Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä

Vierailija
06.06.2017 |

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tutustua niihin miehiin ensin yläpään kautta ennen kuin siirtyy alapäähän ja alkaa esittelemään mitä kaikkia sirkustemppuja osaa. Ap:lle ei ilmeisesti tule mieleenkään että syy voi olla jokin muukin kuin se että ap on "hyvä sängyssä", esim. se että ap ei ihmisenä ole sellainen jonka kanssa mies haluaisi mitään vakavampaa tai ylipäätänsä jatkaa suhdetta.

Mihin ne kaikki muut aiemmat suhteet ovat kaatuneet?

Nyt jäi mietityttämään näin jo paljon (elämääkin) nähneenä että mitähän ne temput ovat joista moni ei ole kuullutkaan ja mihin tällainen olettamus perustuu että moni muu nainen ei ole kuullutkaan niistä. Onko ap tehnyt gallupia tai jotain?

Seksi on paljon muutakin kuin niitä "kikkoja". Ei mieskään ole mikään kone joka haluaa vaan temppuja toisensa jälkeen, ainakaan sellainen kilttimies josta haaveilet.

Vierailija
142/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä ja parisuhteessa pitää muistaa se, että jokaisen kumppanin kanssa lähdetään nollasta liikkeelle. Ei kukaan tykkää siitä että mainostetaan olevansa niin ja näin hyvä sängyssä, ja hymyillen käytetään samoja kikkoja mitä muihinkin kumppaneihin on käytety. Se voi olla kokemattomasta loukkaavaa, ja kokeneestakin. En itsekään tykkää mykaitsevarmoista miehistä, joiden mielestä minä idän samasta kuin muutkin naiset ja hän kyllä tietää mistä. Tosi paskoja ovat olleet sängyssä. Että ehkä sinä et saa miestä siksi että olet tavallaan niin huono sängyssä, eli ajattelematon ja omahyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se parisuhde on päättynyt ihan siihen, että toinen osapuoli on vain kokenut, ettet ole se oikea ihminen hänelle ja tämä ei ole se hänen loppuelämänsä parisuhde.  

En minä ole tullut jätetyksi. Ja ne pari seurustelusuhdetta kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ovat olleet muuten ihan hyviä suhteita. Seksi vaan on muuttunut jotenkin "hankalaksi" asiaksi niissä suhteen edettyä. Eli jossain 3 kk - 8 kk paikkeilla. Silloin kun olen alkanut avaamaan tuota seksikokemusmaailmaani enemmän ja kokeilutoiveitani. Molemmat nämä miehet menivät jotenkin vaikeiksi aiheesta. Ja muuttuivat estoisemmiksi kuin mitä alussa. Yritin molempien kanssa puhua asiasta useampaan otteeseen (että miksi menivät vaikeiksi tai miksi alkoivat torjumaan kaikki kokeiluehdotukseni siinä vaiheessa kun paljastui, että olen kokeillut jo erinäisiä asioista), mutta eivät oikein kumpikaan halunneet aiheesta puhua. Vaikuttivat edelleen ihan ihastuneilta minuun, ja minä siis olin myös heihin (näiden suhteiden välissä siis oli vuosi). Jotenkin vain seksielämä muuttui miehen taholta kun he oppivat tuntemaan suhteen edetessä tämän minun kokeilunhaluisen ja avoimen puolen. Minä lopulta itse lopetin ne molemmat suhteet, koska en osannut avata sitä "lukkoa" joka seksiin tuli, kun paljastui kokeneisuuteni. Yritin siis avata sitä odottamalla rauhassa, puhumalla jne, mutta en onnistunut, ja minulle seksi on niin tärkeä asia, että en pystynyt elämään sen kanssa että mies yhtäkkiä halusi vain pimeässä peiton alla, sitten päätin lopettaa ne suhteet. Ap.

