Mies, millaisia naisia lähestyt?
Sellaisia, jotka vaikuttavat helpoilta vai niitä, joista olet kiinnostunut? Millainen nainen on täysin turn-off? Olen miettinyt, onko ns. älykkötyyli jotenkin huono juttu, kun kukaan ei lähesty ellei ole hirveässä humalassa? En koe olevani mitenkään ruma, pidän itseäni ihan mukiinmenevänä, mutta mikähän minussa oikein tökkii?
Kommentit (159)
En tiedä missä ja miten ketään lähestyä,ainut kontakti naisiin on erillaiset aspat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörttimäisiä enimmäkseen, mutta myös muita. Älykkötyyli kuulostaa hyvältä
No onpa kiva kuulla :) olen ajatellut, ettei silmälasit ja muu sellainen sytytä yhtään ketään. Olen vähän ujo, joten miesten lähestyminen on vaikeaa - mikä on hieman ristiriidassa sen kanssa, että tunnen olevani ihan sujut peilikuvani ja korvienvälini kanssa.
Sytyttää varmasti. Sen sijaan nörttinaiset eivät oikein tykkää tämmösistä kaljuista sikaniskoista
Jos se kalju sikaniska on samalla aaltopituudella niin miksipä ei :) ulkonäkö ei ole se juttu, vaan pikemmin mitä suusta tulee ja millainen kehonkieli on meidän välillä. Usein vaan on niin, että en innostu rahkansyönnistä tai maahanmuuttajien haukkumisesta ja vaadin kohtalaista yleissivistystä, mikä rajaa melko monta kaljua sikaniskaa jo pois.
Tässä se ongelma onkin. Olemukseni herättää juuri tuollaisia ennakkoluuloja. Mieluummin juttelen esim. ohjelmoinnista matikan opetuksessa kuin rahkasta tai maahanmuuttajista
Vierailija kirjoitti:
En enää minkäänlaisia, minusta ilmeisesti puuttuu seksuaalinen vetovoima, kun kaikista naisista tulee vain kaukainen eikä mitään enempää.
Sama juttu, paitsi olen nainen. Ei toisaalta haittaakaan, minulla on paljon miehiä ystävinä, ja heidän tuntemisensa on ollut antoisaa vaikka kumppania en heistä löytynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä liian lukeneista naisista yleensä. Arvostan naisessa paljon enemmän lempeyttä ja kiltteyttä kuin aivotyötä.
Todellinen lempeys ja kiltteys on usein viisautta, mitä taas aivotyöskentely ja lukeminen osaltaan avittaa.
Huom. lukenut ja kouluttautunut eivät välttämättä ole samassa paketissa eivätkä sama asia.
Viisaus on se, joka ylikoulutetuissa naisissa pääsääntönä puuttuu. Ideologisuus, androgyynius, pidättyvyys ja vahvatahtoisuus ovat heitä kuvaavia käsitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa kiva kuulla :) olen ajatellut, ettei silmälasit ja muu sellainen sytytä yhtään ketään. Olen vähän ujo, joten miesten lähestyminen on vaikeaa - mikä on hieman ristiriidassa sen kanssa, että tunnen olevani ihan sujut peilikuvani ja korvienvälini kanssa.
Sytyttää varmasti. Sen sijaan nörttinaiset eivät oikein tykkää tämmösistä kaljuista sikaniskoista
Jos se kalju sikaniska on samalla aaltopituudella niin miksipä ei :) ulkonäkö ei ole se juttu, vaan pikemmin mitä suusta tulee ja millainen kehonkieli on meidän välillä. Usein vaan on niin, että en innostu rahkansyönnistä tai maahanmuuttajien haukkumisesta ja vaadin kohtalaista yleissivistystä, mikä rajaa melko monta kaljua sikaniskaa jo pois.
Tässä se ongelma onkin. Olemukseni herättää juuri tuollaisia ennakkoluuloja. Mieluummin juttelen esim. ohjelmoinnista matikan opetuksessa kuin rahkasta tai maahanmuuttajista
Kieltämättä herättää, mutta siitä huolimatta en jätä tilaisuutta keskusteluun käyttämättä juuri mainitsemastasi syystä. Paitsi silloin, jos päällä on esim. suomileijona-paita tai jotain muuta tietynlaisesta ideologiasta viestivät - silloin tiedän jo ilman keskusteluakin, että meillä tuskin on juuri mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä liian lukeneista naisista yleensä. Arvostan naisessa paljon enemmän lempeyttä ja kiltteyttä kuin aivotyötä.
Eikö nuo kolme mahdu samaan pakettiin?
ApUseimmiten ei. Yksinkertainen kepeys häviää naisesta niin helposti.
Niin, puhut siis tyhmyydestä etkä kiltteydestä ja lempeydestä. Se on kyllä totta, että jos on korkeasti koulutettu niin harvemmin se tuuli vinkuu korvien välissä. Mutta ainakin omalla alalla tietynlainen tunneäly ja ihmisten lempeä kohtaaminen on välttämätöntä, jotta työn voisi hoitaa hyvin. Eli olen "kiltti ja lempeä", mutta en missään nimessä "yksinkertaisen kepeä".
ApRiippuu tyhmyyden määritelmästä. Ilmiö ei ole noin mustavalkoinen, jonka tietäisit, jos olisit oikeasti koulutettu. Mutta noin yleisenä sääntönä, mitä enemmän nainen opiskelee, sitä luotaantyöntävämpi hän naisena ja halun kohteena minulle on.
Olisiko syynä se, että tunnet alemmuutta, kun toinen on sinua koulutetumpi? Tämä on varsin yleinen ilmiö. Ainakin tarpeesi kyseenalaistaa koulutukseni saman tien kielii siitä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kyllä aika urpolta noiden stereotypioidesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen lempeys ja kiltteys on usein viisautta, mitä taas aivotyöskentely ja lukeminen osaltaan avittaa.
Huom. lukenut ja kouluttautunut eivät välttämättä ole samassa paketissa eivätkä sama asia.
Viisaus on se, joka ylikoulutetuissa naisissa pääsääntönä puuttuu. Ideologisuus, androgyynius, pidättyvyys ja vahvatahtoisuus ovat heitä kuvaavia käsitteitä.
En koe, että mainitsemasi piirteet (jotka sinänsä voivatkin pitää paikkansa) poissulkevat viisautta, päinvastoin: tietoisuus itsestä ja ympäristöstä lisäävät sitä. Huvittavaa kyllä, että puhut ylikoulutetuista naisista :D määrittelisitkö sen? Ilmeisesti suhteutat sen omaan koulutustasoosi?
Sellaisia, joilla on isoja tatuointeja. Se kertoo, että heillä ei ole arvostelukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa lempeä ja kiltti tässä yhteydessä? Miten se ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, puhut siis tyhmyydestä etkä kiltteydestä ja lempeydestä. Se on kyllä totta, että jos on korkeasti koulutettu niin harvemmin se tuuli vinkuu korvien välissä. Mutta ainakin omalla alalla tietynlainen tunneäly ja ihmisten lempeä kohtaaminen on välttämätöntä, jotta työn voisi hoitaa hyvin. Eli olen "kiltti ja lempeä", mutta en missään nimessä "yksinkertaisen kepeä".
ApRiippuu tyhmyyden määritelmästä. Ilmiö ei ole noin mustavalkoinen, jonka tietäisit, jos olisit oikeasti koulutettu. Mutta noin yleisenä sääntönä, mitä enemmän nainen opiskelee, sitä luotaantyöntävämpi hän naisena ja halun kohteena minulle on.
Olisiko syynä se, että tunnet alemmuutta, kun toinen on sinua koulutetumpi? Tämä on varsin yleinen ilmiö. Ainakin tarpeesi kyseenalaistaa koulutukseni saman tien kielii siitä :)
Ap
Tuo nyt on silkkaa keittiöpsykologiaa. Liikaa ajattelevat naiset ovat yksinkertaisesti epäkiinnostavia, erityisesti fyysisessä mielessä.
En lähesty naisia. En uskalla, koska en ole ikinä humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa lempeä ja kiltti tässä yhteydessä? Miten se ilmenee?
Mm. herttaisuutena, empaattisuutena ja herkkyytenä. Analyyttisuus on iso turn-off, koska kyseinen ominaisuus on todella usein myös ideologisuuden, vahvan tahdon ja androgyynin olemuksen kanssa yhteydessä.
On seksuaalisesti huomattavasti puoleensavetävämpää, jos nainen vaikka yhtäkkiä hyppää kaulaani ja nauraa silmät loistaen kuin on varautuneemmin, tosi itsenäinen, järkevä, eleiltään ja tyyliltään pelkistetty, jne.
Eikä tällainen nainen muuten ole välttämättä mikään "tyhmä".
Ykköskriteerinä on hyvä peppu. Siitä ei tingitä. Kauniit kasvot ja hymy. Mahdollisesti vaaleat hiukset. Vastavuoroinen silmäpeli. Siitä on hyvä lähtee kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tunnetko sinä siis alemmuutta, kun et halua minua, lyhyttä ja epämiehestä miestä? Kuten kaikki muutkin naiset.
Pidän vähän pyöreistä, hauskoista ja söpöistä naisista. Älykkyys ja verbaalisuus ovat ehdoton vaatimus.
Löysinkin ihanan naisen lähestyttyäni tällaista. Hän on suloinen, älykäs, hauska ja tunteellinen ja meillä on ihanaa ja intohimoista yhdessä.
Sellaisia naisia joilla on hyvä verbaalinen itseilmaisu ja kiinnostavia mielipiteitä. Oikeanlainen elämänasenne, huumorintajuisuus ja kyky käyttää maalaisjärkeä vetävät puoleensa myös. Kaikista pahimpia turn-offeja naisessa mielestäni runsas somen käyttö, tyhmyys, pinnallisuus, pissistyylinen arvomaailma. Ulkonäöllä hyvin vähän merkitystä, mutta pitkät (yli 175 cm) naiset ei kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuo nyt on silkkaa keittiöpsykologiaa. Liikaa ajattelevat naiset ovat yksinkertaisesti epäkiinnostavia, erityisesti fyysisessä mielessä.
Tämä. Maskuliiniset miehet eivät tutkitusti ole kiinnostuneita mistään maskuliinista piirteestä naisessa.
Hyvä kirjoitus alapeukuttajille: http://eddiefews.com/dear-femininity-men-want-you-back/
*kamunainen