Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä
Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..
Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.
Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???
Kommentit (149)
Kiltille miehelle 10 seksikumppania on liikaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siis ollut alle kymmenen seksikumppania, yli viisi kuitenkin.
Mutta kerro vähän että miksi ne 10 olisi liikaa? Ymmärrän että sata on liikaa, mutta minun ikäisellä 10 olisi yksi kumppani kahden vuoden välein, siis jos ne olisi yhden yön suhteita.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerro vähän että miksi ne 10 olisi liikaa? Ymmärrän että sata on liikaa, mutta minun ikäisellä 10 olisi yksi kumppani kahden vuoden välein, siis jos ne olisi yhden yön suhteita.
Ap.
Itsellä ollut 6 'oikeata' suhdetta, joista yksi avioliitto (8v). Mielestäni ei kovin paljon, ei liian vähän.. ja ei tosiaan mitään yhden yön yms juttui. AP:n alle 10 ja yli 5 on mielestäni ihan ok, ei mitään liikaa yms ...
En kelpaa kenellekkään... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Itsellä ollut 6 'oikeata' suhdetta, joista yksi avioliitto (8v). Mielestäni ei kovin paljon, ei liian vähän.. ja ei tosiaan mitään yhden yön yms AP:n alle 10 ja yli 5 on mielestäni ihan ok, ei mitään liikaa yms ...
Ja lisäys niin siis olen kilttimies viimeisen päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Itsellä ollut 6 'oikeata' suhdetta, joista yksi avioliitto (8v). Mielestäni ei kovin paljon, ei liian vähän.. ja ei tosiaan mitään yhden yön yms juttui. AP:n alle 10 ja yli 5 on mielestäni ihan ok, ei mitään liikaa yms ...
Ja vielä vertauksena lisää: mun viides exäni, olin hänen yhdeksäs poikakaveri eikä mua häirinnyt yhtään, kiltti nainen jolla oli kanssa ollut huono tuuri kahdeksan pitemmän suhteen kanssa. Ja omasi kanss hyvän halun ja villeyden seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kerro sinä nyt niistä tekniikoista ja tempuista mitä sulla on hallussa? Vai häpeätkö tätä seksuaalista itsevarmuuttasi jotenkin?
0/5 trollausta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kerro sinä nyt niistä tekniikoista ja tempuista mitä sulla on hallussa? Vai häpeätkö tätä seksuaalista itsevarmuuttasi jotenkin?
Kysyin jo tuolla aiemmin, että miten tähän keskusteluun vaikuttaa se, että mitä osaan? En saanut siihen vastausta, joten kysyn sitä uudelleen. Miten tämän keskustelun kannalta on relevanttia, että mitä osaan ja mitä en? Ap.
Ei kannata heti suhteen alkuun koko seksihistoriaa paljastaa tai alkaa ehdotella leluja sun muuta, vähemmästäkin ihminen joka kokematon sängyssä säikähtää. Kannattaa ottaa oikeesti rennosti ja kuunnella toista. Kaikki kiltit miehet ei myös pysty heti panemaan koska haluavat olla rakastuneita ennenkun seksi kunnolla toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kysyin jo tuolla aiemmin, että miten tähän keskusteluun vaikuttaa se, että mitä osaan? En saanut siihen vastausta, joten kysyn sitä uudelleen. Miten tämän keskustelun kannalta on relevanttia, että mitä osaan ja mitä en? Ap.
Tietenkin on, jotta voidaan ulkopuolisina arvioida, ovatko ne jutut niin harvinaisia asioita kuten aloituksessa kuvaat vai onko koko pohdinnan lähtökohta väärä. Tämä on anonyymi palsta kuitenkin. Veikkaan ihmisten yleendä aliarvioivan muiden ohmisten seksuaalisia kiinnostuksenkohteita ja fantasioita ja pitävänsä itseään uniikkina lumihiutaleena.
Kyllä se on tarkoitus, että kummatkin nauttii seksistä, sehän se. Mutta kun se vaan on niin, että toisen kanssa nauttii enemmän ja jonkun kanssa taas sen nautinnon kanssa on niin ja näin.
Vaikka itse naisena olisin ihan se sama ihminen niin, kyllä miehissä vaan on eroja. Ja toki sitten toisinkin päin.
