Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin huomisaamuun mennessä edes 5-10 euroa rahaa, jotta saisin kaupasta edes vähän ruokaa?

Köyhä ov
10.06.2017 |

Tilanne nyt vain sattuu olemaan se, että rahaa on 25 centtiä ja ruoka on loppumaisillaan enkä saa lisää rahaa kuin vasta ensi viikolla. Tähän tilanteeseen olen tullut, vaikka olen yrittänyt parhaani mukaan elää nuukasti.

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

South Parkissa kerrottiin, että pusuja voi myydä viidellä dollarilla. En nyt vaihtokurssia muista, mutta veikkaan, että se on noin neljä euroa.

Voit myös huomenna soittaa paikalliseen sosiaalipäivystykseen ja kysyä, heruisiko sieltä ruokaa viikonlopuksi.

Vierailija
62/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Helsingissä? Voin antaa sinulle ruokaa, jota minulla on kuiva-ainekaapissa tai pakastimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NG Official kirjoitti:

South Parkissa kerrottiin, että pusuja voi myydä viidellä dollarilla. En nyt vaihtokurssia muista, mutta veikkaan, että se on noin neljä euroa.

Voit myös huomenna soittaa paikalliseen sosiaalipäivystykseen ja kysyä, heruisiko sieltä ruokaa viikonlopuksi.

Keksin heti ajatuksen miten tätä ideaa voi laajentaa pelkistä pusuista. Voisi saada paljon enemmän rahaa kuin neljä euroa kerrasta.

Vierailija
64/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NG Official kirjoitti:

Keksin heti ajatuksen miten tätä ideaa voi laajentaa pelkistä pusuista. Voisi saada paljon enemmän rahaa kuin neljä euroa kerrasta.

Myytkö sinä itseäsi vastenmielisille, vanhoille ja rumille ihmisille, jotta saat ruokaa?

Niin arvelinkin.

Pahinta on, että sinä ja kaltaisesi kuvittelette olevanne hauskoja.

ohis

Vierailija
65/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde keräämään pulloja.

Voi vittu tätä neuvoa aina! Missä ryypätään niin paljon, että joku elää  keräämällä tyhjiä pulloja?! Kaikkea hyvää aapeelle.

Minä nousin tänään 4.30 ja lähdin keräämään tölkkejä. Noin 10 euroa tienasin. (Hki)

Vierailija
66/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin kokoontumispaikoille kerää pullot ja tölkit. Osa voi antaa ne suoraan autostakin kun näkee keräilijän. Näin ainakin minä olen toiminut kun juoppokuskina tai kyytiläiseksi olen ollut :)

Kävelemään keskustaan ja pitämällä silmät maassa, voipi rahaa löytyä.

Nää nyt niinku tulevaisuuden varalle, pe-la illalla/yöllä/aamuyöllä voi löytyä vaikka mitä ;) Mun siskoilla on joku ihme setelitutka ja ovat useammin kun kerran löytäneet maasta 20€ ja 50€ seteleitä.

Vierailija
67/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä pulloja löytyy.Joka päivä kun käyn koiran kanssa lenkillä niin etsimättä tarttuu mukaan 0,5-1.Joskus löytyy kerralla 3 e lähi leikkipuistosta.Eli ei tuo mikään tyhmä neuvo ole.

Vierailija
68/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile hortaa. Nokkosen lisäksi luonnosta löytyy jo ainakin voikukkaa, vuohenputkea, maitohorsmaa ja kuusenkerkkiä. Seuraksi osta makaronia Lidlistä. Jos löydät vielä jostain pari pantillista pulloa, saat myös margariinipaketin. Jos asut vesistön lähellä, kokeile onkimista.

Ihan hyviä neuvoja sinänsä mutta esimerkiksi meillä ei saa vielä kuusenkerkkää eikä muuta. Lisäksi kaupunkilaisten ongelmana on se, että syömäkelpoista luonnonruokaa täytyy lähteä etsimään hieman kauempaa. Onkimiseen tarvittaisiin onki ja kalantappo/siivouspuukko. Parhaimmilla uusavuttomilla ei ole edes kalasaksia tms. joilla kalan saa siivottua jos sitä ylipäätään osaa tehdä.

