Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä
Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..
Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.
Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaistoaa ettå olet seksuaalisesti kokenut? Mistähän sen vaistoaa eli höpö höpö. Yksi täällä palstalla heruu kuinka siistiä hänellä on ja tämä toinen omaa seksihistoriaansa.
Ei muuten ole kummoista seksiä jos siihen pitää avuksi ottaa leluja.En halua valehdella miehelle, eli jos mies kysyy että oletko koskaan kokeillut (seksissä) jotain tiettyä asiaa, niin tottakai kerron totuuden, että olen. Tai jos mies ehdottaa, että kokeilemme jotain juttua, ja minä innostun ja sanon joo ja teen sen sitten itsevarmasti niin kai se mies sen huomaa että olen tehnyt varmaan ennenkin.
Ei minusta lelut ole apuväline vaan hauskoja leikkikaluja, joiden kanssa voi tehdä vaikka mitä kivaa.
Ap.
No, voisit ehkä seksitaitojesi lisäksi opetella hienotunteisuutta. Tarvitseeko sitä ihan kaikkea toiselle kertoa? Mielestäni osa hyvää parisuhdetta on se, että "kasvetaan" yhteisiin juttuihin, myös seksissä. Näin ainakin on minulla ja miehelläni. Joskus mies on ehdottanut jotakin, ja olen sanonut, että ei ole kokemusta, mutta voidaan kokeilla. Tällöin mieskin on sanonut, että ei ole kokemusta hänelläkään. Jos oikeasti onkin, niin en halua sitä edes tietää, vaan minusta on kiva, että (voin ainakin ajatella, että) olemme yhdessä opetelleet näitä juttuja. Jos sitten mies ehdottaa jotain, mitä olen jo joskus kokeillut, ei minulla ole mitään tarvetta ilmoittaa, että olenpa tuotakin jo kokeillut, vaan lähden innolla mukaan hänen ehdotukseensa aivan kuin se olisi ensimmäinen kerta.
En usko, että monikaan mies (etenkään kiltti ja kunnollinen) haluaa tietää mitä kaikkea olet puuhaillut entisten kumppaniesi kanssa.
Tässä saatat olla oikeassa, ehkä vikani on liiallinen rehellisyys. En siis koskaan oma-aloitteisesti sano, että olen kokeillut, ainoastaan jos suoraan kysytään, että olenko kokeillut. Ehkä pitäisi tuollaiseen kysymykseen sitten sanoa pieni valkoinen valhe, että en ole kokeillut.
Ap.
Tuossajo vastasin ketjuun, mutta joo. Liiallinen rehellisyys on aina ollut minun ongelmani ja just myös seksin ja kokemuksen suhteen. Eikä se aina ole hyväksi, siksi aloin aina joskus valkoisia valheita kertoa että 'en ole tehnyt, mutta voidaan kokeilla jos haluat'..
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa kenellekkään... kirjoitti:
kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).
Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.Ehkä minun ongelma näiden "kunnollisten miesten" kanssa seurustelussa ei olekaan ollut se, että olen kokenut ja taitava monessa seksijutussa. Ehkä ongelma onkin ollut se, että rakastan seksiä liikaa, olen erittäin kokeilunhaluinen jne eli seksi on minulle hyvin tärkeää. Ja odotan seksiltä paljon, siis vaihtelua ja uuden kokeilua, fantasioiden jakamista ja toteuttamista jne. Olen siis usein ehdotellut, että kokeiltaisiinko jotain tiettyä juttua ja mies ei ole halunnut sitä kokeilla. Tai ehdottanut, että kertoisin fantasiani ja toteutettaisiin se, niin mies ei ole halunnut kuulla fantasiaani. Ehkä tämä avoimuuteni ei sitten ole hyvä juttu.
Ap.
Älä sure, se oikea vaan ei ole osunut kohdalle. Minä löysin kunnon miehen joka vaan innostui kun varovasti esitin yhtä fantasiaa. Häneltä löytyi niitä kanssa. Meillä on nykyisin tosi kivaa.
Ei kannata tuhlata elämäänsä minuuttimunan kanssa lähetyssaarnaajassa lauantaina saunan päälle.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).
Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.Ehkä minun ongelma näiden "kunnollisten miesten" kanssa seurustelussa ei olekaan ollut se, että olen kokenut ja taitava monessa seksijutussa. Ehkä ongelma onkin ollut se, että rakastan seksiä liikaa, olen erittäin kokeilunhaluinen jne eli seksi on minulle hyvin tärkeää. Ja odotan seksiltä paljon, siis vaihtelua ja uuden kokeilua, fantasioiden jakamista ja toteuttamista jne. Olen siis usein ehdotellut, että kokeiltaisiinko jotain tiettyä juttua ja mies ei ole halunnut sitä kokeilla. Tai ehdottanut, että kertoisin fantasiani ja toteutettaisiin se, niin mies ei ole halunnut kuulla fantasiaani. Ehkä tämä avoimuuteni ei sitten ole hyvä juttu.
Ap.
Tuttua juttua taas tosiaan. En ole mikään akrobaatti tai nostele naisia ylösalas, mutta erilaisten fantasioiden yms toteuttamista olen kaivannut kyl usein, seksi on tärkeätä oikean henkilön kanssa ja kaipaan sitä paljon ja usein. Ja avoimuus on hyvä asia, itse yritän olla aina mahdollisimman avoin mutta kaikki eivät aina lämpene siihen :( sanoisin että ei sinussa ole mitään vikaa päinvastoin, vielä kun itse törmäisin johonkin sinun kaltaiseen jonain päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???
Minusta tuo 10alle on ihan normaalia käytöstä ellei ehkä nykypäivänä vähän?
100 ois ehkä sitten eri keskustelu.
Jos seksityöläiset rajataan pois, niin 100 seksikumppania on todella harvinaista naiselle. Paljon yleisempiä ovat esim. vaikeat persoonallisuushäiriöt ja tunne-elämän ongelmat, joita noin "kokeneilta" naisilta usein löytyykin.
Voisiko sitoutumattomuus yhteen ihmiseen olla tällainen tunne-elämän häiriö vai onko se valinta? Yleistäminen ilman tutkimustietoa on ongelmallista, sillä se jää mielipiteeksi.
Entä onko tasa-arvo poistanut odotusarvoja myös naisten käyttäytymiseltä? Miksei miehellä ole persoonallisuushäiriöitä ja tunne-elämän ongelmia jos hänellä on 100 seksikumppania?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tuttua juttua taas tosiaan. En ole mikään akrobaatti tai nostele naisia ylösalas, mutta erilaisten fantasioiden yms toteuttamista olen kaivannut kyl usein, seksi on tärkeätä oikean henkilön kanssa ja kaipaan sitä paljon ja usein. Ja avoimuus on hyvä asia, itse yritän olla aina mahdollisimman avoin mutta kaikki eivät aina lämpene siihen :( sanoisin että ei sinussa ole mitään vikaa päinvastoin, vielä kun itse törmäisin johonkin sinun kaltaiseen jonain päivänä.
Mistä sinut/sinunlaisen sitten tunnistaa? En nimittäin mielellään ala seksistä sentään ensimmäisillä treffeillä puhumaan.. Kun kuitenkin olen etsimässä sitä elämänkumppania enkä mitään s-seuraa.
Ap.
Ootko pohtinu että voisit esittää kokematotmampaa ja siveämpää kuin mitä olet? Pelkkien pitkien suhteiden harrastajaksi 10 kumppania on kyllä aika paljon. Jos sä aloitit ensimmäisen "pitkän" suhteesi vaikka 19-vuotiaana, niin keskimäärin sun suhteethan on kestäneet kaksi vuotta :D
Mulla on kumppaneita nyt jo varmasti toista sataa. Aina kerron uudelle poikaystävälle, mikäli hän kysyy, että kumppaneita on ollut kolme ja kaikki pitkissä suhteissa. Sängyssä esitän pitkään ujoa ja kömpelöä kunnes maagisesti "puhkean kukkaan" seurustelun ja seksin edetessä. Yksikään ei ole ikinä epäillyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..
Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.
Ei nainen tuosta pilalle mene, mutta kyllähän se varmasti vaikuttaa. Tässä yhteiskunnassa tuntuu kuitenkin olevan se perusoletus, että miehen tulee heteroseksissä olla se joka hommaa vie. Ainakin näin tutkimuksissa ja keskustelupalstoilla naiset tuntuvat toivovan. Monet naiset myös ovat tai esittävät kokematonta ja/tai estoista miehelle. Jatkuvasti puhutaan myös siitä miten miehen tulee tehdä sitä ja tätä, että nainen voi nauttia. Näin miehelle syntyy se käsitys, että molempien nautinto ja seksin kulku ylipäätään on hänen vastuulla. Jos sitten ei niin kokeneelle tai ei rautaista itsetuntoa omaavalle miehelle tulee vastaan nainen, joka selkeästi on kokeneempi/taitavampi kuin mies ja tietää mitä haluaa, niin onko ihme jos mies hämmentyy. Miten hän siinä tilanteessa voi olla se joka vie?