Tämä viesti lisää sitä minun ajattelun todellisuutta että itsevarmuutesi perustuu siihen että olet "erikoinen" seksissä. Kuten mainitsin aikaisemmin olin tämmöinen nuorempana ja moni suhde kaatuikin siihen että jätin miehen kun seksi ei ollut aina uuden kokeilua ja kikkailua vaan muuttui ns tavalliseksi. Luulin etten riitä kun en pystynyt aina ylittämään itseäni. Nykyään onneksi tajuan ettei kikoilla ja uudella ole väliä vaan sillä henkisellä yhteydellä. Ja kyllä tiedän että sanoit että katsekkin on tärkeä ja niin on minullakin aina ollut. Seksi on joo tärkeä minullekin edelleen suhteessa ja välillä vieläkin mietin jos on ollut ns pimeässä peiton alla että mitä jos en kelpaakaan miehelle enää kun ei tule uutta ja erikoista. Tää on näin kirjoitettuna vaikea selittää ettet ehkä ihan ymmärrä mitä haen takaa kun hieman ehkä ristiriitaisen kuuloistakin välillä :D Ja sinullakin varmaan miehet pelästyy kun "jankkaat" että mikä on ja miksi jne kun valmiiksi jo menneet kuoreen kun liian varmasti mainostat mitä kaikkea olet edellisten kanssa tehnyt ja he voivat tuntea itsensä huonommaksi kun kokevat etteivät pysty tyydyttämään sinua kuten edelliset. Ja itsestäni tiedän että se keskustelu helposti menee siihen että oma äänensävy tai tyyli ehkä vähän hyökkäävä vaikken sitä aina edes tajua saati tarkoita. Se aiheuttaa vielä lisää sitä miehen kuoreen menoa.

Opi tuntemaan itsesi ennenkuin syytät muita. Vika voi olla sinussakin. Ja en tarkoita että olet huono jossain vaan kuten itse sanoit eri ihmisiä pitää lähestyä eri tyylillä kuten papit tekee. Ei pidä valehdella, mutta toisille asioiden kertominen eri tyylillä vaikuttaa paljon! Mutta koita kuitenkin pitää normaalina, mikään ei ole kamalampaa kuin esim pappi tai hautausurakoitsija josta näkee näyttelyn lävitse.

Vierailija
144/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni tosi rentona ja avoimena esim. alastomuuden ja seksin suhteen, MUTTA mua ei kiinnosta seksivälineet, anaaliseksi, kimppakivat, s/m tms. vaan ihan tavallinen seksi ehkä eri paikoissa, asennoissa, suuseksi, kivoja (=rivoja!) alusvaatteita, viestittely kuvineen tms.

Tärkeää mulle kuitenkin on kohtaaminen tunnetasolla, mutta silti en estoinen koe olevani, tarvin vaan jotain muuta kuin sitä pelkkää seksiä. En voi myös tajuta kuinka joku itse voi kokea olevansa hyvä sängyssä, koska mielestäni se yhteinen kemia on se, joka tekee seksistä hyvää ja nautittavaa <3

Vierailija
145/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Voisko se olla siitä kiinni, että aikuisena moni on jo löytänyt ne asiat joista seksissä pitää ja kokeillut jo aiemmin muita juttuja. Mä esimerkiksi olin alle 20 vuotiaana jo tehnyt vaikka mitä. Harrastanut sitä anaaliseksiä, stripannut, pukeutunut rooliasuihin, harrastanut kimppakivaa jne. Toteutin ne fantasiani jo nuorena ja opin tietämään mistä itse todella pidän, vaikka toisaalta kyllähän ne mielihalut voi vielä elämän aikana muuttua.

Tiedän myös, että mieheni on kokeillut eksänsä kanssa vaikka mitä. Seksi ei ole koskaan ollut missään parisuhteissani ongelma, vaikka pääasiassa olen valinnut kilttejä miehiä suhteisiini. Mulla on esim aina ollut lelulaatikko sängynvieressä ja siitä on jo voinut miehet päätellä jotain.

Uudessa suhteessa toki kokeillaan ja etsitään niitä yhteisiä juttuja, mutta en mä ainakaan enää jaksaisi lähteä kikkailemaan jatkuvasti sängyssä ja keksimään aina jotain "maustetta" siihen, enkä kyllä tykkäis jos mieskään niin tekis. Niin tehtiin just sillon nuorempana kun kokeiltiin kaikki vähänkin mieleen tuleva läpi.

Mä siis luulen, että enemmän on ongelmana se, ettei ap:n kumppanit tosiaan enää jaksa näitä jatkuvia "lisämausteita" vaan haluisivat nauttia itse seksistä ilman ihme kikkailuja. Ap kuulostaa korvaani ihmiseltä joka kertoo pitävänsä "jäätelöstä", nauttineensa sitä vaikka minkä kastikkeiden ja strösseleiden kanssa ja haluavansa edelleen tehdä niin. Mutta maistuuko se "jäätelö" ollenkaan ilman niitä jatkuvia kastikkeita? Monet kun ei aina jaksa lisätä niitä ylimääräisiä sinne jäätelöönsä vaan haluavat nauttia itse jäätelöstä välillä.

Vinkkinä muuten niille jotka kertovat harrastavansa vaikka mitä sielä sängyssä ja kertovat, että tylsistyisivät muuten. Kokeilkaa joskus tantraseksiä. Nyt on hitti ne sidonnat ja se anaali, joita olen itsekin harrastanut nuorempana, mutta tantraseksiin moni ei ryhdy kun kuvittelee sen olevan jotenkin tylsää noihin muihin verrattuna. Itse löysin kuitenkin siitä oman juttuni. Ja on muuten mahtavaa kun mieskin pystyy laukeamaan kun tahtoo, eli pystyy harrastamaan seksiä laukeamatta niin kauan kun haluaa, mutta pystyy myös laukeamaan sitten heti kun haluaa.

N27

Yhtä paska 0/5 femakko trolli

tässä

http://www.vauva.fi/comment/78823

joku fifty shadesof grey parodia.

Tykkäisitko siveysvyöstä?

Miksi ihmeessä tykkäisin siveysvyöstä? En ymmärrä yhtään mitä ajat takaa tai miksi olen mielestäsi trolli? :D

N27

Vierailija
146/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma että vaikutan kiltiltä ujolta naapurintytöltä ulkoisesti olemuksen ja kasvonpiirteiden ja hiustyylin takia, ehkä vaatteidenkin kun tykkään hameista, mutta olen oikeasti tosi kokeilunhaluinen, avoin ja epäkonservatiivinen arvoiltani. Usein ihmiset jotka lähestyy mua baarissa, niin jotenkin mun vaisto saa hälytyskellot soimaan. Että niistä tulee vähän hyväksikäyttäjäviba. Ja mä uskon että ihmisen vaisto kertoo usein miten asiat on ja sitä kannattaa kuunnella. Ehkä ne etsii sellaista jota voi dominoida ja hyväksikäyttää. Tuollaisia vähän ekat kumppanini olivatkin, mutta olen oppinut enkä enää ala sellaisten kanssa.

Mietin että miten voisin vaikuttaa jotenkin erilaiselta. Olen introvertti, en pidä melua itsestäni, enkä pukeudu paljastavasti. Tai värjää hiuksia. Kärsin tästä ristiriidasta paljon, ne joista kiinnostun ei lähesty minua koska vaikutan erilaiselta kun oikeasti sitten olen. Eihän tässä kunnon seksiäkään saa. Mitä voisin tehdä?

Vierailija
147/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama kokemus asiasta. En tosin harrasta perusseksiä erikoisempaa mutta sekin tuntuu riittävän, että nainen on itse aktiivinen ja tietää mistä tykkää. Ilmeisesti pelkästään naisen kokeneisuus on täydellinen turn-off useimmille miehille ja naisen pitäisi sängyssä pysyä miehen ja patjan välissä.

N39

Vierailija
148/149 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Vaikutat täydelliseltä,mulla on taas täysin päinvastaiset kokemukset,pitkiä suhteita estoisten naisten kanssa mille ei käy mikään,mikään muu ei tunnumiltään paitsi lähetyssaarnaaja pimeässä peitonalla kerran kuussa,eikä sekään oikein miltään.

En ole oppinut seksin saralla mitään.

Vierailija
149/149 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma että vaikutan kiltiltä ujolta naapurintytöltä ulkoisesti olemuksen ja kasvonpiirteiden ja hiustyylin takia, ehkä vaatteidenkin kun tykkään hameista, mutta olen oikeasti tosi kokeilunhaluinen, avoin ja epäkonservatiivinen arvoiltani. Usein ihmiset jotka lähestyy mua baarissa, niin jotenkin mun vaisto saa hälytyskellot soimaan. Että niistä tulee vähän hyväksikäyttäjäviba. Ja mä uskon että ihmisen vaisto kertoo usein miten asiat on ja sitä kannattaa kuunnella. Ehkä ne etsii sellaista jota voi dominoida ja hyväksikäyttää. Tuollaisia vähän ekat kumppanini olivatkin, mutta olen oppinut enkä enää ala sellaisten kanssa.

Mietin että miten voisin vaikuttaa jotenkin erilaiselta. Olen introvertti, en pidä melua itsestäni, enkä pukeudu paljastavasti. Tai värjää hiuksia. Kärsin tästä ristiriidasta paljon, ne joista kiinnostun ei lähesty minua koska vaikutan erilaiselta kun oikeasti sitten olen. Eihän tässä kunnon seksiäkään saa. Mitä voisin tehdä?

Mitä jos olisit niin radikaali, että lähestyisit itse niitä, jotka sinua kiinnostaa? Kaikki eivät varmaan innostu sinusta tai olekaan sellaisia kuin alun perin kuvittelit, joten pettymyksiä tulee väistämättä. Väittäisin kuitenkin mahdollisuuksien olevan paremmat kuin pelkästään odottamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän