Huokaus, teini kinuaa lähes 30€ vesipulloa "kun kaikilla muillakin on" pitäisikö vaan antaa periksi
Kaksi viikkoa jaksanut mankua ja kuinka on noloa käyttää tuota Fitnesstukun perus mustaa pulloa. Omista rahoistaan ei ole kuitenkaan valmis maksamaan.
Kommentit (203)
Minä ostaisin Lidlin muovipullossa lähdevettä ja käskisin käyttämään sitä.
Eikö teinin omat rahat ole juuri tuollaisia hömppäostoksia varten. Muistutahan siitä.
Osta sille pullo Jaffaa ja käske käyttämään sitä vesipullona.
No laita linkki haluan nähdä sen pullon!
Ehdottomasti jos teini sen pullon haluaa, niin maksaa omista rahoistaan. En tajua tuollaista ihme hienostelua, ihan samalta se vesi maistuu siitä peruspullostakin!
Lasisesta pullosta ei irtoa myrkkyjä ja se kestää ikuisesti, jos ei hajota sitä. Ihan fiksua sinänsä, mutta järjettömän hintaisia ovat. Käskisin ostaa omilla rahoilla. Ei teinit voi vanhemmiltaan ihan kaikkea saada "ilmaiseksi".
https://www.xxl.fi/disney-disney-combosett-matboks-sportsflsk-frozen/p/…
Osta sille tämä ja piilota vanha, eiköhän ala löytymään nopeasti omasta taskusta rahaa uuteen vesipulloon.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa jaksanut mankua ja kuinka on noloa käyttää tuota Fitnesstukun perus mustaa pulloa. Omista rahoistaan ei ole kuitenkaan valmis maksamaan.
Älä anna periksi. Tuo on maailman huonoin syy yhtään mihinkään. Meillä ei kertaakaan mennyt tuo selitys läpi kun lapset olivat pieniä eivätkä he menneet siitä pilalle.
Aikoinaan päätin, että valitsen itse taisteluni. Joku vesipullo ei ole taistelun arvoinen. Teini tietää, että kaikkea ei voi saada, joten kun jotain pyytää, niin sitä aidosti haluaa. Ostaisin sen enempiä miettimättä, saisin hyvän äidin maineen ja samalla säästäisin noin 100 e, kun teini ei vaatisi uutta takkia tms.
Jos aiempi pullo on muovinen ja uusi laadukkaampaa, kestävämpää ja hygieenisempää materiaalia (esim. sigg, vaikka 30 euroa on hieman perus-siggiä enemmän) olisin valmis ostamaan sen teinille työtä vastaan. Vaikka 6 tuntia taloustöitä, jotain normaalin kotityön lisäksi.
Mikäli se nykyinen pullo on hyvää materiaalia eikä siinä ole mitään vikaa, teini saisi maksaa sen omista rahoistaan.
Mä antaisin rahat siihen viikkosiivousta vastaan.
Minulla on Lifefactoryn lasinen juomapullo, joka maksaa noin 30 euroa. Helppo pitää puhtaana, kestävä ja hygieeninen. Ostin lapselle samanlaisen, mutta pienemmässä koossa. Mielestäni ei ole kallis, kun ottaa huomioon miten kestävä lasinen pullo on.
Lifefactoryn pullo on painava raahattavaksi päivittäin mukana, varsinkin jos pitää raahata myös läppäriä yms.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan päätin, että valitsen itse taisteluni. Joku vesipullo ei ole taistelun arvoinen. Teini tietää, että kaikkea ei voi saada, joten kun jotain pyytää, niin sitä aidosti haluaa. Ostaisin sen enempiä miettimättä, saisin hyvän äidin maineen ja samalla säästäisin noin 100 e, kun teini ei vaatisi uutta takkia tms.
Hyvän äidin maineen? Noin niinkuin kenen silmissä? :D
Aaah, Luojan kiitos ei ole meillä lapsia... :D
Mikä helvetin vesipullo "joka on kaikilla!!1" maksaa 30€ ? Ovatko fitnessteinit saleilleet aivosolutkin pois ?
Osta vaan,en ymmärrä miksei voi toteuttaa teinin toivetta edes tuollaisessa.Ymmärtäisin jos kyse olisi satojen eurojen tavarasta ,mutta 30€ nyt irtoaa vähän köyhemmältäkin.
Mieti mihin itse tuhlaat saman rahan ja onko se aina niin välttämätön ?
Et oo tosissas...