Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin raskaaksi, tule lukemaan mieheni reaktio!

Vierailija
11.06.2017 |

Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on 100% varmasti käynyt hakemassa käytetyn ja täytetyn kortsun roskista ja tyhjentänyt sen sisäänsä salaa mielheltä......

Vierailija
62/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule lukemaan mieheni reaktio? Olisko provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sun yksipuolinen päätös hankkiutua raskaaksi nyt? Jos oli, niin ymmärrän miehen tuohtumuksen. Tuollaista päätöstä ei tehdä yksin ja asiasta keskustelematta. Vahinko on vahinko ja kyllä, seksistä voi ehkäisyä käyttäenkin raskaaksi tulla, mutta se on eri asia kuin tietoinen valinta. Jossain vaiheessa ei ole sama kuin nyt heti.

Jos ehkäisynä käytetään kortsua, miten nainen voi hankkiutua raskaaksi? 

Vierailija
64/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kondomi pysyisi ehjänä niin se ei siltikään suojaa raskaudelta (eikä taudeilta) täysin sataprosenttisesti. 98% taisi olla tarkka luku ja tämä siis vain siinä tapauksessa että kondomia on käytetty ohjeiden mukaisesti eikä siinä ollut valmisvirheitä.

Ja pienetkin käyttö -ja valmistusvirheet laskevat kondomin ehkäisytehoa merkittävästi.

Turha se on mitään faktoja kertoa näille kertoa. Kumin pettäminen on aina naisen vika. Aina. Vaikka nainen ei siihen edes koskisi. Ehkäisyn pettäminen yleensäkin on aina naisen vika. Kierukkaakin nainen käyttää jotenkin väärin. Jotenkin kieroilemalla nainen saa ihan kaikki ehkäisyt pettämään. Kaikki.

Voi miesparat :(

Ikävä kyllä naiset on kieroillu aika paljon näissä asioissa, joten itse ymmärrän miehiä, jotka ei sokeasti luota naisen sanaan.

Vierailija
65/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko mies pelästyi ja mieli muuttuu tai mies ei oikeasti (vielä?) halua lasta koska ei ole vielä siinä vaiheessa että haluaisi lasta "pilaamaan" elämäänne. Sinä et sitä päätöstä tee mitä mies haluaa vaikka itse haluat perheen nyt vaikka vahingossa.

Jos minulle, 32v kävisi noin saisi mies mennä jos ei hyväksy lasta ja pitäisin lapsen.

Joo mutta voitko pakottaa miehen olemaan suhteessa? Sepä sen alkuperäisen viestin tarkoitus oli. On väärin että vain nainen saa päättää lapsesta ja pakottaa miehen isäksi vasten tämän tahtoa.

Niin,miehen pitäis saada pakottaa nainen aborttiin. Se ei varmaan olis ollenkaan väärin. Tai vähintään miehen pitäis päästä elareista. Vastuu seksistä on vaan naisella. Miehillä ei ole vastuusta mistään. Voi panna vaikka paljaalla ja vastuu on naisen.

Mut siis naisella ei ole sitä vastuuta ollenkaan, voi päättää täysin omavaltaisesti mitä tekee, ja tämä on sinusta täysin oikein?

Vierailija
66/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kondomi pysyisi ehjänä niin se ei siltikään suojaa raskaudelta (eikä taudeilta) täysin sataprosenttisesti. 98% taisi olla tarkka luku ja tämä siis vain siinä tapauksessa että kondomia on käytetty ohjeiden mukaisesti eikä siinä ollut valmisvirheitä.

Ja pienetkin käyttö -ja valmistusvirheet laskevat kondomin ehkäisytehoa merkittävästi.

Turha se on mitään faktoja kertoa näille kertoa. Kumin pettäminen on aina naisen vika. Aina. Vaikka nainen ei siihen edes koskisi. Ehkäisyn pettäminen yleensäkin on aina naisen vika. Kierukkaakin nainen käyttää jotenkin väärin. Jotenkin kieroilemalla nainen saa ihan kaikki ehkäisyt pettämään. Kaikki.

Ikävä kyllä naiset on kieroillu aika paljon näissä asioissa, joten itse ymmärrän miehiä, jotka ei sokeasti luota naisen sanaan.

Jos mies käyttää kondomia, niin missä kohtaa hänen pitää vielä luottaa naisen sanaan ja miksi? Eikö mies itse tiedä käyttikö kumia vai ei? Eikö mies itse voi tarkistaa onko kumi ehjä? 

