Ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat
Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.
Kommentit (406)
Perushyvä mies?
Tässä juuri mennään vikaan. Miehelle voi kai sitten kelvata joku randomreikä kairattavaksi, mutta kun naiset usein haluavat parisuhteeltaan vähän enemmän. Eli kumppanin, rakkaan.
Ja perushyvään tyytyminen ei tuo mitään plussaa elämään. Se toisi vain velvoitteen sietää jotain tyyppiä ja sen sotkuja saman katon alla, velvoitteen vastenmielisen seksiin, lisääntyneet kotityöt jne. Eli elämänlaatu huononisi radikaalisti verrattuna yksin pysymiseen. Eli miksi ihmeessä kukaan nainen tekisi näin, ampuisi itseään jalkaan?
Aloitus on totta. Mä en pysty ymmärtämään miksi en saisi kunnioittaa itseäni sen verran, että en halua esim. Alkoholistia. Saahan se alkoholistikin kunnioittaa itseään ettei halua esim. Mua, joka ei jaksaisi noita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen
Et nyt tajunnut aloitusta, urpo. Ei ole jäänyt saamatta "ne halutuimmat miehet", vaan ne miehet, jotka minä olisin halunnut. Onko liian vaikeaa aivokapasiteetillesi ymmärtää? Ja mitään perushyvää miestä ei ole olemassakaan, jos tunteet ratkaisevat, kuten niiden pitäisi. Sen jälkeen tulee sopivuus ym. tässä mistä minä puhuin.
Miksi tunteiden pitäisi ratkaista? Entä jos tunteet sammuvat suhteen aikana? Ei kuulosta kovin hyvältä systeemiltä
Ulimiehillä on varmaan sellainen persoonallisuushäiriö, joka estää eläytymästä ihmisten tunteisiin. Se selittäisi oikeastaan kaikki heidän mielipiteensä ja ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on itsestäänselvyys, mutta joku ulimies sitäkin tulee vastaan väittämään.
Aloitus on niin itsestään selvyys, että käsittämätöntä, että tästäkin ketju syntyi.
Aloittaja kuitenkin naisille uskolliseen tyyliin erittelee, että olishan niitä miehiä, mutta kun ei kelpaa. Ei sillä, että pitäisi kelvata, mutta tämä tyyli on koominen. Samalla kun yritetään torpata ulimiehen väite, verifioidaan se samalla.
Ei kai ulikaan väitä, että parhaita miehiä kaikille riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen
Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin.
Mistä sen perushyvän miehen oikein sitten saa?
Kysyy nainen 36-vuotta
Ruma, akateeminen hissukkanörtti miesvaltaiselta alalta. Tuollasta kannattaa katsella
Esimerkiksi sellaisia olen yrittänyt katsella. Dippainssejä ym. Silti ne on kaikki olleet viinaanmeneviä lopulta.
N36
Mistä AA-kerhosta olet oikein etsinyt? Tunnen useita dippainssejä ja kaikki ovat joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita
Raittius olisi erittäin ok, sellaista en ole vielä tavannut. Kohtuukäyttäminen on se että ottaa pari lasia viiniä illallisella tai pari saunakaljaa. Kännit pari kertaa kuussa on jo ongelma. Missäs nämä sinun raittiit tutut sitten piileskelevät? Ovatko HKI-alueelta ja nettideitissä?
N36
Töiden parissa enimmäkseen. Kuulemma nettideittailua ovat kokeilleet, mutta siellä naisilla on niin kovia pituusvaatimuksia, että lyhyinä jäävät jalkoihin. En tiedä onko tuo oikea syy, kieltämättä kuulostaa hassulta, kun kuitenkin kyse aikuisista (30+v) ihmisistä
Niin no. Minä olen itse 175 cm pitkä. Joten kyllä edellytän mieheltä, että hän on vähintään 170 cm pitkä. Olen kerran ollut suhteessa 165 cm miehen kanssa, mutta 10 cm pituusero harmitti miestä koko ajan.
N36
Tässä varmaan se ongelma sitten on. Harvempi fiksu mies haluaa pituusongelmaista naista teini-iän jälkeen riippumatta siitä ylittävätkö pituusrajan vai ei. Tuskin säkään haluaisit miestä, joka asettaa naisen rinnoille kokovaatimuksen?
Nää. En minä ennen asettanut pituusvaatimuksia miehille. Kuten sanoin, niin olen seurustellu itseäni 10 cm lyhemmän miehen kanssa. Ja kuten sanoin, niin se oli sille miehelle ongelma. Ei minulle.