Täällä on puhuttu siitäkin, että pitääkö seksin jälkeen jäädä halialemaan ja olla lähejkkäin. Itse olen sitä tyyppiä, että haluan olla lähellä ja ainakin jonkun aikaa toivoisin miehen siihen viereen jäävän.
Mulle hyvä seksi on myös sitä, että ei se lopu kuin naulaan siihen laukeamiseen ja sitten vaan kiireellä vaatteet päälle. Sellaisen miehen kanssa en uskoisi haluavani olal tai ainakaan se ei olsi mun mielestä sitä hyvää seksiä, vaikka kuinka akti olis ollut onnsitunut.
Samoin naisena huomioin miehen jälkeenpäin ja suukottelen ja juttelen yms.
Joku nainen sanoi, että lähtee esim. heti siivoamaan seksin jälkeen, itse en noin toimisi.
Se on OK jos kummallkin sopii, että seksi seksinä ja muut löpinät ja lääppimiset sen jälkeen turhia.
Mulle hyvä rakastaja on sellainen, että ennen kuin mennään asiaan niin ottaa minut huomioon ja sitten myös jälkeenpäin. Samoin näin teen miehellekin.
Aika uskomattomia tarinoita olen kuullut miehiltä. Kerrankin eräs pitkään avioliitossa ollut mies ihmetteli, kun menin myös hänen päälleen. Hän oli aivan haltioissaan ja sanoi, että vaimo ei koskaan niin tehnyt. Sanoin, että ei voi olla totta, mutta sanoi, että kyllä se oli. Uskoin häntä, koska naisena huomasin kuinka hän reagoi. Jos olisi ollut tavallista hänelle niin ei olisi varmaan noin reagoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Koska sinulla on iso tarve kertoa kuinka "taitava ja teknisesti osaava" olet ja osaat kikkoja mistä kukaan ei ole kuullut niin se että kerrot ton x10 avaamatta asiaa yhtään tarkemmin vaikuttaa meihin siten ettemme usko kun epämääräistä kiertelypuhelua kyllä on, mutta aitoa ns näyttöä ei voi avata.
Ja miksi sanot vain monta kertaa ettei sillä ole väliä kun olisit vaan heti voinut kertoa. Jos oikeasti olisi jotain tälläistä niin olisit kertonut etkä kierrellyt ihme tarinoita puun veistämisestä ja kalastamisesta sekä papeista. Olisi ollut nopeampi kertoa esim yksi tämmöinen mystinen kikka mitä melkein kukaan muu ei tiedä :D
Ja tämä on keskustelupalsta joten on normaalia keskustella asioista mitä varsinkin aloituksessa mainitaan.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Koska sinulla on iso tarve kertoa kuinka "taitava ja teknisesti osaava" olet ja osaat kikkoja mistä kukaan ei ole kuullut niin se että kerrot ton x10 avaamatta asiaa yhtään tarkemmin vaikuttaa meihin siten ettemme usko kun epämääräistä kiertelypuhelua kyllä on, mutta aitoa ns näyttöä ei voi avata.
Ja miksi sanot vain monta kertaa ettei sillä ole väliä kun olisit vaan heti voinut kertoa. Jos oikeasti olisi jotain tälläistä niin olisit kertonut etkä kierrellyt ihme tarinoita puun veistämisestä ja kalastamisesta sekä papeista. Olisi ollut nopeampi kertoa esim yksi tämmöinen mystinen kikka mitä melkein kukaan muu ei tiedä :D
Ja tämä on keskustelupalsta joten on normaalia keskustella asioista mitä varsinkin aloituksessa mainitaan.
En ole halunnut luetella jotain "kikkoja" siksi, että en jaksaisi että tämä menisi keskusteluksi seksitekniikoista. Enkä kyllä väittänyt, että osaan jotain mitä kukaan muu ei osaa, sanoin että osaan asioita, joista monikaan nainen ei ole koskaan kuullut, mutta toki moni nainen on kuullut. Ei ne mitään mystisiä kikkoja ole, vaan asioita joita paljon kokeilleet ja seksistä kiinnostuneet osaa, vähän kokeilleet yleensä eivät ole niistä kuulleet tai tulleet niitä ajatelleeksi. Mutta kerrotaan nyt sitten jotain niin pääset kärryille kun kerran haluat tietää. Miehen kiduttaminen turmelluilla orgasmeilla, miehen lypsäminen jne. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ne poikkeavat tekniikkasi ovat, joita arvelet, että muut naiset eivät tiedä? Kiinnostaisi kuulla lisää.
N46
Se on niin naurettavaa kun aina joku luulee olevansa ensimmäinen joka on 'keksinyt seksin'. Eiköhän ne sinun kumppanisi ole opettaneet kaikille muillekin samat taidot. Muilla ei vain ole sinun ylimielistä asennettasi. Usko kun sanon että suurin osa ihmisistä kokeilee kaikkea ainakin kerran. Mutta et taida olla kovinkaan taidokas yhdessä hommassa eli rakastelussa. Sinun taitosi taitavat olla juuri sitä seksiä eli panemista. Kiltit miehet haluavat rakastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ne poikkeavat tekniikkasi ovat, joita arvelet, että muut naiset eivät tiedä? Kiinnostaisi kuulla lisää.
N46Se on niin naurettavaa kun aina joku luulee olevansa ensimmäinen joka on 'keksinyt seksin'. Eiköhän ne sinun kumppanisi ole opettaneet kaikille muillekin samat taidot. Muilla ei vain ole sinun ylimielistä asennettasi. Usko kun sanon että suurin osa ihmisistä kokeilee kaikkea ainakin kerran. Mutta et taida olla kovinkaan taidokas yhdessä hommassa eli rakastelussa. Sinun taitosi taitavat olla juuri sitä seksiä eli panemista. Kiltit miehet haluavat rakastelua.
Tämä oli myös vastaus apeen viimeiseen kommenttiin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46Se on niin naurettavaa kun aina joku luulee olevansa ensimmäinen joka on 'keksinyt seksin'. Eiköhän ne sinun kumppanisi ole opettaneet kaikille muillekin samat taidot. Muilla ei vain ole sinun ylimielistä asennettasi. Usko kun sanon että suurin osa ihmisistä kokeilee kaikkea ainakin kerran. Mutta et taida olla kovinkaan taidokas yhdessä hommassa eli rakastelussa. Sinun taitosi taitavat olla juuri sitä seksiä eli panemista. Kiltit miehet haluavat rakastelua.
Millä tavalla mielestäsi joidenkin tekniikoiden osaaminen sulkee pois rakastelun osaamisen? Ei ne ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita, molempia voi osata ja haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mielestäsi joidenkin tekniikoiden osaaminen sulkee pois rakastelun osaamisen? Ei ne ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita, molempia voi osata ja haluta.
Tarkoitin ainoastaan apeeta. Se oikein paistaa hänen kirjoituksistaan.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ja tämä on keskustelupalsta joten on normaalia keskustella asioista mitä varsinkin aloituksessa mainitaan.En ole halunnut luetella jotain "kikkoja" siksi, että en jaksaisi että tämä menisi keskusteluksi seksitekniikoista. Enkä kyllä väittänyt, että osaan jotain mitä kukaan muu ei osaa, sanoin että osaan asioita, joista monikaan nainen ei ole koskaan kuullut, mutta toki moni nainen on kuullut. Ei ne mitään mystisiä kikkoja ole, vaan asioita joita paljon kokeilleet ja seksistä kiinnostuneet osaa, vähän kokeilleet yleensä eivät ole niistä kuulleet tai tulleet niitä ajatelleeksi. Mutta kerrotaan nyt sitten jotain niin pääset kärryille kun kerran haluat tietää. Miehen kiduttaminen turmelluilla orgasmeilla, miehen lypsäminen jne. Ap.
Esim tän takia halusin kuulla kun ei kovinkaan erikoiselta kuulostanut niin lisää vaan sitä varmuutta että luulet olevasi uniikki seksitaituri vaikket kovinkaan erityisen erikoinen ole.
Tietenkin esim moni ei niele tai anna panna peppuun niin nekin on monelle extremeä tai isokin asia jollekkin miehelle jos joku ei suostu ja itse haluaa.
Seksi kuitenkin on niin ihmisestä kiinni mikä on nautinnollista tai kivaa niin ei voi oikein määritellä kuka on hyvä kun arvosteluasteikkoja on liikaa. Jotkut tykkää läheisyydestä ja hempeästä kun taas jotkut esim bdsm tai juurikin kaikki pukeutumiset tai roolit tai ulosteet tai no mikä vaan.
Mutta näen sinussa itseni, tosin silloin kun olin alle 20v. Kova tarve osata ja suostua kaikkeen ja koin että seksillä korvaan kaiken kun olen osaava ja suostun mihin vain. Toki tykkäänkin kokeilla kaikkea, mutta nykyään kun on parempi henkinenkin yhteys niin harvempaa "erikoiskikkaa" edes tarvii tai toinen ei edes suuremmin nauti niistä ja seksi ei ole vain kikkailua ja toisen kyttäämistä mikä tuntuu hyvältä. Tietenkin saatoin ymmärtää aloituksestasi väärin jotain kun keskityit vaan seksiin ja siihen että olet hyvä ja seksi seksi seksi. Eli onko suhteessa muuta kuin seksi ja uudet asiat seksissä ja itsetunnon kasvatus seksissä? Vaikuttaa tämäkin topici vaan siltä että haluat mainostaa että olet osaava jne etkä niinkään puhu miehistä muulla tapaa kuin seksin toisena osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).
Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.Ehkä minun ongelma näiden "kunnollisten miesten" kanssa seurustelussa ei olekaan ollut se, että olen kokenut ja taitava monessa seksijutussa. Ehkä ongelma onkin ollut se, että rakastan seksiä liikaa, olen erittäin kokeilunhaluinen jne eli seksi on minulle hyvin tärkeää. Ja odotan seksiltä paljon, siis vaihtelua ja uuden kokeilua, fantasioiden jakamista ja toteuttamista jne. Olen siis usein ehdotellut, että kokeiltaisiinko jotain tiettyä juttua ja mies ei ole halunnut sitä kokeilla. Tai ehdottanut, että kertoisin fantasiani ja toteutettaisiin se, niin mies ei ole halunnut kuulla fantasiaani. Ehkä tämä avoimuuteni ei sitten ole hyvä juttu.
Ap.
Tuttua juttua taas tosiaan. En ole mikään akrobaatti tai nostele naisia ylösalas, mutta erilaisten fantasioiden yms toteuttamista olen kaivannut kyl usein, seksi on tärkeätä oikean henkilön kanssa ja kaipaan sitä paljon ja usein. Ja avoimuus on hyvä asia, itse yritän olla aina mahdollisimman avoin mutta kaikki eivät aina lämpene siihen :( sanoisin että ei sinussa ole mitään vikaa päinvastoin, vielä kun itse törmäisin johonkin sinun kaltaiseen jonain päivänä.
Mistä sinut/sinunlaisen sitten tunnistaa? En nimittäin mielellään ala seksistä sentään ensimmäisillä treffeillä puhumaan.. Kun kuitenkin olen etsimässä sitä elämänkumppania enkä mitään s-seuraa.
Ap.
Nostan tämän aikaisemman kommentin esiin kun alkaa näitä sivuja olemaan tässä ketjussa jo jonkin verran :). Minun kaltaista ei varmasti päältäpäin tunnista, eipä ulospäin hiljaisesta arvaisi millainen se oikeasti on hyvässä parisuhteessa. En oikein ymmärrä näitä ketjussa kirjoittavia jotka takertuvat seikkoihin jotka eivät juuri keskusteluun olennaisesti liity, eli juuri ne "temput" mistä monet näyttää olevan hirveen kiinnostuneita. Jos olisit listaillut erinäisiä temppuja yms niin en olisi välttämättä niin kiinnostunut ollut seuraamaan tätä ketjua, mutta sen sijaan tosiaan ymmärrän tilanteesi. Negatiivisista viesteistä huolimatta olen sitä mieltä että ei sinulla ole mitään ongelmaa, on vain ollut huono tuuri etkä ole törmännyt itsellesi sopivaan henkilöön. Ja kun kerta aika saman ikäisiä ollaan niin jos kiinnostaa enempi näistä jorista niin pistä viestiä tosiaan esodeso1@gmail.com.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ja tämä on keskustelupalsta joten on normaalia keskustella asioista mitä varsinkin aloituksessa mainitaan.En ole halunnut luetella jotain "kikkoja" siksi, että en jaksaisi että tämä menisi keskusteluksi seksitekniikoista. Enkä kyllä väittänyt, että osaan jotain mitä kukaan muu ei osaa, sanoin että osaan asioita, joista monikaan nainen ei ole koskaan kuullut, mutta toki moni nainen on kuullut. Ei ne mitään mystisiä kikkoja ole, vaan asioita joita paljon kokeilleet ja seksistä kiinnostuneet osaa, vähän kokeilleet yleensä eivät ole niistä kuulleet tai tulleet niitä ajatelleeksi. Mutta kerrotaan nyt sitten jotain niin pääset kärryille kun kerran haluat tietää. Miehen kiduttaminen turmelluilla orgasmeilla, miehen lypsäminen jne. Ap.