Itse olen myös melko kokematon yhdenillan suhteissa. Olen ollut enemmän pitkissä suhteissa ja niissä nainen on ollut, jos ei kokematon, niin ainakin vähemmän aloitteellinen seksissä kuin minä. Nyt olen kaveripohjalta tutustunut naiseen joka tuntuu olevan melkoisen kokenut ja määrätietoinen seksin suhteen. Olemme puhuneet aika avoimesti tästäkin aiheesta. Olen pitänyt itseäni aiemmin uteliaana/avoimena seksin suhteen ja valitellut seurustelukumppanien estyneisyyttä, mutta enää en ole varma. Siis olen utelias edelleen ja haluaisin kokeilla erilaisia juttuja. Mutta jotenkin tuon kaverinaisen jutut on saanut minut miettimään miten suhtautuisin, jos oma kumppanini olisi yhtä kokenut ja suorapuheinen. Lähtökohtaisesti pitäisin sitä hienona, mutta toisaalta jonkinlainen alemmuuden/epävarmuus tunne voisi hiipiä puseroon.
Tämäkin on taas hyvä muistutus siitä miten tiukat sukupuoliroolit Suomessa edelleen vallitsee. Se mitä toisella pidetään "huonona" ominaisuutena, pidetään toisella perusvaatimuksena. Varmaan molemmista kärsitään. Vaikea sanoa kumpi rajoittaa/vaikeuttaa elämää enemmän.
Mulla on kyllä aika samanlainen ongelma, lisäksi mä olen todella kaunis, karismaattinen ja älykäs, kaikki miehet tulee magneetin tavoin luo, niillä menee kuitenkin aina itsetunto, kun kaikki muutkin lähestyvät minua, mun perään on juostu jopa kadulla ja kaupoissa, tiedän, että tätä on vaikeaa uskoa...lisäksi naiset hakeutuu mun seuraan ja halauvat ystävyyttä, moni ei ymmärrä tällaista ongelmaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Mistä sinut/sinunlaisen sitten tunnistaa? En nimittäin mielellään ala seksistä sentään ensimmäisillä treffeillä puhumaan.. Kun kuitenkin olen etsimässä sitä elämänkumppania enkä mitään s-seuraa.
Ap.
No jos luet tuon mun toisen ketjun viestin niin näet missä ongelma piilee :) en itse myöskään puhu seksistä alussa vaan sen aika tulee sitten kun suhde on siinä vaiheessa. En myöskään koskaan hae mitään seksisuhteita, aina pohjana on oikea vakava suhde mitä etsin. Kaltaiseni 'kiltti ja rauhallinen ulospäin' tyyppi ei käännä naisten katseita jos edes näkevät minua lainkaan. Kerran tein tuttavuutta erään kivan naisen kanssa, toista kuukautta oli tutustumiset menossa ja sitten tuli seksi puheeksi ihan muuten vain ja hänen näkemys siitä oli 'en tykkää seksistä, ehkä kerran pari vuodessa jos on pakko' ... se jäi siihen sitten saman tien :( harmi muuten oli kiva persoona ja viihdyin seurassa..
Vastasin tuolla edempänä että löysin tuollaisen miehen. Eka kerralla seksi on tietysti vähän hapuilevaa, että mistä se toinen tykkää. Parin viikon sisään ensitapaamisesta hän jo rohkaistui ehdottamaan jotain vähän rohkeampaa, ja siitähän se sitten lähti.
Eli minun kokemuksen mukaan, jos oikeanlainen mies on, niin kyllä se jo kolmannella kerralla kun yhdessä seksiä harrastetaan, viimeistään alkaa kysyä tai tarjota jotain vähän edistyneempää tasoa, ja katsoa miten reagoit.
Minusta on ihan oikein ettet jatka kovin rajoittuneen kanssa, koska ei siitä hyvää parisuhdetta ole luvassa jos ei voi aidosti toteuttaa seksuaalisuuttaan. Enkä lähtisi kainostelu-ja valehtelulinjalle. Haluat myös kokeneen ja avarakatseisen miehen. Sen verran pitää olla ronkeli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä aika samanlainen ongelma, lisäksi mä olen todella kaunis, karismaattinen ja älykäs, kaikki miehet tulee magneetin tavoin luo, niillä menee kuitenkin aina itsetunto, kun kaikki muutkin lähestyvät minua, mun perään on juostu jopa kadulla ja kaupoissa, tiedän, että tätä on vaikeaa uskoa...lisäksi naiset hakeutuu mun seuraan ja halauvat ystävyyttä, moni ei ymmärrä tällaista ongelmaa!!!!
