Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin raskaaksi, tule lukemaan mieheni reaktio!

Vierailija
11.06.2017 |

Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Miksi naimisissa oleva mies, joka ei halua lapsia, vaatisi ehkäisyksi kondomin.

En ymmärrä mitä iloa trollit näistä saa.

Vierailija
42/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo reaktio kertoo sen, että kannattaisi pakata kamansa ja jatkaa elämää ilman miestä. Ei kuulosta millään lailla terveeltä suhtautumiselta. Toki kaikki olisivat vauvasta hieman pöllämystyneitä, jopa paniikissa, mutta jos heti aletaan uhkailla ja syytellä niin en pitäisi kovin hyvällä pohjalla olevana suhteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa vastenmielisiä kommentteja täällä.

Pitäisin lapsen ja junailisin elarit ihan maksimiin. Hanki hyvä juristi. 

Sitä paitsi voi olla, että alkushokkinsa jälkeen mies tottuu ajatukseen, niin käy useimmille normaalilla järjellä ja omatunnolla varustetuille miehille.

Tyypillistä naisen ajattelua. Nainen päättää molempien puolesta, milloin lapsi saa tulla, mies on siittäjä ja myöhemmin maksaja.

Vierailija
44/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli se, joka halusi lapsia, minä en ollut varma haluanko ollenkaan. Taivuin kuitenkin miehen painostukseen. Mutta mies kivenkovaan väittää, että minä meillä halusin lapsia. Minä itse asiassa haaveilin eläväni sinkkuna ja muistan selkeästi sen tilanteen, kun sanoin miehelle, että en halua lapsia ja hänen pettymyksensä. En kadu lapsiani, mutta ärsyttää se, että mies on täysin unohtanut olleensa se, joka niitä halusi. 

Vierailija
45/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi oikeus ja kohtuus, jos tuollaisen "aviomiehen" saisi tuomiolle törkeästä petoksesta.

Siis miten voi joku kosia (arvaan), avioitua, ryhtyä kondomiehkäisyyn, ja reagoida noin!

Luultavasti mies kuitenkin tulee vielä tolkkuihinsa ja rakastaa perhettään niin sydämessään kuin teoin. Raskaus voi alussa olla järkytys, mutta sitten mieli muuttuu.

Vierailija
46/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että se on miehesi? Ehkä hän epäilee samaa.

Vierailija
47/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Miksi naimisissa oleva mies, joka ei halua lapsia, vaatisi ehkäisyksi kondomin.

Esimerkiksi siksi että hormonaalinen ehkäisy ei sovi kaikille naisille?

Vierailija
48/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kysyisin vain miksi olet tekemisissä tuollaisen miehen kanssa? Kunnollisia miehiäkin on  olemassa (minä) mutta valitsin tuollaisen? Miksi????

Vierailija
49/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi on lapsen isä?

Vierailija
50/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 8 vuotta harrastaa säännöllisesti seksiä pelkän kortsun turvin niin on ihan tilastollisestikin todennäköistä että jossain välissä käy vahinko. Kortsun suojateho on vain noin 98%

Vierailija
51/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap vaan kertonut suoraan haluavasi heti lapsia, koska niin hän sä kuitenkin toivoit tapahtuvan vai mitä?

Vierailija
52/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheita nämä kommentit pidä lapsi, heivaa ukko. Kyseessä on sen lapsen tulevaisuus. Miettiikö kukaan sitä lasta joka joutuu elämään isättömänä, miltä se hänestä tuntuu?

Tässä pönkitetään vaihteeksi vaan naista: elämäsi paras päätös, kyllä pärjäät yms yms

Varmaan niinkin mutta lapsen paras se ei ole syntyä jo valmiiksi vihamieliseen maailmaan ilman minkäänlaista isää.

Yhyy :D itse olen naimissa, mutta kasvanut ilman isää ja iha normi ihminen minusta tullut. Korkeastikoulutettu muunmuuassa. Minä ainakin myös pitäisin lapsen, halusi mies sitä tai ei. Mikään ehkäisykeino ei ole 100% muuta kuin vasektomia.

Ilman isää kasvaminen on aivan eri asia kuin vihamielisesti käyttäytyvän isän kanssa kasvaminen.

Se on se lapsi joka toinen viikonloppu menee vihamieliseen isän kotiin koska lastenvalvoja sanoo että lapsella on oikeus isään, olkoonkin minkälainen.

Tuo mies ei lasta halua. Aplle vakuutetaan että mies muuttaa mielensä. Ja jos ei niin pärjäät 👍

Ja sitten se on se lapsi joka kärsii mutta lojaalisuuttaan äitiä kohtaan, ei sitä koskaan kerro ennen kuin tosi aikuisena.

Miksi vihamielinen isä muka ottaisi lapsen joka toinen viikonloppu luokseen? Lapsen jota ei halunnut ja joka on vaan tiellä. Ei lastenvalvoja voi pakottaa etäisää ottamaan lasta luokseen. Siihen etällä ei ole mitään velvollisuutta. Hän ottaa lapsen jos haluaa, mutta jos ei halua niin ei ota. Pakko ei ole eikä tule. Ja tuskin ottaa tuollaisessa tapauksessa. Miksi ottaisi pelkän riesan luokseen. 

Vierailija
53/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheita nämä kommentit pidä lapsi, heivaa ukko. Kyseessä on sen lapsen tulevaisuus. Miettiikö kukaan sitä lasta joka joutuu elämään isättömänä, miltä se hänestä tuntuu?