Esim tän takia halusin kuulla kun ei kovinkaan erikoiselta kuulostanut niin lisää vaan sitä varmuutta että luulet olevasi uniikki seksitaituri vaikket kovinkaan erityisen erikoinen ole.
Tietenkin esim moni ei niele tai anna panna peppuun niin nekin on monelle extremeä tai isokin asia jollekkin miehelle jos joku ei suostu ja itse haluaa.
Seksi kuitenkin on niin ihmisestä kiinni mikä on nautinnollista tai kivaa niin ei voi oikein määritellä kuka on hyvä kun arvosteluasteikkoja on liikaa. Jotkut tykkää läheisyydestä ja hempeästä kun taas jotkut esim bdsm tai juurikin kaikki pukeutumiset tai roolit tai ulosteet tai no mikä vaan.Mutta näen sinussa itseni, tosin silloin kun olin alle 20v. Kova tarve osata ja suostua kaikkeen ja koin että seksillä korvaan kaiken kun olen osaava ja suostun mihin vain. Toki tykkäänkin kokeilla kaikkea, mutta nykyään kun on parempi henkinenkin yhteys niin harvempaa "erikoiskikkaa" edes tarvii tai toinen ei edes suuremmin nauti niistä ja seksi ei ole vain kikkailua ja toisen kyttäämistä mikä tuntuu hyvältä. Tietenkin saatoin ymmärtää aloituksestasi väärin jotain kun keskityit vaan seksiin ja siihen että olet hyvä ja seksi seksi seksi. Eli onko suhteessa muuta kuin seksi ja uudet asiat seksissä ja itsetunnon kasvatus seksissä? Vaikuttaa tämäkin topici vaan siltä että haluat mainostaa että olet osaava jne etkä niinkään puhu miehistä muulla tapaa kuin seksin toisena osapuolena.
Enhän minä missään väittänyt uniikki olevani. Kerroin vain, että osaan asioita, joista moni ei ole kuullut. Mutta moni toki on, ja moni osaa, kuten minäkin. Se on ihan lukijan omaa tulkintaa jos kuvittelee, että luulen olevani uniikki. Päinvastoin olen viesteissäni hämmästellyt sitä, että minun "kokemustaso" ja "osaamistaso" tuntuu olevan liikaa monelle miehelle. Koska tiedän että en ole suinkaan se kaikkein uniikein osaaja.
Kerroin, että olen harrastanut parissa pitkässä suhteessa kaikenlaista mitä nyt keksiä voi. En minä niitä asioita mitenkään tarvitse, kokeiltu on, voin kokeilla mielelläni uuttakin, mutta mikään pakko ei ole. Kuten sanoin, niin minulle pelkkä katse kahden ihmisen välillä voi olla sitä parasta seksiä, ja koko seksin pointti minulle on se tunneyhteys. Jännä tulkinta tuo, että minulla olisi tarve suostua kaikkeen tai kokeilla asioita jotenkin paikatakseni jotain itsetuntoa. Jos sinä tunnet nuo mainitsemani pari asiaa (siis "tekniikkaa"), niin varmastikin tiedät, että minkälaisessa suhteessa niitä harrastetaan ja varmasti tiedät silloin myös, että nainen ei siinä suhteessa ole se suostujan tai miellyttäjän roolissa oleva vaan päinvastoin. Sen vuoksi tulkintasi ole aika hämmentävä :) . Ap.
Samalla logiikalla naisella on luontainen tarve huijata beetamies aisankannattajaksi ja elämättämään alfamiehen siittämiä käenpoikia. Kuitenkin tätä pidetään yleisesti vielä tuomittavampana käytöksenä kuin lukuisia peräkkäisiä mutta rehellisiä suhteita. Sekä miehen ja naisen promiskuiteetilla ja uskottomuudella että myös molempien sukupuolten mustasukkaisuudella on biologista perustaa, mutta on se kumma kun miehet näkevät tästäkin asiasta vaan ne puolet jotka sopii pönkittämään sitä omaa itsekästä ja kaksinaamaista maailmankuvaa, ja jättävät ne epämieluisat täysin huomiotta.