Tuota noin... En missään väittänyt olevani erityisen kaunis tai älykäs. Tai kertonut että olisin jotenkin edes ihana nainen. Tai väittänyt olevani suosittu miesten keskuudessa.
Mistä siis purkauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi sanoa olevansa hyvä sängyssä tms? Mitä ap. sillä tarkoitat? Jokaisella ihmisellä on erilaiset tarpeet sängyssä ja mä esim. pitäisin hyvänä sängyssä miestä, joka ottaa tunteeni koko ajan huomioon, kuiskuttelee ihania asioita, ei rivoja, vaan kauniita ja jonka kanssa tulisi täydellinen rakkauden tunne. Ei erilaisten asentojen ja temppujen harrastaminen ole sitä, mitä pidän hyvänä sängyssä - olemisen kriteereinä. Tosin en käytäkään tai tunnekaan termiä hyvä sängyssä. Ei kuulu sanavarastooni ollenkaan. Sängyssä on hyvä olla ihmisen kanssa, jonka kanssa on syvä rakkaussuhde. Kaikki muu on suorittamista ja liittyy pelkkään seksiin.
Ja siis minulle "hyvä sängyssä" ei tarkoita että osaa tietyt tekniikat, vaan sitä että osaa lukea taitavasti kumppaniaan ja kumppanin reaktioita ja toiveita ja käyttää sen mukaisia "tekniikoita". Eli taitavuus on lukea toista ja sovittaa oma tekemisensä kumppaninsa kehon reaktioihin ja tunnetason reaktioihin.
Ap.
No oletkohan sittenkään niin "taitava", jos siitä seksistä tulee aina ongelma, etkä tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä tunnistan ton. Tuossa tulee se ongelma, että on aina antavana osapuolena, ja toiset ammentaa susta sitä mitä heiltä puuttuu. Se on tosi kuluttavaa, ja on vaikea löytää sellaista joka myös antaa vastavuoroisesti. Muuten suhteisiin uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen tuosta pilalle mene, mutta kyllähän se varmasti vaikuttaa. Tässä yhteiskunnassa tuntuu kuitenkin olevan se perusoletus, että miehen tulee heteroseksissä olla se joka hommaa vie. Ainakin näin tutkimuksissa ja keskustelupalstoilla naiset tuntuvat toivovan. Monet naiset myös ovat tai esittävät kokematonta ja/tai estoista miehelle. Jatkuvasti puhutaan myös siitä miten miehen tulee tehdä sitä ja tätä, että nainen voi nauttia. Näin miehelle syntyy se käsitys, että molempien nautinto ja seksin kulku ylipäätään on hänen vastuulla. Jos sitten ei niin kokeneelle tai ei rautaista itsetuntoa omaavalle miehelle tulee vastaan nainen, joka selkeästi on kokeneempi/taitavampi kuin mies ja tietää mitä haluaa, niin onko ihme jos mies hämmentyy. Miten hän siinä tilanteessa voi olla se joka vie?
Itse olen myös melko kokematon yhdenillan suhteissa. Olen ollut enemmän pitkissä suhteissa ja niissä nainen on ollut, jos ei kokematon, niin ainakin vähemmän aloitteellinen seksissä kuin minä. Nyt olen kaveripohjalta tutustunut naiseen joka tuntuu olevan melkoisen kokenut ja määrätietoinen seksin suhteen. Olemme puhuneet aika avoimesti tästäkin aiheesta. Olen pitänyt itseäni aiemmin uteliaana/avoimena seksin suhteen ja valitellut seurustelukumppanien estyneisyyttä, mutta enää en ole varma. Siis olen utelias edelleen ja haluaisin kokeilla erilaisia juttuja. Mutta jotenkin tuon kaverinaisen jutut on saanut minut miettimään miten suhtautuisin, jos oma kumppanini olisi yhtä kokenut ja suorapuheinen. Lähtökohtaisesti pitäisin sitä hienona, mutta toisaalta jonkinlainen alemmuuden/epävarmuus tunne voisi hiipiä puseroon.
Tämäkin on taas hyvä muistutus siitä miten tiukat sukupuoliroolit Suomessa edelleen vallitsee. Se mitä toisella pidetään "huonona" ominaisuutena, pidetään toisella perusvaatimuksena. Varmaan molemmista kärsitään. Vaikea sanoa kumpi rajoittaa/vaikeuttaa elämää enemmän.
Kyllä minäkin pidän siitä, että mies vie. Voin tosin kyllä kuvitella, että kanssani mies saattaa miettiä että miten viedä minua uusissa jutuissa, jos vaikutan tietävän niistä asioista enemmän kuin hän. En minä silti oikein osaa näytellä sitä kainovienoa ujoa naista, enkä oikein tiedä haluaisinkokaan, koska sittenhän suhde perustuisi siihen että minä näyttelen enkä ole oma itseni. Mutta ymmärrän kyllä, että estyneen naisen kanssa "melko rohkea" mies vaikuttaa rohkealta ja avoimelta. Mutta rohkean naisen kanssa se sama mies taas vaikuttaa estyneeltä. Ja ehkä mies ei pidä siitä jos hän vaikuttaa estyneeltä. Joten estynyt nainen saa hänet tavallaan parempaan valoon kuin se kokenut ja rohkea nainen. Ap.
En ymmärrä ongelmaa. Itse olen vieläkin taitavampi kuin AP sängyssä ja osaan rytmittää taitojeni esiinmarssin. Annan esimerkiksi miehelle vain yhden orgasmin alussa ja pikkuhiljaa lisään määrää. Muutaman kuukauden kuluttua mies anelee jo lopettamaan, kun laitan kaiken peliin. AP:n kannattaa rytmittää orgasmien tuloa laittamalla esim kalenteriin omat ja kumppanin laukeamiset.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Itse olen vieläkin taitavampi kuin AP sängyssä ja osaan rytmittää taitojeni esiinmarssin. Annan esimerkiksi miehelle vain yhden orgasmin alussa ja pikkuhiljaa lisään määrää. Muutaman kuukauden kuluttua mies anelee jo lopettamaan, kun laitan kaiken peliin. AP:n kannattaa rytmittää orgasmien tuloa laittamalla esim kalenteriin omat ja kumppanin laukeamiset.
No ehkä tuo kalenteri oli liikaa, mutta osapuilleen näin. Ettei marssita sitä kaikkea osaamista ja kokemusta heti esiin, en naisenakaan vaikka tykkään seksistä, haluaisi että mies koeajaa minut heti kaikkiin kinkyfantasioihinsa. Vaikka olisivatkin minulle ok kun vähän tutustutaan.
Voiko sosiaalisissa taidoissa olla heikkoutta, jos ei ihan osaa lukea tilannetta, että onko tämä jo sopivaa vai ei?
Jos rysäyttää esiin kaikki toiveensa kerralla, se on aika pelottavaa ja ahdistavaa.
±0 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo 10alle on ihan normaalia käytöstä ellei ehkä nykypäivänä vähän?
100 ois ehkä sitten eri keskustelu.
Jos seksityöläiset rajataan pois, niin 100 seksikumppania on todella harvinaista naiselle. Paljon yleisempiä ovat esim. vaikeat persoonallisuushäiriöt ja tunne-elämän ongelmat, joita noin "kokeneilta" naisilta usein löytyykin.
Entä onko tasa-arvo poistanut odotusarvoja myös naisten käyttäytymiseltä? Miksei miehellä ole persoonallisuushäiriöitä ja tunne-elämän ongelmia jos hänellä on 100 seksikumppania?
Koska miehen seksuaalisuus on erilaista. Miehelle on luontaista etsiä mahdollisimman monta kumppania, jotta perimä saa suuren levinneisyyden. Ongelmainen mies on pikemminkin kilttimies.
Ajattele, että olet vaikkapa hyvä kalastamaan ja tiedät merenelävistä kaiken tiedettävissä olevan - mutta kalakaverisi on vasta aloittelija. Vietkö mato-ongen kanssa veneelle tulleen kamun heti Bermudan kolmioon jahtaamaan tiikerihaita puukko hampaissa keskelle hurrikaania... vai sopeudutko kokemattomamman tahtiin ja taitoihin, ja siirrytte sitten yhdessä hiljalleen isommille laineille?
Ei kukaan halua toista kertaa kalaan, jos kokee olevansa koko homman suhteen jotenkin täysin eri planeetalla.
No mitä asioita sinä teet "joista Jotkut muut naiset eivät koskaan kuulletkaan?"
No en minä nyt sentään missään "normaalielämässä" väitä olevani hyvä sängyssä tai kehuskele kokeneisuudellani. En ole niin koskaan tehnyt. Mutta kun kirjoittaa tänne av-palstalle keskustelunaloituksen, niin pakkohan tilanne on jotenkin kuvata, jotta siitä voisi keskustella.
Ap.