Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä

Vierailija
06.06.2017 |

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

idioottti sinä olet ei muuta

Vierailija
102/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkipiispaMäkinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

idioottti sinä olet ei muuta

Millä tavalla mielestäsi idiootti? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kauan olevani kuten ap. Tarvitsin ja kaipasin aina seksiin jotain uutta juttua, seurustellut olen pitkissä suhteissa läpi koko elämän.

Lopulta löysin nykyisen mieheni, joka saa minut haluamaan ihan just sitä tavallista seksiä ja lähellä oloa. Ensimmäinen mies joka oikeasti on tunteellinen ja ymmärtää minun mielenmaisemaa monella tasolla. En kaipaa enään mitään ylimääräista. Tämä on jotain yliluonnollista, ja jatkunut jo 2 vuotta. On maagista vaan olla toisen lähellä ja hengitellä nenät vastakkain ja katsoa silmiin ja tuntea ihan uskomattoman voimakkaasti että olen tuon ihmisen oma, ihanasti, ilman mitään kommervenkkeja.

Vierailija
104/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se parisuhde on päättynyt ihan siihen, että toinen osapuoli on vain kokenut, ettet ole se oikea ihminen hänelle ja tämä ei ole se hänen loppuelämänsä parisuhde.  

Vierailija
105/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät vain kestä pettymyksiä. Kun puoliso lähtee, pitää siihen keksiä joku syy puolisosta tai ainakin ulkoistaa syy pois itsestään. 

Tai jos itsestään löytyy 'vikoja', niin ovatkin sitten luokkaa 'olin liian fiksu/vahva/koulutettu nainen/hyvä sängyssä hänelle, ja miehet ei vaan kestä sellaista".

Jospa kuule oletkin vaan niin paska.

Vierailija
106/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se parisuhde on päättynyt ihan siihen, että toinen osapuoli on vain kokenut, ettet ole se oikea ihminen hänelle ja tämä ei ole se hänen loppuelämänsä parisuhde.  

En minä ole tullut jätetyksi. Ja ne pari seurustelusuhdetta kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ovat olleet muuten ihan hyviä suhteita. Seksi vaan on muuttunut jotenkin "hankalaksi" asiaksi niissä suhteen edettyä. Eli jossain 3 kk - 8 kk paikkeilla. Silloin kun olen alkanut avaamaan tuota seksikokemusmaailmaani enemmän ja kokeilutoiveitani. Molemmat nämä miehet menivät jotenkin vaikeiksi aiheesta. Ja muuttuivat estoisemmiksi kuin mitä alussa. Yritin molempien kanssa puhua asiasta useampaan otteeseen (että miksi menivät vaikeiksi tai miksi alkoivat torjumaan kaikki kokeiluehdotukseni siinä vaiheessa kun paljastui, että olen kokeillut jo erinäisiä asioista), mutta eivät oikein kumpikaan halunneet aiheesta puhua. Vaikuttivat edelleen ihan ihastuneilta minuun, ja minä siis olin myös heihin (näiden suhteiden välissä siis oli vuosi). Jotenkin vain seksielämä muuttui miehen taholta kun he oppivat tuntemaan suhteen edetessä tämän minun kokeilunhaluisen ja avoimen puolen. Minä lopulta itse lopetin ne molemmat suhteet, koska en osannut avata sitä "lukkoa" joka seksiin tuli, kun paljastui kokeneisuuteni. Yritin siis avata sitä odottamalla rauhassa, puhumalla jne, mutta en onnistunut, ja minulle seksi on niin tärkeä asia, että en pystynyt elämään sen kanssa että mies yhtäkkiä halusi vain pimeässä peiton alla, sitten päätin lopettaa ne suhteet. Ap.

Vierailija
107/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei vaan natsaa syistä x, y tai z. Jos ei tuota ole syyksi sanottu, se voi yhtä hyvin olla ihan omaa tulkintaasi.

Vierailija
108/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset eivät vain kestä pettymyksiä. Kun puoliso lähtee, pitää siihen keksiä joku syy puolisosta tai ainakin ulkoistaa syy pois itsestään. 

Tai jos itsestään löytyy 'vikoja', niin ovatkin sitten luokkaa 'olin liian fiksu/vahva/koulutettu nainen/hyvä sängyssä hänelle, ja miehet ei vaan kestä sellaista".

