Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tää kiusantekoa mieheltä??

Vierailija
12.06.2017 |

Eihän hän voi päättää tai edes kiukutella tästä asiasta? Kun meillä vuoroviikoin kaks tyttöä.
Juhannusviikon tyttöjen kuuluis olla mulla, mutta aiemmin mies ehotti että hän vois juhannuksen pitää tytöt.

Olen lähössä nyt tulevana viikonloppuna reissuun toisel puolen suomee, mut mies nyt haluaakin että pidän tytöt alkuviikon. No minä sanoin että jos tuun tähän parin päivän takia niin pidän tytöt koko viikon ja lähen heijä kaa reissuun. Mies ei suostu tähänkään, että mä omalla viikolla pidän lapsia.
Mies on lasten lähihuoltaja koska lähes pakotti mut suostumaan.

Koska nyt olen sanonit että tytöt joko koko viikon on hänellä tai sitten mulla, niin nyt hän rupeaa vaatimaan tpisenki tytön lapsilisiä itelleen. Vaikka tytöt olisi sotten mullakin kaksi viikkoa, niinkuin isälläänkin jos hän nyt heitä pitää. Koen että hän yrittää estää mua liikkumasta ja haluaa että päivystän tässä kotona. Mun suku asuu toisella puolen suomee ja nään heitä ehkä kerran vuoteen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no saatiin tää sovittua. Tää viikko on nyt miehellä. Lähen viikonloppuna. Mutta pitäisi tulla pariksi päiväksi kotio kun mies haluaa että otan tytöt silloin. Hänelle ei sopinut että tytöt on sitten koko viikon hänellä. Mutta otan tytöt kun tulen ja lähen heidän kaa reissuun. Se on mun viikkoni pitää tytöt.

Olen kaikessa antanut miehelle periksi mutta nyt olen lomalla juhannusviikon ja vietän sen toisella puolen suomee.

Mies ei tietenkään halua että liikkuisin missään. Exä siis.

miehelle ei sopinut, että ovat koko viikon hänellä, joten ovat siis juhannuksen sinun kanssa?

Pakko sanoa, että kirjoitat tosi epäselvästi. Ehkä johtuu tuohtumuksesta?

Anteeksi epäselvä kirjoitus. En oikeen jaksaisi ees kirjottaa mutta mietin pitääkö nyt oikeasti mennä sen mukaan kuin mies nyt haluaa ja lupasin aiemmin, että saa pitää tyttöjä, vai onko oikeasti mun päätettävissä, kun tyttöjen kuuluu virallisestikin olla mulla juhannusviikko, eikä miehellä pitäis olla mitään sanomista asiaan.

Vierailija
22/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no saatiin tää sovittua. Tää viikko on nyt miehellä. Lähen viikonloppuna. Mutta pitäisi tulla pariksi päiväksi kotio kun mies haluaa että otan tytöt silloin. Hänelle ei sopinut että tytöt on sitten koko viikon hänellä. Mutta otan tytöt kun tulen ja lähen heidän kaa reissuun. Se on mun viikkoni pitää tytöt.

Olen kaikessa antanut miehelle periksi mutta nyt olen lomalla juhannusviikon ja vietän sen toisella puolen suomee.

Mies ei tietenkään halua että liikkuisin missään. Exä siis.

miehelle ei sopinut, että ovat koko viikon hänellä, joten ovat siis juhannuksen sinun kanssa?

Pakko sanoa, että kirjoitat tosi epäselvästi. Ehkä johtuu tuohtumuksesta?

Anteeksi epäselvä kirjoitus. En oikeen jaksaisi ees kirjottaa mutta mietin pitääkö nyt oikeasti mennä sen mukaan kuin mies nyt haluaa ja lupasin aiemmin, että saa pitää tyttöjä, vai onko oikeasti mun päätettävissä, kun tyttöjen kuuluu virallisestikin olla mulla juhannusviikko, eikä miehellä pitäis olla mitään sanomista asiaan.

