Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat

Vierailija
06.06.2017 |

Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.

Kommentit (406)

Vierailija
61/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.

Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.

Miten on niin vaikeaa ymmärtää ettei kukaan nainen halua "vain jonkun" miehen vaan kaikki haluavat THE miehen, johon nainen ihastuu.

Miten on niin vaikeaa ymmärtää, mitä kirjoitin. Olet henkisesti jälkeenjäänyt. Käy yläaste uudestaan ennen kuin seuraavan kerran menet nettiin. Tyhmä.

Oivoi, nyt sinulle tuli paha mieli :(

Vierailija
62/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.

Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.

Miten on niin vaikeaa ymmärtää ettei kukaan nainen halua "vain jonkun" miehen vaan kaikki haluavat THE miehen, johon nainen ihastuu.

Miten on niin vaikeaa ymmärtää, mitä kirjoitin. Olet henkisesti jälkeenjäänyt. Käy yläaste uudestaan ennen kuin seuraavan kerran menet nettiin. Tyhmä.

Minulla tulee paha mieli ainoastaan sinun puolestasi kun kukaan ei halua sinua töihin.

Lounastaukoni alkaa, näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen

Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin. 

Mistä sen perushyvän miehen oikein sitten saa?

Kysyy nainen 36-vuotta

Sinulla on haavisi jotenkin väärässä altaassa, sillä kyllähän täysin raittiita miehiä on kuitenkin aika paljon.

Vierailija
64/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.

Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?

Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.

Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.

Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.

Kyllä kuullostatkin sangen tasokkaalta mieheltä.

Sinä et osaa edes omaa äidinkieltäsi, se on kuulostaa. Menehän siitä, tyttö.

Vierailija
65/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti tulee paha mieli kun pitää olla mukana keskustelussa muttei uhan tajua mistä muut puhuu. Niin kuin ainoa lapsi aikuisten juhlissa.

Vierailija
66/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi osa naisia on hyvännäköisiä kun miehistä eli tottakai naisilla on helpompaa löytää mies

Vierailija
67/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?

Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.

Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.

Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.

Äidinkieleni ei olekkaan suomi kun en kuulu noihin inhoamiisi naisiin.

Vierailija
68/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei voi kiistä sitä etteikö naisen olisi helpompi löytää mieluistaan seuraa kuin miehen.

Vierailija
69/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi osa naisia on hyvännäköisiä kun miehistä eli tottakai naisilla on helpompaa löytää mies

Ei edes ole. Jo roomalaiset tiesivät, että miesvartalo ja kasvot ovat jumalan korkein luomus. Naiset ilman meikkejä ovat aika vaatimattomia ja mitättömän näköisiä. Luonnostaan komeat ja särmikkäät miehet eivät meikkejä tarvitse.

Miehet ovat muutenkin ylivertaisia naisiin verrattuna jokaikisessä asiassa oli kyse sitten kokkauksesta, yritystyen perustamisesta tai ratsastuksesta.

Vierailija
70/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä paskaa taas. Vittu kukaan ei ole sanonut että kaikki naiset saisivat aina sen unelmiensa miehen. Sen sijaan on universaali totuus että nainen saa miehen, kun taas mies ei välttämättä saa edes epätoivoista naista. Epäsuhta on olemassa ja se on selkeä. Vittu että tällaisista faktoista pitää vääntää monta sivua!

Monta sivua menee kun miehille ei mene edes tuo aloituksen pointti päähän.

Vierailija
71/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä koskaan ole vaivautunut kunnolla opettelemaan kotimaasi kieltä?! No minä autan jälleen, se on "olekaan".

Vierailija
72/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa sitä miestä jonka haluaisin, vaikka tää mies rakastaakin mua.

73/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pelkäävät sitä mahdollista piilessä olevaa alkoholistmiestä niin mahdottomasti. Ehkä niillä on kokemusta.

Homman toinen puoli on se, että mies jännittää tätä naisen sairaalloista ja usen turhaakin pelkoa. Tämä johtaa siihen, että kumpikin alkaa tarkkailla toisiaan. Nainen tarkkailee miehen juontia ja mues naisen tarkkailua. Ei ole hyvä alku suhteelle.

Kaikista pahin on tietysti holtittomasti käyttäytyvä alkoholistinainen.

Vierailija
74/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä paskaa taas. Vittu kukaan ei ole sanonut että kaikki naiset saisivat aina sen unelmiensa miehen. Sen sijaan on universaali totuus että nainen saa miehen, kun taas mies ei välttämättä saa edes epätoivoista naista. Epäsuhta on olemassa ja se on selkeä. Vittu että tällaisista faktoista pitää vääntää monta sivua!

Totta. Kertonee jotain naisten älykkyydestä.

Vierailija
75/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei voi kiistä sitä etteikö naisen olisi helpompi löytää mieluistaan seuraa kuin miehen.

Jeps näin se kyllä on sillä tavallisen näköisen miehen pitää nähdä vaivaa naisen saamiseen mutta tavallisen näköisen naisen ei tarvitse kuin sanoa joo tai ei

Vierailija
76/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä koskaan ole vaivautunut kunnolla opettelemaan kotimaasi kieltä?! No minä autan jälleen, se on "olekaan".

Jatka toki solvaamista jos siitä saat hyvän mielen. On suomalaisten naisten onni ettei noin pikkusieluinen olento halua heidän lähelle.

Vierailija
77/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen

Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin. 

Mistä sen perushyvän miehen oikein sitten saa?

Kysyy nainen 36-vuotta

Ruma, akateeminen hissukkanörtti miesvaltaiselta alalta. Tuollasta kannattaa katsella

Esimerkiksi sellaisia olen yrittänyt katsella. Dippainssejä ym. Silti ne on kaikki olleet viinaanmeneviä lopulta.

N36

Mistä AA-kerhosta olet oikein etsinyt? Tunnen useita dippainssejä ja kaikki ovat joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita

Raittius olisi erittäin ok, sellaista en ole vielä tavannut. Kohtuukäyttäminen on se että ottaa pari lasia viiniä illallisella tai pari saunakaljaa. Kännit pari kertaa kuussa on jo ongelma. Missäs nämä sinun raittiit tutut sitten piileskelevät? Ovatko HKI-alueelta ja nettideitissä?

N36

Aha, ongelma selvisi. Sinun määritelmäsi alkoholiongelmasta on epätavallisen tiukka. Mielestäsi kuitenkin pari kaljaa tai viinilasillista joka helkkarin päivä ei ole ongelma? Eikähän tuo päivittäinen tissuttelu ole paljon epäilyttävämpää elämänhallinnan kannalta, kuin se että kerran tai pari kuussa käy kohdistetusti viihteellä.

Vierailija
78/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka toki solvaamista jos siitä saat hyvän mielen. On suomalaisten naisten onni ettei noin pikkusieluinen olento halua heidän lähelle.

Pata kattilaa soimaa. Sinähän siinä hyökkäät tai yrität hyökätä henkilökohtaisesti minua vastaan sen sijaan että myöntäisit kirjoitusvirheesi. Olet ihmistyyppiä, joka luulee aina olevansa oikeassa. Pysykin kaukana miehistä, tyttöraasu.

Vierailija
79/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistettynähän se menee kutakuinkin näin: nainen on miesten "kilpakosimisen" kohteena, ja hänen ei periaatteessa tarvitse kuin hyväksyä tai hylätä. Ennemminkin naisen täytyy hätistellä miehiä pois kimpustaan, kärjistetysti. Mutta auta armias jos mies on vähänkään passiivinen; siinähän saa sitten olla maailman tappiin asti - naiset harvemmin "kilpakosivat" miehiä. Edelleenkään mitään biologista tai edes sosiologista perustetta tällaiselle ei ole. Ei missään kirjassa lue että on miehen tehtävä olla aloitteellinen ja metsästää, ja on naisen tehtävä olla passiivinen ja leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa palkintoa. Naisillehan toki tällainen järjestely sopii; heidän ei tarvitse panostaa tai ottaa riskejä.

Vierailija
80/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kertonee jotain naisten älykkyydestä.

Kertoo miesten älykkyydestä kun eivät pysty sisäistää aloitusta ja puolia viesteistä ja silti pitää kommentoida. Kumpuaako tuo naisten haukkuminen siitä turjautumisesta ettette tajua keskustelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan