Mun elämän on pakko olla tylsin mikä palstalta löytyy
Ei kavereita, taas yksi kokonainen päivä täällä palstalla. :(
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon eroa mun päivästä vaikka mulla kavereita onkin
Ja en tiedä onko se huolestuttavaa, että mielummin oon täällä kuin kavereiden kanssa..
Eiku se on se igoria hokeva, sillä on..
Kuulostaa kieltämättä aika tylsältä. Jos vietät päiväsi netissä, miksi olla koko ajan täällä? Onhan paljon muutakin sisältöä. Vai liittoittelitko vähän?
Ole onnellinen, että on tylsää. Tylsyys on parempi, kuin pelko tai suru. Ihmisellä on asiat hyvin silloin, kun on tylsää.
Mulla ei ole töitä, ei ole kavereita. Pari kertaa viikossa käyn kaupassa. Muuten olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kieltämättä aika tylsältä. Jos vietät päiväsi netissä, miksi olla koko ajan täällä? Onhan paljon muutakin sisältöä. Vai liittoittelitko vähän?
Kuten esimerkiksi missä? On mulla fb mutta ei sielläkään ole mulla kavereita, lueskelen ryhmiä joskus. ap
Sama täällä, mutta nautin tästä, kun saa olla kotona rauhassa.
Kyllä nää palstan sotahullut voittaa sut mennen tullen: ne kiihkoilee täällä 24/7 😩
Muuten sama, mutta kävin myös kaupassa tänään. Monta päivää olin sitäkin jo suunnitellut, nyt sain aikaiseksi.
Mulla on töitä mut Mä oon vähän jämähtänyt etämoodiin kun oli korona JA flunssa ! Kavereita ei oo, harrastuksetkin vähän jääneet sairastelun myötä. NIIn että mulla se vasta tylsää on. Roikun illat instansa tai täällä, pari iltaa olin kokoussa reelseihin- VMp! joskus Ahmin jonkun sarjan, mutta ei oo mitään siimorea, kyllä köyhän kaikki koukutukset pitää olla ilmaisia. Katsoin ennen svt:tä mutta eihän siellä oo enää mitään, nykyään DR on parempi. Areenassa niin vähän kiinnostavaa, et se on nopeesti katsottu ja sit vaan instaan.
En viitsi mennä yksin leffaan tai teatteriin. OOn ollu jo niin pitkään yksin, aikoinaan kun jäin pitkästä liitosta sinkuksi niin tein kaikkea yksin, matkustinkin. En löytänyt kavereita kuitenkaan niin enää ei jaksa. Pyörin kaduilla aina samat hoodsit en jaksa yksin edes Millekään ulkoilualuielle. Kesällä hengailen mökillä. Vielä ennen tätä flunssahelvetti-syksyä näytti lupaavalta, et josko Mä olisin vähän lähteny sosiaalisesti lentoon. Heh, täällä sitä nyt vaan ollaan.
Ei paljon eroa mun päivästä vaikka mulla kavereita onkin