Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on epäterveellisin tapasi, josta et voi luopua?

Vierailija
09.06.2017 |

Olen koukussa omenansiemeniin ja ne ovat myrkyllisiä. En voi olla syömättä niitä aina kun syön omenan. Minusta ne maistuvat hyvälle. Tiedän kyllä, että niissä on arseenia :/.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoviinin tai kuoharin lipittäminen. Herkullista!

Vierailija
82/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskottelu.

On terveellistä.

Ajattelin suurimman osan lukijoista ymmärtävän, etten tarkoittanut mitään satunnaista laiskottelua, mutta saamiesi yläpeukkujen mukaan olin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonotto.

Netin keskustelupalstojen lukeminen/niissä kirjoittelu

Vierailija
84/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpoltto ja liiallinen kahvinjuonti. Saatan olla syömättä iltapäivään kun juon vaan kahvia. Oikea malliäiti.. lapsilla sentäs on säännölliset ruoka-ajat ja niin terveelliset ruuat kun suostuvat syömään (kasviksia paljon ym, itsetehtyä.).

Selityksenä syömättömyydelle; olen jatkuvasti kipeä (siis en sairas, vaan kipeä. Kroonista kipua, johon vaihtelevalla menestyksellä auttava lääkitys), joten ruokakaan ei oikein maistu. Parempina päivinä syön suht ok.

Vierailija
85/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokikinen minuutti jonka löhöän sohvalla roikkumassa somessa on turha ja epäterveellinen. 

Vierailija
86/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli varojen eläminen, colan runsas juonti, kaksihaaraisten nypintä...

Vierailija
87/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itseni änkyräkänniin silloin tällöin.

Vierailija
88/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon lähes  joka päivä 1-2 pulloa viiniä. Olen tehnyt näin 15 vuotta ja silti maksa-arvot ovat normaalin kirjoissa eikä muitakaan oireita ole. Suvussamme tuntuu olevan kestävä maksa ainakin naisten puolella, isoäiti harrasti samaa, eli 87-vuotiaaksi, isotäti myös ja kuoli muun syyn takia 77-vuotiaana.

Sen sijaan tupakointia en uskaltaisi edes aloittaa, koska moni sukulainen kuollut keuhkosyöpään, nuorenakin.

et ilmeisesti ole ajanut 15 vuoteen autolla..

Vierailija
89/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aivan saakelisti ruisleipää

Vierailija
90/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokis, siis aito versio. 

Av-palstailu = koneella kyhjöttäminen ja perseelläni istuminen aivot vapaalla. 

Vierailija
91/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännien vetäminen. Osaan kyllä vähentää juomista, olla järkevä ja vastuullinen, juoda "sivistyneesti" humaltumatta ja  keksiä vaihtoehtoja alkoholille. Mutta se nousuhumalan tuoma tunne, sitä ei kokonaan pysty korvaamaan oikein millään muulla. Se että on vähän niinkuin jossain muualla vaikka ei olekaan ja maailma on yhtäkkiä täynnä ihania mahdollisuuksia. Sen luokse aina jossain vaiheessa palaa. 

Vierailija
92/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Onneksi en asu Suomessa, tässä maassa ei ole ensanomitä.

Vierailija
93/99 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kahvia, tupakkaa ja työntekoa. Stressaamista ja suorittamista..mutta sitähän elämä on:)

Vierailija
94/99 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi.

Vierailija
95/99 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että energiajuoma on haitallista kirjoitti:

Energiajuomien juominen. En juo kahvia, mutta jostain sitä kofeiinia on saatava sellaisina hetkinä, jolloin en halua nukahtaa kesken kaiken. Minä en pysty menemään nukkumaan kuin joskus puolen yön jälkeen yöllä enkä saa arkena nukuttua tarpeeksi, minkä vuoksi saatan nukahtaa yllättäen vaikka töissä, jota estän juomalla kofeiinipitoista energiajuomaa. Joku ehkä ihmettelee, että miksi en vain mene nukkumaan aikaisemmin, niin se on hyödytöntä, koska en kuitenkaan nukahda kuin aikaisintaan puoli yhdeltä.

Red Bull täälläkin.

Mutta tuohon nukahtamisongelmaan mulla tepsii runsas ja reipas liikunta ulkona.

Vierailija
96/99 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte juoda kaikki Pepsi Maxia? Se on pahan makuista.

Vierailija
97/99 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solarium

98/99 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi, tupakka, lääkkeet, kemikaalit. En pese vihanneksia yleensä, en pese vaatteita enkä lakanoita ennen käyttöönottoa. En käy salilla. 

Ööh...jo toinen jonka epäterveellinen tapa on olla pesemättä vaatteita ennen käyttöönottoa...?

Miten se haittaa terveyttä?

Vierailija
99/99 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään roskaruoka ja alkoholi. Molemmista olen pitänyt jopa kuukausien mittaisia lakkoja, mutta aina tulee palattua takaisin niiden pariin. Ei auta kuin yrittää pyrkiä kohtuuteen molemmissa, kun eroon ei näköjään pääse.