The Block - Remontilla rahoiksi - katsooko kukaan muu?
Eilen alkoi taas uusi kausi australialaisesta The Block - Remontilla rahoiksi realitykisasta. Katsooko kukaan muu tätä? Tulee joka arkipäivä puoli seiskan - seiskan aikaan Avalta. Mun mielestä yksi parhaimpia ja laadukkaimmin tehtyjä realitykisasarjoja koskaan. Ausseilla on rahaa millä mällätä selkeästi.
Kommentit (175)
Musta siinä sarjassa on yksi iso heikkkous: siinä peruskorjataan purkukunnossa taloja, mutta menestys, eli lisärahat työn tekemiseen yms, ei perustu hyvään rakennustyön laatuun vaan torkkupeittoohin ja sisustustauluihin..
Joo, onhan se aivan järkyttävää kuinka paljon ne maksaa huutokaupassa noista asunnoista. Mutta olihan se yksi kausi (lasitalo?), jossa osa pariskunnista eivät saaneet vaivanpalkaksi mitään, kun hinnat ei nousseetkaan. Itsekin ajattelisin että toteutuneeseen kauppahintaan vaikuttaa varmasti paljon sijainti ja sellaiset tekijät, joihin kilpailijat eivät pysty vaikuttamaan. On muuten mielenkiintoinen tuo Australian kiinteistön/asunnonosto huutokauppasysteemi. Suomessa ei onnistuisi.
Olen katsonut kaikki jaksot. Harmi, että täällä pyörii niin jäljessä nuo kaudet. :/ Jostain syystä (omasta mielestäni) tämä viimeisin juuri päättynyt ei ollut parasta Blockia, mukavampiakin kausia on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jep, Sticks ja vompatti omat lempparit, vaikka heillä ei kovin hyvä sisustussilmä olekaan.
Aiemmat kaudet on olleet kivempia, ei ole tarvinnut vttuuntua niin paljon, kun tällä kaudella. Erityisesti sääntöjä rikkova sekä se luovuttaja pariskunta ärsyttää. Noin laiskaa putkaria en ottais töihin. Muistuttaa muuten hyvin paljon yleistä miesten asennetta raksalla: "No tehään, jos keretään ja jos ei niin ei voi mitään" "Ei jaksa stressata aikatauluista" "Ai rahat on käytetty jo, no sitten ei taideta tehä enää mitään". Juuri sellainen asenne mihin minulla naisena menee hermo ja sitten saan kuulla, kuinka nillittävä akka olen, kun "jostain aikatauluista" jaksan murehtia tai haluaisin käyttää työajan tehokkaasti niin että ehtii mahdollisimman paljon. Huoh..
Sillä putkimiehellä ja vaimollaanhan oli oman talon remontti kesken, ilmeisesti ollut vuosikausia kesken ja ovat asuneet remontin keskellä, jossain pätkässä näytettiin niiden omaa kotia. Kertoivat että toivovat saavansa ohjelmasta sen verran rahaa, että saavat remontin loppuun. Kertoivat että mies oli sairastunut, niin heillä ei ollut rahaa tehdä valmiiksi ja vaimon palkalla ovat eläneet. Ja ilmeisesti se mies ei ollut voinut mitään tehdä siellä kotonakaan (sitä remppaa siis). Ihmettelin sitten itse, että miten ne sitten selviää tuossa ohjelmassa, eikä ne näytäkään selviävän. Miksiköhän ne on valittu ohjelmaan?
Raivostuttavan koukuttava ollut tämä kausi. Heti ekasta tuomaroinnista näki, mikä on tämän päivän henki, kun vaan tiedät trendivärit ja osaat sijoittaa nojatuolin oikeaan kulmaan sopivan värisellä torkkupeitolla, niin voitto tulee kotiin.
Todellisempaa olisi, jos sarjan nimi olisi stailauksella rahoiksi ja kilpailijoille annettaisiin blanko huone, minkä saisivat sisustaa. Antaa aika räävittömän kuvan remontoinnista tämä ohjelma, kun voitto ratkeaa muulla kuin remontilla. Tämä viimeisin autotallivoitto oli kaiken huippu. Levytimme autotallin reikälevyllä ja voitto kotiin.
Josh on ainoa kilpailija jonka olen edes kuullut puhuvan talon rungosta ja sen tärkeydestä, muille on ollut hirveä ongelma, jos jotain ekstraa on joutunut tekemään, että ylipäätään lattiat tai seinät kantaisi heidän viritelmät.
Ehkä tämä on parasta ajankuvaa, vain pinta ratkaisee.
Rakennuksissa ja ihmisissä sama...vain pinta ratkaisee :(
Tää ohjelma on ihan mun ykkössuosikki! Onko tietoa, näkyykö näitä vanhoja kausia jostain? Näitähän on tehty jo useita ja kaksi aikaisempaa olen vaan nähnyt.
https://www-theblockshop-com-au.translate.goog/blog/the-block-2021-ever…
Milloinhan uusin kausi tulee Suomeen.
Kelpuuttakohan kukaan sitä perunamiestä?
Seuraan
Katson mtv katsomon kautta.
Varsinkin tällä kaudella, kun love island pojat olivat rakentamassa, oli mielenkiintoista nähdä mitähän tuosta tulee.
Sain pettyä kylläkin heihin, kun olivat hyvinkin ylimielisiä ja varsinkin nyt kun paljastui
The blkoc kaikkien aikojen petos, johon pojat olivat osallisia.
Oon aina tykännyt, mutta nyt kun sinne teki paluun noi kaksi vanhaa paria (kummastakaan en tykännyt omilla kausillaan) niin meni kyllä into. Varsinkin toi herrapari on sellainen uniikki lumihiutale-kaksikko, että oksat pois. Niille ei voi antaa mitään negaa palautetta, kun se on heti homofobista.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina tykännyt, mutta nyt kun sinne teki paluun noi kaksi vanhaa paria (kummastakaan en tykännyt omilla kausillaan) niin meni kyllä into. Varsinkin toi herrapari on sellainen uniikki lumihiutale-kaksikko, että oksat pois. Niille ei voi antaa mitään negaa palautetta, kun se on heti homofobista.
Tuotanto on oikein hakenut draamaa, kun allstars-parit ovat tunnetusti draamanhakuisia ja uudet parit taas kaikki kokemattomia remppaajia. Selvästi oikein haluavat luoda sotaa uusien ja vanhojen välille.
Edellisellä kaudella oli tylsät kilpailijat, joten nyt varmaan haluttiin varmistaa, ettei käy samoin.
Vierailija kirjoitti:
Oi, minusta he ovat piristäviä tyyppejä sanailussaan. Lisäksi heidän tekemisissään on järkeä.
Kokemus näkyy, tietävät mitä tekevä,.
kun taas kaksoset on alkanut ärsyttymään, mahtailullaan ja nyt jopa huijaamisella.
Tyttöystävä oli sisustamassa, epärehellisin keinoin saatu tieto rakennusjärjestyksestä.
Tanya on kyllä oikea rotta. Luke hyvä kakkonen.
Onko tuo Tany noi tollo, ettei ymmärrä mitä on tehnyt.
Onko kukaan seurannut Astarilian keskustelua kaudesta 15 ?
Eihän tuota petosta voi hyväksyä ilman rangaistusta.
Miksi meidän ohjelmatiedoissa on kausi 15, mutta Wikipedian mukaan kyseessä on nyt ( Suomessa)
The Block season 17 ? ?
Katson myös noita jaksoja katsomosta. Harmi kun tuonne ei ole tullut vielä uusia jaksoja, kun olen katsonut kaikki tämän kauden jaksot jo. Kiinnostaisi nähdä mimmoisia rangaistuksia tuosta valokuva episodista tulee niille kilpailijoille joilla oli se kuva hallussa vaikka ei olisi saannut olla.
Vierailija kirjoitti:
Katson myös noita jaksoja katsomosta. Harmi kun tuonne ei ole tullut vielä uusia jaksoja, kun olen katsonut kaikki tämän kauden jaksot jo. Kiinnostaisi nähdä mimmoisia rangaistuksia tuosta valokuva episodista tulee niille kilpailijoille joilla oli se kuva hallussa vaikka ei olisi saannut olla.
Eihän viety kuin kaksi pistettä, mutta kaikki muut joutuivat kärsimään esim kaapistoja ei mahdollisesti saada makuuhuoneisiin.
Suututtaa, vakka huijauksesta on jo kuulunut aikaa ja uusi kausikin on jo varmaan tekeillä.
Olen kuitenkin Aussi lehdistä ja Twitteristä käynyt lukemassa kirjoituksia huijauksesta ja kyllä ihmiset tuomitsee Tonyn.
Maine meni iäksi , vaikuttaa varmasti loppuelämän.
Joka kaudella on ainakin yksi joukkue, joka itkupillinä märisee ja vinkuu, että kaikki ovat heitä vastaan ja ei ole reilua ja nönnönnöö. Tällä kaudella se tuntuu olevan Love Island -kaksoset. Ollaan vasta puolessavälissä ja olen jo aivan kyllästynyt heidän jatkuvaan sääntöjen rikkomiseensa tai sääntöjen venyttämiseensä ja sitten naama mutrulla valitetaan kun on niin väärin HEITÄ kohdeltu. Isosta huijausskandaalista tuli aivan liian pienet rangaistukset, mutta pojat tekevät muutakin jatkuvasti. Milloin on tyttöystävä stailaamassa tai rakennetaan luvattomia seiniä. Välillä sitten suutuspäissään tiuskitaan ja marssitaan ulos (voi voi kun Kirstyn biisivalinta loukkasi heidän herkkiä tunteitaan, vaikka HE olivat huijanneet). Väsyttäviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat! Se Ei-homopari,naisesta näkee kuinka sillä tekee kipeetä kun joku muu voittaa. Niin ja olen varma että noi parit ovat kaikkien aikojen inhottavimmat, siis mun mielestä.
Mä kyllä tykkään niistä kaksosista ja se kantri-tyttö on jotenkin niin soma. Ja Vito on hauska.
Niin tuli vain mieleen, että paljonkohan tuota sarjaa on käsikirjoitettu etukäteen, että saadaan draamaa? Eli siis tässä tapauksessa tuomarit valitsee sen voittajaksi, josta tehdään "inhokki" -pariskuntaa, kun epäreilusti voittavat. Koska ei se olohuone nyt niin paljon parempi ollut, että olisi oikeasti ansainnut sen tuomarien hehkutuksen. t.21