Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Block - Remontilla rahoiksi - katsooko kukaan muu?

Vierailija
06.06.2017 |

Eilen alkoi taas uusi kausi australialaisesta The Block - Remontilla rahoiksi realitykisasta. Katsooko kukaan muu tätä? Tulee joka arkipäivä puoli seiskan - seiskan aikaan Avalta. Mun mielestä yksi parhaimpia ja laadukkaimmin tehtyjä realitykisasarjoja koskaan. Ausseilla on rahaa millä mällätä selkeästi.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja tällä kertaa näyttäisi olevan paljon hyvännäköisiä remppaajiakin! Ilo silmälle :)

(just alkoi toinen jakso)

Vierailija
2/175 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson muun toiminnan ohessa, ohjelmassa on niin hidas tempo etten jaksa ns katsomalla katsoa. Jaksoit joissa huoneet valmistuvat katson sitten tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hidastempoinen on tosiaan, mutta näin "tutustuu" kyllä hyvin remppaajiin ihmisinä. Minäkin välillä olen katsotut (aiempia kausia) kelaten tallennuksesta  ja tarkemmin ne päivät kun huoneet valmistuvat.

-ap

Vierailija
4/175 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin enemmän siitä aussiremppaohjelmasta jossa niillä oli omat talot kaikilla, mutta sitä ei harmikseni tullut yhtä kautta enempää.

Vierailija
5/175 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Kai tuo näkyy taas netistäkin (Katsomo?), on ainoa ohjelma jota kiinnostaa katsoa ja valitettavasti tulee juuri päivän kiireisempään aikaan. Täytyykin heti laittaa pyörimään, illan imetysmaratonin pelastaja!

Vierailija
6/175 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jaksoa tullut eikä vielä ole tapahtunut mitään.

Vierailija
7/175 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ruudussa AVA:lla on kauden päätösjakso jossa asuntojen huutokauppa.

Vierailija
8/175 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Dee ja Darren itkevät...

Vierailija
9/175 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-mies on pahin!

Vierailija
10/175 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan innoissaan kun uusi kausi tuli taas. Olen seurannut ties kuinka monta kautta aikaisemminkin. Parasta!!!!! Mielenkiintoisia ja hauskoja pareja remppaamassa :D

Vierailija
11/175 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ihan innoissaan kun uusi kausi tuli taas. Olen seurannut ties kuinka monta kautta aikaisemminkin. Parasta!!!!! Mielenkiintoisia ja hauskoja pareja remppaamassa :D

Minä olen katsonut myös kaikki aikaisemmatkin.

Kivoja ja yllättäviäkin juttuja tehneet, koska eivät ole ammattilaisia.

Eikä hitaus häiritse ;)

Vierailija
12/175 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kausi pyörii nyt suomessa? On tullut katottua useampi kausi, kun ausseissa on sivusto joka striimaa tuota ilmaseks. On kyllä yksi parhaista. Tosin olen samaa mieltä että välillä on turhan hidas tempo. Jos on hyvät kisaajat ja läppää nii ei se toki niillä kausilla ei niin haittaa. Mun lemppariparit kautta aikojen on Aydan ja Jess sekä Kingi ja Caro.

Vierailija
13/175 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääny ekoja jaksoja tältä kaudelta katsomatta. Miksi noi Pekka ja Pätkä on taas tuolla? Yksi kausi tota rouvaa ois riittänyt

Vierailija
14/175 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple threat, tämän kauden nimi, tarkoittaa sitä kun kolme paria aiemmilta kausilta kilpaili pääsystä tälle kaudelle. Dea & Daz voitti makuuhuonehaasteen näiden kolmen parin osalta ja pääsi mukaan.

Vierailija
15/175 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kukaan nyt maikkarilla pyörivää kautta? Ensimmäinen kausi missä ei toivo kenenkään voittoa, jotenkin todella huonon mielen kausi. Yksi ylimielinen pari, jossa naisen narina ja miehen kuspääasenne saavat näkemään punaista. Vanhempi pari, joka on luovuttanut jo - mitäs läksitte, antakaa paikka sitten sellaselle parille ketä kiinnostaa ja jotka haluaa panostaa tähän. Melupariskunta eli s3 pari, joka jatkuvasti rikkoo melusääntöjä ja valittaa sitten miksi saa rangaistuksia, kun "vähän vaan poraa käytettiin". No ne säännöt koskee kaikkia! Sama homma Sticks ja vompatilla, hirveä ulina kun eivät noudattaneet sääntöjä ja rangaistiin.

