Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias haluaa ripsienpidennykset

Vierailija
04.06.2017 |

Tyttö on niitä nyt pitkään pyydellyt ja ajattelin nyt kysyä teiltä antaisitteko te lapsenne ottaa pidennykset. Maksaisi kuulemma huollot itse.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä antaisi. Lapsen pitää oppia olemaan tyytyväinen itseensä ilman lisäkkeitä

Vierailija
2/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan antaisi ja ihmettelisin kyllä äitiäkin, joka omalle tytölleen antaisi moiset ottaa. Vastuutonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias haluaa paljon asioita. Aikuisen tehtävä on asettaa rajoja teinin haluamisille. Omilleni en antaisi lupaa.

Vierailija
4/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin, mutta hän saisi itse ne maksaa.

Hankin hiustenpidennyksen kun olin 13-vuotias ja maksoin koko lystin omilla säästöillä ihan, eikä siitä mitään haittaa ollut

Vierailija
5/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll voi antaa. Ripsien pidennys tentti hyvä puoli on se ettei muuten tarvitse meikata.

Vierailija
6/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi oman lapsen ottaa. Ne liimat mitä niissä käytetään on oikeasti myrkyllisiä, kannattaa etsiä tietoa. 

Vierailija
7/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi rahaa moiseen. Säästäköön itse, voin ostaa tytölle tekoripsiä mitä saa käyttää.

Vierailija
8/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset tuhoavat omat ripset lopullisesti ja ripsiliima allergisoi voimakkaasti, joten en missään tapauksessa suosittele.

Vierailija
9/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi antaa, meidän tyttö hankki ripsien pidennykset 13-vuotiaana. Muuten hän ei meikkaa yhtään

Vierailija
10/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsipidennykset tuhoavat omat ripset lopullisesti ja ripsiliima allergisoi voimakkaasti, joten en missään tapauksessa suosittele.

Tämä ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Ripsien pidennys et ovat turvalliset kun ne tekee ammattilainen eivätkä ne rasita oli ripsiä.

Vierailija
11/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisi pari vuotta vielä odottaa.

Vierailija
12/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei mielestäni vielä tarvita lisäkkeitä mihinkään. 16-17-vuotiaana voisi omalla rahalla asiaa harkita, 18-vuotiaana saa tehdä sitten naamallen kuitenkin mitä haluaa

Vierailija
13/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Säästyy rahaakin kun ei tarvitse laittaa ripsiä itse joka aamu

Vierailija
14/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ripsienpidennysten johdosta ei tarvitse käyttää muuta meikkiä. Se on hyvä sillä näin tyttö oppii arvostamaan luonnollista kauneutta, eikä mitään hirveää pakkelinaamaa.

Eivätkä kaikki ripsienpidennyskset ole järkyttävän tuuheita ja pitkiä, niitä saa myös ihan luonnollisen näköisiä nuorille suunniteltuja

Vierailija
15/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Ripsien pidennys et ovat turvalliset kun ne tekee ammattilainen eivätkä ne rasita oli ripsiä.

Se liima on myrkkyä laittoi ne ripset kuinka ammattilainen tahansa ja omat ripset tippuvat kokonaan pois tai ainakin ovat harvat ja ihan nysät tulevaisuudessa. Aika moni ripsiteknikko on allergisoitunut niin pahasti, että on joutunut vaihtamaan alaa.

Vierailija
16/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika luksusmeikkejä täytyy käyttää ja hyvin runsaasti, että hinta ylittää pidennyksien kustannukset.

Vierailija
17/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tehdä edes alle 16-vuotiaille, jos on asiantunteva paikka, kuten esim. hiustenvärjäyksiä.

Vierailija
18/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin pidennykset ripsiin. Vuoden päivät ehdin niillä olla, kunnes heräsin eräs aamu silmä turvonneena kiinni. Liima allergisoi. Ammattilaisella ne otin, ja kaikki tehtiin ns. "oppikirjan mukaan". Kannattaa harkita haluaako ottaa sitä riskiä.

Vierailija
19/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika luksusmeikkejä täytyy käyttää ja hyvin runsaasti, että hinta ylittää pidennyksien kustannukset.

Samaa mietin. Hyvä markettiripsari maksaa 10-20 euroa ja se kestää käytössä 2-3 kk.

Vierailija
20/61 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin laittaa, jos tosiaan lupaa hoitaa kulut itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän