Apua! Lapsi on aivan ahdistuksessa armeijasta!
Häntä ahdistaa armeija todella paljon!Miten saa nykyään c paperit? Kertokaa hyvät ihmiset!
Kommentit (151)
Keskeyttää ja käy sivarin. Tai kertoo näkevänsä mielikuvitusystäviä
Vierailija kirjoitti:
Siviilipalvelus?
Ei halua sinnekkään
Ap
Ei armeijaan ole pakko mennä. Jos suorittaa siviilipalveluksen ei tarvitse mennä kasarmille ahdistumaan.
Kertoo polttelevansa pilveä joskus. Tai sitte että on suunnitellu tappavansa ittensä tai jonku muun..
Lapsi?! Ongelma ei ilmeisesti olekaan lähtöisin hänesti itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo polttelevansa pilveä joskus. Tai sitte että on suunnitellu tappavansa ittensä tai jonku muun..
Näillä keinoin saa ainakin lykkäystä, ei taida heti saada lopullista vapautusta.
Sivariin, eihän siinä oikein muutakaan vaihtoehtoa ole. Sivarinhan voisi mahdollisesti suorittaa jossain "kivassa paikassa", esim. alakoulussa tms.
Käske ottamaan itseään niskasta kiinni, menemään armeijaan ja tekemään siellä parhaansa.
Sinä taas voisit uskoa viimeistään nyt että lapsesi on aikuinen.
Mitä jos te vanhemmat rauhoittuisitte itse. Ehkä teidän hermostuneisuus ja epävarmuus on tarttunut häneen.
Miksi hän ei muka pärjäisi? Uusia kavereitakin voi löytyä ja maailmankuva avartua.
Haluaa vapautuksen. Ei kestä armeijaa
Ap
Taitaa olla niin, että äiti ei kestä armeijaa. On sinne mennyt aikamoisia tissiposkia, eikä siitä ole ollut tuntemilleni ainakaan haittaa.
Jos pää leviää, niin pääseehän sieltä sitten pois, ei se vankila ole.
Yhden olen kuullut päässeen heti ensimmäisenä päivänä pois kun oli sanonut kouluttajille "tuokaa ase tahdon tappaa ihmisiä" :D D D
Mitä olen bussissa matkustellut solttupoikien lähistöllä istuen, niin kyllä heillä usein on hauskat (viattomat) jutut olleet ja hyvä mieli. Vähän jopa kateeksi käynyt.
Ja tuntemani lihava poika suoritti asepalveluksen lähinnä keittiöhommia tehden. Ei ollut ongelmia.
Mt-ongelmat on paras, suosittelen
Minä olin aivan ahdistunut ennen rippikoulua, mutta mukavaa siellä oli. Ei pidä antaa pellolle valtaa, eikä varsinkaan lapselleen sellaista opettaa.
Mun poikani on nyt kohta palveluksensa suorittanut ja voit uskoa, että olen jännännyt, miten hän siellä pärjää. Armeija on tehnyt hänelle kyllä ihan hyvää. Ujo poika on kovasti reipastunut ja itsenäistynyt. Yritä vain rohkaista häntä menemään. Puli vuotta on aika lyhyt aika, jos sillä pääsee.
Voi ei mitä mammanpoikia. Rohkaise vaan käymään armeija. Tekee hyvää tuollaisille "neideille".
Siviilipalvelus?