Jospa kuule oletkin vaan niin paska.

Voi tietysti olla, että olen paskakin. Enkä ole koskaan väittänyt, että minussa ei olisi vikoja, johan täällä olen jo tässä keskustelussa ilmaissut, että en suinkaan ole esim. se kaikkein kaunein tai suosituin. Mutta tosiaan. Noissa suhteissa, josta tässä keskustelussa kerron, niin ei puoliso ole niissä lähtenyt, itse olen ollut se joka lähti niistä suhteista. Ja silti juuri itsestänihän sitä vikaa aloituksessani hain, kun kysyin, että onko nainen jotenkin pilalla, jos hän on laadullisesti kovin kokenut.

Ne suhteet on siis alkaneet hyvin ja sängyn ulkopuolella on mennyt hyvin. Sängyssäkin on alussa mennyt hyvin, mutta kun kokeneisuuteni on paljastunut suhteen edettyä, niin sänkyhommat on sen seurauksena (esim. siis ihan samana iltana) menneet jotenkin lukkoon. Ap. 

Vierailija
109/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hyvä sängyssä on: tiukka pimppi ja osaa nousta päälle

Nainen huono sängyssä: väljä pimppi ja makaa kuin lahna.

Siinä ei hirveästi muulla ole väliä.

Vierailija
110/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei vaan natsaa syistä x, y tai z. Jos ei tuota ole syyksi sanottu, se voi yhtä hyvin olla ihan omaa tulkintaasi.

Siis sanottu syyksi mihin? 

Täytyy varmaan kertoa ihan konkreettinen tilanne, mitä on tapahtunut. Toisen näistä kanssa oltiin seurusteltu noin puoli vuotta, ja oli mennyt hyvin, sängyssä vilkkaasti ja sen ulkopuolella oli ollut hyvä yhteys myös. Mies alkoi ehdottelemaan pari seksikokeilua, sanoin niihin innostuneena että kyllä, ja mies sitten suoraan tenttasi minulta että olenko kokeillut sellaisia ennen. Sanoin sitten totuuden, että olen. Mies meni vaikeaksi ja hiljaiseksi. Eikä halunnut enää kokeilla niitä ehdottamiaan asioita. Muuttui seuraavana päivänä jotenkin estoiseksi sängyssä, ja halusikin vain ns. pimeässä peiton alla. Eikä enää ehdottanut mitään kokeilua, minun ehdotuksiin sanoi ei. Kuitenkin halusi jatkaa seurustelua, mutta ei suostunut puhumaan seksistä. Ap. 

Vierailija
111/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 trollausta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltille miehelle 10 seksikumppania on liikaa

Minulla on siis ollut alle kymmenen seksikumppania, yli viisi kuitenkin.

Mutta kerro vähän että miksi ne 10 olisi liikaa? Ymmärrän että sata on liikaa, mutta minun ikäisellä 10 olisi yksi kumppani kahden vuoden välein, siis jos ne olisi yhden yön suhteita.

Ap.

Kerro sinä nyt niistä tekniikoista ja tempuista mitä sulla on hallussa? Vai häpeätkö tätä seksuaalista itsevarmuuttasi jotenkin?

Kysyin jo tuolla aiemmin, että miten tähän keskusteluun vaikuttaa se, että mitä osaan? En saanut siihen vastausta, joten kysyn sitä uudelleen. Miten tämän keskustelun kannalta on relevanttia, että mitä osaan ja mitä en? Ap.

Koska sinulla on iso tarve kertoa kuinka "taitava ja teknisesti osaava" olet ja osaat kikkoja mistä kukaan ei ole kuullut niin se että kerrot ton x10 avaamatta asiaa yhtään tarkemmin vaikuttaa meihin siten ettemme usko kun epämääräistä kiertelypuhelua kyllä on, mutta aitoa ns näyttöä ei voi avata.

Ja miksi sanot vain monta kertaa ettei sillä ole väliä kun olisit vaan heti voinut kertoa. Jos oikeasti olisi jotain tälläistä niin olisit kertonut etkä kierrellyt ihme tarinoita puun veistämisestä ja kalastamisesta sekä papeista. Olisi ollut nopeampi kertoa esim yksi tämmöinen mystinen kikka mitä melkein kukaan muu ei tiedä :D

Ja tämä on keskustelupalsta joten on normaalia keskustella asioista mitä varsinkin aloituksessa mainitaan.

