Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1801/1938 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho tervehti kadua vastaan kävellessä, kyllä hävetti.

- Rouva Eirasta

Luuletko olevasi parempi? Halla-aho on protokollassa toisena presidentin jälkeen, Orpo kolmas.

Vierailija
1802/1938 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin pimeässä ilman mutkaa taskussa.

-Allan Hagert

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1938 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa olin menossa suihkun kautta saunaan ja päätinkin lähteä porealtaalle. Erittäin likinäköinen olen ja tähtäsin kaiteen luo ja sitä myöden varovasti astelin altaalle. Seuraavina päivinä töissä kutsumanimeni oli "nätti nakuna". Oli työnantajan piikkiin joka toinen tiistai pari tuntia uimahalliaikaa.

Vierailija
1804/1938 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olimme hotellissa ja mieheni herätetteli aamupalalle että siellä korjataan kohta tarjottavat pois,aamu-unisena mumisin että mene sä edeltä,mä tuun just. En jaksanut pukea vaan lähdin lepakkokuvioisissa yöhousuissa, narutopissa jonka alle en laittanut rintaliivejä,ilman  meikkejä ja toinen kyynervarsi mustelmilla kun  2 päivää aiemmin oli ollut astetta kovakouraisempi labratäti. Lisäksi mulla oli tuolloin dreadlocksit,mustaksi värjätyt ja blondi juurikasvu näytti kaljulta. No minähän en pääsyt sitten saliin vaan tivattii huonekorttia! Enkä ollut ottanut sitä mukaan..varmaan luulivat että kadulta pyrkii joku narkkis aamupalalle,. onneksi  mieheni tuli sitten huutelemaan että mikä maksoi ja repimään mukaansa.

- Teloin nilkkani ja poistuin päivystyksestä kyynerkeppien kanssa hyppien,odotin miestä hakemaan ja päätin polttaa tupakan. Sähläsin siinä keppien,olkalaukun ja tupakoiden kanssa lopputuloksena että vedin turvalleni

Kannattaa ehkä miettiä kampausta ja vaatekaapin sisältöä uudestaan, jos on toistuvasti tilanteissa, joissa arvelee muiden pitävän narkkina tai kännisenä hippinä.

Vierailija
1805/1938 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saattaa tulla monelle yllätyksenä, mutta kaupassa myydään vaippoja myös aikuisille. Ei tarvi kusta ja paskoa housuihin. Itellä suolistosairaus ja rakkovika. Tiedän kyllä mitä se on, kun lähtee tavara liikkeelle väärään aikaan väärässä paikassa. 

Vierailija
1806/1938 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen salilla treenaamassa ja tullessani treenin jälkeen pukkariin kaapilleni ja siinä rauhassa vaihdettuani

vaatteet olin lähdössä niin yksi kavereistani huusi perääni että sulta jäi jotakin penkin alle. Käännyin takaisin

ja näin penkkini alla käytetyn Tenan aikuistenvaipan. Siinä pää punaisena sanomaan ettei se ole minun, kyllä

nolotti vaikka ei se minun ollut mutta kuka uskoi.

Vierailija
1807/1938 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää saattaa tulla monelle yllätyksenä, mutta kaupassa myydään vaippoja myös aikuisille. Ei tarvi kusta ja paskoa housuihin. Itellä suolistosairaus ja rakkovika. Tiedän kyllä mitä se on, kun lähtee tavara liikkeelle väärään aikaan väärässä paikassa. 

Kyllä nuo housuun tulot yleensä yllättää kerran kymmenessä vuodessa, ei sitä sen vuoksi vaipoissa kuljeta 24/7. Eriasiahan on jos on sairaus joka edellyttää suojautumista.

Ainakin itsellä paniikki valmis jos pöksyyn karkaa muutakin kuin ilmaa paikasta viis.

Vierailija
1808/1938 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kerran leffassa nälkääni ison rasian leffapopcorneja. Romanttisen loppukohtauksen aikana sitten tuli huono olo ja oksensin ne popcornit takaisin siihen samaan purnukkaan. Onneksi ei ollut treffit, ihan kaverin kanssa. :D

Vierailija
1809/1938 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin uimassa kaverien kanssa järvellä, pöllivät kaikki vaatteeni autoonsa ja ajoivat pois. Jäin rannalle nakuna, odottelin että kello on yksi yöllä ja hilpasin alasti keskustan asuntooni. En tiedä moneenko kameraan jäin ja muutama henkilö tuli vastaankin mutta en välittänyt juoksin vaan ohi kuin olisin ollut lenkillä.

Tarkista vielä tuo "kaverieni"-kohta

Vierailija
1810/1938 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa kahvilassa ja ja viileää kun oli en riisunut toppatakkia vaan avasin vain  vetoketjun. Äkkiä kuului korvani juuresta kova pierun ääni ja uudestaan,kaveri kuiskasi moittien nimeni ja koetti olla nauramatta. En tajunnut kun en tosiaan pierryt! Sitten tajusin että takin selkä hangatessaan sohvan selkänojaa synnytti hyvin aidon pieru-imitaaton.

Vierailija
1811/1938 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttäreni kanssa kaverini lasten synttäreillä, siellä oli pihassa trampoliini jossa lapset hyppeli. Tyttäreni sai minut

houkuteltua myös trampoliinille, siellä kun muutaman kerran hypähteli niin ykskaks karkasikin minulta pissa housuun.

Eikä ollutkaan pikkulirahdus vaan aimo lorahdus joka kasteli vaaleat farkkuni näkyvästi. Siinä sitten tytär kovaäänisesti,

äitiltä tuli pissa housuun ja minä tietenkin pää punaisena että nyt lähdetään kotiin. Ja vielä kotipihassakin tyttö kailotti

että äitiltä tuli pissa housuun. Kyllä nolotti.