Tässä pönkitetään vaihteeksi vaan naista: elämäsi paras päätös, kyllä pärjäät yms yms

Varmaan niinkin mutta lapsen paras se ei ole syntyä jo valmiiksi vihamieliseen maailmaan ilman minkäänlaista isää.

Yhyy :D itse olen naimissa, mutta kasvanut ilman isää ja iha normi ihminen minusta tullut. Korkeastikoulutettu muunmuuassa. Minä ainakin myös pitäisin lapsen, halusi mies sitä tai ei. Mikään ehkäisykeino ei ole 100% muuta kuin vasektomia.

Ilman isää kasvaminen on aivan eri asia kuin vihamielisesti käyttäytyvän isän kanssa kasvaminen.

Se on se lapsi joka toinen viikonloppu menee vihamieliseen isän kotiin koska lastenvalvoja sanoo että lapsella on oikeus isään, olkoonkin minkälainen.

Tuo mies ei lasta halua. Aplle vakuutetaan että mies muuttaa mielensä. Ja jos ei niin pärjäät 👍

Ja sitten se on se lapsi joka kärsii mutta lojaalisuuttaan äitiä kohtaan, ei sitä koskaan kerro ennen kuin tosi aikuisena.

Miksi vihamielinen isä muka ottaisi lapsen joka toinen viikonloppu luokseen? Lapsen jota ei halunnut ja joka on vaan tiellä. Ei lastenvalvoja voi pakottaa etäisää ottamaan lasta luokseen. Siihen etällä ei ole mitään velvollisuutta. Hän ottaa lapsen jos haluaa, mutta jos ei halua niin ei ota. Pakko ei ole eikä tule. Ja tuskin ottaa tuollaisessa tapauksessa. Miksi ottaisi pelkän riesan luokseen. 

Onhan näitä tapauksia missä isää vaaditaan tapaamaan lastaan tai lapsiaan, koska se on lapsen oikeus isään.

Vierailija
54/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä tapauksia missä isää vaaditaan tapaamaan lastaan tai lapsiaan, koska se on lapsen oikeus isään.

Kuka vaatii? Koita nyt ymmärtää, että isä itse päättää tapaako lasta vai ei. Se on isän päätös, ei äidin eikä lastenvalvojan. Mitkään laki ei isää siihen pakota. Edelleen, miksi vihamielinen isä tapaisi lasta jota ei halunnut ja jota vihaa? 

Vierailija
55/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, aivan, juuri sellaisessa tilanteessa _mies_ vaatii ehkäisyksi kondomin. Eiköhän se olisi ollut täysin selvää, että he olisivat sitten käyttäneet ainoaa sopivaa ehkäisyä. Huono provo, et nyt miettinyt ihan loppuun asti 😂

Vierailija
56/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No heippa vaan! Täällä naimissa oleva pariskunta, joka todellakin vain ja ainoastaan käyttää kondomia ehkäisynä. Kaksi lasta on jo, mutta terveyssyistä en syö pillereitä tai halua mitään kierukkoja alapäähäni.

Vierailija
57/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olet naimisissa miehen kanssa joka ei osaa yhtään kommunikoida?

ei pätkääkään kunnioitusta. vaikka ajattelis noin, niin päivänselvä ettei vaimolle noin puhuta.

oltesä tykännyt öykkäreistä?

et sä tuollaista halua katsella kotona kun lapsesi sitten itkee. jätä se.

Vierailija
58/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei hei lynkkaajamammat, nyt takaisin maan pinnalle. Oletteko kuulleet ilmiöstä nimeltä alkushokki? Jospa nyt jokusen päivän odotettais, ennen kuin giljotiini vedetään torille väkijoukkojen riemuksi.

Mulla on kaksi toivottua ja odotettua lasta, mutta siitä huolimatta oma alkureaktio plussan pärähtäessä oli, että ei ei ei ei, mä haluan peruuttaa tämän!!!! Ja esikoisen syntyessä, siinä kun se illalla nukkui siinä sairaalan muovikärryssä, purskahdin itkemään ja mietin, että tuohon sitä sitten on sidottuna seuraavat 18 vuotta. Mutta silti. Rakas lapsi on.

Odota ap pari päivää. Pahalta tuo varmasti tuntuu, mutta koeta olla armollinen miestäkin kohtaan. Jos hän vielä muutaman päivän kuluttua vastaa samalla tavalla, niin SITTEN voi tehdä tuomion. Mutta nyt, tilaa ja rauhoittumista. Vaikka mä kyllä ymmärrän, miten kamalalta tuntuu just nyt.

Vierailija
59/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hankkiuduit kepulikeinoin paksuksi vastoin miehen tahtoa. Hienoa toimintaa.

Mistä noin päättelet? Eihän tuossa viestissä ollut mitään moiseen toimintaan viittaavaa. Huvittavaa, että rivien välistä voi lukea mitä ihmeellisimpiä asioita.

Yksikään nainen ei ole koskaan täydellisen luottamuksen arvoinen. Siksi.

Miksi miinuspeukut, vaikka täällä on aina mammojen kuoro lällättelemässä, että mitäs oli sinisilmäinen ja luottavainen, kun puoliso on jättänyt salaa pillerit ottamatta.

Vierailija
60/125 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole miehesi jos sanoo että saat kasvattaa lapsen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi