Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pelottaako Halla-ahossa muita puolueita nimenomaan se, että hän on älykäs?

Vierailija
11.06.2017 |

Ja pelkäävät, että väittelyssä häviäisivät Halla-aholle, mikä saisi heidät näyttämään tyhmältä?

Kommentit (243)

Vierailija
81/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaa Halla-ahoa niin ihmisenä, että järjesti Soinille kaikkien nöyryytysten äidin kaikilla tavoilla. Säälimätön ja epäinhimillinen ja kostonhimoinen ihminen.

Sehän oli kansan ääni - Eihän Halla-aholla ole osaa eikä arpaa siihen, että nuiva siipi päätti jo fb:ssä liittyä perussuomalaisiin suurin joukoin juuri siksi, että Halla-aho pääsisi äänikuninkaana uudeksi puheenjohtajaksi.

Perussuomalaiset olivat alunperinkin maahanmuuttovastaisia - se oli heidän suurin agendansa, mutta Soinin takinkäännöt saivat persut muuttumaan tunnistamattomaksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi hallituspuolueeksi, sillä Soini petti persut, koska mielessä oli vain henkilökohtainen hillotolppa, eikä mikään muu ja nyt sai häväistyksen, jonka ansaitsikin!

Vierailija
82/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko "pelko" ainoa negatiivinen tunne, jonka halla-aholaiset ja persut ymmärtävät?

Valtaosa ihmisistä ei pidä Jussi Halla-ahosta ja hänen mielipiteistään. Suuri osa ihmisistä ei kunnioita Jussi Halla-ahoa ja hänen mielipiteitään. Monet pitävät niitä ihmisoikeuksien vastaisina, vastenmielisinä, epäoikeudenmukaisina ja harhautuneina. Niin myös minä.

Jos valtaosa sinun lähipiiristäsi ajattelee näin, se ei tarkoita, että valtaosa kaikista ihmisistä ajattelisi näin. Älä yleistä noin rankasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjoituksia kyllä mielellään irroitetaan kontekstistaan, se on totta. Näin saadaan aivan eri vaikutelma kuin jos lukisi koko postauksen. 

Onneksi hommalaiset aina ottavat kontekstin mukaan omiin juttuihinsa. Esim. täälläkin elänyt "vasemmistolainen väkivalta on parempaa"-vääristely ja muut nostot. Tuntuu siltä että persuja pitäisi aina kohdella erityisen myötäkarvaisesti samalla kun he saavat olla miten möllöjä tahansa. Tekee lapsellisen vaikutelman.

Älä jaksa jankuttaa. Onko sinulla joku pakkomielle tuosta. Konteksti nimenomaan huomioonottaen tuo sana kuvaa hyvin mitä tarkoitettiin ja se ei hokemisesta ja vastakommenttien sensuroinnista huolimatta siitä mihinkään muutu.

Vierailija
84/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä ei pidä Jussi Halla-ahosta ja hänen mielipiteistään. Suuri osa ihmisistä ei kunnioita Jussi Halla-ahoa ja hänen mielipiteitään. Monet pitävät niitä ihmisoikeuksien vastaisina, vastenmielisinä, epäoikeudenmukaisina ja harhautuneina. Niin myös minä.

Ihan totta.

Aikoinaan suurin osa ihmisistä myös kuvitteli, että ukkonen on taivaanisän pieraisu.

Suurin osa ihmisistä on kategorisesti niin kyvyttömiä muodostamaan rationaalisia ajatuksia, että enemmistön mielipiteeseen tukeutuminen on sama kuin yrittäisi seilata valtameren yli kylpyammeella.

Demokratia toimii parhaiten silloin, kun ihmiset ajattelevat itse. Ja itsenäiseen ajatteluun kykenevät ihmiset harvemmin syyttävät muiden mielipiteitä harhaisiksi, vastenmielisiksi tai (voi luoja) pahoiksi.

Niin, isämmaanpuollustajat ja muut äärioikeistolaiset vaan hekumoivat raiskaus- ja välivaltafantasioilla sekä kannattavat mm. omankädenoikeutta. Mutta hei, mielipiteiden arvosteleminen onkin paljon pahempi juttu. 

Vierailija
85/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjoituksia kyllä mielellään irroitetaan kontekstistaan, se on totta. Näin saadaan aivan eri vaikutelma kuin jos lukisi koko postauksen. 

Onneksi hommalaiset aina ottavat kontekstin mukaan omiin juttuihinsa. Esim. täälläkin elänyt "vasemmistolainen väkivalta on parempaa"-vääristely ja muut nostot. Tuntuu siltä että persuja pitäisi aina kohdella erityisen myötäkarvaisesti samalla kun he saavat olla miten möllöjä tahansa. Tekee lapsellisen vaikutelman.

Älä jaksa jankuttaa. Onko sinulla joku pakkomielle tuosta. Konteksti nimenomaan huomioonottaen tuo sana kuvaa hyvin mitä tarkoitettiin ja se ei hokemisesta ja vastakommenttien sensuroinnista huolimatta siitä mihinkään muutu.

Oot outo. Kun tuo oli mun eka kommentti tähän ketjuun. Eikä tuossa lauseessakaan ole mitään järkeä ^0^

Vierailija
86/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pelottaa se, että Suomesta tulee natsi-Suomi. Että asun maassa, jossa toimii puolueen puheenjohtajana ihminen, joka on avoimesti tuomittu rasismista.

No ei kyllä tule. On täällä muitakin, vaikutusvaltaisempia puolueita. Sitten voisi pelätä, jos kaikki muut kiellettäisiin. Miten se olisi mahdollista, en tiedä.

Vierailija
87/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna seurasin vähän uutisia ja kaikissa vain että kauheaa;  Persut ja Halla-aho. Kuvautui että tulee vähintään auringonpimennys ja vähittäinen maailmanloppu.

Aamulla heräsin ja aurinko nousi kuin ennenkin.

Onko sitten uutisköyhyyttä vai mitä mutta Halla-ahon parjaus muistuttaa jo pahimman luokan koulukiusaamista.

Aikuiset ihmiset mitä  jos rauhoituttaisiin.

Vierailija
88/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurattaa, kun täällä vähätellään Halla-ahon älykkyyttä ja puututaan jopa miehen ulkonäköön.

Ei saa antaa pelolle valtaa!

Vierailija
89/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mitään Halla-ahoa pelkää. Miksi pelkäisi? Sanotaan näin että olisin huolestunut jos Perussuomalaiset olisivat Halla-ahon johdolla maan suurin puolue ja hallituksessa määräävässä asemassa. Mutta tästä on turha murehtia, sillä sitä ei tule tapahutumaan. Kyllä maailmaan mölyä mahtuu, antaa mölistä vaan, hyvä se vaan on että oppositiossa on niitä jotka kritisoi.

Vierailija
90/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat märissä päiväunissa toivoa että joku pelkäisi Halla-ahoa.

Vierailija
91/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho pelottaa yhtä vähän kuin Soini. Olen aina sanonut, että omat pudottavat Soinin, ja avot, niin kävi.

Toistan ennustukseni, omat pudottavat Halla-ahon.

Persut nyt vaan ovat sellaisia. MOT

Voi hyvä Sylvi sentään mitä tuubaa päästelet:) Esiinnyt ennustajana etkä edes jälkeenpäin erota syytä ja seurausta:)

Soini ei havitellut jatkokautta koska johtamansa puolueen kannatus laski ja teki tästä johtopäätökset.

Soini on nyt takkinsa moneen kertaan käännellyt ja puolueensa maahanmuuttoagendat pois väännellyt, myös hillotolppansa on tarkkaan nuollut - puolueen pohjalukemissa tajusi sentään lähteä.

Kaikessa ahneudessaan ei muistanut, että puolueessa  toimii osakeyhtiön säännöt; TULOS TAI ULOS.

Vierailija
92/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demokratia toimii parhaiten silloin, kun ihmiset ajattelevat itse. Ja itsenäiseen ajatteluun kykenevät ihmiset harvemmin syyttävät muiden mielipiteitä harhaisiksi, vastenmielisiksi tai (voi luoja) pahoiksi.

Minä olen ajatellut ihan itse omilla aivoillani ja lainaan Ultra Brata ilmaistessani mielipiteeni halla-aholaisista ja kaikista muistakin äärioikeistolaisista ja äärikansallismielisistä:

"Olet sietämätön tyyppi

ja mielipiteesi ovat vääriä...

Älä soita tänne enää koskaan!"

Vierailija
93/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta.

Aikoinaan suurin osa ihmisistä myös kuvitteli, että ukkonen on taivaanisän pieraisu.

Suurin osa ihmisistä on kategorisesti niin kyvyttömiä muodostamaan rationaalisia ajatuksia, että enemmistön mielipiteeseen tukeutuminen on sama kuin yrittäisi seilata valtameren yli kylpyammeella.

Nykyaikana tuntuu, että valtaosa ihmististä ajattelee tunteillaan, ei järjellään. Siksi ihmiset, kuten Halla-aho tuomitaan heti rasisteiksi, koska hänen puheitaan ei kuunnella järjellä, vaan taas niillä tunteilla. Ei sillä ole mitään väliä mitä tilastot sanovat näille ihmisille, koska jos heistä tuntuu pahalle, on silloin pakko Halla-ahon olla natsi. 

Näinpä. Tilastot eivät valehtele.

Vierailija
94/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soini on hyvä esiintyjä Halla-aho ei todellakaan ole. Halla-aholla ei ole minkäänlaista karismaa.

No Halla-aho on itsekin sanonut, ettei viihdy ihmisjoukoissa tai valokeilassa, mutta kokee ajamansa asiat niin tärkeiksi, että joutuu siksi kestämään myös julkisuutta, josta ei pidä.

Vierailija
95/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo, että jotkut ovat esim ansainneet raiskauksen, ei sitä oikein kontekstista irrottamalla sen pahemmaksi saa. Se on ihan sama selittääkö sen ympärillä sata sivua muuta diibadaabaa.

Hoh hoijaa. Halla-ahohan kirjoitti nimenomaan, että JOS ulkomaalaisten tekemiä raiskauksia tapahtuu edelleen, niin hän toivoo niiden osuvan tietynlaisiin naisiin eikä viattomiin naisiin.

Täsmälleen. En ymmärrä miten kukaan voi ajatella tuollaisen mielipiteen olevan älykäs, inhimillinen tai oikeastaan mitään hyvää.

Täysin läpimätää roskaa. Ja idiootit hurraavat "älykkyydelle". Pahaa tekee.

Vierailija
96/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta.

Niin, populistit todellakin kuvittelevat olevansa ainoina oikeassa ja osaavansa ajatella "itse". Toistavat siinä samalla johtajiensa populistista oppia miettimättä ollenkaan itse...

Mutta vakavasti: jos joku - kuten Hallis - korottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi, jolla on suuremmat oikeudet kuin muilla pelkän ihonvärin ja syntymäpaikkansa perusteella, niin se on muiden ihmisarvon kyseenalaistamista. Ja kyllä, se on pahaa.

Olisi kannattanut saksalaistenkin tajuta tuo 1930-luvulla, ja jopa sanoa se ääneen.

Vierailija
97/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta.

Niin, populistit todellakin kuvittelevat olevansa ainoina oikeassa ja osaavansa ajatella "itse". Toistavat siinä samalla johtajiensa populistista oppia miettimättä ollenkaan itse...

Mutta vakavasti: jos joku - kuten Hallis - korottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi, jolla on suuremmat oikeudet kuin muilla pelkän ihonvärin ja syntymäpaikkansa perusteella, niin se on muiden ihmisarvon kyseenalaistamista. Ja kyllä, se on pahaa.

Olisi kannattanut saksalaistenkin tajuta tuo 1930-luvulla, ja jopa sanoa se ääneen.

Nimenomaan. Halla-ahon aatemaailmassa ihmiskunta on pyramidi, jossa hän ja kaltaisensa ovat siellä pyramidin huipulla, ja sen kannassa olevia ihmisjoukkoja saa vapaasti polkea saappaalla päähän. Jos tuo ei ole pahuutta, niin mikä?

Vierailija
98/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa mitä älykästä on esim. tässä:

"Poikien kanssa pohdin, että suoranaisiin laittomuuksiin ja vaaratilanteisiin puuttuvan poliisin ohella meillä pitäisi olla jonkinlainen muhamettilaisyhteiskunnista tuttu partasuumiliisi, jonka toimialaa olisivat kaikenlaiset intuitiivisesti tunnistettavat mutta lainsäädännön kannalta vaikeasti kodifioitavat ärsyttävyydet. Miliisit voisivat partioida jalkakäytävillä ja jaella sähköpiiskalla tärskyjä mölyäville pultsareille, häiritseville hare krishnoille ja Unicefin rahankerääjille, ihmisiä töniville mummoille sekä räkiville ja kiroileville teineille."

Missä tässäkin ideassa on se älykäs osuus?

Vierailija
99/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan. kommenttini oli poistunut jo toistamiseen. No ei se mitään kirjoitetaan taas uudestaan, koska totuus ei muutu: Minä vihervassarina voin sanoa että Halla-aho ei pelota ketään. Hänen arvomaailmansa on kuolemassa hänen ikäryhmänsä mukana. Halla-aho ja Trump ovat tämän sukupolven ja arvomaailman viimeinen hätähuuto ennen sukupuuttoa

Vierailija
100/243 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaanhan kuuluu sekin, että Hallis suostuu hyvin harvoin väittelemään muiden poliitikkojen tai toimittajien kanssa, koska ei pysty vastaamaan vastakommentteihin.

Hän toimii samalla lailla kuin Hollannissa Geert Wilders, joka on perustanut "puolueen", jonka ainoa jäsen hän on. Ei tarvitse kuunnella muiden mielipiteitä. Wilderskään ei järjestä vaalitilaisuuksia tai osallistu poliittisiin väittelyihin, vaan kirjoittelee somessa suoraan samanmielisille kannattajilleen.

Se jos mikä on kuplassa elämistä. Ei tule ikäviä riitasointuja korviin, eikä kukaan pääse sanomaan, että Jussi hei, sä olet tässä väärässä.