että alumiinisissa pulloissa pinnoite saattaa syöpyä jos pulloon laittaa hapanta juomaa, esim. mehua.

Vierailija
75/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kimmastunut, ihmettelen vain edelleen miksi Lifefactoryn mainitseminen on mielestäsi mainostamista mutta Klean Kanteen mainitseminen ei ole. Tai muiden tuotteiden linkittäminen keskusteluun. Sekin ihmetyttää, että miksi vesipullot ovat mielestäsi tahdottomien junttien juttu. Veden juominenhan on tutkitusti terveellistä, ja sekin on tunnettua, että tässä maailmantilassa ihmisten pitäisi pyrkiä kestäviin kulutustottumuksiin, joihin ei kuulu esim uuden muovisen vesipullon ostaminen joka päivä. On myös fiksua tiedostaa ympäristön kemikaalit ja se, mitä esim. pullosta, jossa säilytetään vettä vaihtelevissa lämpötiloissa, voi liuteta veteen. Ap:n teinin kinuama pullo vaikuttaa hyvältä. Jotenkin vaikuttaa nyt siltä, että nykynuoret ovat usei fiksumpia kuin aikuiset.

Sanoit jo tuon kaiken haluatko oikeasti tietää(vastasin jo osaan noista kysymyksistä) vai haluatko pelkästään mainostaa? Se että kimpaannuit en kysynyt kimpaannuitko vaan osoitit jo viestissäsi kimpaantumista hyökätessäsi minua kohtaan sanoin, etkä pysynyt pelkässä aiheessa, joten kimpaantumisesi on laitettu pöytäkirjoihin, aivan sama mitä siitä väität. Veden juominen on ihan yhtä terveellistä muovisesta pet pullostakin (ruskohiiliparistoja ei enää ole vaikka durasell niin väittäisi) kuten jo sanoin et vain ilmeisesti rekisteröi muiden kirjoituksia kun haluat mainostaa merkkejä. Kolmanneksi kenenkään ei tulisi olla niin yksinkertainen että luulisi ettei täälä ole systemaattista mainostamista, se jos mikä on yleistä. Eli haluatko jatkaa mainostamista josta sinulle maksetaan jos haluat niin jatka mainostamista ole hyvä mutta ole sentään rehellinen itsellesi ja muille.

Vierailija
76/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käytä sitä muovista pulloa, äläkä kitise. Jos kerta selkäsi kunto on nimenomaan juomapullon painosta kiinni. Ihme selittelyä.

Vierailija
77/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ostat. Ajattele sitä vähän kuin koruna (eli pitää olla hieno ja cooli), mutta sillä erolla, että vedenjuominen on todella hyvä tapa ja jos se saa häntä vähän innostumaan siitä niin hyvin tehty,

Vierailija
78/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavalla on lasipullo ja hän ei ole teini, eli kai se on jossain päin trendikästä. Mä yleensä käytän "hienointa" muovipulloa minkä löydän, esimerkiksi Pellegrino ja täytän sen hanavedellä. Viimeisessä duunipaikassa oli Ikea trendi, eli monilla (aikuisilla) oli Ikean lounaslaatikot joissa sininen kansi. Onhan se ikävää jos ei ole samaa kuin muilla mutta rahan arvon ymmärtää kun joutuu maksamaan tällaiset trendihärpäkkeet itse.

Vierailija
79/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bakteerit kuuluvat elämään, mutta sinusta on siis parempi ostaa vaikka desinfiointiainetta jolla huuhdella muovinen limupullo, kuin käyttää kestopulloa? Mikä niissä kestopulloissa on niin kamalan pelottavaa?

Lue tarkemmin pet pullo jota nykypäivän muovipullot on on ihan turvallinen se oli minun kantani, sanoin että voit ostaa vaikka desinfiointiainetta onko liian vaikea ymmärtää. Esimerkiksi fosforihappo desinfioi ja on täysin myrkytöntä eikä sittä tarvitse huuhdella voi käyttää vaikka säilykepurkkien mehupullojen desinfioimiseen jne miksi minä tätä ymmärtämättömille edes selitän. Arvasin että paska lentää kun ei alunperinkään käsitetä koko aihetta..... Ihan oikeasti saa vapaasti alkaa ottamaan selvää, tai voi haahuilla "mainostenuhrina", anna mennä jatka ja osoita jälleen seuraava uskosi joka ei perustu tarkkoihin faktoihin. 

Vierailija
80/203 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille saattaa tommoset statusjuomapullot sun muut hömpät olla todella tärkeitä, vaikka ne aikuisen mielestä älyttömiä olisivatkin. Jos se 30 e pullo ei kaada budjettia niin osta sellainen. Kaikkea ei saa antaa periksi mutta joskus voi olla myös mukava ja vähän hemmotella sitä kakaraansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän