Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1881/1938 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä talvi-illassa laitoin autossa pienessä flunssassa rohtuneisiin huuliin kunnon kerroksen huulirasvaa, suun ympärille myös, mulle tulee helposti herpes jos kuivuu tuo alue. Kaupan jälkeen kotona vilkaisin peiliin. Huulirasva olikin ollut huulipunaa. Näytin puliakan ja pellen risteytykseltä. Olisin varmaan tajunnut ilman flunssaa puikon erilaisen koostumuksen, nyt vaan jotenkin en.

Vierailija
1882/1938 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran Juhannusjuhliessa kastelin housuni, onhan se noloa mutta minkäs teet kun pidätyskyky ihmismassan

keskellä ei riittänyt vessaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1938 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tivolissa lasten kanssa ja kengistä irtosi pohjat,kiva oli raivoville 2 ja 4vuotiaille selittää että käydään hakemassa äidille uudet kengät ja tullaan takas. Satoi vettä vielä.

Vierailija
1884/1938 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin n. kolmekymmpisenä p*skat housussa pari kilometriä markkinoilta kotiin. Oli ilmeisesti pilalle mennyt markkinamakkara 😁

Vierailija
1885/1938 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housujani pitävä vyö paukahti poikki julkisella paikalla ja housut tipahti nilkkoihin (olen mies). Alla ei tietenkään ollut mitään alushousuja. En kuitenkaan jäänyt tilanteessa sanattomaksi vaan kylmän viileästi kysyin ohi kiiruhtavalta daamilta:

"Anteeksi, olisiko teillä antaa nokare Niveaa? Minulla on paha ihottuma reidessä..."

Mene takaisin sinne Apu-kehden palstalle hiton boomeri! Typerääkin typerämpi keksitty juttu.

Vierailija
1886/1938 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut muutama päivä aiemmin rivitaloon ja  vein roskia niin,että puin topin ja stringien päälle vain polviin yltävän ruskean trenssitakin ja  jalkoihin sateenkaaren väriset crocsit. Roskiskatos oli lukossa ja kun laitoin käden taskuun,puski kylmä hiki pintaan. Ei avaimia. Kännykkä sisällä ja asun yksin. Pyörin siinä hädissäni pitkin pihaa kuin itsensäpaljastelija paljaat sääret vilkkuen kunnes mieleen välähti-takaovi! Se ei taida olla lukossa.

Ainoa ongelma vaan että takapihojen ja jalkakäytävän välissä oja ja pensaita. Koiraa taluttava pariskunta tuijotti hölmistyneenä,kun loikin hienossa asussani ojan yli ja painelin puskien läpi. Mutta ovi oli lukitsematta ja pääsin sisälle nyppimään punkkeja perseestäni.

Vierailija
1887/1938 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissasin kerran housuun metrossa

Älä välitä, itselle käynyt samoin monesti, housun kastelu on yleisempää kuin moni luulee.

Vierailija
1888/1938 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kävelin parkkihallissa sellaista katosta roikkuvaa merkkiä päin ja tuli kuhmu otsaan

- Kävelin Lidiin liukuovia kohti jotka jotka eivät jostain syystä aunenetkaan kunnolla ja koetin kävellä siihen kapeaan rakoon, mutten mahtunut 

- Yririn sairaalan pihassa mennä väärään taksiin ja jouduin melkein käsikähmään kuskin kanssa

'- Testasin Sokoksen meikkiosastolla huulipunia kämmenselkään ja kun yritin pyyhkiä  punia pois,väri vain levisi lähtemisen sijaan ja näytti siltä että on joku ihottuma tai palovamma

- Huidoin ampiaista laukulla bussipysäkillä ja jostain syystä päästin irti niin,että laukku lensi kaaressa ajotien keskellä olevalle kivetykselle,josta hain sen torvien tööttäillessä

Vierailija
1889/1938 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello jotain  2 kesäisenä yönä, hoipertelin kotiin kännissä ja olin myös käynyt syömässä rullakebabin. Pieretti hirveästi ja oli jäätävä kusihätä,oli lopulta pakko mennä piiloon kahden pysäköidyn auton väliin ja antaa tulla. Yritin pissata nostamalla mekkoa ja siirtämällä stringien narua sivuun,mutta kuset tuli roiskien käsille ja sitten vielä ripulipaska perään.Ja ikäänkuin ei olisi ollut tarpeeksi,ohi ajoi joku  teiniporukan poppiauto josta varmaan näkivät minut. Pyyhin jalat stringeihin ja jätin siihen,voineet autojen omistajat hämmästyä kun kauhea kusilammikko,ripulilammikko ja koon XL pinkit stringit!

Kotona sitten meinasin vielä nukahtaa suihkuun jonne menin mekko päällä että se pesytyisi samalla,hyvä idea mutta märän vaatteen repiminen päältä laskuhumalassa..onnistuin repimään toisen olkaimen irti. Ja kun yritin mennä nukkumaan,alkoi taas  kiertää vatsassa. Otin torkut pöntöllä enkä muuten siihen samaan kebabpaikkaan mennyt enää ikinä! Ei minulla  alkoholista mene maha sekaisin,varmaan vanhaa lihaa oli  tai jotain.

Vierailija
1890/1938 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa pyörämatkalla ja ajaessa etapilta toiselle tuli ripulit housuun. Oli tosi noloa kävelyttää kymmenisen

kilometriä pyörää kun ripuli pikkuhiljaa valui pepusta nilkkoihin. Onneksi oli kaveri joka kävi ilmoittautumassa

seuraavaan majapaikkaan minun piileskellessä parkkialueen puistikossa. Nyt se jo naurattaa vuosien päästä mutta

silloin nolotus oli aivan posketonta.

Vierailija
1891/1938 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostaminen täysin julkisilla paikalla x 3 Kakka tulee täydellä paineella, en ehdi tehdä mitään. Sairastan mikroskooppista koliittia 💩

Vierailija
1892/1938 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki tipahti päästä.  

Vierailija
1893/1938 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helleripuli iski, peräpää pörisi hallitsemattomasti ja valui pitkin takareisiä. Olisi se noloo kävellä uimarannan poikki

saunarakennuksen vessoille. Onneksi en sentään päräyttänyt järveen, olisi uimapaikan ranta pitänyt sulkea.

Vierailija
1894/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melkein yhtä kuuma kuin nyt ja kävelin keskustaan kun en jaksanut odottaa bussia, Mikkeliläiset tietää mikä kävelymatka Tuskusta on. Päässä oli pelkät rillit, tuossa iässä hatun pitäminen oli mummojen juttu ja vaatteina mustat farkut sekä toppi ja kenkinä maiharit. Ei tietenkään vesipulloa laukussa,ei siihen aikaan juotu vettä kuin jonkun lääkkeen alas saamiseksi eikä todellakaan raahattu vesipulloja mukana. Olin juonut pari mukillista kahvia aamupalaksi,en syönyt mitään ja poltin matkalla vielä tupakkaa.

Jossain  vaiheessa alkoi tuntua,että maisema on vinossa tai minä olen ja tuli huono olo. Sitten vaan,pum. Meikäreikä lyyhistyi siihen  keskellä toria,kusin vielä housuunkin ja tuohon aikaan Mikkelin tori oli nykyistä vilkkaampi kuin siinä oli parkki. Melko moni silmäpari siis todisti kun tuuperruin siihen .Joku soitti ambulanssin ja ihanaa oli  kaikkien katsellessa tulla kärrätyksi  lanssiin &  päivystykseen kusisissa farkuissa,muistaakseni otti jotain huumetestejä ja raskaustestin. Diagnoosi oli helleuupumus,

Vierailija
1895/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko mitään tapahtunut

Vierailija
1896/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru

Vierailija
1897/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, silloin oli poikkeuksellisesti oranssi toppatakki päällä kun oli tosi kylmää, en koskaan käytä sitä väriä. Bussipysäkillä sanoin jotain jollekin naiselle, joka pakeni yhtäkkiä melkein juosten bussiin ja näytti todella kauhistuneelta - ei mitenkään jäänyt selittämään asiaa. Mietin mikä ihme voi olla pielessä. Jossain vaiheessa tajusin kun aloin katsoa takkia, että joku on sylkäissyt takille (anteeksi kun sanon suoraan) räkää ja se näytti tosi pahalta. Itse en ollut niistänyt takille tietääkseni ja käytän aina paperia hyvin huolellisesti. Se oli kiusallista, ei ole kiva aiheuttaa inhoa. -En nuorena tiennyt että noinkin voi käydä.

Vierailija
1898/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kertoa.

Vierailija
1899/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa kertoa.

En mä ois lukenutkaan. 

1900/1938 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkujen persauksiin liimautui auton penkistä pussillinen salmiakkia ja ne pysyivät siinä könttinä useamman tunnin kaupungilla liikkuessani. 

Mulla liimautui bussista perauksiin sellainen vaalimainos. Sellainen 20 x 40 cm kokoinen tarramainos, joka liimataan istuimen selkänojaan. Vielä joku Keskustan ehdokas, en huomannut asiaa moneen tuntiin. Muistakaa äänestää! 

🇺🇦🇮🇱