En ole halunnut luetella jotain "kikkoja" siksi, että en jaksaisi että tämä menisi keskusteluksi seksitekniikoista. Enkä kyllä väittänyt, että osaan jotain mitä kukaan muu ei osaa, sanoin että osaan asioita, joista monikaan nainen ei ole koskaan kuullut, mutta toki moni nainen on kuullut. Ei ne mitään mystisiä kikkoja ole, vaan asioita joita paljon kokeilleet ja seksistä kiinnostuneet osaa, vähän kokeilleet yleensä eivät ole niistä kuulleet tai tulleet niitä ajatelleeksi. Mutta kerrotaan nyt sitten jotain niin pääset kärryille kun kerran haluat tietää. Miehen kiduttaminen turmelluilla orgasmeilla, miehen lypsäminen jne. Ap.

Esim tän takia halusin kuulla kun ei kovinkaan erikoiselta kuulostanut niin lisää vaan sitä varmuutta että luulet olevasi uniikki seksitaituri vaikket kovinkaan erityisen erikoinen ole.

Tietenkin esim moni ei niele tai anna panna peppuun niin nekin on monelle extremeä tai isokin asia jollekkin miehelle jos joku ei suostu ja itse haluaa.

Seksi kuitenkin on niin ihmisestä kiinni mikä on nautinnollista tai kivaa niin ei voi oikein määritellä kuka on hyvä kun arvosteluasteikkoja on liikaa. Jotkut tykkää läheisyydestä ja hempeästä kun taas jotkut esim bdsm tai juurikin kaikki pukeutumiset tai roolit tai ulosteet tai no mikä vaan.

Mutta näen sinussa itseni, tosin silloin kun olin alle 20v. Kova tarve osata ja suostua kaikkeen ja koin että seksillä korvaan kaiken kun olen osaava ja suostun mihin vain. Toki tykkäänkin kokeilla kaikkea, mutta nykyään kun on parempi henkinenkin yhteys niin harvempaa "erikoiskikkaa" edes tarvii tai toinen ei edes suuremmin nauti niistä ja seksi ei ole vain kikkailua ja toisen kyttäämistä mikä tuntuu hyvältä. Tietenkin saatoin ymmärtää aloituksestasi väärin jotain kun keskityit vaan seksiin ja siihen että olet hyvä ja seksi seksi seksi. Eli onko suhteessa muuta kuin seksi ja uudet asiat seksissä ja itsetunnon kasvatus seksissä? Vaikuttaa tämäkin topici vaan siltä että haluat mainostaa että olet osaava jne etkä niinkään puhu miehistä muulla tapaa kuin seksin toisena osapuolena.

Enhän minä missään väittänyt uniikki olevani. Kerroin vain, että osaan asioita, joista moni ei ole kuullut. Mutta moni toki on, ja moni osaa, kuten minäkin. Se on ihan lukijan omaa tulkintaa jos kuvittelee, että luulen olevani uniikki. Päinvastoin olen viesteissäni hämmästellyt sitä, että minun "kokemustaso" ja "osaamistaso" tuntuu olevan liikaa monelle miehelle. Koska tiedän että en ole suinkaan se kaikkein uniikein osaaja. 

Kerroin, että olen harrastanut parissa pitkässä suhteessa kaikenlaista mitä nyt keksiä voi. En minä niitä asioita mitenkään tarvitse, kokeiltu on, voin kokeilla mielelläni uuttakin, mutta mikään pakko ei ole. Kuten sanoin, niin minulle pelkkä katse kahden ihmisen välillä voi olla sitä parasta seksiä, ja koko seksin pointti minulle on se tunneyhteys. Jännä tulkinta tuo, että minulla olisi tarve suostua kaikkeen tai kokeilla asioita jotenkin paikatakseni jotain itsetuntoa. Jos sinä tunnet nuo mainitsemani pari asiaa (siis "tekniikkaa"), niin varmastikin tiedät, että minkälaisessa suhteessa niitä harrastetaan ja varmasti tiedät silloin myös, että nainen ei siinä suhteessa ole se suostujan tai miellyttäjän roolissa oleva vaan päinvastoin. Sen vuoksi tulkintasi ole aika hämmentävä :) . Ap.