Vierailija
1812/1938 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläinen boheemi peikko tyyliltäni,en mikään prinsessa. Rastat,ei meikkiä,pari tatuointia,päällä tyyliin vanha villapaita ja  vielä vanhemmat sammarit. En juo alkoholia,en enää edes tupakoi mutta ulkonäkö antaa joidenkin mielestä olettaa muuta.

Kerran iski migreeni kun olin joululahjaostoksilla ja oksensin kauppakeskuksen ovien eteen,kaikki varmaan luulivat että olen hirveässä krapulassa. 

Vielä nolompaa oli paskoa housuun Lidlissä kun antibiootit sotki mahan,ihmiset  väisteli ja katsoi siihen tyyliin,että joku narkki siinä  sotkee housujaan.

Vierailija
1813/1938 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tälläinen boheemi peikko tyyliltäni,en mikään prinsessa. Rastat,ei meikkiä,pari tatuointia,päällä tyyliin vanha villapaita ja  vielä vanhemmat sammarit. En juo alkoholia,en enää edes tupakoi mutta ulkonäkö antaa joidenkin mielestä olettaa muuta.

Kerran iski migreeni kun olin joululahjaostoksilla ja oksensin kauppakeskuksen ovien eteen,kaikki varmaan luulivat että olen hirveässä krapulassa. 

Vielä nolompaa oli paskoa housuun Lidlissä kun antibiootit sotki mahan,ihmiset  väisteli ja katsoi siihen tyyliin,että joku narkki siinä  sotkee housujaan.

Tuolla toiselle vastaavan tyyliselle ihmisille kommentoitiinkin tästä ja itsekin ihmettelen, että miksi joku valitsee tieten tahtoen tyylin, joka saa muut pitämään narkkina tai muuna laitapuolen kulkijana. Ja sitten voivotellaan, että noloa, kun muut varmaan pitävät päihdeongelmaisena ja syrjäytyneenä. Kannattaa varmaan harkita vaatevaraston uusimista ja kampaamokäyntiä tai sitten olla reilusti sinut sen kuvan kanssa, jonka ihmisille antaa itsestään. Itse mieluummin pukeudun niin, että muut eivät ajattele minun olevan juoppo tai narkkari, mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija
1814/1938 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin inkohousu ostoksilla Tokmannilla, kun joku paikallislehden toimittaja tuli kyselemään ostoksista ja hintojen

noususta käyttötalousmenoihin. Kyllä nolotti kun otti kuvankin lehteen, onneksi siinä ei sentään ostokset näkyneet.

Vierailija
1815/1938 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli aivastus, perästä pieru ja kotona huomasin vasta että oli tullut muutakin kun pepussa oli märkä läikkä.

Vierailija
1816/1938 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla toiselle vastaavan tyyliselle ihmisille kommentoitiinkin tästä ja itsekin ihmettelen, että miksi joku valitsee tieten tahtoen tyylin, joka saa muut pitämään narkkina tai muuna laitapuolen kulkijana. Ja sitten voivotellaan, että noloa, kun muut varmaan pi

Eri, mutta minunkin kotoisin tyyli on sellainen kulahtanut rokkari, olen ihan hyvissä töissä mutta mm myymälävarkaaksi on epäilty turhaan useammin kuin kerran. Ei se tyyli aina ole siis mikään valinta vaan tulee ihan luonnostaan se habitus, mutta ilmeisesti teille muille olisi parempi kun kaikki olisivat aivan samanlaisia!

Vierailija
1817/1938 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11558 kirjoitti:

kusin housuun kun olin tyttöystävän kanssa kahvilla

Sama kävi kun olin tyttöystävän kanssa elokuvissa. 

Vierailija
1818/1938 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin uimassa kaverien kanssa järvellä, pöllivät kaikki vaatteeni autoonsa ja ajoivat pois. Jäin rannalle nakuna, odottelin että kello on yksi yöllä ja hilpasin alasti keskustan asuntooni. En tiedä moneenko kameraan jäin ja muutama henkilö tuli vastaankin mutta en välittänyt juoksin vaan ohi kuin olisin ollut lenkillä.

Kai olivat entisiä kavereita tuon tempun jälkeen? Itsellänikin oli yläasteaikoina ns. kamuja, jotka tekivät minulle vastaavia "hauskoja" nolausjuttuja, mutta koulun loputtua loppui myös yhteydenpitoni heihin.

Vierailija
1819/1938 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten koetan on olemukseni epäsiisti:ripsiväri leviää,iho syö meikkivoiteen,ponnari hapsottaa,paidalla on ruokaa. Kerran kävin Sokoksella ostamassa kalliin hajuveden ja jostain syystä hälytinportti alkoi huutaa,ihmisten kasvoilta saattoi lukea " voi voi,ei ole rahaa niin varastaa".

Vierailija
1820/1938 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla iski norovirus, ulostin siellä varmasti pari tuntia ja kun vähän tuntui helpottavan lähdin kaupan kautta

kotiin, ostamani aikuisten vaippahousut jalassa. Matka ei kuitenkaan sujunut hyvin sillä sotkin housuni jo ennen

Pasilan asemaa. Sain asemalla invavessassa vaihdetuksi vaippahousut ja onneksi junassa oli vessa toimintakunnossa.

Pääsin Kouvolaan jossa kotiin mennessä sotkin housuni näkyvästi uudelleen, vesiripulia ei inkohousujen reuna pitänyt

vaan vuosi. Kyllä hävetti, nolotti mutta niin voimat tapaus vei etten nähnyt tai kuullut matkasta oikein mitään, eikä

oikein kiinnostakaan.