Tulin raskaaksi, tule lukemaan mieheni reaktio!
Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.
Kommentit (125)
Itse tein miehen painostuksesta abortin, sen jälkeen seksiä ollut todella harvoin koska pelkään että tulen uudelleen raskaaksi enkä halua enää lapsia(on jo entuudestaan ennen aborttia) tai uutta aborttia.
Mieheni tietää että abortti ei ollut minulle helppo ja ottaa aina välillä puheeksi haaveensa vielä yhdestä lapsesta.
Jos teet abortin niin tee se sinun tahdosta, älä miehen, se on helvettiä. Itse abortti ei sattunut mutta se että tein sen miehen takia.....
Vierailija kirjoitti:
Itse tein miehen painostuksesta abortin, sen jälkeen seksiä ollut todella harvoin koska pelkään että tulen uudelleen raskaaksi enkä halua enää lapsia(on jo entuudestaan ennen aborttia) tai uutta aborttia.
Mieheni tietää että abortti ei ollut minulle helppo ja ottaa aina välillä puheeksi haaveensa vielä yhdestä lapsesta.Jos teet abortin niin tee se sinun tahdosta, älä miehen, se on helvettiä. Itse abortti ei sattunut mutta se että tein sen miehen takia.....
Oletko kuullut ehkäisystä?
Pidä lapsi ja pistä mies kiertoon. Paljasti todellisen luonteensa. Aborttiin jos suostut, ero on edessä kuitenkin, et pystyisi elämään miehen kanssa, joka on painostanut sut johonkin sellaiseen. Kyllä aikuinen kypsä mies ymmärtää, että seksissä on aina, ihan aina mahdollisuus raskauteen. Jos harrastaa seksiä, vaikka ehkäisy olisikin, sen riskin ottaa. Jos sitä ei ole valmis ottamaan, ei harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita nämä kommentit pidä lapsi, heivaa ukko. Kyseessä on sen lapsen tulevaisuus. Miettiikö kukaan sitä lasta joka joutuu elämään isättömänä, miltä se hänestä tuntuu?
Tässä pönkitetään vaihteeksi vaan naista: elämäsi paras päätös, kyllä pärjäät yms yms
Varmaan niinkin mutta lapsen paras se ei ole syntyä jo valmiiksi vihamieliseen maailmaan ilman minkäänlaista isää.Yhyy :D itse olen naimissa, mutta kasvanut ilman isää ja iha normi ihminen minusta tullut. Korkeastikoulutettu muunmuuassa. Minä ainakin myös pitäisin lapsen, halusi mies sitä tai ei. Mikään ehkäisykeino ei ole 100% muuta kuin vasektomia.
Tiedoksi, että mikään ehkäisy ei ole 100%, johtojen katkaisu ei riitä. Jotain oleellista pitää poistaa, että teho on 100%. Esim kohdunpoisto.
Mies on ollut liikaa netissä ja lukenut liikaa miesten toisilleen vouhkaamaa naisvihaista lietsontaa siitä, miten naiset tahallaan hankkiutuu raskaaksi.
Kun niitä vahinkoja oikeasti sattuu, eikä se ole silloin naisen päätös päästää siittiötä munasolun sisään. Se ei ole tahdonalainen asia. Kondomin ehkäisyteho on tosiaan 98 %:n luokkaa keskimäärin, käsittääkseni vuodessa. Eli pelkästään kondomia (oikein) käyttävillä pareilla 1 pari 50:stä tulee raskaaksi vuodessa. To siihen joku moka silloin liittyy, kondomi on hajonnut hiukan tai siinä on ollut valmistusvirhe, sormissa on ollut siemennestettä, kun niillä on hyväilty näistä, on oltu alussa hetki ilman tms. Yksi pari viidestäkymmenestä on aika vähän vuoden aikana, eli satunnaisessa käytössä teho on parempi kuin 98 %, jos hommaan ei liity humalaista huolimattomuutta, mutta jos tämäkin pari on ollut 8 v yhdessä ja kondomi ainoa ehkäisy, keskimääräinen teho 8 vuoden ajalle on enää 84 %.
Sori, jos olen jostain käsittänyt väärin tämän vuoden mittausajan.
kuinka apari pitää olla että jättää koko ekäisyn eurokortsujen varaan.... etenkään jos ei todellakaan halunnut pullaa uuniin =D =D=D=D=D=D Onneksi olkoon.......................... lapsi parka mitkä vanhemmat.
Jos rakastat yhtään miestäsi ja haluatte pysyä yhdessä niin abortti tottakai.
Eikö kukaan muu ole huomannut kenen trollifantasia tämä on? Kieli on huolitellumpaa ehkä, mutta mannerit kuten välillä käännetty sanajärjestys, omituinen otsikko ja tietyt sanavalinnat paljastavat tämän. Keksiikö kukaan muu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole huomannut kenen trollifantasia tämä on? Kieli on huolitellumpaa ehkä, mutta mannerit kuten välillä käännetty sanajärjestys, omituinen otsikko ja tietyt sanavalinnat paljastavat tämän. Keksiikö kukaan muu?
:DD Taas näitä oman elämänsä Sherlock Holmseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olisit seurannut kyseisen henkilön juttuja niin saattais suakin kiinnostaa. Etunimi alkaa H
Onko manneri tapa vai mantere niiku maanosa (continent)?
8 vuotta yhdessä ja neljä naimisissa. Sun mies ei vaan halua lapsia, ap. Ei ole sanonut sitä suoraan koska tiesi että se olis ollut ero.
Pidä lapsi ja jätä mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko manneri tapa vai mantere niiku maanosa (continent)?
Tuo sherlock on luultavasti hakenut sanaa "maneeri" eli tapa.
Olisi kyllä kiva tietää, oliko se pettämiskäänne oikean ap:n kirjoittama, ja jos ei, miten juttu oikeasti jatkuu.
Kukahan joka oikeasti olisi tällaisessa tilanteessa kirjoittaisi otsikkoon olen raskaana tule lukemaan miehen reaktio... Mutta saahan sitä leikkiä uskovansa tän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tietää että abortti ei ollut minulle helppo ja ottaa aina välillä puheeksi haaveensa vielä yhdestä lapsesta.Jos teet abortin niin tee se sinun tahdosta, älä miehen, se on helvettiä. Itse abortti ei sattunut mutta se että tein sen miehen takia.....
Oletko kuullut ehkäisystä?
Miksi alapeukkuja? Onko teidän mielestä sitten abortti ehkäisykeino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olisit seurannut kyseisen henkilön juttuja niin saattais suakin kiinnostaa. Etunimi alkaa H
Ei varmasti ole Hennan jos sitä haet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ikinä näitä pariskuntia, jotka eivät keskustele näitä parisuhteen kannalta olennaisia asioita hyvin pitkään ja perusteellisesti läpi ENNEN naimisiinmenoa tai lisääntymistä. Myös ehkäisyn pettämisen mahdollisuus pitäisi keskustella. Toisen mahdollinen sairastuminen, halutaanko ehkä joskus muuttaa ulkomaille ym. Mieli voi toki matkankin varrella muuttua, mutta jälleen PUHUKAA niistä asioista hyvät ihmiset...
Miksi oletat että eivät ole puhuneet asioista? Minäkin olin pitkään siinä uskossa että en halua lapsia ollenkaan. Sitten meilläkin ehkäisy ihan oikeasti petti ja vaikka kuinka olimme puhuneet että siinä tilanteessa abortti on ainoa vaihtoehto, en vain pystynyt siihen. On ihan eri asia miettiä mitä jos, kuin sitten oikeasti olla siinä tilanteessa. Tein lopulta lapse yksin enkä ole katunut sekunttiakaan. En vieläkään oikein pidä muiden lapsista mutta oma on minulle rakkain koko maailmassa.
Jos olet tehnyt väärin eli hankkiutunut raskaaksi miehen tietämättä olet tehnyt väärin. sitten jos on sattunut vahinko, anna miehellesi aikaa ehkä mieli muuttuu. Viimeistään ehkä sitten kun näkee lapsen ja pitää tätä sylissä ensimmäisen kerran.
Sillä on joku toinen jonka kanssa odottelee ja katsoo miten homma lähtee sujumaan. Ota ero ja mies maksaa sitten elarit. Aika vastuuton kakara mieheksi.
Pidä lapsi. Ehkä et muita tule koskaan saamaan ja tuollaisen miehen kanssa en niitä enää edes yrittäisi. Teillä kuitenkin vakaat olot kaikin puolin ja vakiintunut elämä ja suhde joten en tajua miehesi reaktiota.
Tai esimerkiksi siksi, että kaikki naiset eivät halua hormonaalista ehkäisyä. Täällä yksi.