Kyllä hyvin paistoi ekasta viestistä kehut taidoista jne ja ettei moni ole kuullutkaan erikoisuuksista mitä sinä osaat.

Ja kuten kirjoitin en ole varma tulkitsinko jotain väärin, mutta etpä sinäkään siihen mitään kommentoinut vaan aloit vänkäämään täysin huomioimatta tuota kommenttiani. Itse vastaan sen perusteella mitä annat täällä ilmi, enhän minä sinua tunne muuten. Ja en tiedä miksi olisi jännä tulkinta? Kirjoituksesi tihkuu sitä kehua kun sinä olet hyvä jne niin kertoohan se jotain sinusta että se tuntuu olevan se prioriteetti ja vielä painostaa erikoisia asioita. Ja se että keskityt siihen että se ajaisi miehet pois. Toki sekin on mahdollista, koska moni haluaa mieluummin siveän naisen jonka kanssa tehdä asiat yhdessä kuin naisen joka tyyliin heti on että joo oon tehny ja osaan ja annappa poika mä näytän. Miehille se tieto että oma nainen on tehnyt jotain "likaista" muiden kanssa helposti luo jonkinlaisen ällötyksen tunteen. Omakaan mies ei meinannut päästä sen yli kun rehellisesti kerroin kun kysyi että minulla on ollut max 10 seksikumppania. Virhe oli kertoa kun hetken oikeasti tuntui miettivän olenko minä jo liian käytetty :D Tietenkin on niitäkin miehiä jotka tykkää kun nainen heti ottaa ohjaa ja että esim jaetaan jne.

Kivahan se on koittaa löytää syytä omalle "riittämättömyydelle" mutta nykyajan tinderkulttuurissa ihmiset vaan nyt valitettavasti vaihtelee helpommin lennossa vain uuden huuman vuoksi. Eli syy ei pakolla ole se sinun seksitaitosi, mutta jos muuten olet itsevarma jne flirtti niin se voi ärsyttää miehiä. Enää ei tarvi pähkäillä suhteen huuman loputtua yhteistä elämää kun helposti saa uutta. Mikä on kyllä todella harmi.

Vierailija
112/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kerro vähän että miksi ne 10 olisi liikaa? Ymmärrän että sata on liikaa, mutta minun ikäisellä 10 olisi yksi kumppani kahden vuoden välein, siis jos ne olisi yhden yön suhteita.

Ap.

Kerro sinä nyt niistä tekniikoista ja tempuista mitä sulla on hallussa? Vai häpeätkö tätä seksuaalista itsevarmuuttasi jotenkin?

Kysyin jo tuolla aiemmin, että miten tähän keskusteluun vaikuttaa se, että mitä osaan? En saanut siihen vastausta, joten kysyn sitä uudelleen. Miten tämän keskustelun kannalta on relevanttia, että mitä osaan ja mitä en? Ap.

Koska sinulla on iso tarve kertoa kuinka "taitava ja teknisesti osaava" olet ja osaat kikkoja mistä kukaan ei ole kuullut niin se että kerrot ton x10 avaamatta asiaa yhtään tarkemmin vaikuttaa meihin siten ettemme usko kun epämääräistä kiertelypuhelua kyllä on, mutta aitoa ns näyttöä ei voi avata.

Ja miksi sanot vain monta kertaa ettei sillä ole väliä kun olisit vaan heti voinut kertoa. Jos oikeasti olisi jotain tälläistä niin olisit kertonut etkä kierrellyt ihme tarinoita puun veistämisestä ja kalastamisesta sekä papeista. Olisi ollut nopeampi kertoa esim yksi tämmöinen mystinen kikka mitä melkein kukaan muu ei tiedä :D

Ja tämä on keskustelupalsta joten on normaalia keskustella asioista mitä varsinkin aloituksessa mainitaan.

