Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa nykypäivän naisen loukkaamtumaan helposti?

Vierailija
09.06.2017 |

Tuntuu että mistään asiasta ei voi oikeasti keskustella tai vain yksinkertaisesti kertoa mielipidettään aiheuttamatta harmaita hiuksia toiselle?

Viimeisin deittini suuttui 3 treffeillä kun keskustelimme syvällisiä ja sanoin mielipiteeni joka kuului näin:
"Mielestäni ihmisellä ei ole kaikki kunnossa jos syyttää joka asiassa aina muita tai kerjää sääliä omista virheistään"

Tuon jälkee treffit jäi tämän naisen kanssa viimeisiksi.
Ja siis tämä oli vain yksi esimerkki.

Olen kohdannut vähemmässäkin määrin loukkaantumisia ihmisten keskuudessa.
Eikä kyse ole haukkumisesta vaan perustelluista mielipiteistä.

En vain ymmärrä, minua itseä ei voi loukata mitenkään perusteluilla mielipiteillä.
Herkkänahkaisuus on muodissa...

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meidän pitäisi saada lukea koko keskustelu, ja jos tämä on sinulle jatkuva ongelma että ihmiset loukkaantuu oikealla ja vasemmalla, niin peiliin katsominen voisi auttaa.

Vierailija
2/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yleisemmästi katsottuna herkempiä. Minua huvittaa naiset jotka on olevinaan kovia ja vahvoja mutta sisältään loukkaantuu yhtä helposti.

Thats life. Deal with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onhan tuo tökeröä sanoa noin, jos toinen on esittänyt juuri mielipiteen jostain. Nainen voisi olettaa, että mies on täysin epäempaattinen tai että mies tarkoittaa häntä.

Vierailija
4/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajotatko kommenttisi/mielipiteesi semmoiseen rakoon, että nainen pystyy ottamaan kommentin itteensä luullen, että tarkoitat sanomisellasi juuri häntä?

Vierailija
5/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tulee mieleen ketju, jossa väiteltiin naisellisuudesta :-D

-mun mielestä herttainen ja perinteisellä tavalla naisellinen nainen on seksikäs.

-sää oot niin väärässä koska syyt x, y ja z ja koska mä oon omasta mielestäni seksikäs!

Meni tunteisiin kun joku ei ollut samaa mieltä naisellisuudesta lol.

Vierailija
6/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat aika epävakaita nykyään.

Vahvat mielipiteet on harvinaisia. Politiikassakin pärjää mielistelemämlä.

Samoin työelämässä.

Syy miksi ihmiset ovat epävakaita johtiu kasvatuksesta tai esim vanhempien erosta tai muuten epävakaasta lapsuudesta.

Vierailija
7/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoititko mielesi, kun trffailu ei jatkunut? Niin :)

Vierailija
8/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olet tehnyt väärän johtopäätöksen. Kun jännämies on vienyt naisen niin kotona yksinäisenä perjantaina olet kaljatölkki kädessäsi fundeerannut että miksi toisia treffeja ei tule vaan kaikki jää yhteen kertaan. Olet sitten kelannut asiaa ja keksinyt "ne" lauseet ja sanat mitkä muka on moisen aiheuttanut.

Ongelma voi olla paljon syvällisempia ja liittyä koko olemukseesi?

Loukkaatko tarkoituksella seuralaisesi tunteita vain että  on muka mielipiteesi ja johon sinulla on oikeus?  Olisiko niin että haluat alistaa naista ja tuot sen ilmi heti ekoilla treffeillä että jos tapaisit jonkun kynnysmaton joka hyväksyisi sinut?

Mieti tätä.

Vierailija
9/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Mielestäni ihmisellä ei ole kaikki kunnossa jos syyttää joka asiassa aina muita tai kerjää sääliä omista virheistään"

Ja siis tämähän ei ole sitten mikään perusteltu mielipide. Se on mielipide vailla perusteluja.

Vierailija
10/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut kanssani treffeillä ja sanonut yleisellä tasolla tupn lauseen, olisin ollut kanssasi samaa mieltä. On kaksi mahdollisuutta.

A) valitset jostakin syystä treffikumppaneiksi naisia, joilla on heikko itsetunto ja jotka sen vuoksi ottavat kaiken itseensä ja loukkaantuvat herkästi.

B) sinä olet ylimielinen ja puhuissasi arvostelet ja loukkaat kaikkia.

Olen nainen, enkä juuri koskaan loukkaannu mistään.

Vierailija
11/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ehkä kannattaisi olla oma itsesi heti ekoilla treffeillä:(

Naisten kannalta hyvä että olet oma itsesi heti alusta alkaen, lisää tämmöistä:)

Vierailija
12/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin surkea kikkeliltäsi, ettet saa hyväitsetuntoisia naisia.

Vierailija
13/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kyse loukkaantumisesta, vaan tod.näk. nainen ei nähnyt suhteellinen tulevaisuutta, jos teidän arvot poikkeavat toisistaan. En minäkään voisi olla ihmisen kanssa, jonka mielestä ihminen on aina oman elämänsä seppä ja joka ei hyväksy tai ymmärrä ketään, jolla on vaikeuksia elämässä. Ihmiset yleensä tarvitsevat apua ja tukea monessa elämänvaiheessa. Teen töitä nuorten kanssa, ja ajattelen aina, että jos on tullut tehtyä moka (vaikka koulu lopetettu hetken mielijohteesta), asiasta pitää ottaa opikseen ja nenä kohti uutta.

Vierailija
14/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että olet tehnyt väärän johtopäätöksen. Kun jännämies on vienyt naisen niin kotona yksinäisenä perjantaina olet kaljatölkki kädessäsi fundeerannut että miksi toisia treffeja ei tule vaan kaikki jää yhteen kertaan. Olet sitten kelannut asiaa ja keksinyt "ne" lauseet ja sanat mitkä muka on moisen aiheuttanut.

Loukkaatko tarkoituksella seuralaisesi tunteita vain että  on muka mielipiteesi ja johon sinulla on oikeus?  Olisiko niin että haluat alistaa naista ja tuot sen ilmi heti ekoilla treffeillä että jos tapaisit jonkun kynnysmaton joka hyväksyisi sinut?

Mieti tätä.

Huhhu mitä spekulaatioita....

Ensinnäkin kyse oli jo aika monennen kerran tapaamisesta. Ei minua kiinosta tuleeko toisia vai kolmansia kerron vain mielipiteeni asioihin.

Ei minun työkaverit ai ystävät vedä herneitä nenään mistään perusteluista mielipiteistä. Mielipiteet kuuluu elämään.

Keskustelu liittyy herkkänahkaisuuteen.

Turha tulla tänne heti vetämään jotain ihme seko spekulaatioita.

Terv, ap

Vierailija
15/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole kyse loukkaantumisesta, vaan tod.näk. nainen ei nähnyt suhteellinen tulevaisuutta, jos teidän arvot poikkeavat toisistaan. En minäkään voisi olla ihmisen kanssa, jonka mielestä ihminen on aina oman elämänsä seppä ja joka ei hyväksy tai ymmärrä ketään, jolla on vaikeuksia elämässä. Ihmiset yleensä tarvitsevat apua ja tukea monessa elämänvaiheessa. Teen töitä nuorten kanssa, ja ajattelen aina, että jos on tullut tehtyä moka (vaikka koulu lopetettu hetken mielijohteesta), asiasta pitää ottaa opikseen ja nenä kohti uutta.

Eihän tuo ole apua ja tukea vaan syyllistämistä. Syy koulun lopettamiselle saattaa olla kodin puutteellinen tuki, ei nuori itse.

Vierailija
16/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On herkkänahkaisia miehiäkin.

Kerran sanoin työkaverille että joku raja siinä pitää olla mitä tähän työhon voi kuluttaa aikaa. Hän otti tämän arvisteluna ja mökotti 2 päivää juuri mitään sanomatta.

Jalkeenpäin olen kuullut että perheensä kanssa lomareissuilla ollessaan on 2 kertaa jättänyt perheensä loukkaantuneena ja mennyt junalla kotiin.

Vierailija
17/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti tätä.

Ensinnäkin kyse oli jo aika monennen kerran tapaamisesta. Ei minua kiinosta tuleeko toisia vai kolmansia kerron vain mielipiteeni asioihin.

Ei minun työkaverit ai ystävät vedä herneitä nenään mistään perusteluista mielipiteistä. Mielipiteet kuuluu elämään.

Terv, ap

Kiva ois vain kuulla jotain persteluja ;D

Vierailija
18/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti tätä.

Terv, ap

Markkina-arvosi ei ehkä ole niin korkea kuin ajattelet? Seuralaisesi punnitsee puutteesi ja tekee johtopäätökset.

Vierailija
19/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne perustelut on? Toistaiseksi on kuultu vain mielipide. Missä kontekstissa mielipide esitettiin?

Vierailija
20/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mielestäni ihmisellä ei ole kaikki kunnossa jos syyttää joka asiassa aina muita tai kerjää sääliä omista virheistään.