Naissaatana vastaillee kahvitauon verran kysymyksiinne.
Kommentit (32)
Lähdin tulella leikkimään, Tein sen salaa. Nyt mun sydän roihuaa, loppuun palaa. Mites sulla?
Pienimuotoinen burn out menossa. Et tietäis jotain helvetin hyvää terapeuttia? Sydänsurut on saatanasta.
Mulla on kova masukipu. Kysyttävää saatana?
Masukipu johtuu nielaisemastasi käärmeensikiöstä. Löytyykö maitohappobakteereita?
NS
Tuotokset 2 ja 3,
NS
Innostuin liikaa ja jäi sorkankuva pois.
Sumppi juotu, toivotan kaikille tuleville asiakkailleni kuumaa kesää.
NS
Onko ollut taas Jumalan kanssa kinaa?
Jumala antoi vapaan tahdon kinasteluunkin, mutta mitäpä pienistä. Paholaisen Sopimuksen mukaan kaikki kuuluvat minulle ja minä olen ainoasti ja ikuisesti oikeassa. Niille joilla on vaikeutta ymmärtää tätä, tuikataan talikkoa ahteriin.
Ja nyt menen hornaan. Isäntä lupaili kidutustuokiota.
Hoitakaa leiviskänne ja iloitkaa elämästä. Kuoltuanne ette enää voi.
Vaihtakaa mielipiteitä ja ennenmuuta puhtaat kalsarit. Koskaan ei tiedä Kultaisesta Noutajastani...
<3
Miksi käytät itsestäsi nimitystä naissaatana etkä esimerkiksi saatanatar?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät itsestäsi nimitystä naissaatana etkä esimerkiksi saatanatar?
Huoh... Koska voin. Sillattis me Saatanat toimitaan, Jorma hyvä...
Kuinka saan iskettyä seksikkään lääkärin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon saatanien tessiin mahtaa kuulua? Onko hyvätkin työterveysedut: ilmainen sorkkahoito ja hännän permanentti? Saako pitää vuosilomat jossain viileämmillä helvetiin piireillä vai pitääkö pysyä samalla?
Onko teillä työsuhderomanssit miessaatanien kanssa kielletty ja kuka sitä valvoo?
Miten alalle kouluttaudutaan? Riittääkö saatanan lukio vai pitääkö suorittaa SAMK?
Minä olen miettinyt alaa teinilleni. On ne sen verran riiviöitä, että ainesta olisi. Äitiinsä tulleet.
Elämämkoulu riittää. Ja se että tasaisin väliajoin muistutetaan kuinka oletkin juur kun äitis... (Pyro)maaniset/tekniset taidot tuottanevat lisäpointseja.
Kaikenlaisia sopimuksia luetaan sitten kuin Piru Raamattua. Suosittelen nauhoittamaan tilanteet koulutustarkoituksiin.
Alkoipa tehdä mieli jäätelöä???
NS
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saan iskettyä seksikkään lääkärin?
Riippuu siitä kuinka hottii kamaa tohtori on. Kehonkieltä kannattaa tarkastella, minun miessaatanallani kun on sarvi sojossa niin eipä siinä kauheasti tarvitse anella hännänheilutusta.
Lykkyä pyttyyn.
NS
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ananaksesta pitsassa?
Juur tänään tuli syötyä. Tilattiin pitsaa ja meni ikuisuus odotellessa. Valkosipulia olivat laittaneet, hyvä hyvä. Chilistä en perusta. Liian tulista.
NS
Onko mitään hyviä diilejä ja kaupanpäällisiä jos myyn sieluni sulle?
Miten valitset, kenen olkapäällä suputat?
Aunim änis oktsakar?