En ole halunnut luetella jotain "kikkoja" siksi, että en jaksaisi että tämä menisi keskusteluksi seksitekniikoista. Enkä kyllä väittänyt, että osaan jotain mitä kukaan muu ei osaa, sanoin että osaan asioita, joista monikaan nainen ei ole koskaan kuullut, mutta toki moni nainen on kuullut. Ei ne mitään mystisiä kikkoja ole, vaan asioita joita paljon kokeilleet ja seksistä kiinnostuneet osaa, vähän kokeilleet yleensä eivät ole niistä kuulleet tai tulleet niitä ajatelleeksi. Mutta kerrotaan nyt sitten jotain niin pääset kärryille kun kerran haluat tietää. Miehen kiduttaminen turmelluilla orgasmeilla, miehen lypsäminen jne. Ap.

Esim tän takia halusin kuulla kun ei kovinkaan erikoiselta kuulostanut niin lisää vaan sitä varmuutta että luulet olevasi uniikki seksitaituri vaikket kovinkaan erityisen erikoinen ole.

Tietenkin esim moni ei niele tai anna panna peppuun niin nekin on monelle extremeä tai isokin asia jollekkin miehelle jos joku ei suostu ja itse haluaa.

Seksi kuitenkin on niin ihmisestä kiinni mikä on nautinnollista tai kivaa niin ei voi oikein määritellä kuka on hyvä kun arvosteluasteikkoja on liikaa. Jotkut tykkää läheisyydestä ja hempeästä kun taas jotkut esim bdsm tai juurikin kaikki pukeutumiset tai roolit tai ulosteet tai no mikä vaan.

Mutta näen sinussa itseni, tosin silloin kun olin alle 20v. Kova tarve osata ja suostua kaikkeen ja koin että seksillä korvaan kaiken kun olen osaava ja suostun mihin vain. Toki tykkäänkin kokeilla kaikkea, mutta nykyään kun on parempi henkinenkin yhteys niin harvempaa "erikoiskikkaa" edes tarvii tai toinen ei edes suuremmin nauti niistä ja seksi ei ole vain kikkailua ja toisen kyttäämistä mikä tuntuu hyvältä. Tietenkin saatoin ymmärtää aloituksestasi väärin jotain kun keskityit vaan seksiin ja siihen että olet hyvä ja seksi seksi seksi. Eli onko suhteessa muuta kuin seksi ja uudet asiat seksissä ja itsetunnon kasvatus seksissä? Vaikuttaa tämäkin topici vaan siltä että haluat mainostaa että olet osaava jne etkä niinkään puhu miehistä muulla tapaa kuin seksin toisena osapuolena.

Enhän minä missään väittänyt uniikki olevani. Kerroin vain, että osaan asioita, joista moni ei ole kuullut. Mutta moni toki on, ja moni osaa, kuten minäkin. Se on ihan lukijan omaa tulkintaa jos kuvittelee, että luulen olevani uniikki. Päinvastoin olen viesteissäni hämmästellyt sitä, että minun "kokemustaso" ja "osaamistaso" tuntuu olevan liikaa monelle miehelle. Koska tiedän että en ole suinkaan se kaikkein uniikein osaaja. 

Kerroin, että olen harrastanut parissa pitkässä suhteessa kaikenlaista mitä nyt keksiä voi. En minä niitä asioita mitenkään tarvitse, kokeiltu on, voin kokeilla mielelläni uuttakin, mutta mikään pakko ei ole. Kuten sanoin, niin minulle pelkkä katse kahden ihmisen välillä voi olla sitä parasta seksiä, ja koko seksin pointti minulle on se tunneyhteys. Jännä tulkinta tuo, että minulla olisi tarve suostua kaikkeen tai kokeilla asioita jotenkin paikatakseni jotain itsetuntoa. Jos sinä tunnet nuo mainitsemani pari asiaa (siis "tekniikkaa"), niin varmastikin tiedät, että minkälaisessa suhteessa niitä harrastetaan ja varmasti tiedät silloin myös, että nainen ei siinä suhteessa ole se suostujan tai miellyttäjän roolissa oleva vaan päinvastoin. Sen vuoksi tulkintasi ole aika hämmentävä :) . Ap.

Kyllä hyvin paistoi ekasta viestistä kehut taidoista jne ja ettei moni ole kuullutkaan erikoisuuksista mitä sinä osaat.

Ja kuten kirjoitin en ole varma tulkitsinko jotain väärin, mutta etpä sinäkään siihen mitään kommentoinut vaan aloit vänkäämään täysin huomioimatta tuota kommenttiani. Itse vastaan sen perusteella mitä annat täällä ilmi, enhän minä sinua tunne muuten. Ja en tiedä miksi olisi jännä tulkinta? Kirjoituksesi tihkuu sitä kehua kun sinä olet hyvä jne niin kertoohan se jotain sinusta että se tuntuu olevan se prioriteetti ja vielä painostaa erikoisia asioita. Ja se että keskityt siihen että se ajaisi miehet pois. Toki sekin on mahdollista, koska moni haluaa mieluummin siveän naisen jonka kanssa tehdä asiat yhdessä kuin naisen joka tyyliin heti on että joo oon tehny ja osaan ja annappa poika mä näytän. Miehille se tieto että oma nainen on tehnyt jotain "likaista" muiden kanssa helposti luo jonkinlaisen ällötyksen tunteen. Omakaan mies ei meinannut päästä sen yli kun rehellisesti kerroin kun kysyi että minulla on ollut max 10 seksikumppania. Virhe oli kertoa kun hetken oikeasti tuntui miettivän olenko minä jo liian käytetty :D Tietenkin on niitäkin miehiä jotka tykkää kun nainen heti ottaa ohjaa ja että esim jaetaan jne.

Kivahan se on koittaa löytää syytä omalle "riittämättömyydelle" mutta nykyajan tinderkulttuurissa ihmiset vaan nyt valitettavasti vaihtelee helpommin lennossa vain uuden huuman vuoksi. Eli syy ei pakolla ole se sinun seksitaitosi, mutta jos muuten olet itsevarma jne flirtti niin se voi ärsyttää miehiä. Enää ei tarvi pähkäillä suhteen huuman loputtua yhteistä elämää kun helposti saa uutta. Mikä on kyllä todella harmi.

Ohis, mutta minä en ainakaan ollut ennen kuullut turmelluista orgasmeista, vaikka olen 42 vuotta jo elellyt.. Ja siis mies olen.

Vierailija
113/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen itseasiassa tottunut siihen, että mies osaa tehdä naisen märäksi ja halukkaaksi jo ennen kuin kumpikaan riisuu edes vaatteet eli mikään "käsi- ja sormijuttu" ei oikein vastaa ihanneseksiäni..  Ap.

Aiemmilla sivuilla olen naisena ehkä hieman kritisoinut ap:n kirjoitteluja, mutta tästä olen yhtä mieltä. Jos mies vain kiirehtii vaatteita pois ja ilmoittaa aikovansa kostuttaa minut nuolemalla ja sormettamalla, niin mennään metsään ja lujaa. Ei ole oikea hetki seksille, jos en valu jo suorastaan reisiä pitkin siinä vaiheessa, kun vaatteita aletaan vähentää.

Toisaalta voi myös kyseenalaistaa sen onko se miehen homma tehdä nainen märäksi ja halukkaaksi vai pitäisikö halu syntyä naisessa itsessään. Eli jos ei ole kemiaa niin voiko seksille sitä oikeaa hetkeä tullakaan?

Mielestäni ei voi sanoa, että joku asia olisi "miehen homma" tai "naisen homma". Tai että pitääkö miehen tehdä nainen halukkaaksi vai pitääkö naisen löytää halu itse itsestään. Mielestäni ne on vähän vääriä kysymyksiä, joihin ei voi oikein viisaasti vastata. Mielestäni se menee niin, että jos mies haluaa tehdä naisen(sa) märäksi ja halukkaaksi jollain tietyllä hetkellä, niin hän voi halutessaan ja osatessaan sen tehdä ja on kivaa jos tekee. Mutta yhtälailla naisessa toisena hetkenä syttyy halu ihan itsessään.. Ja jonain hetkenä nainen voi ihan tarkoituksella tehdä miehensä halukkaaksi.. Mielestäni noilla kaikilla variaatioilla kannattaa leikkiä parisuhteessa, ei ole yhtä tapaa, johon pitäisi kangistua. Taitava osaa tehdä sekä itsensä että kumppaninsa halukkaaksi :) ja tekee sitten myös. Ap. 

Niinpä. Tuossa yllä olevissa kirjoituksissa oli vain sellainen sävy, että paska mies jos ei housut ehdi kastua läpimäriksi.

Vierailija
114/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sanottu syyksi mihin? 