No se että tarvii kalasaksia on jo viesti että henkilö on uusavuton. Hätätilassa mikä tahansa terävämpi veitsi käy. Ehkä fileitä ei niillä tehdä mutta kyllä sen kalan avaa ja saa valmistuskelpoiseksi

Vierailija
69/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille keräämään pulloja. Viikonloppusin niitä riittää. Poika 14 v tekee sitä, on tehnyt pienestä asti. Mutta vasta nyt tekee myös iltaisin myöhään jolloin olen hänen mukana. Lähettyvillä en vieressä.

Vierailija
70/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 50 euroa tulemaan, ole hyvä :)

Vierailija
71/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin kyllä joku Herra järjestää asiat, eli rahapuoli paranee selvästi.

Vierailija
72/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä palkka menee pakolliseen.

Myyn jatkuvasti jotain fb.ssä, torissa jne, ja rahalla ostan aina ruokaa. Jauhoja, kuivahiivaa, pestoa, puuroa, makaroneja jne.

En ole ko tilassa.

Jos on jatkuvasti jotain myytävää kirpparilla, ei olekaan köyhä. Mulla ei vaan olisi. 

Vierailija
73/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NG Official kirjoitti:

Myytkö sinä itseäsi vastenmielisille, vanhoille ja rumille ihmisille, jotta saat ruokaa?

Niin arvelinkin.

ohis

Taitaa jollain olla vähän vanne liian kireällä. :D :D

Vierailija
74/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NG Official kirjoitti:

Niin arvelinkin.

ohis

Taitaa jollain olla vähän vanne liian kireällä. :D :D

Toivottavasti saat taas äidiltäsi rahaa seksin ostamiseen, jotta saat edes kerran vuodessa edes rahasta. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Eikö ollutkin äärettömän hauskaa? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 

Vierailija
75/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki luulee, että jokaisella on lidl tai kaupan roskikset pengottavissa? Täältä lähimpään lidliin 60km ja kauppojen roskikset lukkojen takana. Eikä myöskään mitään leipäjonoja tai ruuan jakelua. Pulloja voi hyvällä tuurilla löytää, niillekin on omat kerääjät jotka lähtee liikkeelle klo 5 aamulla.

Vierailija
76/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin makaronipussi maksaa 0,12 euroa. Kun ostat yhden se maksaa pyöristettynä 0,10e. Saat rahoillasi kaksi pussia. 

Jaksaa huvittaa nämä saksalaiskaupan uskolliset fanit, jotka luulevat kaikkien asuvan kyseisen kaupan naapurissa. Minulla on 3 km lähimpään Lidliin, 1 km S-Marketiin. Kannattaisiko minun tosiaan kävellä nälkäisenä 4 km ekstraa makaronipussien takia, vai voisikohan mitenkään olla, että lähempää löytyisi syötävää?

Kannattaa. Kävely on terveellistä.

Vierailija
77/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tajua, että (asuinpaikasta riippuen) kannattaa kerätä pulloja, käydä Lidlissä, myydä tavaraa kirpparilla ja/tai pyytää lainaa kavereilta, saa kuolla nälkään.

Tuoko tälläset ketjut oikeasti apua jollekin?

Vierailija
78/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi ihmiset asuvat paikoissa missä ei ole mitään palveluja.

Itselläni Lidl 600m. , S-market 200m. , K-supermarket 200m. päässä ja Citymarket 3km , Prisma 6km sekä Ikea 4km. päässä asunnostani.

Vierailija
79/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

thetony kirjoitti:

laita tilinumero niin heitän femman

Tämä on varmaan ap:n oma yritys saada näitä "oikeita reaktioita" aikaan. Jossain teinien palstallahan oli keskustelu (olikohan demi) siitä kuinka pitäis saada rahaa siideriin ja keikkalippuihin ja strategiana oli kirjoittaa itkuinen valitus vauvapalstalle :´D

Totuus selviää kun kysyy paikkakuntaa ja lupaa tuoda ruokaa. Jos se ei kelpaa, niin.. keikkalippua ja sidukkaa vailla..

Vierailija
80/189 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen kerääminen... Se ei ole kauhean tuottoisaa. Harrastan sitä itse välillä, vaikken täysin pa olekaan. Euroon pitää kerätä 7 tölkkiä, muutamaan euroon jo yli 20 tölkkiä. Itse olen löytänyt yleensä noin 3 tölkkiä 5km matkalta. Ainakin Turussa kerääjiä on paljon, eikä pullo kauan loju kadun varrella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan