Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin raskaaksi, tule lukemaan mieheni reaktio!

Vierailija
11.06.2017 |

Kyseessä esikoinen ja miehelleni tietysti asiasta ensimmäisenä kerroin. Hän katsoi minua kuin idioottia ja ensimmäinen lause oli: Voi saatana, kortsuko mennyt rikki.. Katsoin häntä takaisin ja sanoin, että vaikkemme lasta ole yrittäneetkään niin mies silti on tietoinen, että haluan lapsia jossain vaiheessa ja tällä hetkellä tilanne muutoinkin hyvä; meillä työpaikat ja kiva asunto jne. Sanoi, ettei halua mitään sellaista kiljuvaa pikkuvauvaa meidän kotiin ja että saisin tehdä hänen puolestaan abortin. Olin järkyttynyt ja kysyin onko hänellä minkäänlaista käsitystä siitä miten puhuu vaimolleen, rakkaalleen ja ihmiselle, jonka kanssa on josksu perhekeskusteluissa sanonut, että perhe olisi jossain vaiheessa hänestäkin kiva. Vastaukseksi sain ettei nyt ole "se vaihe vielä". Hermostuin ja lähdin kävelylle. Takaisin tultuani mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan kasvattaa sen myös yksin. Mies ei ole ikinä ollut tuollainen! Itkettää.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama päivä. Todennäköisesti mies on vain järkyttynyt ja tarvitsee hetken sulatellakseen asiaa. Sen jälkeen hän saattaa olla iloinen tulevasta lapsesta.

Jos itse haluat pitää lapsen, älä tee aborttia, vaikka mies sinut sen takia jättäisikin. Katuisit aborttia myöhemmin. Lisäksi mies saattaisi lähteä abortista huolimatta.

Vierailija
122/125 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tuollaisena miehenä haluaisi geenieni periytyvän kenellekään. Typeryys on surullista.

Olen pahoillani, ap.

Nämä geeneistä hokijat varmasti ovat lisääntyneet/aikovat lisääntyä ja pitävät omia geenejään periytymisen arvoisina :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa tähän vain omakohtaisen kokemukseni.

Meilläkin kävi niin, että ehkäisy petti (kyllä oikeasti ei kepulipelillä) ja tulin raskaaksi oltuamme yhdessä viitisen vuotta. Mies oli alkuun todella järkyttynyt ja ei osannut suhtautua asiaan. Annoin aikaa ja se auttoi. Esikoisen synnyttyä miehestä kuoriutui huippu isä ja on nykyisinkin kymmenen vuoden jälkeen mahtava isä kahdelle lapsellemme ja myös omistautunut aviomies.

Joskus sanonut, että onneksi ehkäisy petti, kun ei olisi ikinä uskaltanut itse tehdä päätöstä ryhtyä vanhemmaksi.

Eli aikaa ap aikaa! Tsemppiä!

Vierailija
124/125 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni reagoi tismalleen samanlailla. Viikko asian kertomisesta, hän oli leppynyt. Ei kuitenkaan halunnut hössötystä vielä pitkään aikaan. Nyt hän on mahtava isä 1-vuotiaalle lapsellemme.

Vierailija
125/125 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kuinka kommentoijat eivät ole lukeneet kaikkea. Ja suorastaan hullua, että "rakkaudesta" mieheen aloittajan pitäisi tehdä abortti. Siis siihen mieheen joka on aloittajaa pettänyt...

Toivon, että ap pidät lapsen, yksin jos et voi antaa anteeksi miehelle. Lapset on siitä jänniä otuksia, että ehkä niitä ei myöhemmin voi saadakaan. Olet sen ikäinen, että uuden suhteen aloittaminen ja vakiintuminen voi viedä ihan liikaa aikaa. Ja asiat kyllä aina järjestyvät jotenkin päin.

Tsemppiä ja onnea sinulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi