Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
21/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kotibileissä kaverini siskon koulureppuun ja jostain syystä kännissä pistin repun kiinni ja sängyn alle.

Tuli pikkasen vihainen soitto seuraavana viikon maanantaina kaverilta ja sen siskolta.

Korvasin rahallisesti vahingot, mutta hävetti pitkään...

Vierailija
22/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v sitten kaverini luona jatkoilla muiden mentyä nukkumaam riisuin itseni täysin alasti ja päädyin talon rappukäytävään.

Aamulla kaverini naapuri haki kaverini avovaimon hakemaan minut takaisin sisälle, koska lapset ja mummot pelkäsi rappukäytävässä munasillaan örveltävää äijää.

Mulla on aika pieni muna ja oli muutenkin kylmää.

En pystynyt kohtaamaan kaverin avovaimoa pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10v sitten olin aloittanut uudessa työpaikassa. Toimistorakennuksessa oli etu- ja takaovi. Taka-oven luona oli tupakkapaikka.

Lounastauolla lähdin hakemaan läheisestä kaupasta kokoustarjottavia oman tiimini kokoukseen.

Kun palasin kaupasta kantaen molemmissa käsissä kasseja, vedin kunnon lipat taka-oven edessä olevalla jääläikällä. Oli siis kuulemma tosi koomisen näköistä. suoraan selälle, kamat lenteli jne... Lisöksi taitoin jalkani ja ambulanssi jouduttion kutsumaan paikalle. Röökipaikalla oli noon 10 ihmistä.

Tulin tunnetuksi koko talossa samantien.

Vierailija
24/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä hävetti ihan sikana (muistatte kyllä mittakaavan), kun sen ainoan kerran koskaan perääni vihellettiin. Amisjätkiä istui autollisen verran parkissa ja yritin coolina vain kävellä ohitse. Yhtäkkiä flexin naru loppui. Koirani oli reagoinut vislaukseen ja hypännyt avoimesta takaikkunasta sinne autoon..! Iso koiranrotjales heilutti häntää takapenkkiläisten sylissä, ja flexinnaru vain tuli ulos ikkunasta.

En todella tiedä, keitä siellä autossa oli. En kehdannut katsoa kohti yhtäkään, kun tempaisin takaoven auki, pujotin flexin ikkunasta läpi, otin koirani ja häivyin hemmetin ripeästi.

Muakin alkoi jostain syystä nolottaa...

Vierailija
25/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä omassa huoneessani ja radiosta tuli biisi "don't U wish your girlfriend would be hot like me" tai jotain sinne päin. Todella tarttuva pop-rallatus vuosien takaa, joka jöi soimaan päähäni ja rallattelin sitä yksinäni ääneen huoneessani. Lopetin aina, jos joku tuli huoneeseen.

Olin kuitenkin tosi keskittynyt työtehtävääni ja hyvällä tuulella + kyseisen biisin laulaminen auttoi keskittymään.

Menin kahvi-tulostin-kopiokone huoneeseen ja tajuamatta lauloin kyseisen kertosäkeen todella kovaa "tanssien/ elehtien", lunnes huomsin nurkan takana pomoni ja kaksi yhteistyölumppania pujumassa.

Olen 40v 100kg hevari.

Saan kuulla tuosta laulusta ja tanssista lähes vikottain vieläkin.

Vierailija
26/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa ollessani luulin olevani yksin huoneessa ja jostain syystä kaivoin nenääni ja söin ison räkäpallon, kun samalla katseeni kohtasi huoneeseen hiljaa tulleen appiukon hieman jörkyttyneen katseen. Molemmat esitti, ettei mitään tapahtunut, mutta hävetti pitkään ja tilanteen nolous muistuu vieläkin välillä mieleen...

Vierailija
27/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni 50-kiloinen rottweilerin pentu oli minulla muutaman päivän hoidossa. Minulla on kokemusta isoista koirista, joten otin koiran itsevarmana hoitoon ja vakuutin, että kyllä minä pärjään. Ystäväni varoitteli kyllä, että koira ei ole vielä "ihan oppinut tavoille".

