Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä

Vierailija
06.06.2017 |

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää aina silloin kun tunnelma on kunnossa kummallakin osapuolella/ Ihan sama juttu kuin että taitavampikaan mies ei saa orgasmia aikaiseksi naiselle joka ei siihen ole virittäytynyt eikä ole pelissä mukana. Mikä mua aina jaksaa ihmetyttää on se, etteivät edes kaikki naiset tiedä tätä vaan valittavat ettei mies osaa mitään. Mutta siis ap jos olet niin maaaginen sängyssä niin yksikään mies ei pelästy mutta jos tekniikkasi menevät enemmän outouden puolelle ja out of moment niin ei ole seksikästä. Miehet hakevat teknisyyttä maksullisilta ja rakkautta ja lämpöä vaimomatskulta.

Vierailija
122/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kun joku puhuu "tekniikoista" seksiin liittyen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea suhtautua sun aloitukseen ihan vakavasti. Seksuaalisesti kokeneena sinun tulisi olla kokenut myös henkisellä tasolla: ymmärtää miten seksuaalisuus kasvaa, kehittyy ja muuttuu, ymmärtää ettei "kiltteys" tai "tavallisuus" tee kenestäkään seksuaalisesti vähemmän kokeilunhalusta tai kokemattomampaa.

Vähän karrikoidusti sanoisin, että kyllä se ujo ja tavallinen mieskin tykkää panna peppuun samalla kun lelu on jossain muualla...

Mutta tässä nyt kuitenkin vinkkini: Älä ryntää esittelemään "tekniikoitasi" vaan tutustukaa rauhassa uuden kumppanin kanssa, kokeilun ja keskustelun kautta se seksuaalisuus etenee.

Kyse on Sinun ja Kumppanin seksistä, tehkää siitä omannäköinen juttu ajan kanssa. Olkaa läsnä toisillenne ja rakastakaa toisiinne. Unohda se että seksi on kokemuksia ja kikkakolmosia.

Vierailija
124/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?

Vierailija
125/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet aluksi antanut itaestäsi enemmän perinteisen ja alistuvamman naisen kuvan heille. Sitten kun puolen vuoden päästä käy ilmi että oletkin domina, jolla on kaapit täynnä kahleita ja anustappeja, niin varmaan on vähän hölmö ja huijattu olo miehillä. He ovat luulleet olleensa suhteessa se dominoiva ja kokenut osapuoli.

Miksi et sitten olisi itsevarma heti, ja alkaisi olla miesten kanssa jotka ei siitä hätkähdä. Etsitkö vääräntyyppisiä miehiä?

Vierailija
126/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arkkipiispaMäkinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

idioottti sinä olet ei muuta

Millä tavalla mielestäsi idiootti? Ap.

"Miehen kiduttaminen turmelluilla orgasmeilla"

Mitä vittua oikeesti =D

Vierailija
127/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa nyt kiinnostaa, millainen oli se pitkä suhde jossa noita harrastitte? Puhut siitä niin arvostavaan sävyyn, että tulisiko miehille mustasukkaisuus ja riittämättömyyden tunne? Kaipaatko takaisin sitä suhdetta, vai etsitkö sen toisintoa?

Vierailija
128/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ensiksi mieheen. Ei pidä heti levittää raajojaan.

Vierailija
129/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo :-) Jos ei ole niin tuu tänne, saat mitä haet ja niin minäkin.

Ei ole provo. Sitä on tietysti pysty sinulle mitenkään todistamaan, mutta usko tai älä, tällaisia naisia kuten minä on olemassa. Tietysti se ei näy meistä kadulla päällepäin, vaan vasta tapaillessa / seurustelun alussa se tulee ilmi.

Ap.

No johan minä sanoin, että jos ei olisikaan provo, niin tule tänne, saadaan molemmat mitä halutaan.

Vierailija
130/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

±0 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo 10alle on ihan normaalia käytöstä ellei ehkä nykypäivänä vähän?

100 ois ehkä sitten eri keskustelu.

Jos seksityöläiset rajataan pois, niin 100 seksikumppania on todella harvinaista naiselle. Paljon yleisempiä ovat esim. vaikeat persoonallisuushäiriöt ja tunne-elämän ongelmat, joita noin "kokeneilta" naisilta usein löytyykin. 

Voisiko sitoutumattomuus yhteen ihmiseen olla tällainen tunne-elämän häiriö vai onko se valinta? Yleistäminen ilman tutkimustietoa on ongelmallista, sillä se jää mielipiteeksi.

Entä onko tasa-arvo poistanut odotusarvoja myös naisten käyttäytymiseltä? Miksei miehellä ole persoonallisuushäiriöitä ja tunne-elämän ongelmia jos hänellä on 100 seksikumppania?

No kyllä todennäköisesti onkin myös miehellä jotain ongelmanpoikasta jos seksikumppanit tuhka tiheään vaihtuu.

En ainakaan haluaisi itselleni sellaista miestä.

Vierailija
131/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuo on kyllä totaalinen turnoff. Kaikki kilttimiehet haluaa makuukamariin vittuilevan pihtarin. Kurjuuden maksimointia nääs.

Vakavasti puhuen, aloitat vähän siveellisemmin ettei heti laukalle, ja sen eturauhasen jätät sitten rauhaan.

Vierailija
132/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vetää liian suoria johtopäätöksiä. Suomeksi olet liian hyökkäävä. Useimmiten miehet haluaa naisen, jota on vaikea saavuttaa. Ehkä sinusta näkyy liikaa päälle päin, että olet kroonisessa puutteessa.

Vierailija
133/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa kenellekkään... kirjoitti:

kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).

Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.

Ehkä minun ongelma näiden "kunnollisten miesten" kanssa seurustelussa ei olekaan ollut se, että olen kokenut ja taitava monessa seksijutussa. Ehkä ongelma onkin ollut se, että rakastan seksiä liikaa, olen erittäin kokeilunhaluinen jne eli seksi on minulle hyvin tärkeää. Ja odotan seksiltä paljon, siis vaihtelua ja uuden kokeilua, fantasioiden jakamista ja toteuttamista jne. Olen siis usein ehdotellut, että kokeiltaisiinko jotain tiettyä juttua ja mies ei ole halunnut sitä kokeilla. Tai ehdottanut, että kertoisin fantasiani ja toteutettaisiin se, niin mies ei ole halunnut kuulla fantasiaani. Ehkä tämä avoimuuteni ei sitten ole hyvä juttu.

Ap. 

Hmmm. Kuule ap, olet tainnut tehdä kärpäsestä härkäsen. Minä olen ihan ongelmaksi saakka yliseksuaalinen. Haluan seksiä koko ajan, olen kekseliäs ja kokeilunhaluinen, saan orgasmeja ilman kosketusta, haluaisin panna suunnilleen jokaista vastaantulijaa, miestä tai naista.

Tästä huolimatta osaan käyttäytyä normaalisti ihmisten kanssa, *en todellakaan* pane jokaista vastaantulijaa, ja mikä parasta - olen onnistunut luomaan pitkiä ja hyviä ihmissuhteita. Nuoruudessa oli pari poikaystävää, sen jälkeen pitkä (16 v) hyvä avioliitto lasteni isän kansaa, sen jälkeen pari vuotta pelkkä panosuhde upean ja fiksun nuoren miehen kanssa, ja nyt sitten avioliitossa elämäni miehen kanssa.

Kaikkien kanssa olen ollut oma itseni alusta saakka, eli seksiä on todellakin harrastettu jos ei nyt ensi- niin ehkä toisilla treffeillä. Mieltymyksistä ja fantasioista on puhuttu alusta alkaen, yhdessä kokeiltu kaikenlaista silloin kun on hyvältä tuntunut.

Yhteinen tekijä näissä miessuhteissani on myös ollut syvä rakkaus ja "me kaksi" -olo, eli se että alusta alkaen on oltu rehellisiä, paljon yhteistä tekemistä, halailua, harrastuksia, puhumista ja toki sitä seksiäkin. Ei siis mitään pelailua, "älä heti levitä raajojasi" tai "käytä valkoisia valheita" -juttuja.

Miksi nämä kunnolliset, kiltit ja älykkäät miehet eivät ole minua pelästyneet, vaikka olen ollut oma itseni ja avoimen seksuaalinen alusta saakka? Onkohan heillä vain parempi itsetunto kuin ap:n kohtaamilla miehillä? Olenko minä jotenkin onnistunut olemaan oma itseni säikäyttämättä miehiä?

Nykyinen mieheni oli pitkän liiton jäljiltä aika kokematon ja vähän "urautunut", mutta hänkin on ollut alusta asti iloisen yllättynyt halukkuudestani ja seksielämästämme. Ja nimenomaan *meidän seksielämämme* eli vaikka avoimesti puhumme menneestä elämästämme niin se ei ole uhka kummallekaan. Vaikka monet seksiin liittyvistä asioista on minulla usein koettu jo aiemmin, silti kaikki meidän välillä tapahtuva on iloisia ja hyviä *meidän* yhteisiä, kahdenkeskeisiä asioita.

Enpä tiedä. Voisiko kumminkin olla, että teet seksuaalisuudestasi sellaisen numeron, että se häiritsee tutustumista uuteen ihmiseen?

Vierailija
134/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa kenellekkään... kirjoitti:

kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).

Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.

Ehkä minun ongelma näiden "kunnollisten miesten" kanssa seurustelussa ei olekaan ollut se, että olen kokenut ja taitava monessa seksijutussa. Ehkä ongelma onkin ollut se, että rakastan seksiä liikaa, olen erittäin kokeilunhaluinen jne eli seksi on minulle hyvin tärkeää. Ja odotan seksiltä paljon, siis vaihtelua ja uuden kokeilua, fantasioiden jakamista ja toteuttamista jne. Olen siis usein ehdotellut, että kokeiltaisiinko jotain tiettyä juttua ja mies ei ole halunnut sitä kokeilla. Tai ehdottanut, että kertoisin fantasiani ja toteutettaisiin se, niin mies ei ole halunnut kuulla fantasiaani. Ehkä tämä avoimuuteni ei sitten ole hyvä juttu.

Ap. 

Minulla on ollut vähän samaa. Miehet ovat olleet todella kiinnostuneita alkuun: olen nätti, kiltti, rauhallinen, on harrastuksia, hyvä työpaikka jne. Tyyliltäni muistutan ehkä kirjastonhoitajaa. Mutta seksi. Pidän seksistä, ja olen myös ollut pitkät suhteeni miesten kanssa, jotka ovat olleet kokeilunhaluisia. Luulen, että minussa on ristiriita ja miehet säikähtävät seksuaalisuuttani. Tietenkin uudessa suhteessa edetään rauhallisesti ja mietitään yhdessä, mistä kumpikin nauttii. Ei sitä kokeneisuutta silti pysty piilottamaan, ja myös minä olen kertonut rehellisesti kysyttäessä, olenko kokeillut jotakin ja useimmiten olen. Samoin esim. haluan välillä seksiin leluja ja yllättäen miehillä ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta. Varmaan pitäisi yrittää käyttäytyä kuin punasteleva tyttönen, jotta miehen itsevarmuus säilyisi :) 

Vierailija
135/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kokeilunhaluinen ei ole sama asia kuin hyvä sängyssä. Surkeimmat seksikumppanini ovat olleet niitä, jotka luulevat aikaisempien kokemustensa perusteella tietävänsä mitä haluan ja miten. Jos entinen kumppani onkin tykännyt rajusta, kokeilunhaluisesta ja villistä seksistä, saattaa seuraava sittenkin pitää rauhallisesta, sensuellista ja konstailemattomasta seksistä.

Vierailija
136/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota poistoja ja korkokenkiä kuvioihin. Ole kuin kuollut lahna . Ei mitään nk uihin Otto ja. Eikä sitä heti mennä vaakatasoon.

Vierailija
137/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole hyvä sängyssä yksin.

Vierailija
138/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet aluksi antanut itaestäsi enemmän perinteisen ja alistuvamman naisen kuvan heille. Sitten kun puolen vuoden päästä käy ilmi että oletkin domina, jolla on kaapit täynnä kahleita ja anustappeja, niin varmaan on vähän hölmö ja huijattu olo miehillä. He ovat luulleet olleensa suhteessa se dominoiva ja kokenut osapuoli.

Miksi et sitten olisi itsevarma heti, ja alkaisi olla miesten kanssa jotka ei siitä hätkähdä. Etsitkö vääräntyyppisiä miehiä?

Tämä voi olla syy.

Minä olen ujon ja kiltin naapurintytön oloinen, mutta oikeasti vahvatahtoinen feministi. On ollut vaikea löytää tarpeeksi vahvaa miestä (lopulta kyllä löytyi 😀), kun ne jotka mua lähestyivät, olivat aina alistuvaa hissukkaa etsiviä nynnyjä. Siis sellaisia, joiden itsetunto ei kestä itsenäistä naista.

Ap:n kannattaa paljastaa noita piirteitään vähän aikaisemmin, niin eivät väärät miehet kiinnostu alunperinkään.

Vierailija
139/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla syy.

Minä olen ujon ja kiltin naapurintytön oloinen, mutta oikeasti vahvatahtoinen feministi. On ollut vaikea löytää tarpeeksi vahvaa miestä (lopulta kyllä löytyi 😀), kun ne jotka mua lähestyivät, olivat aina alistuvaa hissukkaa etsiviä nynnyjä. Siis sellaisia, joiden itsetunto ei kestä itsenäistä naista.

Ap:n kannattaa paljastaa noita piirteitään vähän aikaisemmin, niin eivät väärät miehet kiinnostu alunperinkään.

Oon samaa mieltä tästä. Kun ymmärsin viimein itseäni, niin huomasin, että miehet tulkitsee mua ihan väärin. Nyt mulla on mies, joka tiesi alusta asti minkälainen olen.

Keskustelusta huomaa, että jotkut eivät ymmärrä ongelmaa. Ihmisillä on tietynlainen standardi, miten asiat etenee. Olkoon kyse siitä, että miten seksiä harrastetaan tai mikä on naisten tai miesten ammatti tai miten elämän kuuluu edetä. Se on ihan OK, mutta ongelma tulee siinä, jos kuvittelee toisenlaisen ajatusmallin olevan väärä. Itselläni, kuten ilmeisesti myös ap:lla näyttää olevan "väärä" tapa, jolloin pelkkä asiasta puhuminen on välillä mahdotonta. Muiden ohjeet on vain, että olet väärässä, muutu!

Kyllä ap etsimiäsi miehiä on olemassa, mutta heilläkin on se ongelma, että suurin osa kuvittelee, että pitää olla yleisen käytännön mukaisen mallinen. Jos paljastavat luonteensa "väärille" ihmisille, heitä ei ymmärretä, siksi heitä on vaikea löytää.

Vierailija
140/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla siitä kiinni, että aikuisena moni on jo löytänyt ne asiat joista seksissä pitää ja kokeillut jo aiemmin muita juttuja. Mä esimerkiksi olin alle 20 vuotiaana jo tehnyt vaikka mitä. Harrastanut sitä anaaliseksiä, stripannut, pukeutunut rooliasuihin, harrastanut kimppakivaa jne. Toteutin ne fantasiani jo nuorena ja opin tietämään mistä itse todella pidän, vaikka toisaalta kyllähän ne mielihalut voi vielä elämän aikana muuttua.

Tiedän myös, että mieheni on kokeillut eksänsä kanssa vaikka mitä. Seksi ei ole koskaan ollut missään parisuhteissani ongelma, vaikka pääasiassa olen valinnut kilttejä miehiä suhteisiini. Mulla on esim aina ollut lelulaatikko sängynvieressä ja siitä on jo voinut miehet päätellä jotain.

Uudessa suhteessa toki kokeillaan ja etsitään niitä yhteisiä juttuja, mutta en mä ainakaan enää jaksaisi lähteä kikkailemaan jatkuvasti sängyssä ja keksimään aina jotain "maustetta" siihen, enkä kyllä tykkäis jos mieskään niin tekis. Niin tehtiin just sillon nuorempana kun kokeiltiin kaikki vähänkin mieleen tuleva läpi.

Mä siis luulen, että enemmän on ongelmana se, ettei ap:n kumppanit tosiaan enää jaksa näitä jatkuvia "lisämausteita" vaan haluisivat nauttia itse seksistä ilman ihme kikkailuja. Ap kuulostaa korvaani ihmiseltä joka kertoo pitävänsä "jäätelöstä", nauttineensa sitä vaikka minkä kastikkeiden ja strösseleiden kanssa ja haluavansa edelleen tehdä niin. Mutta maistuuko se "jäätelö" ollenkaan ilman niitä jatkuvia kastikkeita? Monet kun ei aina jaksa lisätä niitä ylimääräisiä sinne jäätelöönsä vaan haluavat nauttia itse jäätelöstä välillä.

Vinkkinä muuten niille jotka kertovat harrastavansa vaikka mitä sielä sängyssä ja kertovat, että tylsistyisivät muuten. Kokeilkaa joskus tantraseksiä. Nyt on hitti ne sidonnat ja se anaali, joita olen itsekin harrastanut nuorempana, mutta tantraseksiin moni ei ryhdy kun kuvittelee sen olevan jotenkin tylsää noihin muihin verrattuna. Itse löysin kuitenkin siitä oman juttuni. Ja on muuten mahtavaa kun mieskin pystyy laukeamaan kun tahtoo, eli pystyy harrastamaan seksiä laukeamatta niin kauan kun haluaa, mutta pystyy myös laukeamaan sitten heti kun haluaa.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi