Huokaus, teini kinuaa lähes 30€ vesipulloa "kun kaikilla muillakin on" pitäisikö vaan antaa periksi
Kaksi viikkoa jaksanut mankua ja kuinka on noloa käyttää tuota Fitnesstukun perus mustaa pulloa. Omista rahoistaan ei ole kuitenkaan valmis maksamaan.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Lifefactoryn lasinen juomapullo, joka maksaa noin 30 euroa. Helppo pitää puhtaana, kestävä ja hygieeninen. Ostin lapselle samanlaisen, mutta pienemmässä koossa. Mielestäni ei ole kallis, kun ottaa huomioon miten kestävä lasinen pullo on.
Minullakin on Lifefactoryn pullo, eikä ole kuin hyvää sanottavaa. Yli kaksi vuotta ollut ahkerassa käytössä, pudonnutkin kerran, mutta edelleen ehjä. Hintansa arvoinen.
Vanhemmuuss taas hukassa?? Teini töihin. Sanot että tienaat sen itse ja ostat omalla palkalla. aika opettaa teini siihen että voi tuhlata n hankkii eka rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä vettä niin tarvitaan? Lapsuuteni kylässä 80-luvulla yhdelläkään ihmisellä ei ollut kanniskeltua vesipulloa.
Oliko silloin internetiä, kännyköitä, tulityökortteja ja autoja turvatyynyillä varusteltuina? Mihin näitä tarvitsee, aivan turhia joten kielletään ne samoin kuten veden juominen pullosta. Maailma muuttuu, tule jo pois sieltä 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Lifefactoryn lasinen juomapullo, joka maksaa noin 30 euroa. Helppo pitää puhtaana, kestävä ja hygieeninen. Ostin lapselle samanlaisen, mutta pienemmässä koossa. Mielestäni ei ole kallis, kun ottaa huomioon miten kestävä lasinen pullo on.
Minullakin on Lifefactoryn pullo, eikä ole kuin hyvää sanottavaa. Yli kaksi vuotta ollut ahkerassa käytössä, pudonnutkin kerran, mutta edelleen ehjä. Hintansa arvoinen.
Onko sinulla oma auto? Kuljen julkisilla ja olen liikkeellä päivän jolloin pullon paino on tärkeää. Omalla autolla liikkuva tai toimistossa päivän viettävä voi helposti kantaa painavampiakin kahvitermoksia tai vesipulloja.
Klean Kanteenin termosmuki oli jotenkin kolho ja epäkäytännöllinen joten palautin sen vaikka halusin pitää siitä. Tuon vesipullon korkkisysteemi vaikuttaa myös hieman epäkäytännölliseltä.
Tietenkin ostat jos meinaat olla kunnon mutsi. Ikinä nähnytkään että joku vesipullo maksaa 30 eu . Jaa no Porvoossa kyllä.
Kysyisin, että mikäs nyt maksaa, kun ei kalja enää maistu?
Hah. Asun maassa, jossa 1.5 litran pullo hyvää lähdevettä maksaa 16 senttiä.
Repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla oma auto? Kuljen julkisilla ja olen liikkeellä päivän jolloin pullon paino on tärkeää. Omalla autolla liikkuva tai toimistossa päivän viettävä voi helposti kantaa painavampiakin kahvitermoksia tai vesipulloja.
Ei ole omaa autoa enkä tee toimistotyötä. Olen hyvässä kunnossa, joten jaksan kyllä kantaa puolen litran lasisen vesipullon sisältöineen. Yleensä laukussa kulkee pari kirjaa mukana, koska tykkään lukea julkisissa.
Vierailija kirjoitti:
Repikää siitä.
Hah, asun maassa, jossa lähdevettä tulee hanasta.
Vierailija kirjoitti:
Repikää siitä.
Ja luonto "tykkää", kun koko ajan pitää olla ostamassa uutta pulloa, joka on pitänyt valmistaakin jossain.
30 euron pullo maksaa alle vuodessa itsensä takaisin, ja kestopullossa on se etu, ettei juo veteen muovista liuenneita kemikaaleja eikä tuota jatkuvasti jätettä, tai rasita luontoa pullojen valmistuksella.
Minusta on vähän hassua, kun vaikka kalliita älylaitteita käyttävät ihmiset valittavat muiden tavaroiden kustannuksista. Nykyään tunnutaan unohtaneen, että kestävät materiaalit maksavat. Tietenkään hyvälaatuista lasia tai ruostumatonta terästä ei saa muutamalla kymmenellä sentillä.
Vierailija kirjoitti:
http://hintaseuranta.fi/tuote/muut-tuotteet/klean-kanteen-vesipullo-jos…
Tuollainen on nyt kuulemma trendikäs.
ap
Meillä on Klean kanteenin pullot koko perheellä ja muutama ylimääräinenkin. On jo useamman vuoden vanhoja ja todella hyvät ovat olleet käytössä. Noihin saa myös erilaisia korkkeja. Itselläni on metallikorkki.
Ollaat tilattu pullot ulkomailta, joten taisi olla vähän halvemmat, enemmän vaihtoehtoja ja lisäosia. Vaikka onkin aika kallis, niin kannattaa hankkia, on paljon kivempi kuin muovipullo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omaa autoa enkä tee toimistotyötä. Olen hyvässä kunnossa, joten jaksan kyllä kantaa puolen litran lasisen vesipullon sisältöineen. Yleensä laukussa kulkee pari kirjaa mukana, koska tykkään lukea julkisissa.
Läppäri ja termari ja pari kirjaa painavat aika paljon sen vuoksi vesipullo ei saisi enää painaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
http://hintaseuranta.fi/tuote/muut-tuotteet/klean-kanteen-vesipullo-jos…
Tuollainen on nyt kuulemma trendikäs.
ap
Aika hieno tuo kolmas tuotekuva.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa jaksanut mankua ja kuinka on noloa käyttää tuota Fitnesstukun perus mustaa pulloa. Omista rahoistaan ei ole kuitenkaan valmis maksamaan
Oletko heikkolahjainen, kun et osaa kirjoittaa?
Mä ostin melkein kaksi vuotta sitten klean kanteen vesipullon. Terästä ja helppo pestä. On joka päivä käytössä, kolhuja siinä on mutta on ehjä.
Kyllä se ~25€ oli tuon pullon arvoista. Tänä aikana minun ei ole tarvinnut ostaa mitään muuta pulloa, ennen ostin jotain vissyä kun ei ollut kunnon pulloa ja vesi alkaa maistua muovilta muovisessa pullossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäri ja termari ja pari kirjaa painavat aika paljon sen vuoksi vesipullo ei saisi enää painaa paljon.
Ole huoleti, kyllä minä jaksan kantaa sen "painavan" vesipullonkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun julkisten käytön lisäksi kävelemään paljon, ehkä 6-8 tulee päivässä täyteen ja lisäksi joudun kipuamaan portaita päivän aikana joten yritän pitää laukun mahdollisimman kevyenä. 10-11 tunnin pituisen päivän jälkeen tuntuu jo selässä jos olen erehtynyt ottamaan liikaa tavaraa mukaan.
Ostakaa lifefactory on ilmeisesti ketjun tarkoitus. Voiko läpinäkyvämpää mainosta olla? Nykyäänhän maksetaan tällasestakin mainonnasta. Muovia ja muovia on esim limupullo on pet muovia eikä naarmuunnu helposti. Voit ostaa prismasta vaikka eurolla desinfinointiainetta(viinin pullotus) jos pöpöt pelottaa. Tutkimusten mukaan niistä pöpöistä ei kuitenkaan ole haittaa ja todennäkoisemmin salilla on niitä ilmassakin runsaasti kun jumpataan hikisissä samoissa kengissä ja samoin hikinauhoin samoin treenikassein jne. Bakteerit kuuluvat normaaliin elämään. Tiedän kohta sonta lentää....
Kolmekymppiä on aika paljon mutta vesipullo voi olla tarpeellinen ostos. Riippuu vanhempien varoista kannattaako ostaa. Onko kyseessä Lifefactory ap, jäi vaivaamaan.