Täytyy varmaan kertoa ihan konkreettinen tilanne, mitä on tapahtunut. Toisen näistä kanssa oltiin seurusteltu noin puoli vuotta, ja oli mennyt hyvin, sängyssä vilkkaasti ja sen ulkopuolella oli ollut hyvä yhteys myös. Mies alkoi ehdottelemaan pari seksikokeilua, sanoin niihin innostuneena että kyllä, ja mies sitten suoraan tenttasi minulta että olenko kokeillut sellaisia ennen. Sanoin sitten totuuden, että olen. Mies meni vaikeaksi ja hiljaiseksi. Eikä halunnut enää kokeilla niitä ehdottamiaan asioita. Muuttui seuraavana päivänä jotenkin estoiseksi sängyssä, ja halusikin vain ns. pimeässä peiton alla. Eikä enää ehdottanut mitään kokeilua, minun ehdotuksiin sanoi ei. Kuitenkin halusi jatkaa seurustelua, mutta ei suostunut puhumaan seksistä. Ap. 

Eih, onko tommosia miehiä oikeasti? Okei, tyhmä kysymys, tietenkin selvästi on. Tota just pekkään vähän että kun/jos löydän jonkun mukavan naisen ja kaikki näyttää synkkaavan ja sit minä ehdotan just jotain ton sorttista ja toteen että tuttua kamaa ja tykkään, ja sit nainen onkin ihan eri mieltä ja alkaa käyttäytyä tuolla lailla :(...

Vierailija
115/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Onko joku mies oikeasti sanonut sinun kokemuksesi olleen se ongelma vai onko se vaan sinun tulkintasi? Joillain kun on tapana ulkoistaa se syy tyyliin olin liian fiksu, hyvä seksissä tms. Siksi nuo temput niin kovasti kiinnostavat. Eikä nuo nyt niin kovin harvinaisia ole eikä suhteen tarvitse olla mitenkään tietyn lainen, jotta noita voitaisiin harrastaa. Siksi sanoisin sinun törmänneen joko erittäin huonolla itsetunnolla tai sitten tulkinneen syyn suhteen päättymiseen omaksi eduksesi.

Vierailija
116/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että se on miehelle liikaa että jos hän ehdottaa seksilelua, niin sinä ehdotat heti jotain hurjempaa? Jos mies ehdottaa yksinkertaisesti sitä mitä haluaa, eikä automaattisesti halua heti jotain hurjempaa.

Vierailija
117/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näki otsikon ja puuskahti huvittuneena, että "miten se muka voi haitata, että on hyvä sängyssä?"

Vierailija
118/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Oletko hyvä sängyssä?

-Riippuu sängystä...

Sängyn hyvä, muuten paha.

Jonkun miehen deitti-ilmoitus "En sitten halua lahnaa, niitä saa järvestä"...

Oi ja voi.

Vierailija
119/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi hyvä sängyssä mutta et taida kuitenkaan olla. Hyvyyttä ei ole se että on itsevarman ja hallitsee kaikkia kivoja tekniikoita ja temppuja tai ehdottaa heti hurjempia sänkyjuttuja. Hyvyyttä on se, että huomioi toisen haluja ja osaa kuunnella ja aistia toisen tunteita. Jos olet ollut pitkissä suhteissa niin luulisi sinulle olevan selvää, että näppärät pikku temput ja tekniikat ovat vasta alku.

Vierailija
120/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset sellaisia miehiä,jotka haluavat teillä olevan sellaiset roolit että mies vie ja sinä seuraat (mikä on luonnollista miehelle ; ehkä vieläpä valitset jostain syystä vähän huonoitsetuntoisisia yksilöitä). Sitten sängyssä heität asetelman päälaelleen, ja mies tuntee itsensä typeräksi. Huonon itsetunnon päättelen siitä, että mies kyselee, oletko tehnyt jotain juttua ja sitten mököttää. Ei sellaista kannata kysyä, jos odottaa jotain tiettyä vastausta. En ole itse kysellyt kumppaneilta, ovatko he jotain juttua kokeilleet. Joskus minulle on sanottu,että en ole tätä tehnyt tätä ennen kenenkään naisen kanssa, ja se on tuntunut kivalta. On sellainen erityinen olo, koska sitten ehkä säilyn sen ihmisen mielessä ekana jonka kanssa on tehnyt x asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi