Naissaatana vastaillee kahvitauon verran kysymyksiinne.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miten valitset, kenen olkapäällä suputat?
No ihan sillee kuin viestinviejät ja ovikellojen pimpottelijat yleensäkin. Aina löytyy heikko kohta, ja aina voi siirtyä seuraavaan jos ei onnaa. Tykkään triggeröidä ihmisiä ja katsoa mitä tapahtuu. Erityisen hauskaa on maalailla piruja seinille tyyliin "jos et ota minua emännäksesi, tulet olemaan pelkkä keskinkertaisuus ja sinut voidaan jopa hylätä..."
Pidän haasteista, niistä saatanallisuuteni kasvaa ja kukoistaa.
NS
Kuin pitkä sun kahvitauko oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Kuin pitkä sun kahvitauko oikein on?
Sama kuin kaupungin työmiehillä.
NS
Vierailija kirjoitti:
Saatanan hyvä otsikko!
Kiitoksia helvetistä...
NS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ananaksesta pitsassa?
Juur tänään tuli syötyä. Tilattiin pitsaa ja meni ikuisuus odotellessa. Valkosipulia olivat laittaneet, hyvä hyvä. Chilistä en perusta. Liian tulista.
NS
Saitko närästystä, korventaako?
Vierailija kirjoitti:
Seukkaatko?
Olen villi ja vapaa, aivan kuten Saatanan kuuluukin. Meidänlaiset ei taida kovin helposti kesyyntyä. Ja pikkupirulaiseni elikkäs jälkeläiseni pitäisi vähintäänkin tulla toimeen mahdollisen seukkalaiseni kaa. Isänsä oli muuten demoni... Mutta koska me Saatanat olemme pohjimmiltamme romanttisia, uskon että joskus se Herran Enkeli minullekin ilmestyy...
Siihen asti,
hottia grillailua
NS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ananaksesta pitsassa?
Juur tänään tuli syötyä. Tilattiin pitsaa ja meni ikuisuus odotellessa. Valkosipulia olivat laittaneet, hyvä hyvä. Chilistä en perusta. Liian tulista.
NS
Saitko närästystä, korventaako?
Tietänet ilmiön nimeltä liekkipieru?
NS
Minä olen kylläkin oikea Saatana ja näytänkin siltä, joten voit lopettaa naurettavan larppauksesi, häntäheikki.
Saatana ei grillaa, Saatanalla ei ole häntää eikä sarvia päässä, hän ei puhu rahvaanomaisesti.
Lohtuna sinulle; Halloween on taas syksyllä!
Minä en sitä tietystikään vietä, kuten ei kukaan kunnon Saatana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kylläkin oikea Saatana ja näytänkin siltä, joten voit lopettaa naurettavan larppauksesi, häntäheikki.
Saatana ei grillaa, Saatanalla ei ole häntää eikä sarvia päässä, hän ei puhu rahvaanomaisesti.Lohtuna sinulle; Halloween on taas syksyllä!
Minä en sitä tietystikään vietä, kuten ei kukaan kunnon Saatana.
Kuten sanottua, pidän haasteista... Ja voi kyllä, Naissaatanoilla on grillailu ja roastailu veressä, katsos kun täällä hornassa sellainen on tosi suosittua, aivan kuten joillakuilla ihmisrodun edustajillakin jo maanpäällisissä tunnelmissa. Mustaksi huumoriksikin tätä tavataan kutsua.
Mitä tulee sarviin ja häntiin, niin me Saatanathan olemme silleesä älykkäitä että voimme halutessamme ottaa vaikka voikukkasen hahmon, jos siitä jotain iloa on. Sarvet ja häntähän tässä tapauksessa tarkoittanevat lähinnä luonteenominaisuuksia ja joskus kärkeviä, suorastaan rahvaanomaisia kommentteja sosiaalisesti vuorovaikutteisissa tilanteissa.
Pidän kovasti Halloweenistä, varsinkin ykkösosan tunnaria tulee juutuupista kuunneltua. Kivasti nostattaa mielialaa:) Se kun tuppaa joskus menemään masennuksen puolelle. Kun ei ollut ihan hyvä lapsuus ja luonnekin niin kovin Herkkä.
Mut se on se Naissaatanan Osa.
Valoa pimeyteesi,
T. Lucyfer
Vitosen saat. Ja Tallinnan risteilyn.
NS