Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on epäterveellisin tapasi, josta et voi luopua?

Vierailija
09.06.2017 |

Olen koukussa omenansiemeniin ja ne ovat myrkyllisiä. En voi olla syömättä niitä aina kun syön omenan. Minusta ne maistuvat hyvälle. Tiedän kyllä, että niissä on arseenia :/.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja saatava joka päivä.

Vierailija
42/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkujen ylensyönti ja kynsien pureminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus tulee niitä hetkiä, että on ihan pakko vetää pussillinen karkkia. Yleensä just siinä pari päivää ennen kuukautisten alkua. Tulee paha olo, mutta parempi mieli. 

Vierailija
44/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5l pepsi maxia päivittäin sekä joka lauantai roskaruokaa. Jälkimmäisestä luopuminen ois työn ja tuskan takana muuta pepsi max riippuvuus on jotain aivan järjetöntä enkä usko että koskaan luovun..

Vierailija
45/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpöttäjä kirjoitti:

Kaljan juonti kesäisin puistossa melkeinpä suurimpana osasta viikonpäiviä. Ehkä kolmena päivänä en. En juo kuitenkaan humalaan vaan pikku hiprakkaan.

Minulla on dermatillomania (kuulin tämän virallisen termin sille juuri) eli tekee mieli kokeilla jokaista pientä nypyllään olevaa ihohuokosta tai näppyä josko sieltä tulisi mustapää tai olisiko se finni tai voisiko sitä räplätä jotta siitä tulisi finni. Kasvoissa koetan tätä välttää. Rikkoo ihoa samoista kohdista usein eli on riski.

Lihan syönti enimmän osan viikonpäivistä.

Tupakointi jos olen juhlatuulella.

Yleinen yolottaminen eli elämyshakuisuus koska pelkään jos kuolen ja olisin vaan ollut tunnollinen ja täysin raitis, jonkun muun tunnollinen alainen, että en ole nauttinut elämästä tarpeeksi. Olen kyllä jo aika ihanan paljon huvitellut ja kokenut. Suosittelenkin rentoa asennetta elämän arvaamattomuuden nimessä!

Dermatillomania on ahdistuneisuushäiriön oire jossa henkilö raapii, puree, nyppii tms. ihoaan ollessaan ahdistunut, tai stressaantunut. Finnien ja mustapäiden puristelu ei ole dermatillomaniaa.

Vierailija
46/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa Pepsi maxia ja kahvia. Valvon usein liian myöhään, tykkään olla valveilla kun muut nukkuvat ja seuraavana aamuna olen ihan tokkurassa.

Vierailija
47/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aterioiden jättäminen väliin, juon liian vähän vettä ja satunnainen pahe on Coca cola zero tai joku muu Light limu. Syön myös liikaa sokeria, vaikka kalorit olisi miinuksen puolella.

Vierailija
48/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juonti ja "paskahiilareiden" syönti.

Vierailija
49/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissyn kittaaminen! Hampaat ei todellakaan tykkää ja hammaslääkäri kielsi jo vuosia sitten hapokkaat juomat.. Nyt kun miettii niin elintapani on suht terveelliset mutta henkisesti ruoskin itseäni aivan liikaa ja murehdin turhia. Vaikea päästä irti noista.

Vierailija
50/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten värjäys ja muu kemikaaleilla läträys. Olen kosmetiikka- ja hajuvesihullu. Lisäksi rakastan irtokarkkeja (ja muita karkkeja, jäätelöä, sipsejä...)

Mulla nää ihan samat ja vielä viinin lipittäminen päälle. Ja joo, olen ylipainoinen, mutta ei vaan näemmä itsehillintä riitä :(

Vierailija
51/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa Pepsi Maxia ja sokerisia herkkuja (ja niillä aterioiden korvaaminen), laiskuus, valvominen, liika itsekriittisyys ja stressaaminen.

Vierailija
52/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

litkin light limua kuin vettä konsansaan..

Vierailija
53/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon lähes pullollisen Pepsi Maxia päivässä.

tää on oikeesti pelottavan yleistä (mulla siis sama)

Vierailija
54/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri. Joskus pystyn elää arkena ihan sokeritta ja pari kertaa kuussa ostan karkkia, mutta joskus tulee kausia kun kuukauden jokaisena päivänä syön suklaalevyn. Nyt on sellainen kausi.

Vierailija
55/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaleista ja muista olen parhaani mukaan luopunut mutta SUKLAASTA EN PÄÄSE ❤ se ja valvominen on paheeni

Vierailija
56/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja lakritsi. 

Vierailija
57/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata, jäätelöä ja karkkia. Varsinkin makeat herkut koukuttaa. Sipsejäkin syön, mutta en ole niistä niin riippuvainen kuin karkeista.

Vierailija
58/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot, hedelmäkarkit ja munkit. Syön ainakin 3 kertaa viikossa munkkeja, karkkia onneksi harvemmin. Juustoa menee isokin pala helposti parissa päivässä.

Vierailija
59/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut. En siis syö kilokaupalla joka päivä, mutta jos en saa edes suklaan palasta päivässä, niin masennun ja ahdistun :D Mun elämä on niin tylsää (oon työtön eikä mulla oo perhettä tai kavereita) että herkut on mun ainoa ilo elämässä :D

Vierailija
60/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa asuminen. Punaisesta lihasta voisin luopua, jos olisi pakko, mutta maalla en enää koskaan halua asua. Mieluummin otan sen stressin ja pienhiukkaspäästöt, jotka lyhentävät elinikääni.