Eikun hei, onhan siellä se yksi pari, joka on vähän kuin Sveitsi - sellanen puolueeton ja harmiton. Ne vois voittaa.

Vierailija
16/175 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koukussa sarjaan. Joo on tosiaan vähän hankala toivoa kenenkään voittoa, kaikki ovat vähän sellaisia joihin ei voi samaistua. En muuten kannata sitä "Sveitsi" -pariskuntaakaan, siinähän se nainen on aika kiero (laittoi eteenpäin sen lastehuone-kuvan ja aiheutti kähinän, ja sitten kaveraa sen narisijan kanssa, mutta ei kerro tälle olleensa se kuvan "löytäjä") ja mies ihan liian tunteellinen ja tohelo tuohon ohjelmaan (muistuttaa pari kautta sitten ohjelmaan osallistunutta itku-andrewta vai mikä se nyt oli?). Pariskuntahan pohti että oli hyvä että Ronnie ja muijansa esti sen melupariskunnan aikeet aloittaa pihahommat etuajassa, niin heidän ei tarvinnut ottaa kantaa eli ts. estää itse... Eli tosi kieroja ovat. Ehkä henkilöinä diggaan eniten Sticksiä ja Vompatia, mutta heidän sisustustyyli ei kyllä ole aina omaan makuun. 

Vierailija
17/175 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson viikonloppuna kaikki viikon jaksot kerralla.

Vierailija
18/175 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koukussa sarjaan. Joo on tosiaan vähän hankala toivoa kenenkään voittoa, kaikki ovat vähän sellaisia joihin ei voi samaistua. En muuten kannata sitä "Sveitsi" -pariskuntaakaan, siinähän se nainen on aika kiero (laittoi eteenpäin sen lastehuone-kuvan ja aiheutti kähinän, ja sitten kaveraa sen narisijan kanssa, mutta ei kerro tälle olleensa se kuvan "löytäjä") ja mies ihan liian tunteellinen ja tohelo tuohon ohjelmaan (muistuttaa pari kautta sitten ohjelmaan osallistunutta itku-andrewta vai mikä se nyt oli?). Pariskuntahan pohti että oli hyvä että Ronnie ja muijansa esti sen melupariskunnan aikeet aloittaa pihahommat etuajassa, niin heidän ei tarvinnut ottaa kantaa eli ts. estää itse... Eli tosi kieroja ovat. Ehkä henkilöinä diggaan eniten Sticksiä ja Vompatia, mutta heidän sisustustyyli ei kyllä ole aina omaan makuun. 

Totta, olin unohtanut Sveitsi-pariskunnan kieroilut! Se mies muuten muistuttaa jotain näyttelijää, mutta en millään saa mieleen ketä. Ehkä Ryan Goslingia?

Vierailija
19/175 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Sticks ja vompatti omat lempparit, vaikka heillä ei kovin hyvä sisustussilmä olekaan.

Aiemmat kaudet on olleet kivempia, ei ole tarvinnut vttuuntua niin paljon, kun tällä kaudella. Erityisesti sääntöjä rikkova sekä se luovuttaja pariskunta ärsyttää. Noin laiskaa putkaria en ottais töihin. Muistuttaa muuten hyvin paljon yleistä miesten asennetta raksalla: "No tehään, jos keretään ja jos ei niin ei voi mitään" "Ei jaksa stressata aikatauluista" "Ai rahat on käytetty jo, no sitten ei taideta tehä enää mitään". Juuri sellainen asenne mihin minulla naisena menee hermo ja sitten saan kuulla, kuinka nillittävä akka olen, kun "jostain aikatauluista" jaksan murehtia tai haluaisin käyttää työajan tehokkaasti niin että ehtii mahdollisimman paljon. Huoh..

Vierailija
20/175 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kans ihmettelin kun tuomarit hehkuttaa sitä keskimmäisen pariskunnan tyyliä (paitsi se yökerho-olohuone, joka olikin tosi tökerö), niin itsestä se heidän sisustama olohuone oli kyllä aika pliisu. Samoin en yhtään ymmärtänyt kun kehuivat että se heidän taideteos oli paras, mitä koskaan on ohjelmassa nähty. Minusta se oli suorastaan mauton. Ja sitten kun kilpailijat saivat kierrellä toistensa tekemissä huoneissa, niin paljastu että se voittajapariskunta oli tehnyt tosi huolimatonta jälkeä. Miten tuomarit ei sitä hoksanneet yhtään? Kun muiden huoneissa ovat haukkana heti kommentoimassa, jos työnjälki ei ole priimaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi