Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on epäterveellisin tapasi, josta et voi luopua?

Vierailija
09.06.2017 |

Olen koukussa omenansiemeniin ja ne ovat myrkyllisiä. En voi olla syömättä niitä aina kun syön omenan. Minusta ne maistuvat hyvälle. Tiedän kyllä, että niissä on arseenia :/.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskottelu.

On terveellistä.

Vierailija
22/99 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen ja satunnainen viihdetupakointi (korkeintaan aski vuodessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koukussa omenansiemeniin ja ne ovat myrkyllisiä. En voi olla syömättä niitä aina kun syön omenan. Minusta ne maistuvat hyvälle. Tiedän kyllä, että niissä on arseenia :/.

Tuskinpa on kovinkaan paljoa arseenia, mutta syanidia on.

Tosin ei niin paljoa, että siitä olisi normaalisti vaaraa.

Vierailija
24/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat määrät suklaata.

25/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan juonti kesäisin puistossa melkeinpä suurimpana osasta viikonpäiviä. Ehkä kolmena päivänä en. En juo kuitenkaan humalaan vaan pikku hiprakkaan.

Minulla on dermatillomania (kuulin tämän virallisen termin sille juuri) eli tekee mieli kokeilla jokaista pientä nypyllään olevaa ihohuokosta tai näppyä josko sieltä tulisi mustapää tai olisiko se finni tai voisiko sitä räplätä jotta siitä tulisi finni. Kasvoissa koetan tätä välttää. Rikkoo ihoa samoista kohdista usein eli on riski.

Lihan syönti enimmän osan viikonpäivistä.

Tupakointi jos olen juhlatuulella.

Yleinen yolottaminen eli elämyshakuisuus koska pelkään jos kuolen ja olisin vaan ollut tunnollinen ja täysin raitis, jonkun muun tunnollinen alainen, että en ole nauttinut elämästä tarpeeksi. Olen kyllä jo aika ihanan paljon huvitellut ja kokenut. Suosittelenkin rentoa asennetta elämän arvaamattomuuden nimessä!

26/99 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa.

27/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, jäätelö, seksi, viina, huumeet, sipsit.

Vierailija
28/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset, useamman kerran viikossa (vihaan ruoanlaittoa ja tiskaamista)

Vierailija
29/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut omenansiemenille?

Vierailija
30/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon lähes pullollisen Pepsi Maxia päivässä.

Vierailija
31/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batteryn juominen

Vierailija
32/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat panosuhteet. Ja tämä on tosi! Minulla on vähintään 2 ellei useampi säätö päällekkäin. Saan tästä mielihyvää. Ja olen koukussa ihastumiseen.

Vierailija
33/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaan lukeminen on kyllä ihan kaikkein epäterveellisin tapani, ja tästä on tosi vaikeaa luopua! Yrittänyt olen kyllä, mutta aina palaan takaisin :(

Vierailija
34/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yksi aski tupakkaa vuodessa. Määrä on vähäinen, mutta silti tulee huono omatunto oman terveyden suhteen jokaisesta tupakasta. Poltan siis silloin yleensä, kun olen ystävien kanssa viihteellä (n. 1 kerta /per 2-3 kk).

Karkin syönti on myös suuri ongelma. Olen vielä nuori parikymppinen ja normaalipainoinen, mutta jos jatkan samaa rataa, niin kilot kertyy salakavalasti.

Vierailija
35/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto - ainoa este minun ja vegaanien välillä :)

Vierailija
36/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskan käyttö. Kivasti rentouttaa. 

Vierailija
37/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, tupakka, lääkkeet, kemikaalit. En pese vihanneksia yleensä, en pese vaatteita enkä lakanoita ennen käyttöönottoa. En käy salilla. 

Vierailija
38/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on perinteinen tupakointi, ei sen kummempaa. 

Olen polttanut n. 15-vuotiaasta ja olen 54-vuotias. En tiedä, päteekö tuo aloituksen "en voisi luopua", koska raskaus- ja imetysajat olen ollut polttamatta. 

Ei vain löydy motivaatiota lopettaa -- ei auta terveysvalistus, ei rahansäästö, ei ulkonäköseikat. Kun ei niissä ole mitään ongelmia, niin tupakasta saatu mielihyvähyöty vain menee edelle. 

Oiken toivon joskus, että löytyisi vaikka korkea verenpaine tms. , että kolahtaisi. Mutta ei... elän muuten terveellisesti, liikun todella paljon, syön hyvin. Tiedostan riskin, mutta ei auta :(

Vierailija
39/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Light cokiksen juonti, liian vähäinen uni, usein korvaan kunnon ateriat pelkällä leivällä kun en viitsi/jaksa kokata (+olen koukussa leipään). Satunnainen lasi viiniä (1 viikossa perjantaisin), mutta sitä ei ehkä voi laskea epäterveelliseksi? Toimistotyön takia joudun istumaan 8-9h päivässä. Nyt vanhemmiten myös kiloja on myös alkanut salakavalasti kertymään vaikken juurikaan herkuttele, varmaan johtuu liiasta syönnistä, aineenvaihdunnan hidastumisesta ja noista istumatunneista.

Toisaalta olen vegaani ja yritän syödä terveellisesti ja harrastan juoksua 3-4krt viikossa ja muutenkin liikun paljon vapaa-aikanani, joten olen aika hyvässä kunnossa.

Vierailija
40/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokarkkien napostelu,jos menee huonosti,lohduttaudun karkeilka ja jos menee hyvin,palkitsen itseni karkeilla.Eli niitä tulee odtettua koko ajan.