Miksi moni mies kuvittelee, että flirttailu merkitsee jotain? Tai on iskuyritys naiselta?
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta ja siinä olevista kommenteista. Mutta olen samaa huomannut ihan live-elämässäkin. Moni mies tuntuu kuvittelevan, että jos nainen flirttailee hänelle, niin se tarkoittaisi jotain. Esim. iskuyritystä, yritystä tutustua lähemmin tms. Miksi näin? Minä naisena en ole koskaan ajatellut, että flirttailu olisi jotain muuta kuin kepeä kohteliaisuus, tapa piristää päivää. Flirttailin sitten itse tai sain osakseni flirttiä joltain mieheltä. Mistä siis tulee ajatus, että naisen flirtti olisi iskuyritys?
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt mulle tyhmälle miehelle miten mies voi erottaa naisen iskuyrityksen ja flirttailun toisistaan. Varsinkin jos sen tekee tuntematon nainen.
Lähtökohtaisesti kannattaa olettaa kaiken olevan flirttailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se vähän riippuu onko flirtti pientä small talkia vai vihjailevia katseita ja kepeitä kosketuskia
Tarkoitin flirttailulla esim. vihjailevia katseita, merkitsevää hymyilyä, sellaisia kiusoittelevia ystävällisiä kommentteja tms. Sellaista, että nainen katsoo miestä hymyillen ja kietoo hiuskiehkuraa sormen ympäri ja ehkä kommentoi miehelle jotain imartelevaa tms. En varsinaisesti tarkoittanut koskettelua, se mielestäni on aika harvinaista flirttailussa. Ap.
Miehet tulkitsevat aivan kaiken flirtiksi. Minulla oli tapana tehdä omasta mielestäni hauskaa huumoria ei-flirttimielessä niin, että yhdistelin päinvastaisuuksia. Joku tosi tyhmä, hölmö, nolo, mahdollisimman epäseksikäs tai ällöttävä asia ja flirttihymiö perään. Sille oli siis tarkoitus nauaa siksi, että se oli hölmö ja kaukana seksikkäästä. Sitten kuitenkin selvisi, että muutama oli pitänyt noita juttuja flirttailuna ja kokivat jutut seksikkäinä O.o
En vaan tajua.
Pidin parhaana lopettaa kaiken kommunikaation miesten kanssa, koska tulkitsevat aivan kaiken seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Minä nauran vedet silmissä, koska juttu on niin tyhmä ja miehet kiimoissaan odottelevat seksiä..
Voi kyllä se on tullut vallan selväksi ettei mikään naiselta merkitse mitään.
Kokemattomuus.
Naiset tulkitsevat kohteliaisuuden flirtiksi ja flirtin kiinnostukseksi. Luulen että miehet tekevät samaa. Flirttailkaa enemmän!
Parin työkaverin ja erään esimiehen kanssa flirttaillaan ihan säälimättä. Kiva katsoa kun noviisit ihan järkyttyy. Mutta me ollaan aikuisia ihmisiä ja tiedetään missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se vähän riippuu onko flirtti pientä small talkia vai vihjailevia katseita ja kepeitä kosketuskia
Tarkoitin flirttailulla esim. vihjailevia katseita, merkitsevää hymyilyä, sellaisia kiusoittelevia ystävällisiä kommentteja tms. Sellaista, että nainen katsoo miestä hymyillen ja kietoo hiuskiehkuraa sormen ympäri ja ehkä kommentoi miehelle jotain imartelevaa tms. En varsinaisesti tarkoittanut koskettelua, se mielestäni on aika harvinaista flirttailussa. Ap.
Tuo ei ole flirttailua vaan viettelemistä. Eli ihan ymmärrettävää että mies ymmärtää sinun haluavan häneltä jotain.
Olen oppinut että vaikka nainen vetäisi housut alas ja antaisi suuseksiä niin ei se mitään flirttailua kummempaa ole.
Olen voimakas introvertti, jolla on hyvät sosiaaliset taidot. Olen kohtelias tilanteessa kuin tilanteessa ja se tulkitaan monesti flirtiksi ja usein enemmäksikin. Ylitulkitsijat saattavat reagoida joskus epämiellyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole flirttailua vaan viettelemistä. Eli ihan ymmärrettävää että mies ymmärtää sinun haluavan häneltä jotain.
Minä kylläkin kierrän kiehkuroitani silloin kun olen epävarma tai tylsistynyt.
-ei ap
Mitä mieltä olette: jos miehen kanssa on pitkiä katseita ja hän aina tavatessa kiusoittelee ja yrittää saada nauramaan ja sanoo kohteliaisuuksia MUTTA ei pyydä treffeille niin onko vaan kevyttä flirttiä? Mies on varattu, itse sinkku, ikäeroa 15 vuotta. Tilanne jatkunut yli vuoden.
itse olen täysillä ihastunut, mutta en osaa arvioida onko miehen puolelta aitoa kiinnostusta vai päivän piristystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kylläkin kierrän kiehkuroitani silloin kun olen epävarma tai tylsistynyt.
-ei ap
Tuskin silloin samalla katselet vihjaillen, merkitsevästi hymyillen ja imartelet
Flirttailijalta puuttuu tilannetaju jos toinen osapuoli ei tiedä mikä on jutun juoni.
Flirttailijan pitää tehdä silloin selväksi, että tämä ei ole vakavaa tai lopettaa mikäli toinen ei lähde leikkiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaista vihjettä sitten sopii odottaa jotta voi tulkita että tämä on merkki kiinnostuksesta?
Odotanko että nainen vetää hameen korviin, työntää pikkarit suuhun ja hyppää syliin?
Nainen kyyläili minua kuukausien ajan vaikka itse en aluksi kiinnittänyt mitään huomiota. Kerrankin jäi vaan pyörän kanssa töllöttämään siihen ja itse katsoin maahan ja odotin että menee poissa edestä että voin jatkaa työtäni. Sitten katsoin häntä että mitä helvettiä se siinä päivystää "hihhih". No sitten aloin miettimään jossain vaiheessa että onko kiinnostunut ja otin yhteyttä mutta nainen suuttui. Saatanan ärsyttävää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi testaat nykyistä markkina arvoa flirttailulla.
Ei se välttämättä sitä tarkoita vaan flirttailu voi olla piristävää ilman muuta tavoitetta. Tämä toimii jos molemmat osapuolet tietävät sen, En ole ap.
Tulee entistä selvemmäksi, että naisten kuuluu jatkossa hoitaa kaikki suprat aloitteet.
Jos naiset eivät osaa itsekään päättää mikä on "harmitonta flirttiä" ja mikä on "kiinnostuneen flirttiä", kristallipalloa meillä miehillä ei sentään ole.
Kolme edellistä saamaani flirttiä:
Nainen katseli minuun päin ihan tavallisella ilmeellä. Kun päädyttiin jutuille, kysyi ettenkö muka huomannut kun hän katseli kiinnostuneena. Se oli osoitus kiinnostuksesta.
Nainen istui syliini ja alkoi keinumaan päälläni, laittoi käteni vyötärölleen ja voihkaisi pari kertaa korvaani. Se oli harmitonta flirttiä, nainen poistui kun hänen miehensä tuli pois vessasta.
Selkeästi nuorempi työkaveri laittoi raflassa jalkansa syliini ja alkoi kiehnäämään niitä, samalla kun hymyili kovin viekottelevasti. En ole tänäkään päivänä varma onko tässä jotain ilmassa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaista vihjettä sitten sopii odottaa jotta voi tulkita että tämä on merkki kiinnostuksesta?
Odotanko että nainen vetää hameen korviin, työntää pikkarit suuhun ja hyppää syliin?
Tuokin saattaa olla sitä harmitonta flirttiä. Useampaan kertaan varatuilta 40+ naisilta saatu flirtti ei ole ollut kaukana tuosta. Siis on tultu syliin ja nosteltu hametta jne. Ja silti ei ole pyritty tuota pidemmälle. Eli harmitonta flirttiä = markkina-arvon testailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin tyhmä!
Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa