Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1861/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, nää on hauskoja! PissaLiisat ja kakkaPetet.

Vierailija
1862/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut juhliin mustat housut ja yhtäkkiä huomasin, että lahkeesta oli lähtenyt roikkumaan ruskeat kulahtaneet sukkahousut. Ne oli vahingossa jääneet housujen sisään edellisen käyttökerran jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin minulla todettiin uniapnea,nukahdin metroon ja kuorsata jyristin siellä. 

Vierailija
1864/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hienot korolliset sandaalit. Olin omasta mielestäni pukeutunut tosi hyvän näköiseksi. Kävelin komean miehen ohi ja heti astuin kantapäälläni jotenkin typerästi ja lensin takapuolelleni. Keräilin itseni siitä ja parin metrin päästä kompuroin heti uudelleen. Tästä eteenpäin sipsutin hyvin varovasti pois paikalta. Lahjoitin sandaalit eteenpäin.

Vierailija
1865/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsytti teininä ihan hirveästi kotimatkalla lukiolta. Bussimatka kesti reilun tunnin. Vieressä istui joku tuntematon ihminen. Se herätteli, kun olin kaatunut unissaan nojaamaan siihen, sitten herätteli samasta tilanteesta uudelleen. Yritin kovasti pysyä hereillä, mutta en mitenkään pysynyt hereillä.

Vierailija
1866/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin kahdesti tuntematonta miestä nyrkillä nenään ja verta alkoi valua. Onneksi pääsin pakoon ja käteni puhdistettua mukanani olleeseen paperiin ja kangasliinaan, mikä tosin myöhemmin katosi. 

Vierailija
1867/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin myötähäpeää kun lasteni kevätjuhlassa eräälle koulupojalle kävi pissavahinko, opettaja saatteli kyynelehtivän pojan pois paikalta ettei naurun remahdusta kuuluisi.

Samoin oli jo käynyt itselle, housuni olisi ilman Tena suojia kastuneet ja samoin olisi tippalinssissä joutunut poistumaan paikalta. Nyt voin olla kuin kuka tahansa juhlan loppuun eikä kukaan tiennyt omasta vahingostani.

Vierailija
1868/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkalla silloisen tuoreen miesystävän luo täydessä "makuuhuoneen taistelivarustuksessa": sukkanuhavyö, sukat....Päälle olin ottanut vain venykkeellisen pitkähkön hameen, varmaankin sen takia, että se oli helppo myös ottaa pois.

Kävellessäni astuin helman päälle ja hame tippui keskellä katua. Siinäpä olin, aika paljaana kuin ei ollut pikkareitakaan. Onneksi kovin moni ei nähnyt.  

Vierailija
1869/1938 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttanut Joensuusta Helsinkiin ja sain työpaikan Teboilin kahviosta. Asiakas tuli kassalle ja pyysi stidi boxin, siis mitä ! mietin aivojen louskuttaessa täysin tyhjää. Sanoin kuitenkin että "anteeksi en kuullut " pelatessani aikaa. Asiakas toistamaan" stidit kiitos."  Kun en vielä silloinkaan älynnyt mikä tuote oli kyseessä niin tokaisin " Ei meillä ole, kysy tuolta huollon puolelta"  asiakas katsoi siinä vaiheessa minua kuin avaruusoliota ja sanoi " niitä on aika paljon tossa sun takana olevassa röökihyllyssä, niitä tulitikkuja"  Hän sai tikkunsa ja jono takanaan kunnon naurut.

Vierailija
1870/1938 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trialton kisoissa sujui aluksi hyvin olin kuudes kun juoksuosuudella tuli kakka housuun ja ei auttanut kuin

keskeyttää. Olin sitten jo kilpailukeskuksessa kun haastattelija kysyi että paskatko housussa aiheutti keskeytyksen

ja olihan siihen vastattava että joo. Kyllä nolotti.

Vierailija
1871/1938 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialämmitys kirjoitti:

sammuin 2-kybäsenä kotibileissä lämpimälle kylpyhuoneen lattialle housut nilkoissa. Kukaan ei päässyt vessaan ja porukka kävi kusella pihan puskissa. naapuri soitti poliisit. lopulta ovi murrettiin ja mut löydettiin alapää paljaana makaamassa omassa kusessani. kaverit muistelee välillä tuota 10v takaista tapahtumasarjaa.

Voi voi. No itse kuson alleni nauraessani (kuten joku muukin täällä)- joten kai kaikki ovat joskus itsensä nolanneet.

Vierailija
1872/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1873/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen äly kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti vedän nyt pohjat tähän keskusteluun.

Eli mikä on oikeasti noloa. 

Ja taustoitan, että olen hyvässä vakinaisessa työpaikassa töissä ja perheeseen kuuluu vaimo ja lapsia.

Mutta joo, mikä on siis oikeasti nolointa mitä elämässä on sattunut. No tietenkin se kun itkin julkisesti luokassa seiskaluokalla. Joo ja itseasiassa vielä useampana eri kertana. Voisinpa sanoa, että sosiaalisen roolin kannalta aika fataali case. Mutta hei, siitäkin siis selvisin joten mitä pienistä.

Vedit pohjat ehkä vähiten nololle. Käsi ylös joka ei ole itkenyt luokassa?

No, itseasiassa taitaa nousta melko monta kättä? 

Noloahan itkeminen on nimenomaan pojalle. 

En nyt sanois et pojalle, vaan 7-luokalla olevan ikäiselle tosi noloa. Joutuu heti leimatuksi.

Vierailija
1874/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin käteen työpaikalla.

Vierailija
1875/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostaminen täysin julkisilla paikalla. Minnekään ei ehdi 💩 Sairastan mikroskooppista koliittia. Rajoittaa normaalia elämää. 

Vierailija
1876/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vastaavia uloste ongelmaisia?

Vierailija
1877/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin n. 10 v, oltiin vanhempien kanssa mökillä yhdessä äidin kolmen sisaruksen perheiden kanssa. Saimme minulle läheisimmän serkkuni kanssa päähänpiston lähteä soutuveneellä järvelle täysin ilman lupaa, ilman pelastusliivejä ja ilman järkeä päässä. Koska olin meistä kahdesta vajaan vuoden vanhempi, se katsottiin minun syykseni, ja koska elettiin "ihanaa" 1980-lukua, sain kaikkien nähden piiskaa ihan koivunoksalla.

Kaikki jotka sen näkivät/kuulivat olivat tosin sukulaisia, mutta heitä oli kuitenkin varmaan parikymmentä yhteensä. Koko jäljellä olevan lapsuuteni ajan hävetti aina kohdata ketään heistä missään (isompien serkkujen rippi/yo-juhlat yms.), kun pelkäsin että he muistavat minut ensisijaisesti tästä.

Vierailija
1878/1938 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita vastaavia uloste ongelmaisia?

Lue vaikka parikymmentä sivua niin huomaat että kakka- ja pissaongelmaisia riittää!! Ei uskoisi että ongelmia hävetään niin julmetusti vaikka ovat niin yleisiä.

Vierailija
1879/1938 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin äänekkäästi. 

Vierailija
1880/1938 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujani pitävä vyö paukahti poikki julkisella paikalla ja housut tipahti nilkkoihin (olen mies). Alla ei tietenkään ollut mitään alushousuja. En kuitenkaan jäänyt tilanteessa sanattomaksi vaan kylmän viileästi kysyin ohi kiiruhtavalta daamilta:

"Anteeksi, olisiko teillä antaa nokare Niveaa? Minulla on paha ihottuma reidessä..."