Vierailija
67/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sun yksipuolinen päätös hankkiutua raskaaksi nyt? Jos oli, niin ymmärrän miehen tuohtumuksen. Tuollaista päätöstä ei tehdä yksin ja asiasta keskustelematta. Vahinko on vahinko ja kyllä, seksistä voi ehkäisyä käyttäenkin raskaaksi tulla, mutta se on eri asia kuin tietoinen valinta. Jossain vaiheessa ei ole sama kuin nyt heti.

Jos ehkäisynä käytetään kortsua, miten nainen voi hankkiutua raskaaksi? 

Rikkomalla sen esim. neulalla. Ei ole ennenkuulumatonta tämä.

Vierailija
68/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kortsuja päivittäin vuodesta 1987, vielä koskaan ne eivä ole menneet rikki. On myös mahdollista ,että tulit raskaaksi vessapytytn kannesta tai sitten trollaat.

Vierailija
69/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko mies pelästyi ja mieli muuttuu tai mies ei oikeasti (vielä?) halua lasta koska ei ole vielä siinä vaiheessa että haluaisi lasta "pilaamaan" elämäänne. Sinä et sitä päätöstä tee mitä mies haluaa vaikka itse haluat perheen nyt vaikka vahingossa.

Jos minulle, 32v kävisi noin saisi mies mennä jos ei hyväksy lasta ja pitäisin lapsen.

Joo mutta voitko pakottaa miehen olemaan suhteessa? Sepä sen alkuperäisen viestin tarkoitus oli. On väärin että vain nainen saa päättää lapsesta ja pakottaa miehen isäksi vasten tämän tahtoa.

Niin,miehen pitäis saada pakottaa nainen aborttiin. Se ei varmaan olis ollenkaan väärin. Tai vähintään miehen pitäis päästä elareista. Vastuu seksistä on vaan naisella. Miehillä ei ole vastuusta mistään. Voi panna vaikka paljaalla ja vastuu on naisen.

Mut siis naisella ei ole sitä vastuuta ollenkaan, voi päättää täysin omavaltaisesti mitä tekee, ja tämä on sinusta täysin oikein?

Nainenhan sen lapsen hoitaa, jos päätyy sen pitämään. Eikö se ole vastuuta? Miehen vastuulle jää reilun satasen elari. Ja se on liikaa, siitäkin pitää päästä eroon. Mutta seksiä on pakko saada harrastaa, se on miehen oikeus. Mieluiten paljalla, sysäten ehkäisyvastuun naiselle. 

Ja kyllä, nainen päättää abortista, sillä se tehdään hänen keholleen. Mies päättää omasta kehostaan, ei nainen ei voi pakottaa miestä sterilisaatioonkaan vaikka perheen lapsiluku olis täynnä. Miksi miehellä olis oikeus päättää naisen kehoon kohdistuvasta toimenpiteestä?

Vierailija
70/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käyttää kondomia, niin missä kohtaa hänen pitää vielä luottaa naisen sanaan ja miksi? Eikö mies itse tiedä käyttikö kumia vai ei? Eikö mies itse voi tarkistaa onko kumi ehjä? 

Jos se nainen vaikka rikkoo sen? Tarkistaa missä vaiheessa? Oikeesti olet sitä mieltä et jokaisen tulis ennen yhdyntää tarkistaa kondomi tai oma vika?

Vierailija
71/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ikinä näitä pariskuntia, jotka eivät keskustele näitä parisuhteen kannalta olennaisia asioita hyvin pitkään ja perusteellisesti läpi ENNEN naimisiinmenoa tai lisääntymistä. Myös ehkäisyn pettämisen mahdollisuus pitäisi keskustella. Toisen mahdollinen sairastuminen, halutaanko ehkä joskus muuttaa ulkomaille ym. Mieli voi toki matkankin varrella muuttua, mutta jälleen PUHUKAA niistä asioista hyvät ihmiset...

Samaa mieltä, puhuminen on kaiken perusta.

Vierailija
72/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan sen lapsen hoitaa, jos päätyy sen pitämään. Eikö se ole vastuuta? Miehen vastuulle jää reilun satasen elari. Ja se on liikaa, siitäkin pitää päästä eroon. Mutta seksiä on pakko saada harrastaa, se on miehen oikeus. Mieluiten paljalla, sysäten ehkäisyvastuun naiselle. 

Ja kyllä, nainen päättää abortista, sillä se tehdään hänen keholleen. Mies päättää omasta kehostaan, ei nainen ei voi pakottaa miestä sterilisaatioonkaan vaikka perheen lapsiluku olis täynnä. Miksi miehellä olis oikeus päättää naisen kehoon kohdistuvasta toimenpiteestä?

Se toimenpide ei kohdistu vain naiseen vaan myös siihen lapseen, joka on yhteinen! Se "naiselle" tehty toimenpide tai sen tekemättä jättäminen vaikuttaa kaikkien kolmen elämään, ei pelkästään naiseen.

Vierailija
73/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS pitää lapsen. Muussa tapauksessa voi eliminoida täysin uuden ihmisen alun. Ilman Velvollisuuksia. Pelkkää sääliä ja sympatiaa vaikeasta murharatkaisusta saa osakseen...

Vierailija
74/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.

Taas Ap vauhdissa-mielenkiintoisia aiheita tulee päivittäin :-) ! Onhan näitä olemassa oikeassakin elämässä, hyvä, että asioista kuitenkin keskustellaan :-) !

Vierailija
75/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on huijannu ittensä paxux, ihan nii ku moni akka tekee. Tärkeätä, sanon minä

Vierailija
76/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos 8 vuotta harrastaa säännöllisesti seksiä pelkän kortsun turvin niin on ihan tilastollisestikin todennäköistä että jossain välissä käy vahinko. Kortsun suojateho on vain noin 98%

Laitapa tähän se laskukaava, jonka mukaan on todennäköistä tulla raskaaksi mikäli käyttää kortsua 8 vuotta...

Vierailija
77/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys tulla taskaaksi kortsulal on 1:2861,6%

eli melko mahdotonta,jos yhdyntöjä on yksi päivässä kahdeksan vuotta.

Vierailija
78/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En ole ehtinyt selailla tätä keskustelua ennen kuin nyt. Täällä edelleen moni on epäillyt tätä a) trolliksi tai b) syyttänyt minua siitä, että olisin salaa ja tahallaan raskaaksi hankkiutunut. Nämä väitteet nyt kuitenkin kumoan, koska ne eivät millään muotoa totta ole. Jos ette aikuiset ihmiset sitä ole ymmärtäneet, että se ehkäisy voi oikeasti joskus pettää niin koittakaahan nyt ymmärtää kondomeissa voi esimerkiksi olla valmistusvirhe tai joku voi epähuomiossa käyttää vanhoja kortsuja, joista päiväys mennyt. Meille käynyt niin kuin rupesimme asiaa tutkimaan huomasi mies, että kortsupaketin päiväys vanhentunut. Minä en ole tätä huomannut ja en kortsupakettiin koske, mies hoitaa tämän puolen ja oli nyt sitten ns. huolimattomuusvirhe.

Sitäkin oli täällä kysytty miksi ei olla asiasta keskusteltu niin ollaan kyllä juteltu ja mies silloin totesi, että ei se perhe ole mahdoton ajatus. Ei siis silloin kertonut mistään mahdollisesta lapsikielteisyydestä tms. Joku kyseli miksi minä vaikutin siltä, että ei se lapsi nyt katastrofi olisi niin syy on se, että haluaisinkin oikeasti lapsen jossain vaiheessa elämääni. Ajattelin, että asia voisi olla miehellekkin okei, koska asiasta siis oltiin oikeasti juteltukin. No miehen reaktio yllätti ja harmittaa tietenkin.

Onkos teillä vielä jotain kysyttävää meiltä?

Ap

Vierailija
79/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia te olette, minkä ikäisiä? Onko teillä minkälainen yhteinen historia?

Vierailija
80/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omankin miehen reaktio oli edulliseen voi vittu. Mutta asiasta ei muuta sanonut. Huomasin raskauden aikana hieman vatsan välttelyä jne, mutta kun odotin toista, sanoikin no hyvä. Saa *piip* kaverin. :) MINÄ olin tällä kertaa shokissa ja vasta synnytyksessä hyväksyin ton ihanan pikku ylläri vauva numero kakkosen :)

Mutta, kasvata sitten yksin. Jos miehesi ei lapsia halua ja sinä haluat, nyt on tilaisuutesi se lapsi saada. Ehkä se sieltä tottuu ajatukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän