Miehet aloittivat mollaamisen kun täytin 30
Nyt olen "ei-hehkeä", "ämmä", "akka", "suttura" jne. Kai se päiväys on vaan mennyt kun tuli pari juonnetta :/
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä tilanteissa nämä tapahtuvat?
Viimeksi aamulla mies kutsui ämmäksi.
Ap
Valitset itse miehesi ja seurasi. Mä olen 51-vuotias, eikä kukaan ole koskaan haukkunut mua ämmäksi tai miksikään muuksikaan.
sade-78 kirjoitti:
Olen 39v nainen (161cm ja 54kg) ja mulla päinvastoin. Nyt viime vkl baarissa mua pyysi tanssiin selkeästi nuorempi pitkä n 195cm komea mies. Hän sanoi että olen liian kaunis kelle vaan siellä baarissa jne. Eikö tämä ole yleensä se mitä miesten pitäisi puhua?
Mua pidettäisiin tuon kokoisena liian lihavana. Olen 166/52.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on se biisi 28/32 sillä välillä on "se" ikkuna. Kuitenkin se ikkuna ei ole kuin osa elämää, joten mitä väliä.
Mikä laulu? Ap
28/32.
Ei löydy. Esittäjä?
Ap
Sori siitä on aikaa kun katsoin tuon biisin videon eli se olikin 29/31. Eli olin liian optimistinen ikkunan keston suhteen. Pitäisi löytyä tuolla.
Itsensä rakastamisesta siinä lauletaan, ei siitä että kolmeykkösenä tulee elämän pilaava totaalirupsahdus.
Ap
Koska? Spekuloi hieman pidemmälle there no body left. Arvasin että närkästyisit koska koskee elämääsi. Zemiä olet 33 kohta.
Sama kiitos suomeksi. Vaikea kommentoida kun en ymmärrä siansaksaa.
Ap
Etkä elämääsi. No ei sille voi mitään. Et ymmärtänyt videotakaan joten ihan hyvä mahdollisuus on että olet missannut monta muutakin asiaa. ;D
Osaathan sä suomeakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitset itse miehesi ja seurasi. Mä olen 51-vuotias, eikä kukaan ole koskaan haukkunut mua ämmäksi tai miksikään muuksikaan.
Kerro sitten missä näitä kultakimpaleita tapaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on se biisi 28/32 sillä välillä on "se" ikkuna. Kuitenkin se ikkuna ei ole kuin osa elämää, joten mitä väliä.
Mikä laulu? Ap
28/32.
Ei löydy. Esittäjä?
Ap
Sori siitä on aikaa kun katsoin tuon biisin videon eli se olikin 29/31. Eli olin liian optimistinen ikkunan keston suhteen. Pitäisi löytyä tuolla.
Itsensä rakastamisesta siinä lauletaan, ei siitä että kolmeykkösenä tulee elämän pilaava totaalirupsahdus.
Ap
Koska? Spekuloi hieman pidemmälle there no body left. Arvasin että närkästyisit koska koskee elämääsi. Zemiä olet 33 kohta.
Ap
Etkä elämääsi. No ei sille voi mitään. Et ymmärtänyt videotakaan joten ihan hyvä mahdollisuus on että olet missannut monta muutakin asiaa. ;D
Osaathan sä suomeakin.
Ap
Siinä videossa olikin englantia en ymmärtänyt että osaat vain suomea. Zemiä on slangia sori en.. siis anteeksi en ymmärtänyt ettet ymmärrä mitään slangiakaan. Googlaa tai käytä kääntäjää apuna niin ymmärrät paremmin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Omassa kodissa ja kaveripiirissä, töissä, harrastuksissa. Ei missään teinien kaljabaareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laulu? Ap
28/32.
Ei löydy. Esittäjä?
Ap
Ap
Ap
Osaathan sä suomeakin.
Ap
Siinä videossa olikin englantia en ymmärtänyt että osaat vain suomea. Zemiä on slangia sori en.. siis anteeksi en ymmärtänyt ettet ymmärrä mitään slangiakaan. Googlaa tai käytä kääntäjää apuna niin ymmärrät paremmin jatkossa.
Zemiä? Onko Ylilaudalla hiljaista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Omassa kodissa ja kaveripiirissä, töissä, harrastuksissa. Ei missään teinien kaljabaareissa.
En käy teinien kaljabaareissa. Muissa ympyröissä en tapaa ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laulu? Ap
28/32.
Ei löydy. Esittäjä?
Ap
Ap
Ap
Osaathan sä suomeakin.
Ap
Zemiä? Onko Ylilaudalla hiljaista?
Ap
Etkö tiedä mistä tai miltä luvulta tuo zemiä on peräisin? Mikä on ylilauta? Nyt sait minut osoittamaan tietämättömyyteni! No kohta varmaan opin sinulta jotain!
Vierailija kirjoitti:
Siilä on ikäkriisi kun miehet ei pidä sitä enää prinsessana ja se on jo kolkyt. Kymmenen vuoden päästä se on täälä itkemässä kun on nelkyt.
Uskomatonta että yli 30v:nä esiintyvä, käyttäytyy tässä ketjussa kuin teini. Yhden lauseen vastauksia ilmeisesti haluaa pitää mielestään nerokkaan keskustelun käynnissä mielestään nerkokkaasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siilä on ikäkriisi kun miehet ei pidä sitä enää prinsessana ja se on jo kolkyt. Kymmenen vuoden päästä se on täälä itkemässä kun on nelkyt.
Uskomatonta että yli 30v:nä esiintyvä, käyttäytyy tässä ketjussa kuin teini. Yhden lauseen vastauksia ilmeisesti haluaa pitää mielestään nerokkaan keskustelun käynnissä mielestään nerkokkaasta aiheesta.
Tai sitten olen niin raivona muiden jatkuvasta päänaukomisesta että en jaksa kommunikoida sivistyneemmin. Eikö se muutenkin tasoita ikää jos naama on nelivitosella ja jutut 15-vuotiaalla? Sittenhän olen keskiarvollisesti kaksvitonen😊
Ap
Etenkin, kun kolmekymppinen on vielä nuori ja hehkeä.