Kokemukseni mukaan miestä selvästi pidempi nainen häiritsee miestä. Siksi rupesin laittamaan sen pituusrajan, että mies olisi korkeintaan 5 cm minua lyhempi. Ei siksi, että sillä olisi minulle väliä, vaan siksi että en jaksa suhteessa sitä, että minun ulkonäkö on miehelle ongelma.
Huono tekosyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin.
Kysyy nainen 36-vuotta
Ruma, akateeminen hissukkanörtti miesvaltaiselta alalta. Tuollasta kannattaa katsella
Esimerkiksi sellaisia olen yrittänyt katsella. Dippainssejä ym. Silti ne on kaikki olleet viinaanmeneviä lopulta.
N36
Mistä AA-kerhosta olet oikein etsinyt? Tunnen useita dippainssejä ja kaikki ovat joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita
Raittius olisi erittäin ok, sellaista en ole vielä tavannut. Kohtuukäyttäminen on se että ottaa pari lasia viiniä illallisella tai pari saunakaljaa. Kännit pari kertaa kuussa on jo ongelma. Missäs nämä sinun raittiit tutut sitten piileskelevät? Ovatko HKI-alueelta ja nettideitissä?
N36
Töiden parissa enimmäkseen. Kuulemma nettideittailua ovat kokeilleet, mutta siellä naisilla on niin kovia pituusvaatimuksia, että lyhyinä jäävät jalkoihin. En tiedä onko tuo oikea syy, kieltämättä kuulostaa hassulta, kun kuitenkin kyse aikuisista (30+v) ihmisistä
Niin no. Minä olen itse 175 cm pitkä. Joten kyllä edellytän mieheltä, että hän on vähintään 170 cm pitkä. Olen kerran ollut suhteessa 165 cm miehen kanssa, mutta 10 cm pituusero harmitti miestä koko ajan.
N36
Tässä varmaan se ongelma sitten on. Harvempi fiksu mies haluaa pituusongelmaista naista teini-iän jälkeen riippumatta siitä ylittävätkö pituusrajan vai ei. Tuskin säkään haluaisit miestä, joka asettaa naisen rinnoille kokovaatimuksen?
Nää. En minä ennen asettanut pituusvaatimuksia miehille. Kuten sanoin, niin olen seurustellu itseäni 10 cm lyhemmän miehen kanssa. Ja kuten sanoin, niin se oli sille miehelle ongelma. Ei minulle.
Kokemukseni mukaan miestä selvästi pidempi nainen häiritsee miestä. Siksi rupesin laittamaan sen pituusrajan, että mies olisi korkeintaan 5 cm minua lyhempi. Ei siksi, että sillä olisi minulle väliä, vaan siksi että en jaksa suhteessa sitä, että minun ulkonäkö on miehelle ongelma.
Huono tekosyy
En usko että tämäkään nainen hylkäsi hyvää miestä jos sellaisen kohtaisi vaikka olisikin "liian lyhyt".
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.
Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on itsestäänselvyys, mutta joku ulimies sitäkin tulee vastaan väittämään.
Eikö sinulla uliulimies-naisella ole muuta tekemistä kuin päivystää palstalla ja vahtia kuviteltuja kilttimiesten kommentteja. Se jos mikä on säälittävyyden huippu. Hanki töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy nainen 36-vuotta
N36
N36
N36
Huono tekosyy
En usko että tämäkään nainen hylkäsi hyvää miestä jos sellaisen kohtaisi vaikka olisikin "liian lyhyt".
No mies tuskin oli se "hyvä mies" juuri tuon lyhyyden takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma.
Tämähän paljastai kaiken tarvittavan sinusta. Olet lähtöisen alkoholistikodista ja nyt itket, kun ympärilläsi pyörii vieläkin pelkkiä alkoholisteja.
Ihan rakkaudella suosittelen sinulle hyvää terapeuttia/psykiatria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua noin matemaattisesti ajateltuna sitä väitettä, että kaikki naiset saisi muka hyvän miehen.
Ensinnäkin Suomessa on hieman enemmän 20-60-vuotiaita naisia kuin miehiä. Joten jos kaikki miehet pariutuu, niin osa naisista jää väistämättä ilman ketään miestä.
Toisekseen hyviä miehiä on Suomen miehistä noin 50 % . Jos kaikki naiset saa hyvän miehen, niin miten nuo puolet Suomen miehistä riittää Suomen naisille, kun naisia on alunperinkin enemmän kuin miehiä??
Hyviä miehiä on ikisinkkuna vaikka kuinka paljon, joten tällä hetkellä hyvän miehen saaminen on varsin helppoa. Sitten tietysti tilanne on eri, jos naiset muuttavat preferenssejään, mutta vaikuttaa varsin epätodennäköiseltä
Ennen ajattelin myös näin mutta kyllä totuus on se, että ikisinkkuus hajottaa miehen henkisesti. Hänestä tulee (oikeutetusti) katkera, jopa naisvihaaja. Sellaisesta on parempikin pysytellä etäällä. Näiden ikisinkkumiesten parasta ennen päiväys meni jo 5-10v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy nainen 36-vuotta
N36
N36 tosiaan kuulostaa joltain puliakalta seurastaan päätellen ;D
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua noin matemaattisesti ajateltuna sitä väitettä, että kaikki naiset saisi muka hyvän miehen.
Ensinnäkin Suomessa on hieman enemmän 20-60-vuotiaita naisia kuin miehiä. Joten jos kaikki miehet pariutuu, niin osa naisista jää väistämättä ilman ketään miestä.
Toisekseen hyviä miehiä on Suomen miehistä noin 50 % . Jos kaikki naiset saa hyvän miehen, niin miten nuo puolet Suomen miehistä riittää Suomen naisille, kun naisia on alunperinkin enemmän kuin miehiä??
Luulenpa ettet sinä tajua muutenkaan kovin paljoa. Ja matemaattisesti olet kehitysvammaisen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.
Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.
Miten on niin vaikeaa ymmärtää ettei kukaan nainen halua "vain jonkun" miehen vaan kaikki haluavat THE miehen, johon nainen ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy nainen 36-vuotta
N36
N36
N36
Huono tekosyy
No mies tuskin oli se "hyvä mies" juuri tuon lyhyyden takia
Pituus ei liity mitenkään siihen onko hyvä mies. Tuo nainen kertoi ettei kokemuksen takia haluaisi lyhyempää miestä enää. Jos kuitenkin kohtaa lyhyen hyvän miehen jolla ei ole ongelmaa pituudesta niin tuskin hylkäsi. Ei vain itse kokemuksen taki hakeudu näiden seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.
Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?
Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.
Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.
Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.
YÖK mitä naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy nainen 36-vuotta
Tämän mäkin haluisin tietää! Otin itselleni sellaisen "perushyvän" miehen joka on kiltti kuin koiranpentu. No, hänellä on alkoholiongelma ja suuria taloudellisia vaikeuksia. Nyt on onneksi päässyt pahimpien yli kummassakin asiassa, mutta kyllä ottaa päähän leikkiä äitiä ja terapeuttia aikuiselle miehelle ja käytännössä pakottaa mies lopettamaan kaljoittelun ja holtittoman tuhlailun. Joudun edelleen valvomaan hänen juomistaan ja rahankäyttöään.
Vakka kantensa valitsee. Olet itse yhtä surkeaa tasoa, yhteiskunnan pohjasakkaa, vaikket sitä ymmärräkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.
Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?
Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.
Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.
Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.
Kyllä kuullostatkin sangen tasokkaalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt tajunnut aloitusta, urpo. Ei ole jäänyt saamatta "ne halutuimmat miehet", vaan ne miehet, jotka minä olisin halunnut. Onko liian vaikeaa aivokapasiteetillesi ymmärtää? Ja mitään perushyvää miestä ei ole olemassakaan, jos tunteet ratkaisevat, kuten niiden pitäisi. Sen jälkeen tulee sopivuus ym. tässä mistä minä puhuin.
Miksi tunteiden pitäisi ratkaista? Entä jos tunteet sammuvat suhteen aikana? Ei kuulosta kovin hyvältä systeemiltä
Ulimiehillä on varmaan sellainen persoonallisuushäiriö, joka estää eläytymästä ihmisten tunteisiin. Se selittäisi oikeastaan kaikki heidän mielipiteensä ja ongelmansa.
Tiedä siitä mutta olen täysin varma, että sinulla on persoonallisuushäiriö.
T: ammattipsykologi
Eikö ole vähän höhlää tehdä tämmöisiä johtopäätöksiä yhden miehen perusteella? Useimmille fiksuille miehille naisen pituus on samantekevää