Mitä sellaista teit joskus nuorena josta olit ylpeä ja joka nykyään herättää mielessäsi lähinnä häpeän tunteita?
Minä joskus nuorempana kaivelin usein muniani, takapuoltani tai kainaloitani julkisella paikalla ja sen jälkeen haistelin sormiani. Nyt kun ikää on jo yli 50, niin ei tulisi moinen enää kuuloonkaan että tekisin sitä muiden ihmisten nähden.
Kommentit (16)
Menin 18 vuotiaana baarista yhden +50v naisen mukana hänen kämpille. Sen illan jälkeen olin poikaporukassa sankari. Nykyään nolottaisi.
Miksi sä olet ollut ylpeä itsesi kaivelusta? Kuulosta idioottimaiselta.
Olitko siis siitä ylpeä???? Miksi?
Tein jotain tyhmiä juttuja kuten kävin humalassa pissalla roskiskatoksessa, mutta en minä niin tyhmä ollut, että olisin siitä ylpeyttä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Tein jotain tyhmiä juttuja kuten kävin humalassa pissalla roskiskatoksessa, mutta en minä niin tyhmä ollut, että olisin siitä ylpeyttä kokenut.
Oli kenties ylpeä siitä että osasi ja uskalsi olla oma itsensä ei vaan ollut osa sitä harmaata massaa.
Vierailija kirjoitti:
Menin 18 vuotiaana baarista yhden +50v naisen mukana hänen kämpille. Sen illan jälkeen olin poikaporukassa sankari. Nykyään nolottaisi.
Tuon naisen sitä pitää hävetä.
Kertokaa vielä, olitteko niitä jännätyttöjä? 😳
Olin nuorempana ylpeä siitä että en juo, mutta jälkikäteen arvioituna se meni vähän yli. Toisaalta parempi siihen suuntaan, eipä tuota mitenkään tarvitse mielestäni hävetä.
Kävin omppuvarkaissa. Ei se kyllä yhtään hävetä, pikemminkin huvittaa 😄🍎
Minulla oli joskus alaselässä välilihan pullistuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kenties ylpeä siitä että osasi ja uskalsi olla oma itsensä ei vaan ollut osa sitä harmaata massaa.
Jaa että perseen kaivelu osoittaa jotain persoonallisuutta? Tykkäätkö kihomadoista?
Noh, olin muutaman vuoden kännissä. Silloin se oli hauskaa ja tehtiin paljon "hauskoja" juttuja. Sillä ylpeiltiin kuka joi eniten tai nopeiten viinaa. Sanomattakin selvää että nyt ne jutut hävetää.
Miksi mitään pitäisi hävetä. Kaikki se mitä nuorena on tehnyt vaan muokkaa sitä minkälaisseksi myöhempi persoonallisuus muodostuu.