Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1821/1938 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen kosinta ---- Oli ollut eron partaalla suhde jo aiemmin. Tuo oli viimeinen niitti. Edelleen meinaan tukehtua häpeään.

Oli omia sukulaisia siinä lähellä ja muuta lössiä. Sitten tää mies laitto kännykästä jonku järkyn (tyyliin My heart will go on) biisin soimaan ja suurieleisesti polvistui..

Se ihmisten tuijotus ja hymyilevät naamat oli jotain ihan karmeaa.

Nykyään suhteessa ja semmoiset traumat jäi, että miesystävälle olen tehnyt selväksi, että jos kositaan jompi kumpi toisiamme, niin ihan kahden kesken kiitos.

Tää versio soi päässäni kun kuvittelin exääsi kosimassa ja reaktiotasi.

Vierailija
1822/1938 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tälläinen boheemi peikko tyyliltäni,en mikään prinsessa. Rastat,ei meikkiä,pari tatuointia,päällä tyyliin vanha villapaita ja  vielä vanhemmat sammarit. En juo alkoholia,en enää edes tupakoi mutta ulkonäkö antaa joidenkin mielestä olettaa muuta.

Kerran iski migreeni kun olin joululahjaostoksilla ja oksensin kauppakeskuksen ovien eteen,kaikki varmaan luulivat että olen hirveässä krapulassa. 

Vielä nolompaa oli paskoa housuun Lidlissä kun antibiootit sotki mahan,ihmiset  väisteli ja katsoi siihen tyyliin,että joku narkki siinä  sotkee housujaan.

'

Ihme ripulipaskojia täällä. Eivät taida olla edes kovin vanhojakaan. En ole ikinä aikuisiällä paskonut housuuni, mutta inkontinenssivaiva on tullut synnytysten jälkiseurauksena. On tehty nauhaleikkaukset, kokeiltu lääkitystä, jumppaa ym. Ei mistään pysyvää apua. Tukkeita vaan, niin pystyy liikkumaan ihmisten parissa. Yöllä ongelma onkin pahempi kuin päivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1938 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä pieru yllätti, matkasin soosit housuissa Jyväskylästä Ouluun Onnibussilla. Ei voinut oikein paikaltaan

liikkua ja kyllä nolotti sitten Oulussa kävellä kämpille kun tiesi että persuksissa levinnyt kakka.

Vierailija
1824/1938 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata litraa sahtia!!!! Oltiin kaverin häissä ja siellä oli sahtia tarjolla. Kuinkas ollakaan me teinit tykästyimme että

alkomahoolia oli tarjolla ja sehän maistui. No nolostihan se päättyi, aamulla heräsimme "kauheassa kankkusessa"

pihassa olleesta huvimajasta pissat ja löysät kakat housussa, sahti oli tehnyt tehtävänsä. Siinä sitten kävellen kotiin

ja onpa sitä muisteltu niitä häitä viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
1825/1938 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolosnokopia eli peräsuolen tähystys,menin  taksilla ja tarkoitus oli palata kotiin bussilla. Olin edillisiltana juonut tyhjennykseen vaadittavat litkun ja ravannut koko yön vessassa,ajattelin ettei sieltä mitään tule enää ulos. Halusin pukea nopeasti riisuttavat vaatteet ja oli helteinen elokuu joten pistin päälle ohuet,löysät,kuminauhavyötäröiset vaaleankeltaiset kesähousut ja topin. Se letkulla rassaaminen ärsytti ja noustessani tutkimuksen jälkeen ylös, ilmaa purkautui ulos. Osa sitten saattajan kera eli ns.märkä pieru. Käännyin sairaalan ovilla takaisin,menin vessaan putsaamaan itseäni ja tilasin taksin märillä housuilla.Taksikuski kysyi onko minulla pissat housussa ja laittoi jonkun muovisuojan penkille.

Jos tuo vielä joskus minulle tehdään,laitan paksut tummat housut ja pyydän vaipan kotimatkalle!

Vierailija
1826/1938 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ammatikseni. Lähdin pakittamaan parkkipaikalta pois ja törmäsin (hitaasti) taakseni parkkeerattuun matkailuvaunuun. Sieltä kömpi kurkkimaan kymmenkunta ihmistä, osa tunnisti. Hävetti kovasti, enkö muka osaa kääntää autoa parkkipaikalla niin etten törmäisi paikallaan pysyvään esteeseen. Onneksi mihinkään ei tullut vaurioita.

Nukuin junassa oman asemani ohi. Heräsin seuraavalla asemalla ja hädissäni ostin lipun takaisin omalle asemalle. Juoksin junaan. Oli väärä juna, jonka seuraava pysäkki oli kaksi tuntia myöhemmin. Otin sieltä sitten lipun takaisin omalle asemalle. Nukuin sen ohi uudelleen. Hävetti kertoa miehelle. Lopulta onnistuin junailemaan itseni oikealle asemalle nukkumatta sen ohi.

Vierailija
1827/1938 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkani tarvii Metron ja vaihdon bussiin. Aamulla vatsassa alkoi kiertää ja norovirus alkoi ilmoittaa itsestään.

Paine alkoi persuksissa lisääntyä ja kuinka ollakaan ryppynaru petti ja ripuli syöksähti housuun. Tunsin hajun ja

kuinka ripuli valui takareisiä pitkin kohti nilkkoja. Ei muuta kuin bussista pois ja kävellen ripulit housussa kohti kotia.

Matkalla tuli vielä lisää housuun mutta annoin vain tulla koska ei siitä siivo enää lisääntyisi. Kotona menin vaatteet

päällä suihkuun ja se pesu kesti.

Vierailija
1828/1938 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pudottanut painoa ja käynyt kampaajalla. Olin kaunis keväinen aamupäivä. Ostin R-kioskilta kahvi mukaan ja tunsin olevani kuin jossain leffassa kun astelin kahvini kanssa jalkakäytävällä,aurinko paistoi ja tunsin olevani kaunis. Se fiilis katosi äkkiä kun  ottaessani huikkaa kastelin itseni. En ollut tajunnut, miten päin take away-mukini oli kädessä.

Vierailija
1829/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni, joka tekee paljon heräteostoksia alessa ja sitten nämä vaatteet,joissa on vielä laputkin kiinni päätyvät koskemattomina kaapin perälle, vaatepussukan. Joukossa oli  pitkä,ilmava puuvillamekko. Huomasin toki kankaan olevan hyvin ohutta,mutta niinhän kesävaatteessa kuuluu ollakin

Lähdin ulkoimakirppikselle ja ihmettelin bussikuskin leveää hymyä. Kirppiksellä näkyi lisää hymyjä ja joku otti kuvankin.Keräsin jostain syystä katseita. Vasta, kun osuin myytiin tuodun kokovartalopeilin eteen ymmärsin,että mekko oli auringossa TÄYSIN läpinäkyvä!

En käytä rintaliivejä ja alushousutkin oli stringit. KAIKKI näkyi,umppariarvesta pakaran alla olevaan tatuointiin.

Ja kyllä,olin peilannut mekkoa kotona. Hämärässä makuuhuoneesa.

Vierailija
1830/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tarttunut vaatekaupasta treenilaukun päällä olevaan villatakkiin henkarissa olevat minnihiiri-alushousut. Pyyhälsin pitkin kauppakeskusta, kunnes joku ihana tuli kysymään, että roikkuuko noi alushousut tossa tarkoituksella. 

Vierailija
1831/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin asiaa......ku Anttila oli viel hengis, varmaan jotaki 20-25- v sitte, ku siel ruokaosatol olin, ni eräs vanha akka alko jauhaa mulle, et Laitala se suklaapatukka takas.......et mä olisin muka joku varas........heko heko !!!! Et se akka oli niiiiiiiiin sokee, et ei mukamas nähny, et mä vaan koskin siihen, en halunnut ostaa sitä !!!! Et jopa koskeminenkin oli rikos......sitte se keksi lähtee ettiin jotaki vartijaa, ku se häipy.....eip näkynyt kumpaakaan.........tais olla ite ottanut ja varastanut jotakin.... Syyttää nyt syytöntä.......kannattaa hankkia SILMÄLASIT ja ottaa oma silmä käteen ja katsoa tarkemmin ennen, kuin alkaa ketään syyttelemään !!!!!!! Että hävetti !!!!!!! Eihän silloin ollut mitään kunnon valvontakameroita, kuten nykyään on. Ja harmi, kun se Anttila meni konkkaan !!!!! Pidin kovasti Pirkan mehujäästä, päärynä. Se oli halvinkin ! Senkin teko o lopetettu. Miks ??? 

Vierailija
1832/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin riparilla ja päätettiin muutaman tytön kanssa karata meidän huoneen ikkunasta keskellä yötä. Ikkunat oli pieniä ja ahtaita sekä sijaitsivat aivan katon rajassa. Mä olin ensimmäinen karkaaja, mutta koska ikkuna oli niin korkeella juoutu kaks muuta tyttöä auttamaan mua ulos työntämällä ja nostamalla mua jaloista ja pepusta. Mut oltiin saatu jo kammettua avonaiseen ikkunaan mahalleen roikkumaan. Tarvitsin kuitenkin edelleen työntöapua, jotta saisin jalat nostettua ikkunalaudalle. Kaverit alko työntämään takapuolesta ja multa pääs maailman pisin ja äänekkäin pieru niiden naamalle. Kaikki räjähtää nauramaan ja mä hyppään vauhdilla ulos ikkunasta. Se karkureissu päätty lyhyeen, ku valvoja huomas, että pusikoissa näkyy liikettä.

Vierailija
1833/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakin asiaa......ku Anttila oli viel hengis, varmaan jotaki 20-25- v sitte, ku siel ruokaosatol olin, ni eräs vanha akka alko jauhaa mulle, et Laitala se suklaapatukka takas.......et mä olisin muka joku varas........heko heko !!!! Et se akka oli niiiiiiiiin sokee, et ei mukamas nähny, et mä vaan koskin siihen, en halunnut ostaa sitä !!!! Et jopa koskeminenkin oli rikos......sitte se keksi lähtee ettiin jotaki vartijaa, ku se häipy.....eip näkynyt kumpaakaan.........tais olla ite ottanut ja varastanut jotakin.... Syyttää nyt syytöntä.......kannattaa hankkia SILMÄLASIT ja ottaa oma silmä käteen ja katsoa tarkemmin ennen, kuin alkaa ketään syyttelemään !!!!!!! Että hävetti !!!!!!! Eihän silloin ollut mitään kunnon valvontakameroita, kuten nykyään on. Ja harmi, kun se Anttila meni konkkaan !!!!! Pidin kovasti Pirkan mehujäästä, päärynä. Se oli halvinkin ! Senkin teko o lopetettu. Miks ??? 

Alapeukkua annoin sen takia, että ihmisparka, opettele suomea.

Vierailija
1834/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa tilaisuuteen joka oli minulle entuudestaan vieraassa paikassa. Näin että ihmiset olivat kokoontuneet semmoseen lasiseinäiseen aulaan jonka ovessa oli ovikoodilaite. Kokeilin ovea muttei se auennut. Jäin siihen odottelemaan että joku tulee ja päästää minut sisään, ei tullut ja aika kului. Hätäännyin ja koputtelin oveen, ilmehdin ja näyttelin eleillä että olen täällä lukkojen takana. Huomasin että sisälläolijat katselivat huvittuneina mutteivat reagoineet.

Lopulta yksi mies nousi, avasi oven ja sanoi: tää on auki. (Olin näköjään  yrittänyt avata väärään suuntaan) Ja kaikki tuijotti minua enkä koko tilaisuuden aikana kehdannut avata suutani vaikka kysyttävää olisi ollut. 

Vierailija
1835/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli iso ripuli keskeiselle paikalle. 

Vierailija
1836/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin uimassa kaverien kanssa järvellä, pöllivät kaikki vaatteeni autoonsa ja ajoivat pois. Jäin rannalle nakuna, odottelin että kello on yksi yöllä ja hilpasin alasti keskustan asuntooni. En tiedä moneenko kameraan jäin ja muutama henkilö tuli vastaankin mutta en välittänyt juoksin vaan ohi kuin olisin ollut lenkillä.

Todella törkeä temppu kavereiltasi! Kuvauksesi tapahtuneesta silti nauratti :D

Vierailija
1837/1938 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka junassa olin kietonut jotenkin hyvin tiukasti molemmat käteni käsilaukun hihnan ympärille mahtuakseni paremmin istumaan muiden väliin ja yks kaks ihan hirveä aivastus, koitin epätoivoisesti ensin saada ne kädet nopeasti eteen mutta mottasin sillä laukulla vastapuolella istuvaa rouvaa ja sitten se hirveä venyvä räkälimppi lentää nenästä käsieni ohi hänen takilleen kun koitan pitää suuta kiinni torjuakseni aivastuksen. Pahoittelin ja tarjosin nenäliinoja... oli niin noloa että jäin junasta pois. Olen kulkenut sen jälkeen muutaman kuukauden töihin autolla.

Vierailija
1838/1938 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Franciscon rannoilla on paljon merileijonia.

Vuosikymmeniä sitten isäni oli käymässä kummisetäni kanssa Amerikassa ja San Franciscossa. Söivät rantaravintolassa ja kävivät sitten ravintolan vessassa. Kummisetäni - Rauno -  päästikin siellä sitten oikein kunnon töräytykset. Käsiä pestessä vieressä  ollut amerikkalaismies totesi hymyillen ( englanniksi ), että "merileijonat pitävätkin tänään kovaa ääntä! "  Rauno punoitti kovasti - häntä ei tuo sutkaus naurattanut ollenkaan!

Vierailija
1839/1938 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus hetki lämmitellä uinnin jälkeen ja loikoilla mahallani suplaudan päällä laiturin vieressä. Hetki muuttuu tunniksi kun otanki pienet päikkärit. Ei siinä mutta herään siihen kun joku sanoo "äiti tääl on joku nainen jolla ei oo vaatteita". Olin ajelehtinut aivan toiselle puolelle järveä joidenkin random tyyppien rantaan... alasti...sillä suplaudalla. Siinä sitten isompikin porukka tulee tuijottamaan tätä naista ilman vaatteita kun koitan räpiköidä takapuoli vilkkuen takas oman rannan suuntaan ilman melaa. 

Vierailija
1840/1938 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 tai 20 kun tämä tapahtui. Olin kaverila  kylässä,niskat ja hartat jumissa,pyysin särkylääkettä "otin jo kotona yhden muttei auta!" Kaveri tarjosi omia lihasrelaksantteja "tämä kun otat ni  lihakset  rentoutuu", En usko että kaveri oli ilkeä,vain ajattelematon ja mullahan ei ollut mitään hajua mikä se tuollainen relaksantti on. Lähdin sitten kävelemään kohti läheistä Prismaa ja ihmettelin,ku jalat tuntuu joten heikoilta ja on sellainen hölmö olo. Ostin hätäpäissä jotain ja kassalta soitto iskälle "tuu hakee" vaikka asuin jo omassa kodissa. No isi tuli ja pelasti tyttärensä joka nuokkui Prisman pihassa pyörätelineen päällä. Kotona nukahdin heti takki ja kaikki yllä.

Myöhemmin katsoin kauppakassiin ja olin ostanut omenamehua ja porkkanoita. Sillä lailla.