Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä

Vierailija
06.06.2017 |

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sitten huonommaksi sängyssä- problem solved

Vierailija
2/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo :-) Jos ei ole niin tuu tänne, saat mitä haet ja niin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi aina antaa, mutta vähän vastentahtoisesti.

Naisen seksuaalisuutta pelätään ja muodostat uhan miehille olemalla varma itsestäsi ja seksuaalisuudestasi, sillä miehet itse kokevat epävarmuutta yms. Kyllä se itsevarma kilttikin mies löytyy, parempi vaan että lähtee noi "kiltti-miehet" heti kättelyssä...

Vierailija
4/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi muka tehdä?

Ajattele, että sinä olet erittäin taitava vaikkapa kalastamaan, hallitset hifistelytasoisesti niin perhostamisen kuin verkoilla kalastamisen. Sitten sinun pitäisi yhtäkkiä alkaa huonoksi kalastajaksi. Miten sen tekisit? Alkaisit liioitellun idiootisti heittelemään sitä siimaa sinne tänne sikin sokin? Sotkisit tahalleen kaikki verkot solmuun? 

Taito jossain asiassa kuultaa läpi otteiden itsevarmuudessa ja sellaisessa itsevarmassa ja uteliaan myönteisessä asenteessa.. Ei sitä pysty piilottamaan ellei ihan pelleksi heittäydy.

Ap.

Vierailija
5/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo :-) Jos ei ole niin tuu tänne, saat mitä haet ja niin minäkin.

Ei ole provo. Sitä on tietysti pysty sinulle mitenkään todistamaan, mutta usko tai älä, tällaisia naisia kuten minä on olemassa. Tietysti se ei näy meistä kadulla päällepäin, vaan vasta tapaillessa / seurustelun alussa se tulee ilmi.

Ap.

Vierailija
6/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa naista koska olen liian hyvä sängyssä. Kaikkien muiden mielestä syynä on se, että olen ruma, tyhmä, köyhä, kouluttamaton, moukkamainen, tupakoiva, laiska ja mielenterveysongelmainen. Kaikkea niitä toki olenkin, mutta olen varma että mikään niistä ei voi olla syy vaan sen on oltava liian hyvä osaamiseni sängyssä.

Vierailija
7/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästähän kissa välillä ulos.

Vierailija
8/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Ehkä etenet liian nopeasti. Kouluta pojat eka perus seksiin ja sitten pikkuhiljaa alat lisäämään vaihtelua. Plus kyllä niitä seksistä kiinnostuneita ja sitä harrastaneita kilttejä miehiäkin löytyy.

Vierailija
9/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et nuorempana kelpuuttanut kilttiä ja kunnollista miestä?

Vierailija
10/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hillitä itsesi suhteen alussa ja keskittyä vaniljaseksistä nauttimiseen? Rajumman seksin aika on monilla myöhemmin.

Enpä menisi ensimmäisenä toitottamaan uudelle miehelle seksihistoriaani tai lelukokeilujani. Niistäkin voi puhua myöhemmin.

Minusta vaikuttaa, että haluat rehennellä seksikokemuksillasi enkä oikein ymmärrä syytä siihen.

Vierailija
11/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne poikkeavat tekniikkasi ovat, joita arvelet, että muut naiset eivät tiedä? Kiinnostaisi kuulla lisää.

N46

Vierailija
12/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ongelmani on se, että olen todella hyvä juoksemaan. Osaan myös huipputason vessakäynnin, niin että pöntöön jää raitoja. Naiset aina sanovat: "Miten vitussa saat jäämään puolet paskasta pöntön reunaan kiinni?", tähän vastaan: "Se on helppoa, kun sen osaa. Otahan harja käteen ja hankaa se paska pois".

Vierailija
13/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo 10alle on ihan normaalia käytöstä ellei ehkä nykypäivänä vähän?

100 ois ehkä sitten eri keskustelu.

Vierailija
14/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet kesälomalla niin näitä aloituksia riittää.

Vierailija
15/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoin yleistä luuloa ei se seksi ole mikään elämää suurempi tekniikkalaji tai rakettitiedettä jonka oppisi vain monen vuosikymmenen ahkeralla harjoittelulla. Joten sanon että romukoppaan mokomat naiset.

Vierailija
16/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut ja hyvä rakastaja, mieheni ei niin kokenut mutta älykäs ja herkkä ja siitä syystä loistava rakastaja. Hän on kiltti ja hyvä mies. Ei kiltteys ja seksi ole mitenkään vastapuolia, pikemminkin toisin päin.

Vierailija
17/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena pidän miehistä, jotka ovat hyviä sängyssä, totta ihmeessä. Mutta jos se "hyvä sängyssä" ilmenee siten, että heti alussa mies on kääntämässä ja vääntämässä minua näin ja noin, ja kertomassa, että haluaa tehdä minulle tätä ja tätä ja pyytää minua roikkumaan katossa olevista kahvoista sekä kaivaa vielä kaapista minulle sisäkköasun, kun tykkää monipuolisesta ja hurjasta seksistä, ai niin, anaalitappi unohtui... Haluan kuitenkin edetä edes jokseenkin rauhassa ja pikkuhiljaa niin, että tutustutaan toisiimme. Ei niin, että toinen haluaa heti toteuttaa minulla kuin jonkin seksikatalogin sisällön kerralla. Siinä tuntee itsensä melko esineeksi. Sata hurjaa seksitemppua ekalla kerralla -mies ei sytytä ainakaan minua, joten voi olla, että ei passaa sellainen nainen miehellekään.

Vierailija
18/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitetaan "37 vuotta".

Vierailija
19/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa Johanna Tukiaselta, joka kehuu osaavansa kaikki asennot ja huohotukset ja jolla on silti huono miesonni.

Vierailija
20/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi muka tehdä?

Ajattele, että sinä olet erittäin taitava vaikkapa kalastamaan, hallitset hifistelytasoisesti niin perhostamisen kuin verkoilla kalastamisen. Sitten sinun pitäisi yhtäkkiä alkaa huonoksi kalastajaksi. Miten sen tekisit? Alkaisit liioitellun idiootisti heittelemään sitä siimaa sinne tänne sikin sokin? Sotkisit tahalleen kaikki verkot solmuun? 

Taito jossain asiassa kuultaa läpi otteiden itsevarmuudessa ja sellaisessa itsevarmassa ja uteliaan myönteisessä asenteessa.. Ei sitä pysty piilottamaan ellei ihan pelleksi heittäydy.

Ap.

Olet siis seksuaalisesti erittäin kokenut, sekä myös expertti perho- ja verkkokalastuksessa?

PROVO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan