The Block - Remontilla rahoiksi - katsooko kukaan muu?
Eilen alkoi taas uusi kausi australialaisesta The Block - Remontilla rahoiksi realitykisasta. Katsooko kukaan muu tätä? Tulee joka arkipäivä puoli seiskan - seiskan aikaan Avalta. Mun mielestä yksi parhaimpia ja laadukkaimmin tehtyjä realitykisasarjoja koskaan. Ausseilla on rahaa millä mällätä selkeästi.
Kommentit (175)
Joo, pisti silmään se Tanyan "she's the mean girl"-kommentti siitä kantrilaulajasta ensimmäisissä jaksoissa ja kuinkas sitten tanya kyllä haukkunut kaikkia itse selän takana. ja oli otsaa oman mokan jälkeen kun kävi pyytämässä anteeksi, suuttua muiden reaktioista huijaamiseen ja siitä sai taas lisäsyyn haukkua muita. Ja kaksoset ihan samanlaisia epäkypsiä nulikoita, joilla ei mitään käsitystä omasta toiminnastaan....
Kaksoset ovat ihan sietämättömiä. Toinen vetää kilarit, jos hänestä vitsaillaan ja hän saa pienintäkään sellaista kuvaa, että hänen älykkyyttään epäillään. Tanya ja Vito tuntuivat alussa ihan kivoilta, mutta naamiot riisuttiin nopeasti. Tanya on varsinainen käärme ja Vito raivoaa kuvaajalle. Kaksosten tavoin yrittävät kaikin keinoin lakaista huijausskandaalin maton alle. "Asia on käsitelty! Jatketaan elämää!!" Eikä mitään vastuuta haluta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Markin ja Mitchin puolesta on kyllä sanottava, että tuomarit ovat tylyttäneet heitä välillä aika rankasti. Esimerkiksi se heidän makuuhuoneensa, josta Neil sanoi, että joutaisi syttyä tuleen ja palaa pois? Eh? Minusta se kyseinen tuomarointi oli aika överi.
Joo ja konkareiden tilat syynätään suurennuslasilla mutta surkea maalausjälki hyväksytään ensikertalaisilta....
Tuo huijauskandaalin tausta lopulta paljastuu. Etsin noita lipsync-esityksiä youtubesta ja siellä oli ohjelman omilla sivuilla pätkä, jossa totuus paljastetaan. Olisko huutokauppajaksosta se klippi?
Olen katsonut aiempia jaksoja. Ihan hyvä ohjelma, mutta myös minä olen kyllästynyt hitauteen. Olen kiinnostunut valmiista huoneista enkä niinkään henkilöistä jotka rakentavat niitä.
Vajaa kuusi vuotta sitten oli pakko katsoa päätösjakso synnärillä. Onneks lapsi ehti syntyä ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markin ja Mitchin puolesta on kyllä sanottava, että tuomarit ovat tylyttäneet heitä välillä aika rankasti. Esimerkiksi se heidän makuuhuoneensa, josta Neil sanoi, että joutaisi syttyä tuleen ja palaa pois? Eh? Minusta se kyseinen tuomarointi oli aika överi.
Joo ja konkareiden tilat syynätään suurennuslasilla mutta surkea maalausjälki hyväksytään ensikertalaisilta....
Totta, ja nyt on vielä konkareilla tällä viikolla se ekstratyö lähikoulun keittiöremontin kanssa. Ainakaan ei oikein voi kukaan sanoa, että konkareilla olisi mitään hillitöntä etua kisassa.
Tämä uusi kausi on kyllä melkein turhaa katsottavaa. Kaksoset sooleilevat omiaan ja kitisevät marttyyreinä, kun jokin olikin kiellettyä ja laitonta, ja siitä tulee paha mieli. Vito vaimoineen sekoilee siinä sivussa lisää ja saa hermoromahduksia ensimmäisen 2 viikon jälkeen. Sössivät sitten vielä koko tuotantotiimin 6kk työn ja silmät pyöreinä ihmettelevät, että eihän tämä ole mikään iso juttu, mitä ne kaikki nyt silleen on meille vihaisia, meille tulee kuulkaas hirveän paha mieli tästä kaikesta.
Varmaan rekrytoijia vatuttaa tatti otsassa, kun tekivät näin emämunausvirherekryn.
Tajusiko kukaan sitä Tanyan hedelmäkori-ideaa? Se oli hieman outoa. Jäi vähän sellainen käsitys, että yritetään puhdistaa omakuvaa.
Mä tykkään tästä ohjelmasta tosi paljon, mutta olen niiiiin kyllästynyt noihin tuomareihin! Olisi jo korkea aika vaihtaa heidät, koska arviointi on niin puolueellista kaudesta toiseen.
Tykkään Ronniesta ja Georgiasta, heillä on hyvä huumori ja osaavat myös nauraa itselleen. Siihen olen pettynyt, miten olemattoman rangaistuksen huijarit saivat, se oli naurettavaa. Törkeitä ovat nämä itsesäälissä rypevät kaksoset, jotka huijaavat joka käänteessä, eivätkä edes osaa purkaa ulkokylpyhuoneen seiniä.
- miten heidät valittiin rajennusohjelmaan? Tania & Vito ovat niin feikkejä valehtelijoita, että heidät olisi pitänyt heittää ulos ohjelmasta heti huijauksen paljastuttua! Toivottavasti seuraava kausi olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tajusiko kukaan sitä Tanyan hedelmäkori-ideaa? Se oli hieman outoa. Jäi vähän sellainen käsitys, että yritetään puhdistaa omakuvaa.
Olen yrittänyt lukea vanhoja Twitteri viestejä, jotta saisin selville tajusiko se nainen koskaan omaa kettumaisuuttaan.
Tämä hedelmäkoreja juttu oli ihan tv temppu.
Vierailija kirjoitti:
Törkeitä ovat nämä itsesäälissä rypevät kaksoset, jotka huijaavat joka käänteessä, eivätkä edes osaa purkaa ulkokylpyhuoneen seiniä.
- miten heidät valittiin rajennusohjelmaan?
Mäkin hieman raavin päätäni sitä purkuoperaatiota katsellessani. Toki maallikko on eri asia kuin rakennusalan ammattilainen, mutta jos nyt yhtään työkalut kädessä pysyvät, ei kai sen ihan NIIN vaikeaa pitäisi olla. 🤔
Tanyasta on mennyt niin maku, että on vaikeaa uskoa enää puoltakaan sanaa mitä hänen suustaan ulos tulee. Varsinkin se jatkuva virnistely haastatteluissa. Voiko enempää feikiltä enää vaikuttaa. Hän ja Vito ovat susia lampaiden vaatteissa.
Nuo kaksoset sietämättömiä ja just tyypillisiä minäminäminä-nuoria joita vanhemmat ei ole lainkaan kasvattaneet ja joilla ei koskaan ole ollut kuin oikeuksia. Muutenkin keskitytty koko elämä pelkkään hauskanpitoon ja itsensä peilailuun ja kuvaamiseen.
Nyt sitten ollaan jatkuvasti naama nurinpäin kun asioita ei voikaan tehdä vaan sen oman mielen mukaan vaan pitäisi osata noudattaa yhteisiä sääntöjä.
Tuolla asenteella tullee vielä nokkakin kipiäksi.
Kaksosten asenne naisiin tai heitä vanhempiin naisiinkin aika surkee. Yrittivät syyttää Georgiaa ja haukkuivat selän takana, kun Georgia taas puhui heidän hyväkseen enimmäkseen ja yritti pysytellä objektiivisena huijauksen paljastuttua.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksoset sietämättömiä ja just tyypillisiä minäminäminä-nuoria joita vanhemmat ei ole lainkaan kasvattaneet ja joilla ei koskaan ole ollut kuin oikeuksia. Muutenkin keskitytty koko elämä pelkkään hauskanpitoon ja itsensä peilailuun ja kuvaamiseen.
Nyt sitten ollaan jatkuvasti naama nurinpäin kun asioita ei voikaan tehdä vaan sen oman mielen mukaan vaan pitäisi osata noudattaa yhteisiä sääntöjä.
Tuolla asenteella tullee vielä nokkakin kipiäksi.
Ilmeisesti kuvittelevat olevansa kovinkin hyvännäköisiä ja muutenkin ihan huipputyyppejä ja siksikin oikeutettuja tekemään mitä tahtovat.
Oikein kunnon vasemmanjalansaappaita.
SPOILER ALERT!!!!
kaksoset tiesivät kuka sen kuvan otti. Kokivat paremmaksi jättää kertomatta, koska ajattelivat hyötyvänsä tilanteesta enemmän näin. Toisin sanoen myönsivät manipuloineensa. Ja vielä kehtaavat myöntää tämän. Olen kanssa miettinyt että miten nämä penikat on oikein kasvatettu. No päin honkia...
Ja minä olen myös tympääntynyt Tanyan virneeseen. Melkein tuntuu tekohymyilevän aina jos tilanne epämiellyttävä tai jos valehtelee. Se hedelmäkorikeissi yhdistettiin hienosti siihen muiden haastatteluun, jossa todettiin Tanyan feikkaavan kameran edessä. Tanya vissiin suututtanut ohjelman tekijätkin, enkä ihmettele.....
Jumaliste kaksoset. Taas se toisen kihlattu siellä hommissa viimeisenä iltana/yönä ennen keittiöiden tuomarointia.
Tanya on sexy pakkaus ja jukra miten ihanat ilmeet hänellä on. Vetoaa kyllä minuun wau. Sen sijaan tuo Georgia on ihan järkyn ärsyttävä ihan niin kuin tuo kiintiöhomo pariskuntakin.
No viihdettähän tämä on mutta kuten sanottu Georgia on tosi ärsyttävä bitch.
Nyt meneillään olevalla kaudella yksi pariskunta rakentaa upotettua oleskelutilaa olohuoneeseen (sunken lounge), sitä on ohjelmassa esitetty kalliina ja haluttuna ratkaisuna. Olen miettinyt, että miksi. Mikä siitä mahtaa tehdä halutun: eikö ole loppupeleissä kuitenkin aika hankalaa, että pitää laskeutua muutama porras päästäkseen oleskelutilaan ja siellä sitten kuitenkin on vain sohvat ja sohvapöytä. Siis mikä siitä tekee halutun ja miksi se nostaa asunnon arvoa? (juujuu, ymmärrän, että tuossa on kyse tv-ohjelmasta ja siellä kaikki pitää esittää mainonnan kautta, mutta olen joskus aiemminkin törmännyt jossain ihasteluun, kun nähdään upotettu oleskelutila)