Tämä selvisi sitten heti ensimmäisellä lenkillä, kun painoiseni koira kiskoi minua kuin rättiä mukanaan jäisillä teillä. Kaatuilin perässä ja ihmiset tuijottivat paheksuen, että eikö tuo osaa kouluttaa koiraansa. Pahinta tässä oli se, kun leikkisä koira meni tervehtimään jokaista vastaantulijaa yrittäen hyppiä heitä vasten samalla kuin kiskoin kaikin voimin toiseen suuntaan, usein tuloksetta. Osa naureskeli, kun taas osa oli aivan kauhuissaan.

Koira onnistui myös kietomaan minut ja erään toisen koiran ulkoiluttajan tiiviiseen sumppuun, samalla tavalla kuin 101dalmatialaista -elokuvassa. Tilanne ei valitettavasti ollut yhtä romanttinen.. Naisen pikkukoira pääsi vielä karkuun tilanteesta, onneksi saatiin nopeasti kiinni. Siitä huolimatta ajatus hävettää vieläkin niin että tulee hiki otsalle!

Läksytin ystävääni, että kouluttaisi koiransa paremmin. Koira on oppinut jonkin näköisille tavoille, mutta hoitopaikkaa minulta ei enää heru, vaikka äärimmäisen koirarakas olenkin.

Vierailija
28/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on IBS eli ärtyvä suoli. Ei ole ihan kerta eikä kaksi, kun olen joutunut luikkimaan läheiseen pusikkoon/minne tahansa, jossa on edes vähän näköestettä johonkin suuntaan...ripuli siis iskenyt kymmeniä kertoja julkisella paikalla, eikä täällä todellakaan ole yleisiä vessoja, missä asun! Usein viiden minuutin kävelymatka lähikaupalta kotiin on osoittautunut liian pitkäksi. ;(

Vierailija
29/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies75 kirjoitti:

Olin lenkillä ja kävin sen päätteeksi lähikuppilassa parilla.

Matkalla kotiin noin 1km ennen kotia alkoi vatsassa kiertää kovasti. Juoksin kotiin, mutta rappukäytävässä ripili valahti housuihin.

Menin hissillä 4krs, jossa hissiä odotti seinänaapuri. Hissi haisi kunnon ihmispaskalle - ei pierulle.

En ole sen jälkeen pystynyt katsomaan naapuria silmiin.

Kävi parilla millä lenkin jälkeen? Kahvillako? Älkää vain sanoko, että joku menee lenkiltä juomaan alkoholia.

Vierailija
30/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa kaupassa. Riitelimme avovaimon kanssa jostakin. Olimme sitten mykkäkoulussa toisillemme ja kiertelimme kaupassa. Lopulta lähestyin avovaimoani jonkin kaksimielisen "jäänsärkijän" kera ja laskin käden hänen lanteilleen - vieras vanhempi nainen oli hieman järkyttynyt käytöksestäni, kun samalla huomasin oman avovaimon 20m päässä katsomassa vaatteita.

Jouduin selittämään vieraalle naiselle erehdykseni, ei tainnut sitä ihan uskoa.

Vierailija
31/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin stressaantunut jostain syystä, ja mulla oli aika kampaajalle. Silloinen poijaystäväni halusi jostain syystä tulla mukaan. Hän oli sitten valmis liian myöhään, ja kun olimme lähteneet, niin taisin eksyä ja koitin siellä kadulla funtsia että missäköhän päin se kampaamo tarkalleen on, ja kävelimme samalla siihen suuntaan.

Poikaystäväni jäi sitten yhtäkkiä katselemaan jotain kenkiä itselleen xD ja sanottuani ensin rauhallisesti "tuu mennään ny", multa meni jo valmiiksi stressaantuneena hermot ja huusin/ sanoin kovaan ääneen "TuLE nYt SIELTä ViTTU, mUA StreSSaA!!" 😂

En edes tajunnut että aloin huutaa, ja me molemmat lähdettiin jatkaa matkaa noloina, kun ihmiset vaan katsoi hölmistyneinä 😂😂😰 Noloa. :(

(Olen tämän kirjoittaja) miksi tää sai 13 alapeukkua ja 2 yläpeukkua..?

Vierailija
32/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kääntymässä kaupan pihaan, ja käsi oli jotenkin kummallisesti ratin päällä, niin eiköhän torvi soinut täysillä. Varmasti herätti ihmetystä muissa autoilijoissa, ei näin kirjoittamalla kuulosta kummoiselta mutta kyllä se hävetti.

Vierailija
33/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Olin lenkillä ja kävin sen päätteeksi lähikuppilassa parilla.

Matkalla kotiin noin 1km ennen kotia alkoi vatsassa kiertää kovasti. Juoksin kotiin, mutta rappukäytävässä ripili valahti housuihin.

Menin hissillä 4krs, jossa hissiä odotti seinänaapuri. Hissi haisi kunnon ihmispaskalle - ei pierulle.

En ole sen jälkeen pystynyt katsomaan naapuria silmiin.

Kävi parilla millä lenkin jälkeen? Kahvillako? Älkää vain sanoko, että joku menee lenkiltä juomaan alkoholia.

No miksei menisi? Onko sinusta terveellisempää juoda alkoholia sen jälkeen kun on mässännyt kaksi päivää sipsejä sohvalla lojuen ja polttanut automatkalla baariin askin röökiä?

Vierailija
34/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen väärinkäsitysten kautta päädyin verkkareissa ja t-paidassa hyvin hienoon juhlatilaisuuteen, joissa muilla oli puvut ja mekot jne.

Tunsin tilaisuudesta 2 henkilöä. Sain muilta erikoisia katseita illan mittaan.

Hävetti ja yritin jotakin ihmisille selitellä. Lopulta vedin kännit, kun hävetti ja vitutti.

Luulen, että sain siellä wt-mamman maineen.

Vierailija
35/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin isossa kaupassa. Riitelimme avovaimon kanssa jostakin. Olimme sitten mykkäkoulussa toisillemme ja kiertelimme kaupassa. Lopulta lähestyin avovaimoani jonkin kaksimielisen "jäänsärkijän" kera ja laskin käden hänen lanteilleen - vieras vanhempi nainen oli hieman järkyttynyt käytöksestäni, kun samalla huomasin oman avovaimon 20m päässä katsomassa vaatteita.

Jouduin selittämään vieraalle naiselle erehdykseni, ei tainnut sitä ihan uskoa.

Taisinpa vielä paniikissa selittää kuinka näytätte takaapäin samanlaisilta jne, mikä ei helpottanut tilannetta.

Vierailija
36/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komensin vierasta lasta melko kovaa oman äitinsä edessä, kun luulin sen olevan yksi omista. Lapsi ja äitinsä olivat molemmat melko järkyttyneen näköisiä.

Vierailija
37/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä vilkasta ostoskeskusta viime talvena päätin riisua takkini, koska minulla oli kuuma. No se oli sellainen pitkänmallinen takki, joka solmitaan vyötäröltä, ja siellä alla oli sitten hame kuroutunut myös sinne vyötärölle... Alla mahdollisimman rumat, kulahtaneet mummoalkkarit ja tukisukkahousut. Oli meinaan aika  noloa siinä ihmisvilinässä alkaa nykiä hametta alaspäin. Ja oli vieläpä kiertynyt ympäri, niin aika kauan sai säätää :D Olisipa tullut mieleen vetää takki takaisin päälle, mutta ei...

Vierailija
38/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen ripulointi tuntuu olevan aika monelle tuttua?

Vierailija
39/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa pieni lapseni kovaan ääneen, kun ohitimme tietyn merkkisen kaljamerkin myyntihyllyn, "ÄITIN JUOMAA".

Sain katseita...

Vierailija
40/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä omassa huoneessani ja radiosta tuli biisi "don't U wish your girlfriend would be hot like me" tai jotain sinne päin. Todella tarttuva pop-rallatus vuosien takaa, joka jöi soimaan päähäni ja rallattelin sitä yksinäni ääneen huoneessani. Lopetin aina, jos joku tuli huoneeseen.

Olin kuitenkin tosi keskittynyt työtehtävääni ja hyvällä tuulella + kyseisen biisin laulaminen auttoi keskittymään.

Menin kahvi-tulostin-kopiokone huoneeseen ja tajuamatta lauloin kyseisen kertosäkeen todella kovaa "tanssien/ elehtien", lunnes huomsin nurkan takana pomoni ja kaksi yhteistyölumppania pujumassa.

Olen 40v 100kg hevari.

Saan kuulla tuosta laulusta ja tanssista lähes vikottain vieläkin.

Ihana 😂 Tämä piristi päivääni kovasti.