Ei sen pitäisi mennä niin kuin sinä tai mies haluaa vaan niin mikä on lasten etu.  Lapsillehan on parasta rutiinit ja se, että sovitut asiat pitää. Unohdatte jatkossa tuollaiset säätämiset ja pidätte niitä lapsia VUOROVIIKOIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä estää sinua liikkumasta, kun lapset ei ole sinulla? 

Vierailija
24/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä estää sinua liikkumasta, kun lapset ei ole sinulla? 

En voi nyt töitten takia liikkua kauemmas. Juhannusviikkona mul on mahollisuus olla poissa. Ja olen nyt viikonloppuna jo lähössä. Parin päivän takia pitäisi tulla toiselta puolen suomea takas kotiin, kun mies ei halua pitää lapsia koko viikkoa.

Mutta kun hänelle ei sopinut sekään kun sanoin että tulen sitten hakemaan lapset ja lähen heidän kanssaan reissuun.

Kun selvästi mies haluaa että päivystän tässä kotona jotta hän sitten voisi taas ottaa juhannukseksi lapsia. Hän on työtön ja hänel on mahollisuus liikkua jokatoinen viikko yksikseen jos haluaa.

Vierailija
25/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles että pistää ne tytöt siihen ja siihen bussiin sinä ja sinä päivänä ja että sä olet sitten sitä bussia vastassa kaupungissa X. Näin ei tarvitse toiselta puolen suomea lähteä hakemaan.

Vierailija
26/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän outoa, että miehelle on niin tärkeää tuoda esille, miten hänen "äitinsäkin on jo vittuuntunut" mun juttuihin ja vihjailee aina että hänen äitinsä ei aattele musta mitään hyvää. Ja varsinkin nyt, hänen äitinsäkin näkee millanen mä olen jne...

Väsyttää niin henkisesti. Ärsyttääkö miestä kun hänen äitinsä on sanonut mulle että voi minunkin viikoilla hoitaa lapsia jos tarvii. Mies ei varmaan haluaisi että olisin missään väleissä hänen äitiinsä.

En ees kehtaa repiä omia vanhempia mukaan minun ja exän välisiin asioihin, mutta exä haluaa aina tuoda esille miten hänen sukunsa inhoaa mua.

Tää exä on tehnyt erään inhottavan asian mulle, mikä vaikuttaa tänäkin päivänä. Mutta olin silloin joskus ajatellut, että en halua saattaa tätä miestä huonoon valoon mun vanhempien silmissä joten ajattelin etten kerro näille tämän exän teosta.

Mutta nyt se asia on pakostakin tullut esille ja olen joutunut kertomasn vanhemmilleni asiasta. Mutta siltikään en halua että vanhempani mitenkään inhoaisivat tätä miestä.

Mutta exä haluaa että muut ihmiset näkisivät vain miten inhottava ihminen mä oon.

Vierailija
27/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni Pysy erossa siitä ja pidä lapset silloin kun on sun viikko. Äläkä ala säätämään tuon miehen kanssa yhtään mitään, muuta kauas siitä, äläkä ole yhteydessä kuin PAKOSTA ja silloinkin nopeasti asia selväksi ja Piste.

Vierailija
28/28 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni Pysy erossa siitä ja pidä lapset silloin kun on sun viikko. Äläkä ala säätämään tuon miehen kanssa yhtään mitään, muuta kauas siitä, äläkä ole yhteydessä kuin PAKOSTA ja silloinkin nopeasti asia selväksi ja Piste.

Muuttaisin, mutta lasten takia asutaan nyt samas kaupungis. Tietysti mies voisi tehdä niinkin ilkeän tempun ja muuttaa pois lasten kanssa.

Hän on yrittänyt saada mua johonkin seksisuhteeseen hänen kanssaan mutta en halua hänen kanssaan enää yhtään mitään sutinaa. Liekö tästäkin ärsyyntynyt kun ei enää voi pompottaa oman mielen mukaan....ap