Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Olin 21- vuotias ja kesätöissä tavaratalon somistamossa. Olin hiukan ihastunut komeaan markkinointipäällikköön. Kerran matkustin yksin kellaritiloista neljänteen kerrokseen. Mahani oli ihan sekaisin. Koska olin yksin, annoin pierujen tulla oikein antaumuksella. Kun avasin hissin oven, edessäni seisoivat markkinointipäällikkö ja kaksi muuta johtajaa odottamassa hissiin pääsyä. Kyllä hävetti! Kesä 81.
Tuli töissä paha migreeni joka paheni koko ajan eikä ollut lääkettä ja töistä päästyäni kävellessä kotiin tunsin kuinka se huono olo vain pahenee ja pahenee. Oksensin sitten kadulle varmaan kuusi kertaa. Kaikki luuli varmaan että olen kännissä :d hävetti
Olin ulkomailla miesystäväni kanssa pelaamassa golfia. Kesken pelin tuli kauhea pissahätä, eikä vessaa missään. Menin lähimpään pensaikkoon, homma hoitui tyylikkäästi heinikossa kyykkien. Vähän ajan kuluttua kun olimme edenneet kentällä, persettäni alkoi poltella julmetusti. Olin kyykistynyt johonkin hemmetin nokkospensaaseen. Perse oli kuin tulessa, yritin sitten kävellä muina naisina, pää märkänä tuskanhiestä.
Ihmettelin kerran, että miksi töissä ja etenkin työpaikan ulkopuolella ihan vieraat miehet moikkailivat ja olivat oudon innostuneen oloisia, silleen "wou, moi". Työpaikan vessan valaistuksessa sitten havaitsin, että käyttämäni paidan läpi kuulsi rintsikat todella näkyvästi, oikein tissit paistoivat sieltä. Paita olikin sitten yllätykseksei tietyssä valaistuksessa aivan läpinäkyvä vaikka toisessa valaistuksessa vaikutti normaalilta. Mikä *¤*%%#¤ järki on tuollaisessa paidassa jonka alle pitää laittaa joku toinen paita ettei kaikki näy läpi?!?! Ihmisten kiusaksiko tuollaisia valmistetaan? Kevyestä ja ilmavasta paidasta menee koko idea, jos sen alle pitää tunkea joku paksu toppi ettei kaikki näy. Ja todellakin oli aika järkytys huomata se läpinäkyvyys työpaikalla ja ihan takuulla kyllä peilailin sitä aiemmin sovituskopissa ja kotona jne etten huolimattomuuttani mitään pelkkää harsoa päälleni pistänyt :D Ihan asialliselta oli vaikuttanut aiemmin, mutta tietty valaistus teki temput.
Varmaan se kun oltiin puistossa silloisen poikaystävän ja kavereiden kanssa juomassa joku kesäilta ja silloinen poikaystävä päätti yks kaks nypätä mun paidan pois niin et kaikki näki mun tissit.
Toivottavasti kukaan ei tunnista.
Olin nuorempana kokkioppilaana harjoittelussa eräässä ravintolassa, jossa sekoittelin jotain kastiketta, mitä piti tarkasti vahtia ja sekoitella jatkuvasti, ettei pala pohjaan. Olin tummalla kulmakynällä vahvistanut kulmakarvojani aamulla.
Siinä kaikessa rauhassa höyryävän kastikkeen yllä sekoittelin aika pitkään, jonka jälkeen se oli valmista. Huomasin miten muut hieman tyrskähtelivät loppupäivän. Mietin että jaa.. en tiiä mille nauravat.
Illalla vuorosta päässessäni menin pukkariin vaihtamaan vaatteita. Katsahdin peiliin ja melkein kuolin siihen paikkaan häpeästä. Kulmakarvojeni väriaine oli jotenkin höyryn mukana kulkeutunut ylöspäin, ja mulla oli sitten tuplakulmakarvat. Näytti siltä, kuin olisin ollut tuplayllättynyt.
Niin ja kyseessä oli avokeittiö.
Olen asiakaspalvelussa töissä.
Oli myös aika kiireinen päivä. Aamupäivällä töihin saapuessani narskuttelin porkkanaa suurella innolla.
Loppupäivän tuntui, kuin asiakkaat olisivat katsoneet jotenkin kieroon.
Se selvisi sitten muutaman tunnin jälkeen kun katsoin peiliin.
Porkkanasta oli levinnyt kirkkaan oranssia väriä pitkin poskia ja nenässäkin sitä oli hieman.
Olen myös tuo edellinen kokkiharjoittelija, sekä se jolta tippuivat kahdet alkkarit nurinperisten housujen lashkeesta sivulla 18..
Arvata saattaa, että olen hyvin neuroottinen ulkoasustani näinä päivinä, ja varmuuden vuoksi katson peiliin n. puolen tunnin välein.
Viime ulkomaan reissulla oltiin miehen kanssa kaksin syömässä vähän hienommassa ravintolassa.
Minulle iski vessahätä ja lähdin etsimään toalettia.
WC:n löydyttyä ihmettelin ovea, että onpa erikoinen ja todella epäkäytännöllinen ylöspäin aukeava luukku ovena! No ei muuta kun reilu tempaisu ylöspäin ja sujahdus raosta vessaan...
Siinä samassa kun "avasin" ovea kuulin ihmisten kauhistelua ja tarjoilija lähestyi minua :D tarjoilia tuli wc:haen ja kertoi oven olevan liukuovi.....
Kyllä hävetti tulla ulos ja kävellä pokkana omaan pöytään
Tästä on vuosia aikaa, mutta vieläkin hävettää kun muistelen. Oltiin äitini kanssa kesällä ulkomailla ja pysähdyttiin johonkin mäkkärin tapaiseen syömään. Oltiin just saatu tilattua ja äiti sanoi että vie sinä jo ruoat ulos pöytään sillävälin kun hän maksaa.
Reippaana tyttönä lähdin kiikuttamaan tarjotinta ulos kunnes sitten törmäsin tarjotin edellä suoraan ikkunaan kauheen rysähdyksen saattelemana että aivan varmasti kaikki huomasivat. Avonainen ovi oli ihan vieressä, mutta jotenkin se ikkuna oli niin oivallisesti pesty etten huomannut eroa. :D
Pakenin sitten paikallaolijoiden naurun tyrskähdysten saattelemana ulos. Tulipahan ainakin tarjottua ruokaviihdettä!
Olin bussissa, ja yhdessä risteyksessä tipuin alas tuolita. Oli noloo siin sitte olla, koko se loppu aika siin.
gfhfgdhdf kirjoitti:
ghdfhdfhfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljen yleensä töihin pyörällä ja näytän aina kädellä suuntamerkkiä, kun olen kääntymässä. Kerran sitten kävelin samaa reittiä ja kääntyessäni näytin tottumuksesta oikein isolla eleellä suuntamerkkiä. Vastaantulijat katsoivat pitkään.
Tämä ei ole nolointa, mitä on tapahtunut, mutta kyllä sillä hetkellä oli vähän wtf-olo.
Ai saamari kun tulee melkeen pissat housuun kun kuvittelen tämän näyn jossain pyörätien risteyksessä :D
Milloinkahan tuo suuntamerkkien näyttäminen muuten on alkanut, en muista että sitä ennen oltaisiin tehty. En oikein ymmärrä mitä hyötyä siitä on, se vain turhaan kiinnittää huomiota ja aiheuttaa hämmennystä.
Höh, miinuksia vain ropisee :D Noh, huitokaa vaan ihan rauhassa jos se mieltä lämmittää.
Itseasiassa jokaisen pyöräilijän tulisi lain mukaan osoittaa kääntymisaikeensa hyvissä ajoin. Ja milläs sitä osoitat pyöräillessä muutoin, kuin käsin?
Torilla kuusi teekkaripoikaa meni polvilleen eteeni ja esitti laulun: "Niin minä kultani sinulle laulan, kuin.. "
Tämä oli onneksi noloa vain äidilleni, mutta tuli mieleen muiden kertomista lasten möläytyksistä: Minulla oli ärrävika. Uimarannalla tutkimme jonkun pojan kanssa muurahaisia ja juoksin kertomaan äidille kovaan ääneen "Äiti äiti, tolla pojalla on tosi iso mulkku! Mä sain pitää sitä kädessä!!" Koko ranta raikasi ja äitini häpesi.
Stondis löysät verkkarit jalassa ja mahdoton peitellä tai piilottaa :D
Vatsassa alkoi kiertää kun olin ostoksilla. En ajatellut siitä mitään sen erikoisempaa, reagoin stressiin vatsallani joten tuo oli tuttu tunne. Sanon sen verran, että alushousut ja housut lensivät roskiin tuon reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin stressaantunut jostain syystä, ja mulla oli aika kampaajalle. Silloinen poijaystäväni halusi jostain syystä tulla mukaan. Hän oli sitten valmis liian myöhään, ja kun olimme lähteneet, niin taisin eksyä ja koitin siellä kadulla funtsia että missäköhän päin se kampaamo tarkalleen on, ja kävelimme samalla siihen suuntaan.
Poikaystäväni jäi sitten yhtäkkiä katselemaan jotain kenkiä itselleen xD ja sanottuani ensin rauhallisesti "tuu mennään ny", multa meni jo valmiiksi stressaantuneena hermot ja huusin/ sanoin kovaan ääneen "TuLE nYt SIELTä ViTTU, mUA StreSSaA!!" 😂
En edes tajunnut että aloin huutaa, ja me molemmat lähdettiin jatkaa matkaa noloina, kun ihmiset vaan katsoi hölmistyneinä 😂😂😰 Noloa. :((Olen tämän kirjoittaja) miksi tää sai 13 alapeukkua ja 2 yläpeukkua..?
Luultavasti koska tuo ei ollut hassunhauskaa ja noloa käytöstä, vaan ihan oikeasti aikuiselta todella huonoa käytöstä tiuskia tuolla tavalla poikaystävälle.
Luultavasti ei ole edes aikuinen kirjoitustyylin perusteella.
Olimme rakastelleet kiihkeästi sohvalla poikaystäväni kanssa. Ovikello soi ja poikaystävän pikkuveli joka oli silloin n.16 vuotias, tuli kylään. Kävin nopeasti pukemassa vaatteet päälle ja sillä aikaan veljekset höpöttelivät sohvalla. Siinä sitten meni pari tuntia ja pikkuveli oli koko ajan istunut sohvalla....juonut kahvia ja syönyt pullaa, aika ujo ja hiljainen kaveri oli. Kun lähti kotiin niin menin sohvalle makoilemaan.....ja mitkähän siellä lattialla olikaan😨😨 sohvan ja sohvapöydän välissä oli mun puuterinväriset xl-menkkakalsarit ihan avoimenaan haarakohdasta jossa törrötti tosi verinen side....siis sellaisia isoja verihyytymiä täynnä ja haju oli kuvottava😣 Oli todella noloa nähdä pikkuveli seuraavan kerran. Ihme ettei ole ressukka oksentanut, varmasti ihmetellyt et mitä vittua😂
Olin aina yhtä ihanassa tilanteessa eli gynekologin hellässä käsittelyssä. Oli tullut syötyä kaikkea tosi epäterveellistä ja juotua vielä päälle hyvin hapokkaita juomia eli pieretti ihan pirusti. Pystyin vielä suht hyvin pidättämään siinä tutkimuspöydällä kunnes nuorehko miesgyne pyysi että rentouttaisin lihaksia enemmän. Mietin oikeasti aika kovasti että kerronko suoraan kuitenkin asiantuntijalle jolle asiat ovat jokapäiväisiä että hei mua pierettää ihan hirveesti vai olenko hiljaa. Valitsin jälkimmäisen, loppu lienee arvattavissa
tuli voice crack luokan edessä
Olin viettämässä iltaa venesatamassa. Illanvieton jäkeen oli tarkoitus lähteä veneellä takaisin kotiin. Kone käyntiin ja liikkeelle. Kuului "KRUTSSS", kun ankkuriköysi tarttui potkuriin. No veneessä pystyi yöpymään, niin jäin sitten veneeseen yöksi. Heräsin aamulla aikaisin ja laiturilta tutkimaan vahinkoa. Valoisassa näkyi, että köysi olisi suht helposti irroitettavissa. Nopeasti veneeseen, vaatteet pois, pyyhe päälle ja laiturille. Ketään ei näkynyt, pyyhe laiturille ja alasti veteen. Asento oli hieman vaikea, toinen jalka laiturin reunalla, toisella kädellä moottorin kopasta kiinni ja toisella kädellä kaivaa köyttä irti. Pää pysyi juuri ja juuri pinnan yläpuolella ja niin myös heppi. Sain köyden irti ja katsoin laiturille, niin olin saanut ihan reippaan kokoisen yleisön. Reippaasti vaan ylös laiturille, pyyhe ympärille, veneeseen ja nopeasti pos paikalta.